Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

ο οποίος πάει κυρίως για ανάπτυξη και συντήρηση του οδικού δικτύου.

 

Ούτε γι' αστείο δεν το πιστεύω αυτό, το ίδιο και με το ποσό των τελών κυκλοφορίας...

  • Like 3
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελπίζω να μην τα αναλάβει ο Τοξότης του Καλογρίτσα...

 

Θα τ' αναλάβει σε τίποτα σπασμένες εργολαβίες στα μέτρα του με 1000% έκπτωση :)

Δημοσ.

Και με την κίνηση τι θα γίνει οταν έρθουν τα ηλεκτρικά; Εδώ τώρα γίνεται χαμός αφού ο καθένας πέρνει το αυτοκίνητο για να πάει 2 βήματα.. φαντάσου με τα ηλεκτρικά τι θα γίνει που δεν θα χρειάζονται βενζίνη και θα θέλει ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί περισσότερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ούτε γι' αστείο δεν το πιστεύω αυτό, το ίδιο και με το ποσό των τελών κυκλοφορίας...

Ε, Πάει στον κρατικό προϋπολογισμό. Όπως και να έχει, είναι φόρους που πρέπει να ξαναπάρουν με κάποιο τρόπο. Τo point είναι ότι μας χρεώνουν όλους μέσω της κίνησης αυτοκινήτου για λόγους άσχετους με την βενζίνη, εκτός από τα ηλεκτρικά, + έχει και 13% ΦΠΑ (ο ηλεκτρισμός) αντί 23.

 

Anw, εγω απλώς διαφωνώ με το πλάνο, να δίνουμε επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά, να πληρώνουν όλοι εκτός αυτοί για να αναπτυχθούν οι υποδομές για τα plug-in, χωρίς να είναι και σίγουρο αν όντως τα plug-ins θα είναι η τεχνολογία του κοντινού (20 χρόνια) μέλλοντος.

 

Κατά τη γνώμη μου, εμένα αυτό είναι πολιτική συγκεκριμένης προώθησης σε ένα μηχανολογικό - επιστημονικό θέμα , και όχι ελεύθερη εφαρμογή της τεχνολογίας. Αν δημιουργηθούν παντού υποδομές για φορτιστές, ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί κλπ, αναγκαστικά θα κινηθούν όλα στα battery plug ins, ανεξάρτητα με το αν βγει μούφα στο τέλος.

Αν θέλαν να παίξουν σωστά, θα έπρεπε να θέσουν όρια ρύπων, κατανάλωσης και ξέρω γω, και να αφήσουν τις εταιρείες και τους μηχανολόγους να βρουν τον καλύτερο μηχανολογικό τρόπο. Μπορεί ο καλύτερος τρόπος να είναι hybrid, ηλεκτρικό με παραγωγή ενέργειας από 4 stroke Diesel engine με 70% απόδοση, χωρίς να χρειαστουν νέες υποδομές, μπαταρίες κλπ. ( πχ LiquidPiston engine). Γιατί δλδ να απαγορευτεί αυτό επειδή έτσι αποφασίσαν κάποιοι πολιτικοί, δήμαρχοι ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ε, Πάει στον κρατικό προϋπολογισμό. Όπως και να έχει, είναι φόρους που πρέπει να ξαναπάρουν με κάποιο τρόπο. Τo point είναι ότι μας χρεώνουν όλους μέσω της κίνησης αυτοκινήτου για λόγους άσχετους με την βενζίνη, εκτός από τα ηλεκτρικά

 

Κάτι θα βρουν και σε αυτά, δεν υπάρχει θέμα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μεγαλεπίβολο σχέδιο για τη μικρή μας χώρα και μακάρι να υλοποιηθεί. Αλλά επειδή η ιστορία διδάσκει τολμώ να κάνω μία πρόβλεψη:

 

