ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 μοντέλο, δηλαδή με το κόστος να μοιράζεται σε όλους τους καταναλωτές, ως μέρος της χρέωσης χρήσης δικτύου. ΔΕΝ ΤΟΠΙΑΣΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα πληρωνω ποσοστο για να τα φορτιζουν οι μπρουκληδες; οοοοοχι να βαλουν υποδοχες για χρήματα και καρτες και να πληρωνει οποιος φορτιζει ασ ταδιαλο. Εδω δεν εχουμε νοσοκομεια, σχολεια, δουλειες, και και και τα ηλεκτρικά μας μαραναν, ποιος θα αγορασει δεν ξερω. 3
Ntinaras Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 μοντέλο, δηλαδή με το κόστος να μοιράζεται σε όλους τους καταναλωτές, ως μέρος της χρέωσης χρήσης δικτύου. ΔΕΝ ΤΟΠΙΑΣΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα πληρωνω ποσοστο για να τα φορτιζουν οι μπρουκληδες; οοοοοχι να βαλουν υποδοχες για χρήματα και καρτες και να πληρωνει οποιος φορτιζει ασ ταδιαλο. Εδω δεν εχουμε νοσοκομεια, σχολεια, δουλειες, και και και τα ηλεκτρικά μας μαραναν, ποιος θα αγορασει δεν ξερω. ουγκ 1
Mi_ka Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 γουστάρεις δε γουστάρεις, τα μπόνους των μεγάλοΔΕΗτζήδων (δε μιλάω για τους συμβασιούχους των εργολάβων) χρόνια τώρα, τα πληρώνεις 2
NT1G Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Θα τα κλέψουν οι "Ρομά" σάν τα φωτοβολταϊκά τηλέφωνα SOS που βάλανε στην εθνική και δεν θα ξέρουν τι είναι. Πέρα απο τον χαβαλέ.... άντε να τελειώνουμε με το Μαζούτ σιγά σιγά. Υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά πλοία;
Whargoul Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά πλοία; Μα είναι πλέον πασίγνωστο ότι ειδικά τα diesel αυτοκίνητα κινούνται μόνο με το χειρότερο μαζουτ, ενώ οι ηλεκτροπαρ. σταθμοί HFO, RFO που παράγουν ρεύμα για τα ηλεκτρικά, χρησιμοποιούν μόνο αγιασμένο ροδόσταγμα από την Τήνο και αντί καυσαέρια βγάζουν θυμιασμα .
alexisfero Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Καλή μας αρχή! Και ναι, είναι μια δύσκολη μετάβαση, αλλά μία προς την σωστή κατεύθυνση.
Human Soul Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Εξαιρώντας τα τοξικά σχόλια που θα ακολουθήσουν περι νομοθεσιών, ελλαδιστάν, λαμόγιων κλπ.. Αυτά είναι καλά νέα. Και μακάρι να φυτρώσει αυτή η ιδέα και να λάβει πραγματικές διαστάσεις. Αναγκαστικά θα γίνει,είτε σε 5 είτε σε 25 χρόνια. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται για να μείνουν και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. 2
ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 6.000000 ιχ υπαρχουν στην ελλαδα αυτα για να αντικατασταθουν και να μπουν οι αναλογοι σταθμοι φορτισης καλα κρασια και καλα στις εθνικες οδους μεσα στην πολη που θα μπουν με τι προβλεψη ουρα θα περιμενουν να φορτισουν και ποσο χρονο ειπαμε 15 λεπτα μιση ωρα; Θα γελασει ο καθε πικραμενος ελπιζω να ζω να το δω αλλα μαλλον οχι θα την εχω σκαπουλαρει σε 20+ετη.
Ntinaras Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Μα είναι πλέον πασίγνωστο ότι ειδικά τα diesel αυτοκίνητα κινούνται μόνο με το χειρότερο μαζουτ, ενώ οι ηλεκτροπαρ. σταθμοί HFO, RFO που παράγουν ρεύμα για τα ηλεκτρικά, χρησιμοποιούν μόνο αγιασμένο ροδόσταγμα από την Τήνο και αντί καυσαέρια βγάζουν θυμιασμα . και με ιδιας ποιοτητας καυσιμο να ειναι, τα ηλεκτρικα αυτοκινητα πρακτικα ρυπαινουν λιγοτερο 1
DragonFighter Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Σαν το σχέδιο για την πίστα φόρμουλα1 ένα πράγμα... 1
grayden Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Το lobby παραγωγής και διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας, προβλέπεται να είναι χειρότερο από αυτού του πετρελαίου. Τότε είσαι τυχερός γιατί μπορείς και εσύ εύκολα να γίνεις μέρος του λόμπι με μερικά πάνελ ή ανεμογεννήτριες.
grayden Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 χωρίς να είναι και σίγουρο αν όντως τα plug-ins θα είναι η τεχνολογία του κοντινού (20 χρόνια) μέλλοντος. Και ποια πιστεύεις ότι θα είναι η τεχνολογία του μέλλοντος; Η αντιβαρύτητα; 1
Whargoul Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Αναγκαστικά θα γίνει,είτε σε 5 είτε σε 25 χρόνια. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται για να μείνουν και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Εκτός από τα τα ΜΜΕ που δεν ξεχωρίζουν τα hybrids από τα BEV, και τα twitter του Musk τι δείχνει ότι έρχονται, και τι δείχνει ότι θα μείνουν κιόλας? (Battery EV και οχι Hybrids επειδή τα hybrids όντος έρχονται για να μείνουν)
Whargoul Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Τότε είσαι τυχερός γιατί μπορείς και εσύ εύκολα να γίνεις μέρος του λόμπι με μερικά πάνελ ή ανεμογεννήτριες. Έχω πάνελ, και δεν καλύπτουν ούτε τις βασικές ανάγκες του σπιτιού. Αν νομίζεις ότι με PV θα καλύπτεις και το αυτοκίνητο σου, και δωρεάν κιόλας, φαντασιώνεσαι άγρια. Τι δεν κατάλαβες από την πολιτική κατασκευής 1 δημόσιου charger ανά 10 ηλεκτρικά? Ότι θα το γεμίζεις στο σπίτι? Τεχνολογία του μέλλοντος τα ηλεκτρικά με μπαταρίες Li-On σίγουρα πάντως δεν θα είναι. Μπορεί να είναι fuel cells, hybrids με new age καυσιμα, αλλά με μπαταρίες, ούτε και σε 40 χρόνια δεν θα είναι major ποσοστό. Δες εδώ και το model 3, Διαφημίσεις, προπαραγγελείες, Gigafactory, υστερικά Media, twits για παραγωγή Site: 20000 τον μήνα , και ούτε 100 αυτοκίνητα τον μήνα δεν μπορεί να παραδώσει. "The automaker built only 260 Model 3s during the quarter ended in September, less than a fifth of its 1,500-unit forecast" - λόγο προβλημάτων στην γραμμή παραγωγής μπαταριών κιόλας. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-10-02/tesla-sales-climb-as-model-3-stokes-demand-in-pricier-offerings Αν η Tesla, δεν βρει τα πόδια της για να κρατήσει το momentum από όλο αυτό το marketing, τα plug-in ev θα τελειώσουν. Αλλά στην Ελλάδα θα έπρεπε μέχρι το 2020 να είχαμε 13 000 θέσεις φόρτισης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα