deligkos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Τον θάνατο του Kinect παραδέχθηκε τελικά η Microsoft. Έπειτα από χρόνια διχογνωμιών για το κατά πόσο το γκάτζετ έχει εκ των πραγμάτων περιέλθει σε ανυποληψία, η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε πλέον να σταματήσει την κατασκευή του. Σύμφωνα με το Fast Co Design, οι πωλήσεις του άγγιξαν τα 35 εκατομμύρια τεμάχια από τον Νοέμβριο 2010, όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Μάλιστα, το Kinect για το Xbox 360 είχε γίνει το 2011 το γκάτζετ με τον μεγαλύτερο ρυθμό πωλήσεων, κερδίζοντας τότε το σχετικό ρεκόρ Γκίνες. Τα πρώτα χρόνια, γύρω από το αξεσουάρ δημιουργήθηκε μία κοινότητα προγραμματιστών, που ανέπτυξαν εφαρμογές αξιοποιώντας τις δυνατότητές του. Η Microsoft προσπάθησε να το κάνει ακόμη πιο δημοφιλές μέσω του Xbox One, κάτι που ωστόσο δεν συνέβη ποτέ, λόγω της τιμή και των τεχνικών χαρακτηριστικών του. Έτσι, αναγκάστηκε στην πορεία να πουλά αυτόνομα την παιχνιδοκονσόλα και το γκάτζετ. Αν και μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει εκ των υστέρων αποτυχημένο το πρότζεκτ, στην πραγματικότητα το hardware αλλά και η ανάπτυξη των σχετικών τεχνολογιών βοήθησαν τη Microsoft να εξελίξει άλλα προϊόντα της. Ενδεικτικά το HoloLens χρησιμοποιεί αρκετές τεχνολογίες του Kinect για την αίσθηση του βάθους, ενώ σήμερα πολλά laptop κυκλοφορούν με κάμερες Windows Hello, η ανάπτυξη των οποίων βασίσθηκε στην τεχνογνωσία που αποκτήθηκε μέσω του γκάτζετ στην αναγνώριση προσώπων. Site: Verge
villa.romas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 α ρε Micro...ελπίζω με το VR να πάει καλύτερα το πράγμα, γιατί και εγώ είχα δοκιμάσει το πρώτο kinect πέρα από τη γυμναστική άντε και κάτι έξτρα δεν υπήρχε κάτι άλλο.
Liakos_LILIS Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 ενταξει απλα ειναι το vr ...αν δεν υπηρχε θα τραβουσε λιγο ακομα κατεμε ! 1
Neg Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Άντε επιτέλους μπήκε στο ράφι μαζί με τα 3D γυαλιά των τηλεοράσεων. 6
Predatorkill Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Την εποχη του «δε σηκωνομαι απο τον καναπε» πως να παει καλα. Παντως οι προγραμματιστες το ξεζουμισανε με αυτα που εφτιαχναν αλλα αυτο απο μονο του δεν αρκει. 2
villa.romas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Άντε επιτέλους μπήκε στο ράφι μαζί με τα 3D γυαλιά των τηλεοράσεων. Sorry για το offtopic: Εγώ πάντως την Panasonic μου με τα γυαλιά δεν την αλλάζω όσο υπάρχει το 3d στις ταινίες,εντάξει λίγες οι 37" για 3d αλλά δε με χάλασε όσες φορές είδα. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Άντε επιτέλους μπήκε στο ράφι μαζί με τα 3D γυαλιά των τηλεοράσεων. αμήν
DaemonLord92 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Παντως το kinect ειναι οτι πρεπει για SLAM αμα δεν εχεις λεφτα για LIDAR 2
kostasfil Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Αδιάφορο gadget εντελώς. Και μη λειτουργικό επίσης. Για να μην πω για το ποσό εκβιαστική ήταν η απόφαση της ms να κυκλοφορήσει το one αναγκαστικά μαζί με το Kinect σε ένα κουτί. Κάτι που φυσικά της γύρισε μπούμερανγκ. 3
kgkaudi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Ωραία, 1ο βήμα έγινε. Επόμενο βήμα, η δημιουργία παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του Scalebound που ο θεός και η ψυχή του γιατί ένα παιχνίδι που φαινομενικά ήταν τελειωμένο δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
lgre_p Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Κρίμα, για τα πιτσιρίκια, γιατί σηκωνόντουσαν από τον καναπέ και ξεκολούσαν από τα tablet. 1
Twoface Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Για άλλη μια φορά η MS κρεμάει τους πελάτες της !
panosveto12 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δεν γουστάρω να έχω κάμερες στο σπίτι μου από την πιο ρουφιάνικη εταιρία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα