deligkos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Τα αποκαλυπτήρια του ηλεκτρικού της φορτηγού έκανε η Daimler την Τετάρτη, προλαβαίνοντας την παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου μοντέλου που έχει προαναγγείλει πως θα κάνει η Tesla. Το E-Fuso Vision One, όπως ονομάζει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία το όχημά της, παρουσιάστηκε σε διεθνή έκθεση στο Τόκιο. Το φορτηγό έχει αυτονομία περίπου 350 χιλιομέτρων, μεταφέροντας φορτίο έως 11 τόνους. Αποτελεί μέρος του σχεδίου της εταιρείας να “εξηλεκτρίσει” στο μέλλον όλα τα μεγάλα οχήματά της, ενόψει της απαγόρευσης κίνησης των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που σχεδιάζουν να επιβάλουν πολλές πόλεις στον πλανήτη. Η παραπάνω αυτονομία θα επιτυγχάνεται από την πιο ισχυρή έκδοση του E-Fuso, η οποία θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας έως 300 kWh. Παρόλο που η Daimler δεν δίνει πολλές πληροφορίες για τις δυνατότητες ταχείας φόρτισης, στο δελτίο Τύπου της σημειώνει πως σε λίγα χρόνια, στις “ώριμες αγορές” για την ηλεκτροκίνηση, όπως στην Ιαπωνία και την Ευρώπη, θα υπάρχει η απαραίτητη υποδομή για να μπορεί το E-Fuso να πραγματοποιεί τα καθημερινά του δρομολόγια. Site: Verge
michael92 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Τα fanboys του Musk νόμιζαν ότι οι πραγματικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάθονταν με σταυρωμένα τα χέρια... 6
dimips Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Περίμενε να δεις και τις προτάσεις των υπολοίπων. Αν δε βγάλουν κάτι πιο ολοκληρωμένο τότε δως τους το βραβείο. 1
Methystos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 H mercedes ειναι πρωτοπορος ολες οι αλλες απλες οδοντοπαστες!κριμα που δεν εχω λεφτα για ενα οχημα αυτης της εταιρειας! 1
bobos73 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Αυτά είναι τα αποτελέσματα από τον ανταγωνισμό....... Και άργησαν και πολύ.... 2
georgebou21 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Εχω την εντύπωση ότι 350 χλμ αυτονομια για φορτηγο ειναι λίγα. 7
orck Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ναι και εγω αυτο λεω, οτι ειναι λιγα, δηλαδη ουτε Αθηνα-Θεσσαλονικη δεν θα κανει. Αλλα απο την αλλη η απαγορευση που λεει το δελτιο τυπου θα αφορα μαλλον το εσωτερικο των πολεων και οχι για δρομολογια.Ειχα την εντυπωση οτι η Daimler ηταν σαν παρακλαδι της Crysler που εξαγορασε την Daewoo
agamoi-thytai Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Καλά, περιμένετε μα βγει του Musk και μετά να συγκρίνουμε....
dchatz Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Βγάλε όχημα με αυτονομία 1500, να πιάνει 100 σταθερά άνετα και να φορτίζει σε 5 λεπτά και μετα πες νατο. Κανουν μάχη ποιος θα το παρουσιασει πρώτος και βγάζουν οτι νάναι. Αν ήθελαν για τεστ ασ το έκαναν αλλά όχι με ανακοινώσεις. Και ξέχασα. Να κανει πχ 1.000.000 χλμ με τις ίδιες μπαταρίες και οι μπαταρίες να μη κανουν όσο όλο το φορτηγό.
possiz Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Βγάλε όχημα με αυτονομία 1500, να πιάνει 100 σταθερά άνετα και να φορτίζει σε 5 λεπτά και μετα πες νατο. Κανουν μάχη ποιος θα το παρουσιασει πρώτος και βγάζουν οτι νάναι. Αν ήθελαν για τεστ ασ το έκαναν αλλά όχι με ανακοινώσεις. Και ξέχασα. Να κανει πχ 1.000.000 χλμ με τις ίδιες μπαταρίες και οι μπαταρίες να μη κανουν όσο όλο το φορτηγό. Δεν ξέρει τώρα η mercedes τι κάνει, ξέρεις εσύ. Ηγέτες στα αυτοκίνητα είναι ηλίθιοι και πετάνε τα λεφτά τους για πλάκα. 2
NT1G Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ναι και εγω αυτο λεω, οτι ειναι λιγα, δηλαδη ουτε Αθηνα-Θεσσαλονικη δεν θα κανει. Αλλα απο την αλλη η απαγορευση που λεει το δελτιο τυπου θα αφορα μαλλον το εσωτερικο των πολεων και οχι για δρομολογια. Ειχα την εντυπωση οτι η Daimler ηταν σαν παρακλαδι της Crysler που εξαγορασε την Daewoo Την Daewoo την είχε εξαγοράσει η GM. Το 2007 η Daimler πούλησε την Chrysler που μετά χρεοκόπησε. 1
grayden Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Εχω την εντύπωση ότι 350 χλμ αυτονομια για φορτηγο ειναι λίγα. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό φορτηγών δεν κάνει ποτέ αυτά τα χιλιόμετρα μέσα στην μέρα. Σκέψου πχ. πόσα φορτηγά εφοδιάζουν καταστήματα μέσα στις πόλεις, κτλ 1
bazzil Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Άμεση φόρτιση μπαταρίας. σε χρόνους ίδιους με αυτούς της πλήρωσης σε καύσιμο μιας δεξαμενής. Όταν και όποτε συμβεί αυτό...
grayden Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Τα fanboys του Musk νόμιζαν ότι οι πραγματικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάθονταν με σταυρωμένα τα χέρια... "[...] the overarching purpose of Tesla Motors (and the reason I am funding the company) is to help expedite the move from a mine-and-burn hydrocarbon economy towards a solar electric economy, which I believe to be the primary, but not exclusive, sustainable solution." -The Secret Tesla Motors Master Plan (2006) Θα πρέπει να ψάξεις πάντως το θεματάκι που έχεις με τον Musk. 8
basilis_k6 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό φορτηγών δεν κάνει ποτέ αυτά τα χιλιόμετρα μέσα στην μέρα. Σκέψου πχ. πόσα φορτηγά εφοδιάζουν καταστήματα μέσα στις πόλεις, κτλ ακριβώς. Στη δευτερη υλοποίηση θα βγάζουν 700χλμ και αυτό ειναι σχεδόν 8 ώρες οδηγηση η επιτήρηση μιας που θα πηγαινει και λιγο μονο του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα