Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε καμια περιπτωση δεν βγαζω το horizon αχρηστο, εκει που στεκομαι ειναι στη ρεαλιστικοτητα τους και το artstyle αν θες στο κατα ποσο εχει δεσει το γλυκο.  Στο horizon δεν εδεσε. Οταν προσπαθεις να κανεις φωτορεαλιστικα γραφικα αλλα ο κοσμος γυρω σου ειναι ενα κομματι πλαστικο σορρυ και ολας αλλα προσωπικα ξενερωνω. Δεν μιλαω δηλαδη για το τι μπορεις να κανεις στο παιχνιδι αν θα τρως ή θα χεζεις :P  Μηχανισμους ρεαλιστικοτητας θελουμε και αυτους εαν το παιχνιδι θελει να αντιπροσωπευσει τη πραγματικοτητα. Πχ σε μαριο κλαιν τα physics. Ελπιζω να εγινα κατανοητος στο τι θελω να θιξω.

 

 

Ναι αλλά δεν έχεις κανένα λόγο να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο στο Horizon συνεπώς είναι άχρηστες λεπτομέρειες σε ένα παιχνίδι monster hunter light. Δεν κάνεις adventuring στο Horizon. Απλά κυνηγάς τέρατα. Νταξ έχει και τις στιγμές του storytelling αλλά δεν θα κάτσω να ασχοληθώ πως είναι αυτό και πως είναι εκείνο στο παιχνίδι. Είναι πολύ στοχευμένο σε αυτό που δίνει ακριβώς όπως το Doom που δίνει shooting mechanics και δεν το απασχολεί αν το νερό κάνει διαθλάσεις ή αν συμπεριφέρεται ο χαρακτήρας "ρεαλιστικά" σε Χ περιβάλλον και πάει λέγοντας. 

 

Ναι οκ το art style του Horizon σε "προκαλεί" να το κάνεις αυτό αλλά αυτό το κάνεις μόνο ως τρίτο μάτι και όχι ως παίκτης. Ως παίκτης δεν σε απασχολεί, έχεις αλλού το φόκους σου. Αμφιβάλλω ότι οποιοσδήποτε παίξει Horizon θα τον ενδιαφέρει αν οι πέτρες κυλάνε ρεαλιστικά στα λοφάκια και αν βυθίζονται σιγά σιγά ή αν τα βέλη σου συμπεριφέρονται διαφορετικά ανάλογα το που κάνουν επαφή ή αν το γρασίδι κινείται, κόβεται και πιάνει φωτιά που απλώνει κτλ κτλ. Αυτά τα κάνει το Zelda γιατί πάντα ήταν μια παιδική χαρά μέσα στον κόσμο του και αυτός ήταν ο στόχος του παιχνιδιού. 

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οποτε θα φτασουμε να εχουμε τα γραφικα σαν της πραγματικοτητας αλλα το γρασιδι θα περναει μεσα απο το ποδαρι το βελος θα πηγαινει στο πλανητη αρη κλπ.
Εγω προσωπικα επαιζα παιχνιδια για την εμπειρια τους και ποτε για τα γραφικα τους.
Στο botw τετοια εμπειρια δεν εχω ξανα ζησει.
Να σου θυμισω δα πως στο 1o playstasion δεν μας εντυπωσιασαν ποτε τα πολυγωνα αλλα ο 3d κοσμος των παιχνιδιων που προσφερε αλλη εμπειρια απο τα 2d. Aka μπορουσες να κανεις παραπανω πραγματα. Σημερα τον βγαζεις και τον παιζεις απο τα γραφικα αλλα δεν εχει υπαρξει το ιδιο συμαντικη εξελιξη στους μηχανισμους.
Ειμαι της ποιοτητας και πως θα μπορουσα να μην ειμαι αφου ειχα παιξει και τερματισει το shenmue.  
Βεβαια και οι εταιριες το εχουν καταλαβει αυτο που λες γιαυτο δεν ασχολουντε. Τα παιχνιδια τους ειναι του φαινεστε..και οχι του βαθους. Δηλαδη παραμενουν απλα, παιχνιδια. Οι ιδιοι μηχανισμοι με μια ανανεωση στα γραφικα βαζουν και ενα παραπανω νουμερακι και παρτο παιξε σου λεει. Τεσπα. Οσο και αν διαφωνησεις η αποψη μου δεν αλλαζει στο τι θεωρω εγω καλυτερο. Δεν αποδεχομαι την αποψη σου για το horizon αλλα τη σεβομαι.


 

Δημοσ.

Εχει σημασία το είδος και το focus του παιχνιδιού. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα για το Horizon παράδειγμα να έχει αυτά που έχει το Zelda ακριβώς με την ίδια λογική που το Doom δεν έχει την ίδια βαρύτητα να έχει όσα έχει το Fallout 4 με την ίδια λογική που το Shenmue δεν έχει το ίδιο βάθος μάχης με το Virtua Fighter. Είναι διαφορετικά παιχνίδια. Αυτό έχει σκοπό την ευκολία του παίκτη στο να το διασκεδάσει γι αυτό που είναι και όχι γι αυτό που θα ήθελε ο Χ παίκτης να είναι. 

 

Πάρε παράδειγμα τα καταπληκτικά και μη εξαιρετέα Soulsborne παιχνίδια. Συμφωνούμε ότι είναι καταπληκτικά; Σίγουρα συμφωνούμε. Συμφωνούμε ότι από άποψη αληθοφάνειας στη συμπεριφορά στο περιβάλλον είναι σχεδόν μηδενική; Συμφωνούμε και εδώ. Επειδή δηλαδή δεν έχουν αυτά που έχει το Zelda αυτόματα σημαίνει ότι είναι "λιγότερα" παιχνίδια; 

 

Μπορώ να στο αντιστρέψω κιόλας. Εχει το Zelda πολλούς και ποικίλους διαλόγους για τον κόσμο του; Οχι. Εχει μήπως quest lines που να εμπλέκονται πολλοί χαρακτήρες και να έχουν και αλληλεπίδραση μεταξύ τους; Οχι. Είναι το σύστημα μάχης του "ρεαλιστικό" με τα όπλα που σπάνε με 10 χτυπήματα; Οχι. Μπορώ να σου πω πολλά ακόμα που -λείπουν- από το Zelda που τα έχουν άλλα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει ότι το Zelda δεν είναι παιχνιδάρα; 

Δημοσ.

Δεν θα απολογηθω. Οτι ειχα να πω το ειπα. Μονο που θα σταθω στο ζελντα αυτο  λες για τα σπαθια.
 Ειναι ρεαλιστικο στο φανταστικο κοσμο που εχουν φτιαξει του Zelda ειναι οχι του gta. Δεν μπορεις να πεις δηλαδη πως σπανε τα σπαθια επειδη βαρεθηκαν στη νιντεντο ή επειδη δεν θελανε να βαρανε υπερωριες. Συγκρινεις ανομοια πραγματα. Τη τεμπελια/αρπαχτη/και λιγο το συνηθισμενο με το story line/gameplay/πρωτοτυπια/γουστο.
Α και δεν συμφωνουμε μιας και δεν μπορω να εκφερω γνωμη για κατι που δεν εχω παιξει και ουτε θα παιξω :)

 

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...