mcrae13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα Μετά από κανα μήνα περίπου ψαξίματος,από αυτά που δεν βρίσκεις τι διάολο είναι κατέληξα οτι ο ssd έχει πρόβλημα. (sandisk extreme pro 480) Συγκεκριμένα δεν αναγνωρίζεται κάποιες φορές από το σύστημα. Το κάνει μόνο σε cold boot ή εξαφανίζεται μετά από sleep του λειτουργικού (win10). Anyway αφού δοκίμασα όλα τα πιθανα σενάρια (καλώδια sata,διαφορετικές θύρες στο mb,clean install 5-6 φορές,διαφορετικά bios,chipset κλπ) τελικά σήμερα το δοκίμασα και σε άλλο pc και κάνει τα ίδια.Κατά τα άλλα,όταν αναγνωρίζεται λειτουργεί άψογα ,χωρίς errors στα check και με ταχύτητες που πρέπει. Το δίσκο τον έχω αγοράσει από το κιτρινομάγαζο πριν 2 χρόνια,έχω απόδειξη κλπ,(ο συγκεκριμένος έχει 10 χρόνια εγγύηση),αλλά ψάχνοντας στη σελίδα της sandisk είδα οτι έχει online RMA request το οποίο περιλαμβάνει και την Ελλάδα.Στο μεταξύ στη σελίδα το eshop δεν τον έχει πλέον https://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/5232 https://kb.sandisk.com/app/rmaform Και σκέφτομαι τώρα,επειδή δεν έχω και ιδιαίτερη εμπιστοσύνη γενικά στα ελληνικά μαγαζιά για τέτοιες περιπτώσεις,θα ήθελα τη γνώμη σας,είμαι σε δίλλημα,τον πάω eshop ή μιλάω με sandisk?? Λέτε να τον πάω στο μαγαζί ή μπλέξω με 'τεχνικούς' που θα μου λένε οτι να ναι..τι παίζει στο eshop σε rma ?? Έχει τύχει σε κανέναν με sandisk χαλασμένο και τι έκανε? Βασικά θέλω να κούσω καμιά γνώμη γιατί αν ξεκινήσω κάτι από τα δύο μετά δεν έχει γυρισμο λογικά. Thanks
HellhammeR Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Αν μπορεί να αναπαραχθεί εύκολα το πρόβλημα, δηλαδή δεν το κάνει 1 φορά την βδομάδα τότε πήγαινε το στο e-shop και μάλλον θα πάρεις πίστωση ή κάποιον που θα σε προτείνουν από τους τωρινούς ssd. Μάνο αν λείπει το warranty label ή είναι σπασμένη καμιά θύρα sata/power δεν θα περάσει εγγύηση. 1
mcrae13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Αν μπορεί να αναπαραχθεί εύκολα το πρόβλημα, δηλαδή δεν το κάνει 1 φορά την βδομάδα τότε πήγαινε το στο e-shop και μάλλον θα πάρεις πίστωση ή κάποιον που θα σε προτείνουν από τους τωρινούς ssd. Μάνο αν λείπει το warranty label ή είναι σπασμένη καμιά θύρα sata/power δεν θα περάσει εγγύηση. To κάνει όλο και συχνότερα όσο περνάει ο καιρός,άρχισε πριν κανα μήνα να το κάνει ανα 10 boot πχ,και πλέον το κάνει 5-6 στα 10.Δεν υπάρχει περίπτωση να μη το δούνε. Αν μου δώσουν πιστωτικό καλά θα είναι γιατί έκανε 250 ..λες? Δεν λείπει τίποτα και έχω μέχρι και το κουτί Δηλαδή αυτοί αν το δούνε δεν το στέλνουν πίσω κλπ?
ekans Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 To κάνει όλο και συχνότερα όσο περνάει ο καιρός,άρχισε πριν κανα μήνα να το κάνει ανα 10 boot πχ,και πλέον το κάνει 5-6 στα 10.Δεν υπάρχει περίπτωση να μη το δούνε. Αν μου δώσουν πιστωτικό καλά θα είναι γιατί έκανε 250 ..λες? Δεν λείπει τίποτα και έχω μέχρι και το κουτί Δηλαδή αυτοί αν το δούνε δεν το στέλνουν πίσω κλπ? παρόλο που λένε τα απίστευτα για το κιτρινομάγαζο σε αντίστοιχη περίπτωση που είχα με τροφοδοτικό μου το άλλαξαν και μπαμ μπαμ κιόλας.. Πιστεύω πώς αν έχει όντως το θέμα που λες δεν γίνεται να μην στο αλλάξουν.. 1
EddieObscurant Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 αν θες να ξεμπερδεύεις ευκολα μιλάς με sandisk και θα σου αντικαταστήσουν το δίσκο ή μπορεί να σου δώσουν και κατι καλύτερο αν και λογικα θα χουν στοκ και θα στον αντικαταστήσουνε αν πας σε eshop εχεις τη δυνατοτητα σε περιπτωση που βρουν το προβλημα να σου κόψουν πιστωτικο και να πάρεις κάτι άλλο πχ nvme Το θεμα απλώς ειναι οτι σε περίπτωση που δεν βρουν το πρόβλημα (1-2 δοκιμες θα κάνουν γιατί έχουν και άλλες δουλειες , δεν προκειται να το δοκιμασουν 10 φορες για να το βρουν) ίσως χρειαστουν αρκετα τηλεφωνα απο μέρους σου ή ακομα και αν τον στειλουν αυτοι πίσω, λογικα θα μεινεις περισσότερο καιρό χωρίς δίσκο. Υπαρχει βέβαια και περιπτωση να πεσεις και σε κανα βλακα και να επιμενει οτι ειναι οκ, να σου ζητησουν να πληρωσεις για το έλεγχο, ή να θελουν να στον αντικαταστήσουν με κανα άλλο χειροτερο μοντελο (αν και το τελευταιο δεν το κανει πλεον το eshop) και γενικα να χρειαστει να πρηξεις κοσμο για να βρεις το δικιο σου που γενικα εμενα σαν after sale δεν μου αρεσει. Ζύγισε τα συν και τα πλην και αποφάσισε.Εγω μάλλον προς sandisk θα πήγαινα για να ξεμπέρδευα Βεβαιώσου πρωτα ότι έχεις κάνει ολα τα firmware update του δίσκου και οτι δεν φταιει ο controller της μητρικής σου για να μην τρεχεις άδικα 1
mcrae13 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 αν θες να ξεμπερδεύεις ευκολα μιλάς με sandisk και θα σου αντικαταστήσουν το δίσκο ή μπορεί να σου δώσουν και κατι καλύτερο αν και λογικα θα χουν στοκ και θα στον αντικαταστήσουνε αν πας σε eshop εχεις τη δυνατοτητα σε περιπτωση που βρουν το προβλημα να σου κόψουν πιστωτικο και να πάρεις κάτι άλλο πχ nvme Το θεμα απλώς ειναι οτι σε περίπτωση που δεν βρουν το πρόβλημα (1-2 δοκιμες θα κάνουν γιατί έχουν και άλλες δουλειες , δεν προκειται να το δοκιμασουν 10 φορες για να το βρουν) ίσως χρειαστουν αρκετα τηλεφωνα απο μέρους σου ή ακομα και αν τον στειλουν αυτοι πίσω, λογικα θα μεινεις περισσότερο καιρό χωρίς δίσκο. Υπαρχει βέβαια και περιπτωση να πεσεις και σε κανα βλακα και να επιμενει οτι ειναι οκ, να σου ζητησουν να πληρωσεις για το έλεγχο, ή να θελουν να στον αντικαταστήσουν με κανα άλλο χειροτερο μοντελο (αν και το τελευταιο δεν το κανει πλεον το eshop) και γενικα να χρειαστει να πρηξεις κοσμο για να βρεις το δικιο σου που γενικα εμενα σαν after sale δεν μου αρεσει. Ζύγισε τα συν και τα πλην και αποφάσισε.Εγω μάλλον προς sandisk θα πήγαινα για να ξεμπέρδευα Βεβαιώσου πρωτα ότι έχεις κάνει ολα τα firmware update του δίσκου και οτι δεν φταιει ο controller της μητρικής σου για να μην τρεχεις άδικα Φίλε μου ακριβώς αυτά που λες φοβάμαι και εγώ. ειδικά το σενάριο με τον "ειδικοί που θα λέει ότι είναι οκ.Δεν θέλω να το ρισκάρω για την πιθανότητα του πιστωτικού (που δεν θα ήταν άσχημα) να μπω σε ψυχοφθόρα διαδικασία. Θα πάω στην φαινομενικά πιο σίγουρη και επαγγελματική λύση της SanDisk. Ήδη τους έστειλα ένα ενημερωτικό mail και μου απάντησαν εντός λεπτών λέγοντας μου να προχωρήσω τα βήματα για το rma. Όσο για το δίσκο,όντως έχει τελευταίο firmware και στα πισί που τον δοκιμάζω τρέχουν απροβλημάτιστα άλλοι ssd/hdds. θα ενημερώνω εδώ για την εξέλιξη Ευχαριστώ 1
Diskimpex Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2017 Δεν σε υποχρεωσε κανεις να δεκτεις τι θα σου πουνε στο καθε μαγαζι.Ρωτας και αποφασιζεις.
mcrae13 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Δεν σε υποχρεωσε κανεις να δεκτεις τι θα σου πουνε στο καθε μαγαζι.Ρωτας και αποφασιζεις.Ασφαλώς και δεν σε υποχρεώνει. Αλλά οι πιθανότητες να μπλέξει κάποιος σε χρονοβόρες και μη ενδεδειγμένες διαδικασίες,ειδικά στα ελληνικά μαγαζιά,είναι πολλές. Γι αυτό και ζήτησα γνώμες από ανθρώπους που έτυχαν σε παρόμοια περίπτωση. Anyway,η διαδικασία με τη sandisk μέχρι στιγμής προχωράει σωστά και πολύ γρήγορα. Την Παρασκευή έκανα την "αίτηση " μέσω του site,και μεσα σε κάποιες ώρες μου έστειλαν στάμπα για την ups . Με δική τους χρέωση έφυγε εχθές ο δίσκος για ένα τμήμα rma που έχουν στην Τσεχία. 7/11 δείχνει ότι θα το έχουν στα χέρια τους. Ειδομεν 2
MoviemakerGr Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Το έκανε και ένας φίλος πριν 15 μερες και έχει παραλάβει ολα καλα θα πάνε.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα