Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάπου κρύβετε η παγίδα αλλα δεν ξέρω που?

1. Που φορτίζει η μλκια? Βλέπω η φύσα απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο είναι διαφορετική

 
2. Πρέπει να κουβαλάς μαζι σου και τον επιτοιχιο φορτιστή για να το συνδέσεις στο οικιακό δίκτυο ?
3. Μήπως δεν γινετε γιατι το ρέμα φόρτισης είναι κάτι σαν το πετρέλαιο κίνησης και στοιχίζει 100 φορες επάνω απο αυτο της δεη
...λέμε τώρα  ...ελλαδα είμαστε
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

κύριε ξύπνιε μηχανολόγος εδώ, τριφασικό σημαίνει πρέπει ναι έχεις 3φασικό ρεύμα στο σπίτι σου η να πας σε κάποιο spot και σημαίνει και 4-5(χωρίς η με ουδέτερο) καλώδια,btw το κόλλημα μου είναι αλλού, το τι ρεύμα θα πρέπει να δίνουν τα δίκτυα πόλης για να το καλύψουν αυτό......

Ηλεκτρολόγος μηχανικός εδώ, τριφασικό σημαίνει 3 ή 4 καλώδια. Τρία καλώδια σε σύνδεση τρίγωνο ή 4 σε σύνδεση αστέρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ελληνες μηχανικοι πυρηνικοι φυσικοι κτλ κτλ, μην ανυσηχείτε.. αυτοί που φτιάξανε αυτη την μπαταρία υπολόγισαν και τα υπόλοιπα.

  • Like 6
Δημοσ.

Και ποιός σου είπε ότι είναι μονοφασικό; Επίσης αναφέρει πουθενά Τάση; Αυθαίρετα συμπεράσματα βγάζετε.

Ρε μη λέτε ό,τι να ναι εδω μέσα.. Googlaρετε αν το έχετε απορία και μετά κάντε ένα comment που να λέει είχα αυτήν την απορία και ψάχνοντας βρήκα αυτό.

ΕΥΛOΓΗΣΟΝ

 

latest?cb=20170604151152

Δημοσ.

Γιάννης Τέσλα Εδώ... από τον ίδιο πατέρα άλλη μάνα.... Δεν γίνονται αυτά που λέει η Toshiba το γνωρίζω από πρώτο χέρι Έχω λάπτοπ τους οπότε ξέρω , :)

  • Like 3
Δημοσ.

Κυριε ξυπνιε μηχανολογος εδω.Λες και λεει κυριε ξυπνιε ειμαι ο Τομας Εντισον,ο νικολα Τέσλα,ο φαραντει,και ο Αντρε-Μαρι Αμπερ ταυτοχρονα.Χαλαρωστε ρε παιδια....

LoL που ξέρεις .... :)  

Δημοσ.

κύριε ξύπνιε μηχανολόγος εδώ, τριφασικό σημαίνει πρέπει ναι έχεις 3φασικό ρεύμα στο σπίτι σου η να πας σε κάποιο spot και σημαίνει και 4-5(χωρίς η με ουδέτερο) καλώδια,btw το κόλλημα μου είναι αλλού, το τι ρεύμα θα πρέπει να δίνουν τα δίκτυα πόλης για να το καλύψουν αυτό......

... με κάρτα ΟΑΕΔ; Δουλειά στο δημόσιο; Δήμο;

 

Εγώ βλέπω 5 τρύπες στην φωτογραφία... για να τις ξαναμετρήσω... 1,    2,    3,    4,   5.... α ναι 5 είναι και έχει και δύο μεγάλες κάτω!! είδες τι πολλά μαθαίνει κανείς αν παρατηρεί ένα άρθρο ; :P

 

Επίσης παρατήρησα ότι γράφει SCiB Toshiba...

 

 

Πάτησα τον γοογλη

 

και βρήκα αυτό: http://www.toshiba.co.jp/about/press/2017_10/pr0301.htm

 

όπου μιλάωει για μια 50Ah μπαταρία

 

newscib_image1.png

 

Επειδή είναι καινούργιο πράμα όμως δεν έχει πολλές λεπτομέρειες παρατήρησα όμως επειδή διάβασα και δεν είδα μόνο τις εικόνες πως έχει ήδη προηγούμενες εφαρμογές αυτή η μπαταρία την "απλή" 20Αh με το απλό "fast charge"

 

και τα δεδομένα για αυτή τα βρήκα εδώ:

 

http://www.scib.jp/en/about/index.htm

 

 ψάχνοντας πάλι τον γοογλι βρήκα αυτό http://pushevs.com/2017/05/31/honda-opens-150-kw-fast-charging-station-europe/

 

https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/108256/europes-most-advanced-public-electric-vehicle-charging-station-opened-at-honda-randd-europe

 

που είναι άρθρο για σταθμό που χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για να φορτίζει αμάξια αλλά επίσης αναφέρει μέσα του κάτι για τις SCiB μπαταρίες

 

όπου λέει ότι την 20ah μπαταρία για να την φτάσει στο 80% (16 ah) θέλει 6 λεπτά.

 

 

 

πως τις φορτίζουν τώρα αυτές...

 

χμμμμ πάλι το γοογλι ρώτησα και βρήκα αυτό:

 

iec-fast-charging-all-standards.jpg

 

Πω πω.. τι χρήσιμο που μέτρησα τις τρύπες πιο πριν έ; για να δούμε έχει κανένα με 1,2,3...4,5 τρύπες ;;

 

ΝΑΙ ΝΑΙ το βρήκα το βρήκα!! είναι το System C Combo1 για την Αμερική!!! 5 τρύπες και δύο μεγάλες κάτω!!! wow

 

Οπότε ξαναρωτάω τον γοογλη

 

 

HOW DOES IEC DC SYSTEM C COMBO 1 WORK ??

 

(βάζω 2 ερωτηματικά για να βιαστεί :P )

 

και μου βγάζει αυτό https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_Charging_System

 

 

Που δεν λέει και πολλά αλλά αυτό που λέει είναι ότι βασίζεται στο " SAE J1772" και έχει link ... δεν ξέρω τι ειν τουτ οπότε πατάω το λινκ

 

βγάζει αυτό https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_J1772

 

και τι λέει εκει;

 

λέει αυτό:

 

The J1772 standard defines two charging levels:[9]

  Voltage Phase Peak current Power AC Level 1 120 V Single phase 16 A 1.92 kW AC Level 2 208 V[17] Leg to leg of a 208Y/120V 3-phase 48 A 9.98 kW AC Level 2 240 V Split phase 30 A

32 A (2001)

80 A (2009)

7.20 kW

7.68 kW

19.20 kW

 

 

 

χμμμ δηλαδή μονοφασικό 120 V 16A AC το μετατρέπει κάπως (με μαγεία... ή με κάποιον.. πως τον λένε να δεις...α ρε εδώ το έχω.... ινβέρτερς!!  ναι!! ινβερτερς το λέν τούτ )

 

τον ψάχνω και αυτόν στον γοογλι και νατοσα!

 

7479_7875.jpg

 

 

αυτόνα στην μέση είναι!

 

 

και μετατρέπει λοιπόν αυτός τα 120V 16Α AC και το κάνει σε 200-450 V DC up to 36 kW ....

 

 

Και όλα ενώνονται....

 

Ο φορτιστής υπάρχει ήδη για παλιότερες μπαταρίες και είναι 36 kW όταν ρουφάει μονοφασικό 120v αμερικάνικο

 

Η μπαταρία είναι 33κW

 

Ι have a pen I have an apple uhhhh! applepen !

 

https://www.youtube.com/watch?v=-RySq-IX2zA

 

 

είδες τι σου είναι ο γοογλης; Ακόμη και ένας τσομπάνης βρίσκει αυτό που θέλει να ψάξει αρκεί να θελήσει να το ψάξει... πόσο μάλλον ένας μηχανικός... όχι μηχανικός τσομπάνης.. αυτός θα πάθει κρίση ταυτότητας και θα χαθεί... μηχανικός σκέτο :P

  • Like 19
Δημοσ.
Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου:

 

E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule

 

Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360).

 

Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά...

 

Σε 6' εχει αποθήκευση ενέργεια για 320χλμ.

Δεν είναι πλήρης η φόρτιση της.

Βέβαια δεν αναφέρεται πόση ενέργεια έχει αποθηκευτεί.

Δημοσ.

Σε 6' εχει αποθήκευση ενέργεια για 320χλμ. Δεν είναι πλήρης η φόρτιση της. Βέβαια δεν αναφέρεται πόση ενέργεια έχει αποθηκευτεί.

το προηγούμενο μοντέλο είναι 20ah και σε 6 λεπτά φορτίζει το 80% με 200-450V @80A

 

Αυτό του θέματος είναι 50Αh και υποθέτω χωρίς να το βρήκα κάπου ότι αναφέρεται σε 80% πάλι τόσο γιατι έτσι ήταν για τον προκάτοχο όσο γιατι στο γράφημα της toshiba η μπάρα καλύπτει με το μάτι ~80% του πίνακα

Δημοσ.

Ας ξεκαθαρισουμε κάτι ή βενζίνη βγαίνει από τα διυλιστηρια προς 35 λεπτά του ευρώ το λίτρο και με τους φόρους που επιβάλει το κράτος φτάνει το 1,40 με 1.60 ευρώ το λίτρο. Πιστεύει κάνεις πως όταν αναπτυχθούν τα ηκεκτροκινητα το κράτος θα αρχίσει να χάνει έσοδα; Διαβάζω για δωρεάν βενζινάδικο στην αυλή του σπιτιού με φωτοβολταϊκά και πραγματικά νοιώθω πως μερικοί κάνουν σαν να ζουν σε άλλη χώρα. Το πιθανότερο λοιπόν ως αντισταθμιση για τις απώλειες θα είναι υπερφορολογιση στην αρχική τιμή αγοράς και τέλη κυκλοφορίας στον Θεό. Μην παραξενευτειτε αν σε μερικά χρόνια για ένα ηλεκτροκινητο πληρώνουμε στο κράτος ένα νεφρο. Έτσι είναι. Τίποτα δεν είναι δωρεάν και αν κάποιοι καταφέρουν να ξεγλιστρουν θα σου κοτσαρει και διόδια παντού να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις δωρεάν σε δημόσιο δρόμο. Κρίμα στα όνειρα κάποιων...

  • Like 3
Δημοσ.

Ας ξεκαθαρισουμε κάτι ή βενζίνη βγαίνει από τα διυλιστηρια προς 35 λεπτά του ευρώ το λίτρο και με τους φόρους που επιβάλει το κράτος φτάνει το 1,40 με 1.60 ευρώ το λίτρο. Πιστεύει κάνεις πως όταν αναπτυχθούν τα ηκεκτροκινητα το κράτος θα αρχίσει να χάνει έσοδα; Διαβάζω για δωρεάν βενζινάδικο στην αυλή του σπιτιού με φωτοβολταϊκά και πραγματικά νοιώθω πως μερικοί κάνουν σαν να ζουν σε άλλη χώρα. Το πιθανότερο λοιπόν ως αντισταθμιση για τις απώλειες θα είναι υπερφορολογιση στην αρχική τιμή αγοράς και τέλη κυκλοφορίας στον Θεό. Μην παραξενευτειτε αν σε μερικά χρόνια για ένα ηλεκτροκινητο πληρώνουμε στο κράτος ένα νεφρο. Έτσι είναι. Τίποτα δεν είναι δωρεάν και αν κάποιοι καταφέρουν να ξεγλιστρουν θα σου κοτσαρει και διόδια παντού να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις δωρεάν σε δημόσιο δρόμο. Κρίμα στα όνειρα κάποιων...

Πραγματικά ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι αυτό. Ότι στο τέλος θα πληρωνεις αλλη τιμη για ρεύμα σπιτιού και άλλη για αμαξι και παλι θα παει στο 70-100€ το γεμισμα. Ειναι τοσο αλήτες που δεν θα το αφησουν ουτε αυτο. Κατά τα άλλα είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης

Δημοσ.

Βλέπουμε ότι όλες οι εταιρίες σταδιακά συγκεντρώνουν τις δυνάμεις τους πάνω στο πρότζεκτ των ηλεκτρικών οχημάτων

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Και απ'οτι βλέπω ως γνήσιοι Έλληνες, έχετε ήδη υπεραναλύσει το οικονομικό του επιτεύγματος. 

 

Είμαι σίγουρος πως ήδη πολλοί από εσάς θέλετε να δείτε σταθμούς φόρτισης στην Ελλάδα και να αγοράσετε επιτέλους το αυτοκίνητο που δεν θα σας επιβαρύνει σχεδόν τίποτα! 

Κανένας δεν μιλάει για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Σχεδόν όσα άρθρα υπάρχουν (όχι μόνο στο Insomnia) μιλάνε για επιδώσεις των αυτοκινήτων, και πόσο γρήγορα μπορούν να φορτίζουν οι μπαταρίες τους!

 

Είναι σχεδόν δεδομένο στα μυαλά μας ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η πράσινη επανάσταση που όλοι περιμέναμε για να σώσουμε τον πλανήτη! 

 

Κανείς δεν σκέφτεται πόσες χιλιάδες τόνοι άνθρακα θα χρειαστούν στα ηλεκτροπαραγωγικά εργοστάσια για να φορτίσουν τις μπαταρίες των πράσινων αυτοκινήτων... και φυσικά κανείς δεν μιλάει για το πως και αν γίνεται να ανακυκλωθούν αυτές οι μπαταρίες που σε λίγα χρόνια θα είναι εκατοντάδες εκατομμύρια...

 

Φυσικά η λύση δεν είναι να μείνουμε στην βενζίνη και στο πετρέλαιο, αλλά μήπως να πονηρευτείτε λίγο παραπάνω για την ξαφνική επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...