Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 ο οποίος πάει κυρίως για ανάπτυξη και συντήρηση του οδικού δικτύου. Ούτε γι' αστείο δεν το πιστεύω αυτό, το ίδιο και με το ποσό των τελών κυκλοφορίας... 3
petranthe Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Ελπίζω να μην τα αναλάβει ο Τοξότης του Καλογρίτσα... Θα τ' αναλάβει σε τίποτα σπασμένες εργολαβίες στα μέτρα του με 1000% έκπτωση
SlackulatoR Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Και με την κίνηση τι θα γίνει οταν έρθουν τα ηλεκτρικά; Εδώ τώρα γίνεται χαμός αφού ο καθένας πέρνει το αυτοκίνητο για να πάει 2 βήματα.. φαντάσου με τα ηλεκτρικά τι θα γίνει που δεν θα χρειάζονται βενζίνη και θα θέλει ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί περισσότερο. 1
Whargoul Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Ούτε γι' αστείο δεν το πιστεύω αυτό, το ίδιο και με το ποσό των τελών κυκλοφορίας... Ε, Πάει στον κρατικό προϋπολογισμό. Όπως και να έχει, είναι φόρους που πρέπει να ξαναπάρουν με κάποιο τρόπο. Τo point είναι ότι μας χρεώνουν όλους μέσω της κίνησης αυτοκινήτου για λόγους άσχετους με την βενζίνη, εκτός από τα ηλεκτρικά, + έχει και 13% ΦΠΑ (ο ηλεκτρισμός) αντί 23. Anw, εγω απλώς διαφωνώ με το πλάνο, να δίνουμε επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά, να πληρώνουν όλοι εκτός αυτοί για να αναπτυχθούν οι υποδομές για τα plug-in, χωρίς να είναι και σίγουρο αν όντως τα plug-ins θα είναι η τεχνολογία του κοντινού (20 χρόνια) μέλλοντος. Κατά τη γνώμη μου, εμένα αυτό είναι πολιτική συγκεκριμένης προώθησης σε ένα μηχανολογικό - επιστημονικό θέμα , και όχι ελεύθερη εφαρμογή της τεχνολογίας. Αν δημιουργηθούν παντού υποδομές για φορτιστές, ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί κλπ, αναγκαστικά θα κινηθούν όλα στα battery plug ins, ανεξάρτητα με το αν βγει μούφα στο τέλος. Αν θέλαν να παίξουν σωστά, θα έπρεπε να θέσουν όρια ρύπων, κατανάλωσης και ξέρω γω, και να αφήσουν τις εταιρείες και τους μηχανολόγους να βρουν τον καλύτερο μηχανολογικό τρόπο. Μπορεί ο καλύτερος τρόπος να είναι hybrid, ηλεκτρικό με παραγωγή ενέργειας από 4 stroke Diesel engine με 70% απόδοση, χωρίς να χρειαστουν νέες υποδομές, μπαταρίες κλπ. ( πχ LiquidPiston engine). Γιατί δλδ να απαγορευτεί αυτό επειδή έτσι αποφασίσαν κάποιοι πολιτικοί, δήμαρχοι ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Ε, Πάει στον κρατικό προϋπολογισμό. Όπως και να έχει, είναι φόρους που πρέπει να ξαναπάρουν με κάποιο τρόπο. Τo point είναι ότι μας χρεώνουν όλους μέσω της κίνησης αυτοκινήτου για λόγους άσχετους με την βενζίνη, εκτός από τα ηλεκτρικά Κάτι θα βρουν και σε αυτά, δεν υπάρχει θέμα. 1
uesugi1989 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Μεγαλεπίβολο σχέδιο για τη μικρή μας χώρα και μακάρι να υλοποιηθεί. Αλλά επειδή η ιστορία διδάσκει τολμώ να κάνω μία πρόβλεψη: Θα πάρει η χώρα κάποια επιδότηση - επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ( αν και το άρθρο λέει ότι η χρηματοδότηση θα γίνει από τη ΔΕΔΔΗΕ μόνο, πολύ αμφιβάλω για κάτι τέτοιο ) για την υλοποίηση του και στη συνέχεια τα χρήμματα αυτά κάπου θα '' εξαφανιστούν '' με αποτέλεσμα όταν το 2021 η ΕΕ θα ζητάει να δει πόσο έχουν προχωρήσει οι κατασκευές και η χρήση ηλεκτρικών σταθμών και οχημάτων, να τρέχουμε να προλάβουμε. Έκτακτους φόρυς στη Βενζίνη και στο πετρέλαιο μπας και πάρει κανάς Χριστιανός κανένα ηλεκτροκίνητο και επενδυτικές βοήθειες σε ιδιώτες για την κατασκευή σταθμών μήπως και πιάσουμε τους στόχους της ΕΕ. 5
greed Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξερω αν το καταλαβατε παλι εμεις θα τα πληρωσουμε 8
michael92 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Από την μία καλό μέτρο, από την άλλη αν δεν είναι καθαρά λεφτά της ΕΕ δεν αντέχει η χώρα άλλους φόρους αυτή την στιγμή.
