Προς το περιεχόμενο

Η Daimler έκοψε το νήμα πριν από την Tesla αποκαλύπτοντας το ηλεκτρικό της φορτηγό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δε νομίζω ότι πρέπει να συγκρίνουμε ιπποδυνάμεις αλλά ροπή αν και δεν ξέρω τα τρακτορικά - τις ανηφόρες στις στροφές μέγιστης ροπής δεν τις ανεβαίνουν?

 

 

Το έργο παράγεται απο την ισχύ (ιπποδύναμη). Η ροπή σχετίζεται με την ισχύ, αλλά απο μόνη της δέν μπορεί να δώσει πλήρη εικόνα, γιατι έχουν σημασία οι στροφές στις οποίες αποδίδεται.

 

Γι αυτό η σύγκριση των κινητήρων (θερμικών ή ηλεκτρικών) σχεδόν πάντα γίνεται με βάσει την ισχύ. Και στα φορτηγά το ίδιο ισχύει, παντού θα δείς την ιπποδύναμη να διαφημίζουν

 

Γενικά οι θερμικοί κινητήρες έχουν την μικρότερη ειδική κατανάλωση κοντά στις στροφές που αποδίδεται η μέγιστη ροπή, όμως η μικρότερη απόλυτη κατανάλωση είναι σε χαμηλότερες στροφές.

Της Porsche που πάει για 350kW τους παραβαίνει;

 

Της ABB με τα 10MW;

 

 

Απο εδώ:

http://www.thedrive.com/tech/12532/porsche-unveils-first-350-kw-charging-stations-for-mission-e-electric-car

 

The 800-volt chargers can deliver power at up to 350 kilowatts, according to the carmaker—though it's currently restricted to 50–150 kW, Electrek says, as no existing electric cars are capable of guzzling power at the higher wattage. (Indeed, even Tesla's Superchargers only crank out power at around 120 kW.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο εδώ:

http://www.thedrive.com/tech/12532/porsche-unveils-first-350-kw-charging-stations-for-mission-e-electric-car

 

The 800-volt chargers can deliver power at up to 350 kilowatts, according to the carmaker—though it's currently restricted to 50–150 kW, Electrek says, as no existing electric cars are capable of guzzling power at the higher wattage. (Indeed, even Tesla's Superchargers only crank out power at around 120 kW.)

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θέλω να πώ είναι οτι τα διαφημισμένα 350KW δέν υπάρχουν, είναι μακέτο.

Όπως έγραψες και μόνος σου το bottleneck είναι στα αυτοκίνητα, όχι στους φορτιστές.

 

Άρα το έργο φτιάχτηκε σωστά. Η ακριβή υποδομή καλύπτει και τις υπάρχουσες και τις μελλοντικές ανάγκες οπότε δεν θα χρειαστεί αναβάθμιση για πολύ καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η οποία είναι;

αρρωστημένη διαπλοκή σε όλα και στο μικρότερο κωλοχώρι που σου βάζει τρικλοποδιά με το που πας να διαφοροποιηθείς δηλαδή μπορεί να διαταράξεις την ισσοροπία συμφερόντων - ζήσε σε ένα χωριό 2-3 χρόνια (έφτασα αισίως τα 6) και θα τα δεις όλα μπροστά σου

Το έργο παράγεται απο την ισχύ (ιπποδύναμη). Η ροπή σχετίζεται με την ισχύ, αλλά απο μόνη της δέν μπορεί να δώσει πλήρη εικόνα, γιατι έχουν σημασία οι στροφές στις οποίες αποδίδεται.

 

Γι αυτό η σύγκριση των κινητήρων (θερμικών ή ηλεκτρικών) σχεδόν πάντα γίνεται με βάσει την ισχύ. Και στα φορτηγά το ίδιο ισχύει, παντού θα δείς την ιπποδύναμη να διαφημίζουν

Από την επαγγελματική μου απασχόληση με δυναμόμετρα μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως ισχύει το ακριβώς ανάποδο λόγω παρανόησης του όρου «δύναμη» ως συνθετικό της «ιπποδύναμης», δηλαδή οι κινητήρες οχημάτων παράγουν συνεχώς στιγμές δύναμης εφαπτομενικά αποδιδόμενης σε άξονα εξόδου (ροπή) και απότοκο της ροπής συναρτήσει σ.α.λ. είναι η ισχύς (ιπποδύναμη, kW) η οποία αναλόγως του συνολικού χρόνου που αποδίδεται μας δίνει το έργο (kWH).

Απλά συγκρίνοντας ιπποδυνάμεις σε αντίστοιχης σχεδίασης κινητήρες ξέρεις και τι ροπή/κατανάλωση/βαθμό απόδοση να περιμένεις. Γιατί σε διαφορετικής σχεδίασης κινητήρες έχεις άρδην διαφορετικά τέτοια μεγέθη και επιπλέον διαφορές περιστροφικής αδρανείας που επηρεάζουν την μεθοδολογία οδήγησης και ανάγκες συστήματος μετάδοσης.

 

Με δεδομένη την οδήγηση τράκτορα με σκοπό την βέλτιστη κατανάλωση, ελάχιστη φθορά ταυτόχρονα με ικανή ταχύτητα μεταφοράς του βασιλιά (αγώι) η απορία μου είναι αν συνήθως οδηγάνε στην ανηφόρα στις στροφές μέγιστης ροπής ή ιπποδύναμης ή κάπου ανάμεσα. Δηλαδή θες όντως 400-600 ίππους κινητήρα για να σύρεις 35 τόνους στην ανηφόρα σε ικανή ταχύτητα ή στην πραγματικότητα φτάνει και κινητήρα των 250 ίππων αλλά με τον 400-600 ίππων απλά δεν χρειάζεται να τον σκίζεις? Γιατί τότε τα ηλεκτρικά με την δυνατότητα να δουλεύουν με πάρα πολύ μικρότερη φθορά στο 100% της απόδοσης τους και με την καμπύλη ροπής πρακτικά επίπεδη και πολύ ανώτερη από τα θερμικά δεν είναι απαραίτητο να είναι 400-600 ίππων αλλά των 250 ίππων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρρωστημένη διαπλοκή σε όλα και στο μικρότερο κωλοχώρι που σου βάζει τρικλοποδιά με το που πας να διαφοροποιηθείς δηλαδή μπορεί να διαταράξεις την ισσοροπία συμφερόντων - ζήσε σε ένα χωριό 2-3 χρόνια (έφτασα αισίως τα 6) και θα τα δεις όλα μπροστά σου

Έζησα 18 χρόνια σε χωριό που δεν υπήρχε συνεννόηση ούτε για τα πιο βασικά οπότε ξέρω τι γίνεται.

 

Το θέμα βέβαια είναι ότι οι σταθμοί φόρτισης δεν επηρεάζονται από τέτοιου είδους συμφέροντα και κακώς το συζητάμε από αυτή την σκοπιά.

 

Μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες σταθμοί φόρτισης πάνω σε μονοφασική ή τριφασική παροχή δεν πρόκειται να ρίξουν το δίκτυο (αν το έριχναν σημαίνει ότι θα έπεφτε ήδη τις ώρες αιχμής) και μιας και δεν χρειάζονται άδεια δεν υπάρχει τρόπος να εμποδιστεί η εγκατάστασή τους.

 

Για την περίπτωση των ταχυφορτιστών που θα μπουν σε 1 θέση και θα τραβάνε κάμποσα kW όποτε και αν χρησιμοποιούνται μπορώ να δω κάποια προβλήματα αν κανένας δεν θέλει να πουλήσει/παραχωρήσει γη αλλά εύκολα μπορούν να μετακινηθούν μερικά χιλιόμετρα παραπέρα και να λυθεί το θέμα.

 

Οι ταχυφορτιστές άλλωστε προορίζονται να καλύπτουν ανάγκες μεγάλων ταξιδιών οπότε δεν υπάρχει και νόημα να μπαίνουν μακριά από κεντρικούς δρόμους.

 

Για τις αντοχές του δικτύου πάλι θα έλεγα ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου τραγικά.

Προφανώς και ανά περίπτωση θα χρειαστεί κάποια ενίσχυση (που βάση της συνεχούς αύξησης της κατανάλωσης θα συνέβαινε έτσι και αλλιώς) αλλά συνολικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς μιλάμε για συμβόλαια των διαχειριστριών εταιριών με την ΔΕΗ ή άλλους παρόχους όπου εκεί το παιχνίδι παίζεται διαφορετικά.

 

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά θα γίνουν σε βάθος 10-20 χρόνων (και 30-40 για την Ελλάδα) οπότε δεν πρόκειται να βρεθούμε προ εκπλήξεων. Οι ρυθμοί υιοθέτησης δυστυχώς είναι πολύ αργοί για να δημιουργήσουν σημαντικά προβλήματα.

 

 

ΥΓ: Η Tesla κυρίως (που το κάνει ήδη) αλλά και η Renault και άλλοι παίχτες σχεδιάζουν να συνδυάσουν τους ταχυφορτιστές με μπαταρίες που κάνει τα όποια "προβλήματα" ακόμα πιο ανάξια λόγου.

 

Η ύπαρξη μπαταριών στοχεύει στην ελάφρυνση του φόρτου δικτύου αλλά και (κυρίως) στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος καθώς θα μπορούν να φορτίζουν τις μπαταρίες σε ώρες που το ρεύμα είναι φθηνό ή δωρεάν.

