Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά την Τέσλα άρχισαν να δουλεύουν τον κόσμο (Μάζες) και άλλες εταιρείες. 

-Λοιπόν πρώτο δούλεμα:Μάλιστα, έπειτα από 5.000 κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης, διατηρεί το 90% της αρχικής της χωρητικότητας 

-Ας μας πουν αυτοί οι 5000 κύκλοι πώς βγήκαν? θα σας απαντήσω εγώ: φόρτιση πολύ αργή σε ποσοστό 60% και αποφόρτιση  μέχρι το 50% δηλαδή χρήση της μπαταρίας μόνο το 10% σχεδόν σε όλες τις μπαταρίες λιθίου αν το κάνουμε αυτό  σε ελεγχόμενες θερμοκρασίες ακόμα και η μπαταρία του κινητού μας θα χάσουμε μετά από 5000 κύκλους μόνο ένα 10% της αρχικής χωρητικότητας.

 

-Δούλεμα δυο:  η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 6 λεπτά!

-Έχω εδώ και 5 χρόνια μπαταρία λιθίου  που φορτίζει σε 7.5 λεπτά με πολύ ασφάλεια αλλά  και σε 5λεπτά! αλλά στα 5 δεν προτείνετε γιατί δεν είναι και τόσο ασφαλές!

Αυτό που δεν λένε είναι ότι η γρήγορη φόρτιση πρέπει να γίνετε πολύ σπάνια 1-2 φορές το πολύ το χρόνο καθώς κάθε χρήση της χάνει μόνιμα η μπαταρία 0.5-1% του αποθηκευτικού της χώρου.

Δεν λένε ψέματα αλλά και λένε γιατί δεν λένε όλη την αλήθεια. Δηλαδή αν πιστεύει κάποιος πως θα πάρει ένα αμάξι και θα το φορτίζει κάθε μέρα με τη υπέρ γρήγορη φόρτιση θα είναι έτοιμος να αλλάξει μπαταρία μετά από δύο μήνες...

  • Like 1
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε 6' εχει αποθήκευση ενέργεια για 320χλμ. Δεν είναι πλήρης η φόρτιση της. Βέβαια δεν αναφέρεται πόση ενέργεια έχει αποθηκευτεί.

95% όταν είναι καινούρια και καθώς γερνάει πέφτει αυτό το ποσοστό.

Δημοσ.

Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου:

 

E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule

 

Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360).

 

Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά...

Δεν χρειάζεται ενεργεια για να επιταχύνει.

Δημοσ.

Μετά την Τέσλα άρχισαν να δουλεύουν τον κόσμο (Μάζες) και άλλες εταιρείες. 

-Λοιπόν πρώτο δούλεμα:Μάλιστα, έπειτα από 5.000 κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης, διατηρεί το 90% της αρχικής της χωρητικότητας 

-Δούλεμα δυο:  η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 6 λεπτά!

η toshiba όμως αυτά υποστηρίζει

Δημοσ.

Ως ηλεκτρολογoς μηχανικος να συμπληρωσω πως I=V/R.

στο συνεχες ...

 

Ας ξεκαθαρισουμε κάτι ή βενζίνη βγαίνει από τα διυλιστηρια προς 35 λεπτά του ευρώ το λίτρο και με τους φόρους που επιβάλει το κράτος φτάνει το 1,40 με 1.60 ευρώ το λίτρο. Πιστεύει κάνεις πως όταν αναπτυχθούν τα ηκεκτροκινητα το κράτος θα αρχίσει να χάνει έσοδα; Διαβάζω για δωρεάν βενζινάδικο στην αυλή του σπιτιού με φωτοβολταϊκά και πραγματικά νοιώθω πως μερικοί κάνουν σαν να ζουν σε άλλη χώρα. Το πιθανότερο λοιπόν ως αντισταθμιση για τις απώλειες θα είναι υπερφορολογιση στην αρχική τιμή αγοράς και τέλη κυκλοφορίας στον Θεό. Μην παραξενευτειτε αν σε μερικά χρόνια για ένα ηλεκτροκινητο πληρώνουμε στο κράτος ένα νεφρο. Έτσι είναι. Τίποτα δεν είναι δωρεάν και αν κάποιοι καταφέρουν να ξεγλιστρουν θα σου κοτσαρει και διόδια παντού να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις δωρεάν σε δημόσιο δρόμο. Κρίμα στα όνειρα κάποιων...

 

Στην ελλαδα με τα μυαλα που εχουμε θα χρειαστουμε 100 χρονια για να εχουμε πληρως ηλεκτρικα οχηματα...

Δημοσ.

η toshiba όμως αυτά υποστηρίζει

Long life

Only a small degree of capacity degradation occurs even after more than 15,000 cycles* of 60A charging and discharging.

SCiB™ also requires low maintenance even when it is used in applications that perform frequent charging/discharging such as large-scale storage battery systems, hence being environment-friendly.

* Measured by Toshiba using a 20Ah cell under specific conditions

Οι συγκεκριμένες συνθήκες είναι προφανώς αυτά που έγραψα πιο πάνω...

 

Δημοσ.

έγραψες για πολύ αργή φόρτιση ενώ η toshiba αναφέρει φόρτιση/εκφόρτιση σε 3C που δεν θεωρείται αργή

έγραψες για σπάνια γρήγορη φόρτιση ενώ η toshiba αναφέρει συχνή χωρίς πρόβλημα

  • Like 1
Δημοσ.

στο συνεχες ...

 

 

Στην ελλαδα με τα μυαλα που εχουμε θα χρειαστουμε 100 χρονια για να εχουμε πληρως ηλεκτρικα οχηματα...

Δεν είναι θέμα μυαλών! Είναι θέμα τεχνολογίας δεν επαρκεί αυτή τη στιγμή για ηλεκτρικά οχήματα.Μπορούν να γίνουν, αλλά οικονομικά μπαίνεις μέσα. Όταν οι μπαταρίες τετραπλασιάσουν των αποθηκευτικό τους χώρο στο ίδιο βάρος με ένα κελί 18650GA(τεσλα μπαταρια) ,μειώσουν την φυσική γήρανση της μπαταρίας κατα 90% και έχουν πάνω από 10000 κύκους 100% φόρτιση 100% αποφόρτιση στην ίδια τιμή που έχουν σήμερα τότε ναι αξίζει να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αυτό πίστεψε και τα 100 χρόνια μου φαίνονται πολύ λίγα για να γίνει... να φανταστείς ότι κάθε χρόνο βελτιώνονται οι μπαταρίες λιθίου μόλις 1% μόνο.

Δημοσ.

έγραψες για πολύ αργή φόρτιση ενώ η toshiba αναφέρει φόρτιση/εκφόρτιση σε 3C που δεν θεωρείται αργή

έγραψες για σπάνια γρήγορη φόρτιση ενώ η toshiba αναφέρει συχνή χωρίς πρόβλημα

Εκφόρτιση 3C είναι λίγο να φανταστείς είναι το max των τεσλα μπαταριών και σε 10 λεπτά με 3C πιάνουν 60 βαθμούς οι μπαταρίες έτοιμες να εκραγούν ναι εννοείτε οι τέσλα μπαταρίες είναι χειρότερες σε όλα εκτός του ότι έχουν μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας,  για φόρτιση είναι καλό το 3C,Και 6C να το πήγαιναν άντε να έπεφτε άλλο ένα 5% ποιο κάτω η μπαταρία, το ποσοστό φόρτισης και αποφόρτισης καθώς και η θερμοκρασία είναι το 99% της ζωής της μπαταρίας στο παράδειγμα που σου έκανα.

Δημοσ.

Δεν είναι θέμα μυαλών! Είναι θέμα τεχνολογίας δεν επαρκεί αυτή τη στιγμή για ηλεκτρικά οχήματα.Μπορούν να γίνουν, αλλά οικονομικά μπαίνεις μέσα. Όταν οι μπαταρίες τετραπλασιάσουν των αποθηκευτικό τους χώρο στο ίδιο βάρος με ένα κελί 18650GA(τεσλα μπαταρια) ,μειώσουν την φυσική γήρανση της μπαταρίας κατα 90% και έχουν πάνω από 10000 κύκους 100% φόρτιση 100% αποφόρτιση στην ίδια τιμή που έχουν σήμερα τότε ναι αξίζει να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αυτό πίστεψε και τα 100 χρόνια μου φαίνονται πολύ λίγα για να γίνει... να φανταστείς ότι κάθε χρόνο βελτιώνονται οι μπαταρίες λιθίου μόλις 1% μόνο.

 

ο,τι αλλαγη να παει να γινει στην ελλαδα, καταπνιγεται απο βολεμενους και τεχνοφοβικους.

  • Like 1
Δημοσ.

Θυμάστε τι λέγαμε πριν καιρό για τις μπαταρίες ότι έχουν μείνει πίσω. Τώρα που υπάρχει αγορά θα βγει πράμα.

  • Like 1
Δημοσ.

32kwh μπαταρία σε 6 λεπτά είναι 320kw ισχύς δηλαδή 1300Α σε 230 volt ρεύμα, έτσι για την ιστορία καλώδιο διατομής 500mm2 η αλλιώς διαμέτρου 2.5 πόντων δεν φτάνει για τόσο ρεύμα! και όταν λέω 2.5 πόντους εννοώ τον χαλκό όχι όλο το καλώδιο

http://www.mrelectro.gr/site/archives/4650

Νομιζεις τωρα εσυ με την φυσικη της τριτης δημοτικου που αναφερεις. I=P/V οτι ξερεις πιο πολλά απο τους ιαπωνες,ποιος σου ειπε οτι οι μπαταριες φορτιζουν με ταση. 230 volt μονο,οτι φορτιζουν μονοφασικα

Ποιος σου ειπε οτι οι μπαταριες μετριουνται με kwh η μπαταρια του αυτοκινητου σου κατι για Αh λεει...

Με δεδομενο οτι το εμβαδον κυκλικης επιφανειας έιναι.E= πr2 πες μου πως προκύπτουν τα 500mm2 και οι 2,5 ποντοι. Περιμενω

Ελληνες μηχανικοι πυρηνικοι φυσικοι κτλ κτλ, μην ανυσηχείτε.. αυτοί που φτιάξανε αυτη την μπαταρία υπολόγισαν και τα υπόλοιπα.

Εισαι φοβερος φιλε,δεν παιζεσαι.

 

+1000

Δημοσ.

Κανείς δεν σκέφτεται πόσες χιλιάδες τόνοι άνθρακα θα χρειαστούν στα ηλεκτροπαραγωγικά εργοστάσια για να φορτίσουν τις μπαταρίες των πράσινων αυτοκινήτων... και φυσικά κανείς δεν μιλάει για το πως και αν γίνεται να ανακυκλωθούν αυτές οι μπαταρίες που σε λίγα χρόνια θα είναι εκατοντάδες εκατομμύρια...

Δεν έχεις διαβάσει ποτέ τα άρθρα στο insomnia αλλιώς θα έβλεπες εμένα και κάποιους άλλους να γράφουμε σεντόνια ακριβώς αυτά που αναφέρεις.

 

Επειδή βαριέμαι να τα ξαναγράφω και εδώ ψάξε τα παλιότερα θέματα που έχω γράψει.

 

Ενημερωτικά πάντως η μόλυνση από ηλεκτρικά οχήματα είναι (σχεδόν) πάντα μικρότερη από αντίστοιχα βενζίνης ακόμα και σε χώρες με μεγάλα ποσοστά καύσης άνθρακα.

 

Όσο για τις μπαταρίες, μια χαρά μπορούν να ανακυκλωθούν ή επαναχρησιμοποιηθούν.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...