nhzt Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Η μιζέρια, η απαισιοδοξία και το κλαψούρισμα του Έλληνα δεν λείπει ποτέ, ακόμα και σε καλές ειδήσεις. 4
Mi_ka Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 και το κτηματολόγιο ήτο μια καλή είδηση κάποτες (προσοχή στο τόνο) 3
bromiaris Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Και με την κίνηση τι θα γίνει οταν έρθουν τα ηλεκτρικά; Εδώ τώρα γίνεται χαμός αφού ο καθένας πέρνει το αυτοκίνητο για να πάει 2 βήματα.. φαντάσου με τα ηλεκτρικά τι θα γίνει που δεν θα χρειάζονται βενζίνη και θα θέλει ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί περισσότερο. Δηλαδή φαντάζεσαι ότι το «ρεύμα κίνησης» θα είναι φτηνότερο?
Razor333 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Win-win η φάση για τον ιδιώτη, θα πληρωθεί αδρά για την κατασκευή μιας μη επικερδής και ασύμφορης επιχείρησης, αυτή την χρονική περίοδο, θα την πάρει κοψοχρονια και έτοιμη στημένη σε μερικά χρόνια, όταν πραγματικά θα έχει μεγάλη αξία. Το χρεοκοπημένο κράτος θα έχει πετάξει αλλά πόσα δις, από τα οποία θα πάρει ελάχιστα πίσω από την ιδιωτικοποίηση, οι χρεοκοπημένοι προλετάριοι των 400€ θα πρέπει να τα πληρώσουν πάση θυσία. 5
Manjaro Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Εξαιρώντας τα τοξικά σχόλια που θα ακολουθήσουν περι νομοθεσιών, ελλαδιστάν, λαμόγιων κλπ.. Αυτά είναι καλά νέα. Και μακάρι να φυτρώσει αυτή η ιδέα και να λάβει πραγματικές διαστάσεις. κάνας μπομπολας θα πάρει την εργολαβία με διαφάνεια θα πάρει 100 θα πληρώσει 10 και δεν θα δουλεύουν γιατι πχ θα χρειαστεί άλλη υποδομή για την οποία ειναι υπεύθυνη η ΔΕΗ και όχι αυτός, αυτός είναι υπεύθυνος μόνο για την εγκατάσταση. Ή κάτι τέτοιο.. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά στην χώρα που ζούμε... 1
nemo23 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Πού θα τα βάλουν μέσα στην πόλη ήθελα να ξέρω... Εδώ τουλάχιστον επαρχεία που ζω εγώ ο κεντρικός δρόμος της πόλης χωράει μόνο μία σειρά αυτοκινήτων στο πήγαινε και άλλη μία στο έλα με έναν ποδηλατόδρομο που είναι για γέλια και κλάματα μαζί. Τα πεζοδρόμια είναι κλεισμένα από κολονάκια φωτισμού και πάρκινκ δεν υπάρχει πουθενά...
markos9 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Ούτε ο ίδιος θεός δεν ξέρει πλέον τι θα γίνει στην Ελλάδα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα