Προς το περιεχόμενο

Η Daimler έκοψε το νήμα πριν από την Tesla αποκαλύπτοντας το ηλεκτρικό της φορτηγό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει διαφορά μεταξύ "vehicle fire" και δίδυμων πύργων.

 

Σοβαρά τώρα, αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί το να τραβάει ένα αμάξι 350kW είναι κακή ιδέα δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πλήρες φορτίο η απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι 20-30% (πολύ πολύ χοντρικά αυτό).

Αντίθετα στα ηλεκτρικά συστήματα η απόδοση γενικά είναι πάνω από 80% αλλά πες ότι είναι 60% αν κάτι φορτίζεται γρήγορα.

 

Οπότε ένα μοτέρ 200 ίππων στο φουλ γκάζι βγάζει περισσότερη θερμότητα από μια μπαταρία που τραβάει 350kW. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις εφόσον έχει σχεδιαστεί έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα όπως ειπώθηκε και είναι προφανές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πλήρες φορτίο η απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι 20-30% (πολύ πολύ χοντρικά αυτό).

Αντίθετα στα ηλεκτρικά συστήματα η απόδοση γενικά είναι πάνω από 80% αλλά πες ότι είναι 60% αν κάτι φορτίζεται γρήγορα.

 

Οπότε ένα μοτέρ 200 ίππων στο φουλ γκάζι βγάζει περισσότερη θερμότητα από μια μπαταρία που τραβάει 350kW. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις εφόσον έχει σχεδιαστεί έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα όπως ειπώθηκε και είναι προφανές.

 

Σε πλήρες φορτίο ένα αυτοκίνητο κινείται κιόλας δεν είναι σταθερό. Οπότε αυτό το 70% που περισσεύει το παίρνει ο αέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει διαφορά μεταξύ "vehicle fire" και δίδυμων πύργων.

Αφού τα άλλα δεν μας βγαίνουν τώρα το γυρίζουμε σε μπαταρίες vs βενζίνη;

 

Σοβαρά τώρα, αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί το να τραβάει ένα αμάξι 350kW είναι κακή ιδέα δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.

Αν θες τι γνώμη μου είναι περιττό μιας και ελάχιστοι χρειάζονται στην πράξη τέτοια ταχύτητα. Τα λεφτά θα έπιαναν περισσότερο τόπο αν γινόταν εγκατάσταση απλών φορτιστών σε περισσότερα σημεία.

 

Η Tesla δείχνει να το καταλαβαίνει αυτό τουλάχιστον με τους νέους πιο "αδύναμους" Superchargers εντός πόλης.

 

Για τα περί ασφάλειας, άσε αυτούς που είναι η δουλειά τους να κρίνουν τι είναι καλή ιδέα και τι όχι. Το τι λέμε εγώ και εσύ δεν τα διαβάζουν ούτε τα μέλη του insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι μπήκαν να γράψουν τα αρνητικά περί αυτονομίας δεν ξέρουν την διαφορά του φορτηγού από αυτήν της νταλίκας!

 

Υπέρ αρκετά είναι τα 350 χλμ την ημέρα για ένα φορτηγό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι μπήκαν να γράψουν τα αρνητικά περί αυτονομίας δεν ξέρουν την διαφορά του φορτηγού από αυτήν της νταλίκας!

 

Υπέρ αρκετά είναι τα 350 χλμ την ημέρα για ένα φορτηγό.

Ακριβώς. Φορτηγό 11 τόνων είναι το δεξί στης φωτό. Τα βλέπουμε συνέχεια στην Αθήνα να κάνουν παραδόσεις προϊόντων ή μετακομίσεις. 350χμ είναι υπέρ αρκετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επικριτες της ηλεκτροκινησης, ας κρατησουν μικρο καλαθι στα οσα λενε, γιατι θα ερθει συντομα η ευκαιρια να οδηγησουν και αυτοι ενα ηλεκτροκινητο αυτοκινητο και θα καταλαβουν οτι η διαφορα στην αποτελεσματικοτητα και στην αισθηση οδηγησης με τα εσωτερικης καυσεως, ειναι αναλογη της διαφορας αμαξας με αλογα και αυτοκινητου.

 

Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης ηταν ενα αναγκαιο και φτηνο κακο τοσες δεκαετιες, αλλιως ειναι "ηλιθιο" μεσο μετακινησης και ειναι κατι που το καταλαβαινεις αμεσως οδηγωντας ενα ηλεκτρικο (καλο) αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι νωρίς για συμπεράσματα κύριοι. Αφήστε να δούμε πράμα και από άλλους και μετά συζητάμε.

καλά, στον παρακείμενο Κάμπο σε όλα τα χωριά, όλα μα όλα τα ασφαλειοκιβώτια διανομής κάτω από τους Μ/Σ μέσης προς χαμηλή τάση τα έχουν εντελώς (ανεύθυνα) με ορθάνοικτες τις πόρτες με το που μπαίνει Ιούνης γιατί όλο το δίκτυο είναι υπερφορτωμένο και ζεσταίνονται οι ασφάλειες και έχουμε διακοπές άστατες και συχνές σε κανονικές συνθήκες κατανάλωσης με τα κλιματιστικά πλέον (και δε μιλάω για δύσβατα βουνά όπου στήνεις δύσκολα δίκτυο) - άμα πουληθούνε και 1000 Τέσλα θα καταρεύσει για τα καλά όλο το δίκτυο άρπα κόλα στο μισό κάμπο και άμα ενισχύσουμε τη διανομή τι θα γίνει με τη μέση τάση? και μήπως θα χρειαστούνε και επιπλέον γραμμές μεταφοράς (πυλώνες υψηλής) - για παραγωγή τα λέμε συνέχεια με τα χάλια της ελληνικής πραγματικότητας...

 

διότι άι μπρίζαι δε φύονται από μόνες τους σε κάθε χωράφι και από μία...

γιατί άμα στήσεις δικιά σου παραγωγή θα σε π#δ#ξει το κατεστημένο με ότι πρόφαση γουστάρει...

 

να δούμε τι θα γίνει έξω και υπολογίζουμε +10 χρόνια εδώ, ήμουν νίος και γέρασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα πουληθούνε και 1000 Τέσλα θα καταρεύσει για τα καλά όλο το δίκτυο άρπα κόλα στο μισό κάμπο και άμα ενισχύσουμε τη διανομή τι θα γίνει με τη μέση τάση? και μήπως θα χρειαστούνε και επιπλέον γραμμές μεταφοράς (πυλώνες υψηλής) - για παραγωγή τα λέμε συνέχεια με τα χάλια της ελληνικής πραγματικότητας...

 

διότι άι μπρίζαι δε φύονται από μόνες τους σε κάθε χωράφι και από μία...

γιατί άμα στήσεις δικιά σου παραγωγή θα σε π#δ#ξει το κατεστημένο με ότι πρόφαση γουστάρει...

 

να δούμε τι θα γίνει έξω και υπολογίζουμε +10 χρόνια εδώ, ήμουν νίος και γέρασα

Αν φορτίζεις το Tesla στο σπίτι θα είναι σαν ν' ανάβεις κουζίνα, δεν τραβάει 100kW από την πρίζα.

 

Αν μιλάς για Superchargers τότε μπαίνει στην μέση η ΔΕΗ και πάει σε άλλες γραμμές (και με άλλα συμβόλαια).

 

Το αν θα μπουν πυλώνες ή όχι είναι άσχετο με την ηλεκτροκίνηση. Αν πάει ν' ανοίξει ένα εργοστάσιο ή μια βιοτεχνία στην περιοχή θα υπάρξουν ακριβώς τα ίδια προβλήματα (ή "προβλήματα").

 

Αν στήσεις δική σου παραγωγή και καταναλώνεις την ενέργεια μόνος σου το "κατεστημένο" τι ακριβώς θα σου κάνει; Αν θες να πουλάς και στην ΔΕΗ αλλάζει το πράγμα προφανώς.

 

Λόγω του χαμηλού ποσοστού παραγωγής ηλεκτρικών η αλλαγή του στόλου θα πάρει τουλάχιστον 20 χρόνια οπότε σε καμία περίπτωση δεν θα δούμε αλλαγές από την μία μέρα στην άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος η Tesla θα παρουσιάσει κάτι που θα μπορεί να σύρει τους τυπικούς 35 τόνους ή περισσότερο. Προσωπικά υποθέτω ότι θα έχει πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, 1000 άλογα ή περισσότερα συγκριτικά με τα 420 άλογα που έχουν οι τυπικές νταλίκες σήμερα (πάνε και μέχρι τα ~600 άλογα αλλά δεν πουλάνε πολύ αυτές οι εκδόσεις).

 

 

Scania R 730 και Volvo FH16 750

 

Γενικά πωλούνται πολλοί τράκτορες με ιπποδυνάμεις 600+, ειδικά σε χώρες με δύσκολο ανάγλυφο όπως η Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε νομίζω ότι πρέπει να συγκρίνουμε ιπποδυνάμεις αλλά ροπή αν και δεν ξέρω τα τρακτορικά - τις ανηφόρες στις στροφές μέγιστης ροπής δεν τις ανεβαίνουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...