 

ΥΓ.2: Φυσική συνέχεια του παραπάνω είναι και ο συνδυασμός με μικρά φωτοβολταϊκά και αιολικά συστήματα για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απεξάρτηση από το δίκτυο. Η Tesla το έχει ήδη στο πρόγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήπως είσαι από την Ανάβρα Μαγνησίας, το μόνο χωριό που ξέρω που δείχνει τι θα μπορούσαν να έχουν κάνει τα ελληνικά χωριά σε επίπεδο τοπικής οικονομίας?

 

τώρα, βρίσκω ότι θέλει πολλλά χρόνια η νομοθετική έγκριση τρέχουσας αποθήκευσης ενέργειας στα τοπικά δίκτυα γιατί έρχεται σε άμεση κόντρα με τα συμφέροντα του εγκατεστημένου μοντέλου των ΔΕΗτζηδοσυνδακαλιστών που προκρίνει τις μονάδες-κτήνη που βγάζουν και μεγαλύτερες μίζες ανάκατες με τα λειτουργικά νούμερα ισολογισμών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, αυτό είναι μια υπόθεση καλή ειδικά στις καλομελετημένη ελληνικές πόλεις, καλούμπα από το διαμέρισμα προς τα πεζοδρόμια...

 

σε γενική εικόνα ανθρώπων που συννενοούνται άνετα θα μπορούσε να συμβεί αυτό σε μεγάλη κλίμακα αλλά για να αναπτυχθούν και εφαρμοστούν κοινά στάνταρντ θέλουμε πολύ καιρό ακόμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήπως είσαι από την Ανάβρα Μαγνησίας, το μόνο χωριό που ξέρω που δείχνει τι θα μπορούσαν να έχουν κάνει τα ελληνικά χωριά σε επίπεδο τοπικής οικονομίας?

 

τώρα, βρίσκω ότι θέλει πολλλά χρόνια η νομοθετική έγκριση τρέχουσας αποθήκευσης ενέργειας στα τοπικά δίκτυα γιατί έρχεται σε άμεση κόντρα με τα συμφέροντα του εγκατεστημένου μοντέλου των ΔΕΗτζηδοσυνδακαλιστών που προκρίνει τις μονάδες-κτήνη που βγάζουν και μεγαλύτερες μίζες ανάκατες με τα λειτουργικά νούμερα ισολογισμών

Όχι.

 

Τα microgrids είναι το μέλλον της ενέργειας και τα κράτη θα τα υποστηρίξουν γιατί ρίχνουν τα κόστη τους αλλά είμαστε αρκετά μακριά ακόμα από μια τέτοια πραγματικότητα.

 

Η μπαταρίες για αποθήκευση ενέργειας σε επίπεδο microgrid ή αιολικού/φωτοβολταϊκού πάρκου είναι ακόμα αρκετά ακριβές και έχει νόημα μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές με ακριβή ενέργεια.

 

Σιγά σιγά όμως τα κόστη πέφτουν οπότε δεν είναι εκτός πραγματικότητας.

 

Αν βέβαια υπολογίσουμε και τις πιο "μικρές" μπαταρίες για οικιακή χρήση (τύπου powerwall) που θα δέσουν πολύ ωραία με τα microgrids μπορούμε να δούμε που πάει το πράγμα.

 

Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ ευτυχώς δεν έχουν και τόσο μεγάλη δύναμη σε αυτό το επίπεδο. Όταν οι τεχνολογίες ωριμάσουν αρκετά μέσα στην επόμενη δεκαετία και τα κόστη πέσουν θα τα δούμε και εδώ σιγά σιγά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, αυτό είναι μια υπόθεση καλή ειδικά στις καλομελετημένη ελληνικές πόλεις, καλούμπα από το διαμέρισμα προς τα πεζοδρόμια...

Αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι να μετατρέψουμε τις κολώνες φωτισμού σε έξυπνους φορτιστές.

 

Επειδή η παροχή ενέργειας υπάρχει ήδη είναι (τηρουμένων των αναλογιών) εύκολο να βάλεις μια συσκευή εσωτερικά της κολόνας για το billing και monitoring και μια πρίζα πάνω στο σώμα της κολόνας.

 

Με το που συνδέσει κάποιος τον φορτιστή του το σύστημα θα αναγνωρίζει το όχημα και θα επιτρέπει την φόρτιση χρεώνοντας τον ιδιοκτήτη.

 

Αυτή είναι μία από τις πιθανές εύκολα εφαρμόσιμες λύσεις και χωρίς μάλιστα ανάγκη επιπλέον σκαψίματος ή εγκατάστασης νέας υποδομής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...