Προς το περιεχόμενο

Η Daimler έκοψε το νήμα πριν από την Tesla αποκαλύπτοντας το ηλεκτρικό της φορτηγό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο τέλος θα πιάνει φωτιά το αμάξι. Δεν έχει κάποια διαφορά αν έχεις 1 ή 100 καλώδια όταν μιλάμε για την ίδια μπαταρία. Η διαφορά 5 με 15 λεπτών είναι χαοτική. Εκεί που ένας φορτιστής θα φόρτιζε 12 αμάξια την ώρα, θα φορτίζει 4.

Αν έχεις μείνει στην λογική του βενζινάδικου φυσικά και θα θεωρείς την διαφορά χαοτική.

 

Το μέλλον δεν είναι μερικές εκατοντάδες κεντρικοί σταθμοί φόρτισης αλλά πολλές χιλιάδες σταθμοί σε κάθε σημείο της πόλης/χώρας.

 

Επίσης, η φόρτιση στο σπίτι/δουλειά/έξοδο λύνει το πρόβλημα για την πλειοψηφία του πληθυσμού.

Οι ταχυφορτιστές πρόκειται να εξυπηρετούν όσους κάνουν πιο μακρινά ταξίδια ή δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε απλούς φορτιστές.

 

Το αμάξι πάντως δεν πρόκειται να πάθει τίποτα μιας και για προφανείς λόγους θα σχεδιαστεί ανάλογα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό φορτηγών δεν κάνει ποτέ αυτά τα χιλιόμετρα μέσα στην μέρα.

 

Σκέψου πχ. πόσα φορτηγά εφοδιάζουν καταστήματα μέσα στις πόλεις, κτλ

11 τονους που λεει μαξ μεσα στην πολη δυσκολο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο leaf πάντως για 240-300 km το δίνουν.

Κάπου εκεί και το bolt.

Το νέο Leaf είναι too little too late αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

 

Το Bolt (Ampera-E) είναι γενικά καλύτερη επιλογή αλλά Ευρώπη πχ έχει ξεπουλήσει και δεν παράγουν αρκετά για να καλυφθεί η ζήτηση.

 

Η αυτονομία είναι 380km (EPA/WLTP) για το Bolt και 240km με 3xxkm για το Leaf ανάλογα την μπαταρία που θα βγάλουν του χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 τονους που λεει μαξ μεσα στην πολη δυσκολο

Το μέγιστο ωφέλιμο δεν λέει κάτι για την πραγματική χρήση του οχήματος.

 

Τέτοια φορτηγά πχ κάνουν ήδη παραδώσεις στην Αθήνα.

 

Όταν λέμε πόλη πάντως εννοούμε και τα γύρω γύρω όπου αντίστοιχα η και μεγαλύτερα φορτηγά κάνουν δρομολόγια (logistics, αποθήκες, κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο Leaf είναι too little too late αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

 

Το Bolt (Ampera-E) είναι γενικά καλύτερη επιλογή αλλά Ευρώπη πχ έχει ξεπουλήσει και δεν παράγουν αρκετά για να καλυφθεί η ζήτηση.

 

Η αυτονομία είναι 380km (EPA/WLTP) για το Bolt και 240km με 3xxkm για το Leaf ανάλογα την μπαταρία που θα βγάλουν του χρόνου.

 

Για κάτι που είναι too little too late οι 3500 πωλήσεις δεν είναι λίγες σε 2 μήνες.

 

Το model 3 έφτασε τις 500 ή ακόμα έχουν θέματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάτι που είναι too little too late οι 3500 πωλήσεις δεν είναι λίγες σε 2 μήνες.

 

Το model 3 έφτασε τις 500 ή ακόμα έχουν θέματα;

χαχαχα Πες το έτσι να καταλάβουμε που το πας.

 

Δεν έχω όρεξη να εκτροχιάσω το θέμα οπότε διάβασε μόνος σου για τις μπαταρίες του Leaf, πότε θα βγει η 60άρα και πως τα πάει απέναντι στο Bolt (τεχνολογικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή καταναλώνει 86 κιλοβατώρες τα 100 χιλιόμετρα. Με 20 λεπτά τη κιλοβατώρα, διανύει 100 χιλιόμετρα με 17 ευρώ που.

 

Ξέρουμε πόσο πετρέλαιο καταναλώνει ένα αντίστοιχο φορτηγό 11 τόνων ωφελιμου φορτίου;

Οπως και να εχει φτηνοτερο κοστος μεταφορικων δεν προκειται να δουμε ΠΟΤΕ, ακομη και το οχημα να ειναι φτηνοτερο, και οι μπαταριες να εχουν διαρκεια ζωης 100χρονια και 17ευρω τα 100χιλιομετρα που υπολογισες κοστος ρευματος, φτηνοτερο δεν θα γινει.

Οπως δεν εγιναν τα ηλεκτρονικα παιχνιδια εναντι των φυσικων δισκων, οπως δεν εγιναν οι ηλεκτρονικες υπηρεσιες εναντι αυτων που εξυπηρετουνται στο ταμειο. Δικαιολογιες βρισκονται πολλες, οποιος εχει το μαχαιρι και το... αχλαδι (:)) κοβει οπως θελει και λογαριασμο δεν δινει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες το φορτηγό προορίζεται προφανώς για παραδόσεις εντός πόλης. Από το κέντρο διανομής στα διάφορα σούπερ μάρκετ για παράδειγμα. Για αυτό και η αυτονομία των 350 χιλιομέτρων. Όσα μπορεί να κάνει ένας οδηγός εντός πόλης στην βάρδια του.

 

Επιπλέον κινεζικές εταιρείες έχουν ήδη βγάλει παρόμοια οχήματα.

 

Τέλος η Tesla θα παρουσιάσει κάτι που θα μπορεί να σύρει τους τυπικούς 35 τόνους ή περισσότερο. Προσωπικά υποθέτω ότι θα έχει πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, 1000 άλογα ή περισσότερα συγκριτικά με τα 420 άλογα που έχουν οι τυπικές νταλίκες σήμερα (πάνε και μέχρι τα ~600 άλογα αλλά δεν πουλάνε πολύ αυτές οι εκδόσεις).

 

Με την υπάρχουσα τεχνολογία το να παρουσιάσεις ένα ηλεκτρικό φορτηγό δεν είναι φοβερά δύσκολο. Το όλο θέμα είναι στις μπαταρίες. Κόστος/ενεργειακή πυκνότητα/αντοχή στο χρόνο-φορτίσεις/ταχύτητα φόρτισης είναι τα σημεία που θέλουν βελτίωση.

...και βέβαια το τί θα γίνει με την αυτονομία στην οδήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι πάντως δεν πρόκειται να πάθει τίποτα μιας και για προφανείς λόγους θα σχεδιαστεί ανάλογα.

 

Θα παραβεί τους νόμους της θερμοδυναμικής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις καταλάβει για τι νούμερα μιλάμε; Εδώ θα είμαστε όταν συμβούν οι πρώτες εκρήξεις. Και ναι τα 350kW αρχίζουν και είναι επίφοβα όταν αφορούν ένα όχημα 4-5 μέτρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις καταλάβει για τι νούμερα μιλάμε; Εδώ θα είμαστε όταν συμβούν οι πρώτες εκρήξεις. Και ναι τα 350kW αρχίζουν και είναι επίφοβα όταν αφορούν ένα όχημα 4-5 μέτρων.

Της Porsche είναι απλό 4πορτο, ούτε καν φορτηγό. Τρέχα να τους ενημερώσεις μην πάθουν τίποτα οι άσχετοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Της Porsche είναι απλό 4πορτο, ούτε καν φορτηγό. Τρέχα να τους ενημερώσεις μην πάθουν τίποτα οι άσχετοι.

 

https://www.vgtv.no/video/122942/her-staar-teslaen-i-full-fyr

 

The future is now.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

In 2003-2007, U.S. fire departments responded to an average of 287,000 vehicle fires per year.  These fires caused an average of 480 civilian deaths, 1,525 civilian injuries, and $1.3 billion in direct property damage annually.

 

Δεν ξέρω τι απωθημένα έχεις αλλά καλό είναι να επισκεφθείς έναν ψυχολόγο.

 

Μπορείς σε πρώτη φάση να βρεις βοήθεια εδώ: https://frapress.gr/2015/05/grammes-ipostirixis/

 

 

ΥΓ: Δεν είναι ντροπή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...