deligkos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Σημαντική ώθηση στην ηλεκτροκίνηση υπόσχεται η νέα μπαταρία SCiB (Super Charge Ion Battery) που ανέπτυξε η Toshiba. Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 6 λεπτά, παρέχοντας στα ηλεκτρικά οχήματα αυτονομία έως 320 χιλιόμετρα. Με αυτό τον τρόπο, ανοίγει ο δρόμος για τον τριπλασιασμό της απόστασης που θα μπορούν να διανύσουν τα ηλεκτρικά οχήματα, με μία μόνο φόρτιση.Κάτι που, σύμφωνα με την Toshiba, οφείλεται στο γεγονός ότι η μπαταρία χρησιμοποιεί στο ανόδιο της οξείδιο τιτανίου-νιοβίου, αντί για οξείδιο τιτανίου-λιθίου, που χρησιμοποιούν οι σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Παράλληλα, το προϊόν της Toshiba έχει διπλάσια πυκνότητα ενέργειας από την προηγούμενη παραλλαγή SciB που είχε αναπτύξει, έχει όμως την ίδια διάρκεια “ζωής” και είναι εξίσου ασφαλές. Μάλιστα, έπειτα από 5.000 κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης, διατηρεί το 90% της αρχικής της χωρητικότητας. Site: Inhabitat
afantos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ηλεκτρισμός από τη στέγη και βενζινάδικο δωρεάν στην αυλή του σπιτιού... Αχ βρε Nikola Tesla να σε είχαμε ακούσει 50 χρόνια νωρίτερα! 9
firewalker Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου:E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360). Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά...
michael92 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου: E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360). Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά... Με 32kWh μπαταρία και 320km μιλάμε για κατανάλωση 100Wh/km, το οποίο είναι από υπερβολικά αισιόδοξο εώς μούφα.
Δημοφιλής ανάρτηση Agon Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου: E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360). Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά... ποσο θα ηθελα να βγαζω ακρη απο αυτα που λες και να συμφωνουσα ! αλλα δυστυχως οταν επρεπε να διαβασω φυσικη εγω διαβαζα pcmaster 31
xrhstosiak Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 εχεις μπλεχτει λιγο με τους τυπους χοντρικα ( δεν ειναι σωστο 100%) ενα αμαξι οταν πηγαινει με σταθερη ταχυτητα η ενεργεια που καταναλωνει ειναι οση χρειαζεται για να υπερνικησει τις δυναμεις που πανε κοντρα στην κινηση αυτη ... οι κυριες αντιστασεις ειναι η τριβη απο τα λαστιχα και ο αερας δηλαδη η αεροδυναμικη ... απο εκει και περα εχουμε και τα εσωτερικα κινουμενα μερη του κινητηρα αν ειναι θερμικος ή την αντισταση των πηνιων του ηλεκτροκινητηρα.... χοντρικα επαναλαμβανω ... αλλα μια πιο σωστη προσέγγιση 1
gjp1000 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Χωρίς να υπολογίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται για να επιταχύνει. Με μία ταχύτητα των 30 km/h (~8,3 m/sec) για να διανύσει 320 km θα χρειαστεί 38400 sec. Η ενέργεια που θέλει ένα μέσο αυτοκίνητο, σε μία μέση μέρα, για να διατηρήσει την ταχύτητα αυτή για τόσο χρόνο, είναι περίπου: E=5*v^3*t=5*(8,3^3)*38400=5*572*38400=110 MJoule Αυτή την ενέργεια πρέπει να στην "σπρώξει" σε 6 λεπτά (ή 360 sec). Σε κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να σπρώχνει περίπου 300 kJoule (110/360). Πρέπει κάθε σταθμός φόρτισης να είναι 300 kWatt. Κάτι δεν μου κάθετε καλά...
gjp1000 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Να πας στην. toshiba να τους διορθώσεις. Εχεις μπερδεψει ταχυτητα, χρονο,ρευμα., χιλιομετρα.... 4
georgepppo Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 32kwh μπαταρία σε 6 λεπτά είναι 320kw ισχύς δηλαδή 1300Α σε 230 volt ρεύμα, έτσι για την ιστορία καλώδιο διατομής 500mm2 η αλλιώς διαμέτρου 2.5 πόντων δεν φτάνει για τόσο ρεύμα! και όταν λέω 2.5 πόντους εννοώ τον χαλκό όχι όλο το καλώδιο http://www.mrelectro.gr/site/archives/4650
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα