Προς το περιεχόμενο

Εικόνα του υπόγειου τούνελ του Musk στο Λος Άντζελες για την κατάργηση του μποτιλιαρίσματος


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Θα αποτύχει παταγωδώς στο L.A . 

 

Ένα από τα πράγματα που αγαπώ σε αυτή την πόλη είναι ότι μπορείς να πας ΠΑΝΤΟΥ με το αυτοκίνητό σου , όταν φτάσεις βέβαια... 

 

Και αυτό είναι θέμα συνήθειας και κουλτούρας. Οι ρυθμοί στο LA δεν έχουν σχέση με Νέα Υόρκη , Chicago , κλπ.

 

Λάθος πόλη διάλεξε!!!  :-D  :-D  :-D

Δηλαδή στην Αθήνα που δεν πας με το αυτοκίνητό σου?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να κατανοείς μια οικονομική πραγματικότητα δεν είναι κόλλημα. Χωρίς να πέσει κρατικό χρήμα αποικίες στον Άρη δεν θα δούμε.

 

Έχω δει αρκετά πράγματα που γράφεις, σωστά λάθος δεν έχει καμία σημασία.

 

Σε θέμα με μπαταρίες της toshiba, εβαλες link με αυτοκίνητο tesla που καίγεται.

 

Αφήστε τον Άρη για τα θέματα του Άρη. Την tesla για τα θέματα με tesla, κοκ. Κουράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπόγειο τούνελ στην πιο σεισμογενή περιοχή των Η.Π.Α.

Ενδιαφέρον.

Γιατί, το πρώτο τούνελ είναι ή το τελευταίο που φτιάχνεται στο Los Angeles;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε βιντεάκι που έχουν κυκλοφορήσει μεσα απο το τούνελ δεν φαίνεται πουθενά εξαερισμός/πρόβλεψη για πυρασφάλεια, έξοδοι ασφάλειας, κτλπ οπότε αν δεν μεγαλώσει η διάμετρος κ προσθέσουν όλους τους κανονισμούς ασφαλείας δυσκολα να δωθεί στο κοινο.

 

Τα αυτοκινητα θα ανεβαινουν σε ραγες, δεν θα το οδηγας εσυ ουσιαστηκα το αυτοκινητο σου. δεν ξερω αμα σε καλυψα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκινητα θα ανεβαινουν σε ραγες, δεν θα το οδηγας εσυ ουσιαστηκα το αυτοκινητο σου. δεν ξερω αμα σε καλυψα!

καμία σημασία δεν έχει αυτό. Μια φωτιά να πιάσει τελείωσε το παραμύθι. Εχει γίνει στο παρελθόν αρκετές φορές (πχ channel tunnel).
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμία σημασία δεν έχει αυτό. Μια φωτιά να πιάσει τελείωσε το παραμύθι. Εχει γίνει στο παρελθόν αρκετές φορές (πχ channel tunnel).

Αφου ηδη εχει πάρει άδεια,  αρα εχει ηδη κριθεί οτι τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παρακάτω βίντεο που εχει και ελληνικούς υπότιτλους αν τους επιλέξεις ο Ελον μιλά και για αυτο το προτζεκτ,  αλλά και για πολλά άλλα. 

Παρα πολυ ενδιαφέρον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ηδη εχει πάρει άδεια, αρα εχει ηδη κριθεί οτι τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας..

η μονη άδεια που χει πάρει ειναι να κατασκευάσει δοκιμαστική διαδρομή τπτ αλλο. Διαβασε επίσης την τελευταία παράγραφο του άρθρου. Δεν ειναι τοσο απλο να δωθεί κατι στο ευρύ κοινο. Πχ τα μαγκλεβ σαν τεχνολογία υπάρχουν αρκετά χρονια όμως ακόμα τα χουν υπο δοκιμή για λόγους ασφαλείας.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμία σημασία δεν έχει αυτό. Μια φωτιά να πιάσει τελείωσε το παραμύθι. Εχει γίνει στο παρελθόν αρκετές φορές (πχ channel tunnel).

 

Εχει σχεση μιας και δεν θα υπαρχουν ατυχηματα οπως στον κανονικο δρομο. Αυτο που γραφεις εσυ δεν εχει καμια σχεση που μετα απο ενα βιντεο μας εβγαλες και το συμπερασμα οτι δεν θα εχει εξοδους κινδυνου κτλπ. Το σκεφτηκες εσυ και οχι ολοκληρη εταιρια. Μπραβο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μονη άδεια που χει πάρει ειναι να κατασκευάσει δοκιμαστική διαδρομή τπτ αλλο. Διαβασε επίσης την τελευταία παράγραφο του άρθρου. Δεν ειναι τοσο απλο να δωθεί κατι στο ευρύ κοινο. Πχ τα μαγκλεβ σαν τεχνολογία υπάρχουν αρκετά χρονια όμως ακόμα τα χουν υπο δοκιμή για λόγους ασφαλείας.

Δυσκολεύομαι να πιστεψω οτι δε θα παρει αδεια να το λειτουργησει απο τη στιγμή που πηρε αδεια κατασκευής.. Ειδικα στην Αμερική. Αν ηταν Ελλάδα θα μαζευονταν ενα σωρο ατομα συγκεκριμένης πολιτικής παραταξης,  θα μιλαγαν για την καταστροφή των σκουλικιων,  αρχαια κλπ και δε θα έπαιρνε καν άδεια κατασκευής,  αλλά στην Αμερική η ιστορία εχει δειξει πως οτι κατασκευαζεται,  χρησιμοποιείται.  Οταν θα εβγαζε αυτοκίνητα που θα οδηγούνταν μονα τους να δεις τι γραφανε..  Μια χαρα πωλούνται τελικα ομως πολυ πριν καν δημιουργηθει νομοθεσία με το κολπακι οτι ειναι οδηγικο βοηθημα και η ευθύνη ανηκει στον οδηγό. 

Επίσης αν δεις το βίντεο που εβαλα,  απαντα σε αυτα που εγραφες για φωτιες,  νερα κλπ.  Μια χαρα τα εχει προβλέψει αντίθετα με οτι εγραφες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει σχεση μιας και δεν θα υπαρχουν ατυχηματα οπως στον κανονικο δρομο. Αυτο που γραφεις εσυ δεν εχει καμια σχεση που μετα απο ενα βιντεο μας εβγαλες και το συμπερασμα οτι δεν θα εχει εξοδους κινδυνου κτλπ. Το σκεφτηκες εσυ και οχι ολοκληρη εταιρια. Μπραβο σου.

κοιτα αναφέρω ενα παράδειγμα κανε τον κόπο να δεις τι ειναι τουλάχιστον το channel tunnel. Αστο το βίντεο πες μου στην παραπάνω φωτο που φαίνεται μονοπάτι για τις εξοδους κινδύνου. Οταν κ αν ποτέ μπεις σε τούνελ μετρό/τρενο κτλπ ελα κ πες μου τι αλλα λείπουν.

Δυσκολεύομαι να πιστεψω οτι δε θα παρει αδεια να το λειτουργησει απο τη στιγμή που πηρε αδεια κατασκευής.. Ειδικα στην Αμερική. Αν ηταν Ελλάδα θα μαζευονταν ενα σωρο ατομα συγκεκριμένης πολιτικής παραταξης, θα μιλαγαν για την καταστροφή των σκουλικιων, αρχαια κλπ και δε θα έπαιρνε καν άδεια κατασκευής, αλλά στην Αμερική η ιστορία εχει δειξει πως οτι κατασκευαζεται, χρησιμοποιείται. Οταν θα εβγαζε αυτοκίνητα που θα οδηγούνταν μονα τους να δεις τι γραφανε.. Μια χαρα πωλούνται τελικα ομως πολυ πριν καν δημιουργηθει νομοθεσία με το κολπακι οτι ειναι οδηγικο βοηθημα και η ευθύνη ανηκει στον οδηγό.

Επίσης αν δεις το βίντεο που εβαλα, απαντα σε αυτα που εγραφες για φωτιες, νερα κλπ. Μια χαρα τα εχει προβλέψει αντίθετα με οτι εγραφες.

κατασκευή δοκιμαστικής διαδρομής πήρε τπτ άλλο. Τέτοια εργα γίνονται παντού. Οσο για τους κινδύνους στα κατασκευαστικά εργα δεν υπάρχουν κολπακια εδώ. Αν δεν ακολουθήσει τους κανονισμούς ασφαλείας που έχουν τα τούνελ δεν πρόκειται να δωθεί στο κοινό. Πχ στο uk για να γίνει κάτι εκτός standards ειναι ολόκληρη διαδικασία με πολλές ευθύνες στον μηχανικό που το προτείνει.

Υγ μην μπερδεύεται το τεχνολογικό κοσμο με τις κατασκευές υπάρχουν άπειρα consept που δεν βγαίνουν στο ευρύ κοινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...