Θα πάρει η χώρα κάποια επιδότηση - επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ( αν και το άρθρο λέει ότι η χρηματοδότηση θα γίνει από τη ΔΕΔΔΗΕ μόνο, πολύ αμφιβάλω για κάτι τέτοιο ) για την υλοποίηση του και στη συνέχεια τα χρήμματα αυτά κάπου θα '' εξαφανιστούν '' με αποτέλεσμα όταν το 2021 η ΕΕ θα ζητάει να δει πόσο έχουν προχωρήσει οι κατασκευές και η χρήση ηλεκτρικών σταθμών και οχημάτων, να τρέχουμε να προλάβουμε. Έκτακτους φόρυς στη Βενζίνη και στο πετρέλαιο μπας και πάρει κανάς Χριστιανός κανένα ηλεκτροκίνητο και επενδυτικές βοήθειες σε ιδιώτες για την κατασκευή σταθμών μήπως και πιάσουμε τους στόχους της ΕΕ.

  • Like 5
Δημοσ.

Από την μία καλό μέτρο, από την άλλη αν δεν είναι καθαρά λεφτά της ΕΕ δεν αντέχει η χώρα άλλους φόρους αυτή την στιγμή.

Δημοσ.

Η μιζέρια, η απαισιοδοξία και το κλαψούρισμα του Έλληνα δεν λείπει ποτέ, ακόμα και σε καλές ειδήσεις.
 

  • Like 4
Δημοσ.

Και με την κίνηση τι θα γίνει οταν έρθουν τα ηλεκτρικά; Εδώ τώρα γίνεται χαμός αφού ο καθένας πέρνει το αυτοκίνητο για να πάει 2 βήματα.. φαντάσου με τα ηλεκτρικά τι θα γίνει που δεν θα χρειάζονται βενζίνη και θα θέλει ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί περισσότερο.

 

Δηλαδή φαντάζεσαι ότι το «ρεύμα κίνησης» θα είναι φτηνότερο?

Δημοσ.

Win-win η φάση για τον ιδιώτη, θα πληρωθεί αδρά για την κατασκευή μιας μη επικερδής και ασύμφορης επιχείρησης, αυτή την χρονική περίοδο, θα την πάρει κοψοχρονια και έτοιμη στημένη σε μερικά χρόνια, όταν πραγματικά θα έχει μεγάλη αξία.

 

Το χρεοκοπημένο κράτος θα έχει πετάξει αλλά πόσα δις, από τα οποία θα πάρει ελάχιστα πίσω από την ιδιωτικοποίηση, οι χρεοκοπημένοι προλετάριοι των 400€ θα πρέπει να τα πληρώσουν πάση θυσία.

  • Like 5
Δημοσ.

Εξαιρώντας τα τοξικά σχόλια που θα ακολουθήσουν περι νομοθεσιών, ελλαδιστάν, λαμόγιων κλπ..

 

Αυτά είναι καλά νέα.

 

Και μακάρι να φυτρώσει αυτή η ιδέα και να λάβει πραγματικές διαστάσεις.

κάνας μπομπολας θα πάρει την εργολαβία με διαφάνεια θα  πάρει 100 θα πληρώσει 10 και δεν θα δουλεύουν γιατι πχ θα χρειαστεί άλλη υποδομή για την οποία ειναι υπεύθυνη η ΔΕΗ και όχι αυτός, αυτός είναι υπεύθυνος μόνο για την εγκατάσταση.

 

Ή κάτι τέτοιο.. :P

 

Μακάρι να κάνω λάθος αλλά στην χώρα που ζούμε...

  • Like 1
Δημοσ.

Πού θα τα βάλουν μέσα στην πόλη ήθελα να ξέρω... Εδώ τουλάχιστον επαρχεία που ζω εγώ ο κεντρικός δρόμος της πόλης χωράει μόνο μία σειρά αυτοκινήτων στο πήγαινε και άλλη μία στο έλα με έναν ποδηλατόδρομο που είναι για γέλια και κλάματα μαζί. Τα πεζοδρόμια είναι κλεισμένα από κολονάκια φωτισμού και πάρκινκ δεν υπάρχει πουθενά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...