thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Απάντηση στη ΔΕΔΔΗΕ "Ανέφικτη σήμερα μία ιδιωτική επένδυση": http://www.capital.gr/epixeiriseis/3074333/apogoiteusi-pos-xathike-ependusi-tis-tesla-stin-ellada Ε, Πάει στον κρατικό προϋπολογισμό. Όπως και να έχει, είναι φόρους που πρέπει να ξαναπάρουν με κάποιο τρόπο. Τo point είναι ότι μας χρεώνουν όλους μέσω της κίνησης αυτοκινήτου για λόγους άσχετους με την βενζίνη, εκτός από τα ηλεκτρικά, + έχει και 13% ΦΠΑ (ο ηλεκτρισμός) αντί 23. Η λογική σου είναι εν μέρη σωστή αλλά είναι του στυλ "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".
nhzt Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Win-win η φάση για τον ιδιώτη, θα πληρωθεί αδρά για την κατασκευή μιας μη επικερδής και ασύμφορης επιχείρησης, αυτή την χρονική περίοδο, θα την πάρει κοψοχρονια και έτοιμη στημένη σε μερικά χρόνια, όταν πραγματικά θα έχει μεγάλη αξία. Το χρεοκοπημένο κράτος θα έχει πετάξει αλλά πόσα δις, από τα οποία θα πάρει ελάχιστα πίσω από την ιδιωτικοποίηση, οι χρεοκοπημένοι προλετάριοι των 400€ θα πρέπει να τα πληρώσουν πάση θυσία. Τέτοιο σενάριο ούτε ο Σπίλμπεργκ ... Αλλά εκτός από το φανταστικό στοιχείο, μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί είναι μη επικερδής και ασύμφορη επιχείρηση; γιατί σαν προλετάριος, δεν σε κόβω και πολύ να είσαι υπέρ των επενδύσεων.
esykas Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 λες κ η συντριπτικη πλειοψηφια το προβλημα που εχει ειναι που θα φορτισει το ηλεκτρικο αυτοκινητο που δεν εχει λεφτα να αγορασει *εξαιρουνται τα παλικαρια του insomnia που μονιμως παριστανουν τους μπρουκληδες μην κ ψαρωσει κανενας αφελης ξέχασες όμως να πεις μόλις το τοιμάσουμε τζάμπα (με δάνειο) θα το πουλήσουμε (χαρίσουμε) με δίνοντας ένα δάνειο στην ιδιωτική πρωτοβουλία
nhzt Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Έχω πάνελ, και δεν καλύπτουν ούτε τις βασικές ανάγκες του σπιτιού. Αν νομίζεις ότι με PV θα καλύπτεις και το αυτοκίνητο σου, και δωρεάν κιόλας, φαντασιώνεσαι άγρια. Τι δεν κατάλαβες από την πολιτική κατασκευής 1 δημόσιου charger ανά 10 ηλεκτρικά? Ότι θα το γεμίζεις στο σπίτι? Τεχνολογία του μέλλοντος τα ηλεκτρικά με μπαταρίες Li-On σίγουρα πάντως δεν θα είναι. Μπορεί να είναι fuel cells, hybrids με new age καυσιμα, αλλά με μπαταρίες, ούτε και σε 40 χρόνια δεν θα είναι major ποσοστό. Δες εδώ και το model 3, Διαφημίσεις, προπαραγγελείες, Gigafactory, υστερικά Media, twits για παραγωγή Site: 20000 τον μήνα , και ούτε 100 αυτοκίνητα τον μήνα δεν μπορεί να παραδώσει. "The automaker built only 260 Model 3s during the quarter ended in September, less than a fifth of its 1,500-unit forecast" - λόγο προβλημάτων στην γραμμή παραγωγής μπαταριών κιόλας. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-10-02/tesla-sales-climb-as-model-3-stokes-demand-in-pricier-offerings Αν η Tesla, δεν βρει τα πόδια της για να κρατήσει το momentum από όλο αυτό το marketing, τα plug-in ev θα τελειώσουν. Αλλά στην Ελλάδα θα έπρεπε μέχρι το 2020 να είχαμε 13 000 θέσεις φόρτισης Μη χαλιέσαι για την Tesla γιατί δεν μπορεί να παραδώσει ούτε 100 αυτοκίνητα τον μήνα. Μη φοβάσαι δεν θα φαλιρίσει. Η Tesla μπορεί να έχει τα προβλήματά της, αλλά ταυτόχρονα προωθεί και την αυτοοδήγηση.Σκέψου όμως ότι οι Κινέζοι ήδη ανακοίνωσαν ότι θα πλημμυρίσουν τον πλανήτη με ηλεκτρικά αυτοκίνητα (αρχικά μη αυτοοδηγούμενα). Ξεφεύγω από σένα και λέω ότι: Άρα το ζητούμενο για να αγοράσει κάποιος ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το πλέον απαραίτητο, είναι η φόρτιση του.Οποιαδήποτε διαφήμιση e-car θα ήταν άκυρη, αν δεν υπάρχουν δίκτυα φόρτισης. Το μέλλον λοιπόν είναι η ηλεκτρική αυτοκίνηση και παρά την οποιαδήποτε γκρίνια των Ελλήνων, οι ξένοι προχωρούν σε επενδύσεις σχετικές με την ηλεκτροκίνηση (μπαταρίες, δυναμό, εναλλάκτες, σασί αυτοκινήτου κλπ) Για το μέλλον συμφωνώ ότι θα εξελίσσονται με εναλλακτικά καύσιμα ή διαφορετικές μονάδες ισχύος. Επίσης γνωρίζω αυτή την νοοτροπία ορισμένων, που με θυμίζουν την παροιμία: του δώσαμε γάιδαρο, και αυτός τον κοίταζε στα δόντια !!! 1
Whargoul Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια γιατί είσαι μέλος του ηλεκτρικού λόμπι. Κατά δεύτερον, το σύστημα σου είναι μικρό/παλιό ή έχεις πολύ μεγάλη κατανάλωση διαφορετικά δεν βλέπω γιατί δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός σπιτιού στην Ελλάδα. Σε αντίθεση με σένα που απλά βλέπεις παπαριές στον ιντερνετ και το παίζεις αντι- βενζινας, αντι-καρβουνο, full ΑΠΕ, φωτοβολταϊκά κλπ, εγώ έχω επενδύσει λεφτά στις ΑΠΕ, στο σπίτι μου μειώνοντας όσο γίνεται το ενεργειακό μου αποτύπωμα, που μου τι λες και κάθε λίγο κιόλας οτι την βρίσκω με την μυρωδιά των καυσαερίων. Και επειδή η φαντασίωση σου και η πραγματικότητα απέχουν, θα σου απαντήσω με Real life δεδομένα, και πρόβλημα δικό σου πλέον. 4kWp εγκατεστημένη ισχύς, η μέγιστη για ένα σπίτι χωρίς να το μετατρέψεις σε 3φασικό, εγκατεστημένη τέλος Απριλίου, καινούργια Γερμανικά φωτοβολταϊκά, με γερμανικό Inverter. Εμβαδό εγκατάστασης περίπου 20m2 σε πλήρως ακάλυπτη ταράτσα, προσανατολισμένα στο σημείο μέγιστης απόδοσης. Παραγωγή στους μήνες με μεγίστη απόδοση (Μάιος - Σήμερα): 2651.8 kWh. Κατανάλωση: 2746,7 kWh. Με ηλιακό θερμοσίφωνα, A/C Daikin Inverters, χωρίς στεγνωτήριο. Οπότε τον χειμώνα η θέρμανση είναι έξτρα, αφού είναι αδύνατο να καλύπτεται από τα PV. Για αυτοκίνητα: 0.220 kWh/km, 10000 km yearly = 2200 kwh = 3kWp εγκατεστημένη ισχύς = 15m2 επιφάνειας = 5000 ευρώ που παράγουν max 11kWh=50km εμβέλεια την ήμερα το καλοκαίρι ΕΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και έχεις μηδέν απώλειες κατα τη φορτιση μπαταριων κλπ που ειναι αδύνατο + μπαταρίες 50kWh (γεμιζουν καθε 4-5 μερες και ισα ισα για μια μικρή εκδρομή το Σ/κ). κόστος 5000 για τα φωτοβολταϊκά + 22000 για μπαταρίες (tesla power bank $450/ kWh) = 27-30 000 -> για κάθε αυτοκίνητο Οπότε, εκτός αν διαθέτεις 50-60 m2 ταράτσας για να εγκαταστήσεις φωτοβολταϊκά για μια οικογένεια 3 ατόμων με 2 αυτοκίνητα, οικονομική δυνατότητα 60-70 000 ευρώ + τοκους, κάθε 20 χρόνια για φωτοβολταϊκά 12 kWh, και μπαταρίες 100kWh, και αυτά στην χώρα με την μέγιστη ηλιοφάνεια, τότε απλά φαντασιώνεσαι. Υποθέτοντας και μηδενικές απώλειες πάντα. Και αν πούμε ότι στην Ελλάδα έχουμε 6 000 000 IX, μιλούμε για κάλυψη 90 km2 με φωτοβολταϊκά, 300MWh ( 3 εκατομμύρια τόνους) μπαταρίες, και επενδύσεις της τάξης των 100-200 δισεκατομμυρίων από τις οικογένειες. Εσύ υποθέτω πρέπει να έχεις ήδη δώσει το παράδειγμα και να έχεις δώσει 200 000 για να αγοράσεις PV, μπαταρίες και ηλεκτρικό αμάξι? 1
Mi_ka Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 θα σου απαντήσω με Real life δεδομένα ... 4kWp εγκατεστημένη ισχύς, η μέγιστη για ένα σπίτι χωρίς να το μετατρέψεις σε 3φασικό, εγκατεστημένη τέλος Απριλίου, καινούργια Γερμανικά φωτοβολταϊκά, με γερμανικό Inverter. Εμβαδό εγκατάστασης περίπου 20m2 σε πλήρως ακάλυπτη ταράτσα, προσανατολισμένα στο σημείο μέγιστης απόδοσης. ειρήσθω εν παρόδω μιας και το ζεις, άξιζε τελικά τον κόπο όλη η μανούβρα ή όχι γιατί εγώ κατάλαβα ότι αρχικά επιδοτήσανε το ξεστοκάρισμα των γερμανικών αποθηκών με προηγούμενης (εν όψει των νέων) γενιάς φωτοβολταϊκών και μετά φοροτσεκουρώσανε ασύμφορα όσους τραβηχτήκαν να τα βάλουν... ακόμα,στα ψιλά γράμματα απαγορεύουν ρητώς την αποθήκευση της παραγωγής?
possiz Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 13000 θέσεις φόρτισης μέχρι το 2020? Η τρέλα σε όλο της το μεγαλείο. Εδώ έχουμε 7500 βενζινάδικα με 4-5 αντλίες το καθένα, δηλαδή 30-35 χιλιάδες θέσεις για 6εκ συμβατικά.
Whargoul Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Όταν λες φοροτσεκουροσανε τι εννοείς? Τις επιδοτήσεις που λες υποθέτω μιλάς για πιο παλιά? Εγώ λέω για Net-metering. Που αφαιρείται από τη κατανάλωση αυτό που πάραξες. Εάν παράξεις περισσότερα, πάει μέσα οπότε εγκαθιστάς ισχύ λίγο λιγότερη από αυτή που καταναλώνεις. Δεν αγοράζεται όπως παλιά ή να περιμένεις επιδοτήσεις και πληρωμές. Τώρα εάν συμφέρει, εγώ θεωρώ ότι για κάποιον που έχει τον χώρο, τα λεφτά να τα εγκαταστήσει (μόνος του, χωρίς επιχορηγήσεις και κουραφέξαλα), και το σπίτι του έχει αποδοτικές ηλ. συσκευές, A/C inverter κλπ, μακροπρόθεσμα (μετά τα 5-6 χρόνια) συμφέρει. Το θεωρώ σαν μια καλή επένδυση, όπως πχ την μόνωση του σπιτιού. Τώρα για το ξερκαστάρημα γερμανικών PV δεν ξέρω, αλλά αυτή τη στιγμή είναι τα μόνα (και κατι αμερικάνικα νομίζω) με καλή απόδοση στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού. Μπορεί να έχουμε ηλιοφάνεια, αλλά ο έντονος ήλιος και η ζέστη δεν τα βοηθούν. Μπορεί να χάνουν μέχρι και 0.5% απόδοση ανα oC για θερμοκρασίες πάνω από 25 οC. δλδ μέχρι και 15-20% μέσα στον ήλιο του καλοκαιριού. 1
crashnburn Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 αναλυσεις επι αναλυσεων ,θεωριες της πλακας ,συγκαλυμμενες κομματικες πολεμικες κ διαφορα αλλα ωραια αλλα αναντιστοιχα με την πραγμτικοτητα της πλειοψηφιας εδω μεσα ποσοι μπορειτε να αγορασετε καινουργιο ηλεκτρικο αυτοκινητο αυριο? (κ οχι δεν εννοω με τις απειρες δοσεις για να σας γλεντανε ασφαλιστικες κ τραπεζες)
NikosKallithea Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 αναλυσεις επι αναλυσεων ,θεωριες της πλακας ,συγκαλυμμενες κομματικες πολεμικες κ διαφορα αλλα ωραια αλλα αναντιστοιχα με την πραγμτικοτητα της πλειοψηφιας εδω μεσα ποσοι μπορειτε να αγορασετε καινουργιο ηλεκτρικο αυτοκινητο αυριο? (κ οχι δεν εννοω με τις απειρες δοσεις για να σας γλεντανε ασφαλιστικες κ τραπεζες) Με αυτο τι ακριβώς θελεις να πεις, ειναι επιχείρημα; Αύξηση 29,6% στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1571026/elstat-ayxhsh-301-stis-polhseis-aytokinhton-to-sep.html Δεν συζητάμε πόσοι από εδω μπορούν ή δεν μπορουν να αγοράσουν αυτοκίνητο, εξ άλλου αυτο δεν το γνωρίζεις ούτε εσύ ούτε εγω, αναπόφευκτα λοιπον οτι και να λεμε το μέλλον είναι αυτό, και σταθμοί θα γίνουν, και ολα ηλεκτρικά θα είναι. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι τι θα γίνει με τις απώλειες εσόδων του δημόσιου από την μείωση των πωλήσεων της βενζίνη στο άμεσο μέλλον.
Mi_ka Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 εγώ πάντως θα έκανα κουτσομετατροπή ένα τζίμνυ με μοτέρ στον ένα άξονα συν μπαταρίες & χειρόγκαζο για το μοτέρ αν ήξερα ότι 40 χλμ κάμπου πιο πέρα, στην πόλη θα το φόρτιζα για το συνήθες δρομολόγιο σούπερ μάρκετ - θα με ρόλαρε το μοτέρ και θα είχα κατανάλωση στο ρελαντί του θερμικού για τα λοιπά συστήματα
Fubar.gr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 13000 θέσεις φόρτισης μέχρι το 2020? Η τρέλα σε όλο της το μεγαλείο. Εδώ έχουμε 7500 βενζινάδικα με 4-5 αντλίες το καθένα, δηλαδή 30-35 χιλιάδες θέσεις για 6εκ συμβατικά. Θα συμφωνήσω οτι είναι τρέλα, όμως παράλληλα είναι και αναγκαίο με βάση το μοντέλο ηλεκτροκίνησης που προωθείται. Τα ηλεκτρικά έχουν μειωμένη αυτονομία, οπότε θέλουν πιό συχνό "γέμισμα" απο τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Επιπλέον το γέμισμα κρατά ώρες αντί για 1-2 λεπτά. Οπότε η κάθε θέση φόρτισης θα εξυπηρετεί 4-5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα την ημέρα. Αντίθετα η κάθε μάνικα του βενζινάδικου μπορεί να εξυπηρετήσει 30-40 αυτοκίνητα την ώρα. Επομένως ο μόνος τρόπος να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση είναι με το να υπάρχουν πολλά παραπάνω σημεία φόρτισης σε σχέση με τα βενζινάδικα.
greed Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Επομένως ο μόνος τρόπος να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση είναι με το να υπάρχουν πολλά παραπάνω σημεία φόρτισης σε σχέση με τα βενζινάδικα. Ή να σου αλλαζουν μπαταρια.
Whargoul Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Θα συμφωνήσω οτι είναι τρέλα, όμως παράλληλα είναι και αναγκαίο με βάση το μοντέλο ηλεκτροκίνησης που προωθείται. Τα ηλεκτρικά έχουν μειωμένη αυτονομία, οπότε θέλουν πιό συχνό "γέμισμα" απο τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Επιπλέον το γέμισμα κρατά ώρες αντί για 1-2 λεπτά. Οπότε η κάθε θέση φόρτισης θα εξυπηρετεί 4-5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα την ημέρα. Αντίθετα η κάθε μάνικα του βενζινάδικου μπορεί να εξυπηρετήσει 30-40 αυτοκίνητα την ώρα. Επομένως ο μόνος τρόπος να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση είναι με το να υπάρχουν πολλά παραπάνω σημεία φόρτισης σε σχέση με τα βενζινάδικα. Όπως λες, για να έχεις καλή φόρτιση, θες μπαταρίες που να φορτίζουν 5-10 φορές πιο γρήγορα από τις σημερινές. (Φόρτιση σε μερικά λεπτά αντί ώρες). Άρα είτε θα εγκαταστήσεις από σήμερα φορτιστές, δίκτυο κλπ, που να μπορούν να παρέχουν 10x την ισχύ που χρειάζονται σήμερα για να φορτιστούν, ή θα μπεις σε ένα κύκλο που κάθε 10 χρόνια θα πρέπει να τα ξηλώνεις και να τα ξαναστήνεις από την αρχή για να ακολουθείς την τεχνολογία των μπαταριών. Η απλά παραδέχεσε οτι η ηλεκτροκίνηση με σημερινές Li-on batteries είναι αποτυχία πριν αρχίσεις να επενδύεις δισεκατομυρια σε υποδομές, και απλά περιμένεις 5-10 χρόνια να ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με το πως θα παράγουν ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα. Ταυτόχρονα προωθάς με τα λεφτά που θα έδινες για fast charge λαλακίες τα mild hybrids του 2020 με αποτέλεσμα γρηγορότερο εξυχρονισμό των αυτοκινήτων, πολύ λιγότερους συνολικούς ρύπους και το πιο βασικό, αυξημένη ασφάλεια. Ή τρως τα λεφτά σου σε υποδομές για BΕV, και ταυτόχρονα οι κάτοικοι σου συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα παλιά τους σαράβαλα, μέχρι να τους αναγκάσεις με φόρους να αγοράσουν ηλεκτρικά μετά από 20-30 χρόνια.
grayden Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Σε αντίθεση με σένα που απλά βλέπεις παπαριές στον ιντερνετ και το παίζεις αντι- βενζινας, αντι-καρβουνο, full ΑΠΕ, φωτοβολταϊκά κλπ, εγώ έχω επενδύσει λεφτά στις ΑΠΕ, στο σπίτι μου μειώνοντας όσο γίνεται το ενεργειακό μου αποτύπωμα, που μου τι λες και κάθε λίγο κιόλας οτι την βρίσκω με την μυρωδιά των καυσαερίων. Στην λέω επειδή δημιουργείς με το μυαλό σου εμπόδια εκεί που δεν υπάρχουν. Από μια τεχνολογία που εξελίσσεται ραγδαία και τα κόστη πέφτουν συνέχεια απαιτείς να σου λύσει όλα τα προβλήματα με το καλημέρα χωρίς να κάνεις σύγκριση με τα πραγματικά κόστη και χρονοδιαγράμματα των "παλιών" τεχνολογιών. 4kWp εγκατεστημένη ισχύς, η μέγιστη για ένα σπίτι χωρίς να το μετατρέψεις σε 3φασικό, εγκατεστημένη τέλος Απριλίου, καινούργια Γερμανικά φωτοβολταϊκά, με γερμανικό Inverter. Εμβαδό εγκατάστασης περίπου 20m2 σε πλήρως ακάλυπτη ταράτσα, προσανατολισμένα στο σημείο μέγιστης απόδοσης. Και όπως είπα το σύστημά σου είναι μικρό. Έγινε οικονομική μελέτη για μεγαλύτερο σύστημα; Για αυτοκίνητα: 0.220 kWh/km, 10000 km yearly = 2200 kwh = 3kWp εγκατεστημένη ισχύς = 15m2 επιφάνειας = 5000 ευρώ που παράγουν max 11kWh=50km εμβέλεια την ήμερα το καλοκαίρι Και οδηγείς πάνω από 40-50 χλμ τη μέρα; ΕΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και έχεις μηδέν απώλειες κατα τη φορτιση μπαταριων κλπ που ειναι αδύνατο + μπαταρίες 50kWh (γεμιζουν καθε 4-5 μερες και ισα ισα για μια μικρή εκδρομή το Σ/κ). κόστος 5000 για τα φωτοβολταϊκά + 22000 για μπαταρίες (tesla power bank $450/ kWh) = 27-30 000 -> για κάθε αυτοκίνητο Τα νούμερά σου είναι λίγο ό,τι να 'ναι γιατί δεν βγάζω άκρη. Τα Powerwalls κοστίζουν 5500 για 14kWh τα οποία μπορείς να ρίχνεις στο σπίτι ή το αυτοκίνητο αναλόγως των αναγκών. Με ένα δεκάρι σύστημα και μια μπαταρία νομίζω καλύπτεις πλήρως τις ανάγκες σου. Αν θες πάντως γράψε λίγο με πιο σκεπτικό χρειάζεσαι 50kWh μπαταρία γιατί σε έχασα εντελώς. Και αν πούμε ότι στην Ελλάδα έχουμε 6 000 000 IX, μιλούμε για κάλυψη 90 km2 με φωτοβολταϊκά, 300MWh ( 3 εκατομμύρια τόνους) μπαταρίες, και επενδύσεις της τάξης των 100-200 δισεκατομμυρίων από τις οικογένειες. Αυτά τα μαθηματικά είναι επιπέδου 1+1=3. Ταράτσες και χωράφια είναι άδεια οπότε χώρος υπάρχει για πάρα πολλούς ανθρώπους (εκτός των πόλεων). Τα νούμερα για τις μπαταρίες είναι ηλιθιωδώς αφελή και εκτός πραγματικότητας. Νομίζω ότι μάλλον τα βγάζεις υπολογίζοντας 50 kWh ανά αυτοκίνητο που όπως έγραψα και από πάνω δεν ξέρω από που προκύπτει αλλά θα ήθελα να μάθω. Εσύ υποθέτω πρέπει να έχεις ήδη δώσει το παράδειγμα και να έχεις δώσει 200 000 για να αγοράσεις PV, μπαταρίες και ηλεκτρικό αμάξι? Δεν έχω οικογένεια ή ιδιόκτητο σπίτι οπότε απλά έχω περιοριστεί στην μείωση της κατανάλωσης. Όταν με το καλό αποκτήσω να είσαι σίγουρος ότι θα βάλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα