denninho Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΟ PEUGEOT 207CC ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ 13VOLT Η ΜΙΖΑ ΓΥΡΙΖΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ. ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΗΧΟ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝ ΜΕΤΡΗΣΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ ΕΙΔΑ 5VOLT. H ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΥΡΙΖΕΙ ΣΑΝ WHITE SPIRIT TI ΝΑ ΦΤΑΕΙ ΑΡΑΓΕ?
GeorgeSmirlis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΟ PEUGEOT 207CC ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ 13VOLT Η ΜΙΖΑ ΓΥΡΙΖΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ. ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΗΧΟ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝ ΜΕΤΡΗΣΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ ΕΙΔΑ 5VOLT. H ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΥΡΙΖΕΙ ΣΑΝ WHITE SPIRIT TI ΝΑ ΦΤΑΕΙ ΑΡΑΓΕ? Αν εχεις εύκολη πρόσβαση, αδειασε το ντεπόζιτο και βγάλε την αντλία δες αν από τον καιρό απλά κόλλησε και προσπάθησε σιγά σιγά να ξεκολλήσεις τις φτερωτές αν φαίνονται.
dollyyy19 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 που μετρησες με το βολτομετρο;πανω στην συνδεση της αντλιας;με την αντλια συνδεμενη ;ασυνδετη,πρεπει να εχει 12 βολτ στα ακρα.στην χειροτερη,να καικε το μοτερακι.βγαζεις αντλια,λυνεις καβουκι,παιρνεις στο χερι μοτερακι με κωδικους,και αγοραζεις ενα ιδιο.αν σκουριασε λογω υγρασιας,δεν αξιζει η επισκευη.ενα 30αρι πανω κατω κανει το μοτερακι. 1
papoys1 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Καλά δύο χρόνια ακίνητο και πήγες να το βάλεις μπροστά με τη βεζίνη που υπήρχε στο τεπόζιτο;;; Αυτή δεν θα ήταν πλέον βενζίνη μηλόξυδο θα ήταν. Από την άλλη και να υπήρχε περίπτωση να λειτουργήσει η αντλία άμα μπήκε μέσα τάπαιξε. dollyyy19 για να τα κάνει αυτά που λες πρέπει να έχει αρκετές γνώσεις. Πας σε μαστόρους (ο θεός να τους κάνει) και σου λένε φέρε καινούργια αντλία γιατί δεν ξέρουν να την ανοίξουν και να αλλάξουν το μοτεράκι. 4
De@th L0rd Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Να σας δω τι γίνεται αν χρειάζεται να κατέβει όλο το ντεπόζιτο για να αλλάξει αντλία... Πιθανότατα θα θέλει και κένωση όλη η τροφοδοσία μέχρι μπροστά με το βερνίκι 2 ετών που προσπάθησε ο OP να βάλει μπροστά. Καλα βρε OP λίγο μυαλό θέλει, δες κανα βίντεο πριν το βάλεις μπροστά το ρημάδι. Δε μιζάρουμε κατευθείαν 2 χρόνια ακίνητο κινητήρα. Στεγνός από λάδια είναι(εχουν κατέβει όλα στο κάρτερ), ακίνητος είναι, του πετας μέσα να κάψει και βερνίκι... Μπορεί το αμάξι να είναι πένα και απλά να θέλει μια προετοιμασία και να του κάνεις ζημιά 1000δων ευρώ έτσι. Τυχερός είσαι που ήταν η αντλία μόνο(μέχρι τώρα)... Δοκίμασε να πας με ένα μπιτόνι για καύσιμα και να γεμίσεις 4 λίτρα φρέσκο καύσιμο, κατα προτίμηση vpower racing που έχει 1001 πρόσθετα μέσα. Γέμισε περίμενε 1 ώρα, κοπάνα λίγο την αντλία και προσπάθησε να ξαναμιζάρεις. Ότι είναι να γίνει έχει γίνει ήδη στη τροφοδοσία... Για τα υπόλοιπα αν θες PM. 1
dollyyy19 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 μην υπερβαλετε.ειχα οχημα σε ακινησια για πεντε χρονια,και η βενζινη δεν επαθε τπτ.την δουλεψα σκετη μεχρι να μειωθει αρκετα,οταν εκανα την αρση. 1
De@th L0rd Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 μην υπερβαλετε.ειχα οχημα σε ακινησια για πεντε χρονια,και η βενζινη δεν επαθε τπτ.την δουλεψα σκετη μεχρι να μειωθει αρκετα,οταν εκανα την αρση. H ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΥΡΙΖΕΙ ΣΑΝ WHITE SPIRIT TI ΝΑ ΦΤΑΕΙ ΑΡΑΓΕ? Αυτό το διάβασες; Ούτε όλες οι βενζίνες είναι ίδιες, ούτε όλα τα αυτοκίνητα. Αν είχε μέσα καμια ΑΠ βενζίνη της κακιάς ώρας νοθευμένη με χαμηλά οκτάνια και υγρασία φουλ από την αντλία, όχι δύο χρόνια κ μερικούς μήνες αν την αφήσεις μέσα μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Επίσης ο συλλογισμός αυτός με ξεπερνά "Επειδή έτυχε σε μένα, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα" Δηλαδή παράδειγμα συνειρμού " Έξω στο δρόμο τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν καθημερινώς και τσουλάνε" Αυτό σημαίνει ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει;
dollyyy19 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 και δλδ το white δεν αναφλεγεται;μηπως αυτο μυριζει σαν βενζινη;ολες οι βενζινες ειναι πετρελαιοειδη.σε κλειστο δοχειο δεν παθαινουν τπτ.η αντλια αν δεν δουλευει,κολαει,απο το πετσικαρισμα των ιδιων των υλικων της, εμβαπτιζομενα στο υγρο,απο το οποιο ειναι κατασκευασμενες,ταπλαστικα τους βεβαια.και η υγρασια κανει ζημια βεβαια ,και δεν φταιει η βενζινη.ειναι στον αερα του ντεποζιτου.
papoys1 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Η δεξαμενή βενζίνης των αυτοκινήτων είναι φτιαγμένη να αναπνέει και δεν είναι αεροστεγώς κλειστή άρα με τον καιρό αλλοιώνεται η σύνθεσή της. Έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου υγραέριο και η συμβουλή από όλους τους ειδικούς και εγκαταστάτες ιδιαίτερα τα καλοκαίρια που η κατανάλωση βενζίνης είναι ελάχιστη κάθε 2-3 μήνες να γυρίζουμε το κουμπάκι και να καίμε αν όχι όλη τη βεζίνη το μεγαλίτερο μέρος της γιατί με τον καιρό αλλοιώνεται η σύνθεσή της και στο πρώτο που θα προκαλέσει ζημιά είναι η αντλία βενζίνης. Προσωπικά δεν το έκανα στην αρχή γιατί δεν μου το είχαν πει και στο 2ο χρόνο κόλλησε η αντλία και άλλαξα hoffer (μοτεράκι) Οπότε ας φανταστούμε πως θα ήταν μετά από 2 χρόνια. 1
Fubar.gr Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Να σας δω τι γίνεται αν χρειάζεται να κατέβει όλο το ντεπόζιτο για να αλλάξει αντλία... Πιθανότατα θα θέλει και κένωση όλη η τροφοδοσία μέχρι μπροστά με το βερνίκι 2 ετών που προσπάθησε ο OP να βάλει μπροστά. Καλα βρε OP λίγο μυαλό θέλει, δες κανα βίντεο πριν το βάλεις μπροστά το ρημάδι. Δε μιζάρουμε κατευθείαν 2 χρόνια ακίνητο κινητήρα. Στεγνός από λάδια είναι(εχουν κατέβει όλα στο κάρτερ), ακίνητος είναι, του πετας μέσα να κάψει και βερνίκι... Μπορεί το αμάξι να είναι πένα και απλά να θέλει μια προετοιμασία και να του κάνεις ζημιά 1000δων ευρώ έτσι. Τυχερός είσαι που ήταν η αντλία μόνο(μέχρι τώρα)... Δοκίμασε να πας με ένα μπιτόνι για καύσιμα και να γεμίσεις 4 λίτρα φρέσκο καύσιμο, κατα προτίμηση vpower racing που έχει 1001 πρόσθετα μέσα. Γέμισε περίμενε 1 ώρα, κοπάνα λίγο την αντλία και προσπάθησε να ξαναμιζάρεις. Ότι είναι να γίνει έχει γίνει ήδη στη τροφοδοσία... Για τα υπόλοιπα αν θες PM. Έχω αρκετά αυτοκίνητα τα οποία μένουν στο γκαράζ εντελώς ακίνητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα (2-3 χρόνια ή και παραπάνω) κάθε φορά. Όσα είναι με ψεκασμό, παίρνουν αμέσως μπρός (με καινούρια μπαταρία φυσικά). Αυτά με καρμπυρατέρ πάντα δυσκολεύονται, όμως βοηθά να ανοίξεις τον παπά και να ρίξεις λίγη βενζίνη απευθείας στο καρμπυρατέρ. Το προσωπικό μου αυτοκίνητο (Citroen C4 του 2007) ήταν σε ακινησία για 5 χρόνια παρα κάτι μήνες. Πήρε αμέσως μπρός και επειδή το τεπόζιτο ήταν στη μέση, το δούλεψα με όση βενζίνη είχε μέσα για να αδειάσει. Δέν παρατήρησα κανένα πρόβλημα. Τα λάδια έτσι κι αλλιώς κατεβαίνουν στο κάρτερ, και μισή ώρα να το έχεις παρκαρισμένο. Αν μιλάγαμε για αυτοκίνητο παρατημένο σε κανα χωράφι για 15 χρόνια, τότε ναί, θέλει επιπλέον προσοχή το ξεκίνημα, αλλά 5 χρόνια δέν είναι κάτι φοβερό.
Liverpool89 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Η αντλια φθείρεται πιο πολυ οταν δουλεύουμε το αυτοκινητο με ρεζερβα, η βενζινη ψυχει την αντλια και την προστατευει απο υπερθέρμανση. Μου τυχε ενα προβλημα με αντλια βενζινης σε σμαρτ 700αρι. Περιττο να πω οτι εβγαλα καθισματα ταπετσαρια μπας και δινει χερι απο μεσα, αλλα εφαγα μια πικρα οταν διαπιστωσα οτι ή βγαζεις ολο το ντεπιζιτο απο το λαιμο ως το δοχειο ή κανεις πατεντες. Ευτυχως πέτυχε η πατεντα. 1
De@th L0rd Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Έχω αρκετά αυτοκίνητα τα οποία μένουν στο γκαράζ εντελώς ακίνητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα (2-3 χρόνια ή και παραπάνω) κάθε φορά. Όσα είναι με ψεκασμό, παίρνουν αμέσως μπρός (με καινούρια μπαταρία φυσικά). Αυτά με καρμπυρατέρ πάντα δυσκολεύονται, όμως βοηθά να ανοίξεις τον παπά και να ρίξεις λίγη βενζίνη απευθείας στο καρμπυρατέρ. Το προσωπικό μου αυτοκίνητο (Citroen C4 του 2007) ήταν σε ακινησία για 5 χρόνια παρα κάτι μήνες. Πήρε αμέσως μπρός και επειδή το τεπόζιτο ήταν στη μέση, το δούλεψα με όση βενζίνη είχε μέσα για να αδειάσει. Δέν παρατήρησα κανένα πρόβλημα. Τα λάδια έτσι κι αλλιώς κατεβαίνουν στο κάρτερ, και μισή ώρα να το έχεις παρκαρισμένο. Αν μιλάγαμε για αυτοκίνητο παρατημένο σε κανα χωράφι για 15 χρόνια, τότε ναί, θέλει επιπλέον προσοχή το ξεκίνημα, αλλά 5 χρόνια δέν είναι κάτι φοβερό. To each his own. Εγώ πάντως δε θα ξεκινούσα αυτοκίνητο χωρίς να ρίξω μερικές σταγόνες λάδι στον κύλινδρο από την μπουζότρυπα αν είχε κάτσει πάνω από χρόνο. Τα 10 δεύτερα που θα κάνει η αντλία να στείλει το παλιόλαδο από το κάρτερ, το πιστόνι κι ο κύλινδρος θα δουλεύουν στεγνά. Γιατί να τιμωρήσω έτσι το μοτέρ; Εννοώντας στεγνά εννοώ ότι από την πολυκαιρία δεν έχει μείνει ούτε το φιλμ που αφήνουν τα συνθετικά επάνω. Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει στο αμάξι του, Εγώ με βερνίκια στο ντεπόζιτο και ξερό μιζάρισμα δε ξεκινάω. Εγώ γυρνάω ακόμη και το στρόφαλο χειροκίνητα για να δω ότι περιστρέφεται και δεν έχουν κολλήσει μέσα τίποτα ελατήρια από οξείδωση. Ξέρω άτομο που αγόρασε μετάχειρο αυτοκίνητο το οποίο ήταν παρατημένο κάτω από κάτι δέντρα για χρόνια, το έβαλε μπροστά ντε κ καλά με τα χίλια ζόρια, ούτε λάδια κοίταξε ούτε μπουζί,ούτε υγρά τππ δηλαδή, και το κυκλοφορούσε με το ΙΔΙΟ λάδι κ μέχρι να χαλάσει έκανε κανένα 6 μηνο. Του ανέβαζε θερμοκρασίες κι αυτός έβαζε συνεχεια ΝΕΡΟ μέσα, μέχρι που κατάλαβε ότι το αμάξι ανέβαζε θερμοκρασία κατευθείαν επειδή δεν είχε μείνει καθόλου λάδι. ΚΙ αυτό το κατάλαβε όταν μια μέρα το αμάξι τα τίναξε όλα φλάτζες, κολάρα, καπάκια και πήγε για ρεκτιφιέ. Πιστεύω πως αν είχε προσέξει λίγο στο ελάχιστο, δε θα χρειαζόταν να μπει σε τέτοια έξοδα. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν του άλλαξε λάδι από την πρώτη μέρα, η απάντηση ήταν " Αφού είχε μέσα". Το κοίταξα εγώ, και μόλις έβγαλα το δείκτη και τον σκούπισα τα λάδια ήταν χειρότερα και από ντήζελ που ξέχασαν να τα αλλάξουν για 100.000 χιλιόμετρα. Ε λοιπόν αυτό το αμάξι δούλευε με αυτά λάδια για ένα εξάμηνο μέχρι να χαλάσει. Δούλευε όμως.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 To each his own. Εγώ πάντως δε θα ξεκινούσα αυτοκίνητο χωρίς να ρίξω μερικές σταγόνες λάδι στον κύλινδρο από την μπουζότρυπα αν είχε κάτσει πάνω από χρόνο. Τα 10 δεύτερα που θα κάνει η αντλία να στείλει το παλιόλαδο από το κάρτερ, το πιστόνι κι ο κύλινδρος θα δουλεύουν στεγνά. Γιατί να τιμωρήσω έτσι το μοτέρ; Εννοώντας στεγνά εννοώ ότι από την πολυκαιρία δεν έχει μείνει ούτε το φιλμ που αφήνουν τα συνθετικά επάνω. Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει στο αμάξι του, Εγώ με βερνίκια στο ντεπόζιτο και ξερό μιζάρισμα δε ξεκινάω. Εγώ γυρνάω ακόμη και το στρόφαλο χειροκίνητα για να δω ότι περιστρέφεται και δεν έχουν κολλήσει μέσα τίποτα ελατήρια από οξείδωση. Ξέρω άτομο που αγόρασε μετάχειρο αυτοκίνητο το οποίο ήταν παρατημένο κάτω από κάτι δέντρα για χρόνια, το έβαλε μπροστά ντε κ καλά με τα χίλια ζόρια, ούτε λάδια κοίταξε ούτε μπουζί,ούτε υγρά τππ δηλαδή, και το κυκλοφορούσε με το ΙΔΙΟ λάδι κ μέχρι να χαλάσει έκανε κανένα 6 μηνο. Του ανέβαζε θερμοκρασίες κι αυτός έβαζε συνεχεια ΝΕΡΟ μέσα, μέχρι που κατάλαβε ότι το αμάξι ανέβαζε θερμοκρασία κατευθείαν επειδή δεν είχε μείνει καθόλου λάδι. ΚΙ αυτό το κατάλαβε όταν μια μέρα το αμάξι τα τίναξε όλα φλάτζες, κολάρα, καπάκια και πήγε για ρεκτιφιέ. Πιστεύω πως αν είχε προσέξει λίγο στο ελάχιστο, δε θα χρειαζόταν να μπει σε τέτοια έξοδα. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν του άλλαξε λάδι από την πρώτη μέρα, η απάντηση ήταν " Αφού είχε μέσα". Το κοίταξα εγώ, και μόλις έβγαλα το δείκτη και τον σκούπισα τα λάδια ήταν χειρότερα και από ντήζελ που ξέχασαν να τα αλλάξουν για 100.000 χιλιόμετρα. Ε λοιπόν αυτό το αμάξι δούλευε με αυτά λάδια για ένα εξάμηνο μέχρι να χαλάσει. Δούλευε όμως. Κλασσική περίπτωση ελληναρα. "Έλα μωρέ, αφού δουλεύει γιατί να το πειράξω;" Φα'την τωρα!
papoys1 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Έχω αρκετά αυτοκίνητα τα οποία μένουν στο γκαράζ εντελώς ακίνητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα (2-3 χρόνια ή και παραπάνω) κάθε φορά. Όσα είναι με ψεκασμό, παίρνουν αμέσως μπρός (με καινούρια μπαταρία φυσικά). Αυτά με καρμπυρατέρ πάντα δυσκολεύονται, όμως βοηθά να ανοίξεις τον παπά και να ρίξεις λίγη βενζίνη απευθείας στο καρμπυρατέρ. Δικά σου ή τα εμπορεύεσαι;;;; Προσωπικά αν ήταν δικό μου θα έπαιρνα πολλές προφυλάξεις να το βάλω μπροστά μετά από τόσα χρόνια.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Βασικά μετά από τόσα χρόνια (>5) πρεπει να δεις/ελέγξεις πολλά. Καταρχήν όλα μα όλα τα υγρά. Είτε ψυγείου είτε λάδια. Όλα πρέπει να ελεγχθουν και να αντικατασταθούν τα άχρηστα. Υγρά φρένων πρέπει επίσης να ελεγχθούν καθώς και το νερό πρέπει να αδειάσει από το ψυγείο γιατί αν μια στο εκατομμύριο διαβρώθηκε εσωτερικά το ψυγείο από τα χρόνια τότε όλο αυτό το νερό με την σκουριά και τα κατάλοιπα θα πάνε στην αντλία νερού και κατεπεκταση σε όλο τον κινητήρα φρενάροντας ίσως διόδους για ψύξη. Μετά τα λάδια. Αντικατασταση προτού ανάψει ο κινητήρας. Λίγο λάδι σε κάθε κύλινδρο και περιστροφή του κινητήρα με το χέρι ή με τον εκκινητη χωρίς όμως να δημιουργήσουμε συμπίεση (πχ αφαιροντας το ρελέ ή την ασφαλεια από την αντλία βενζίνης) και βγάζοντας τα μπουζί. Γενικά πρέπει να ελεγχθούν πολλά μετά από τοση ακινησία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα