News Editors insomnia.gr Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 News Editors Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μία δεκαετία πριν και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2007, η Ubisoft τάραζε τα νερά με το Assassin’s Creed, ένα παιχνίδι στο πλαίσιο μίας σειράς την οποία η γαλλική εταιρεία φιλοδοξούσε να δει να γιγαντώνεται τα επόμενα χρόνια. “History is our playground” έλεγαν τότε οι δημιουργοί του τίτλου: σήμερα, δέκα χρόνια, εννιά –κύριες- κυκλοφορίες και δεκάδες εκατομμύρια πωλήσεις αργότερα, τα Assassin’s Creed έχουν εξελιχθεί σε μία από τις γνωστότερες σειρές στο gaming παγκοσμίως και ό,τι πιο δυνατό έχει να επιδείξει η Ubisoft. Μετά από “ανάπαυση” δύο ετών, το Assassin’s Creed επιστρέφει φέτος με το Origins το οποίο υπόσχεται “να γυρίσει τη σειρά ξανά στις ρίζες της”. Πού βρίσκονται όμως αυτές; Από τη Μασγιάφ στη Φλωρεντία Η αρχή όπως είπαμε έγινε το 2007 με το Assassin’s Creed που μας έκανε την… εισαγωγή στην κόντρα των Ναϊτών Ιπποτών, των λεγόμενων Templars, με το τάγμα των Ασασίνων. Μέσα από τις αναμνήσεις του Desmond Miles, ο παίκτης ταξίδευε στους Άγιους Τόπους την περίοδο των Σταυροφοριών για να επιδοθεί, ελέγχοντας τον Altair Ibn-La’Ahad σε έναν αγώνα δρόμου για την εύρεση του Μήλου της Εδέμ, ενός αρχαίου κειμηλίου που οι θρύλοι το ήθελαν να ελέγχει τον ανθρώπινο νου. Αν η αρχή ήταν ενδιαφέρουσα, η συνέχεια των Assassin’s Creed ήταν –το λιγότερο- εντυπωσιακή. Η σειρά μας ταξίδεψε στην Ιταλία της Αναγέννησης, όπου και διεξήχθη η τριλογία των Assassin’s Creed II, Brotherhood και Revelations. Μια ιστορία με ίντριγκες, προδοσίες και δίψα για εξουσία που χάνεται στα βάθη των αιώνων, με πρωταγωνιστή τον Ezio Auditore από τη Φλωρεντία, η μοίρα του οποίου θα τον φέρει στη Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη και τη Μασγιάφ. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Με το Assassin’s Creed III η σειρά διέσχισε για πρώτη φορά τον Ατλαντικό, εστιάζοντας στην Αμερικανική Επανάσταση. Ναΐτες και Ασασίνοι μάχονται για τον έλεγχο των αποικιών με τον κεντρικό ήρωα του τίτλου, τον Ratonhnhaké:ton ή απλώς Connor να εναντιώνεται όχι μόνο στους Templars αλλά και στο ίδιο του το παρελθόν. Το επόμενο “επεισόδιο” Assassin’s Creed έμεινε στην αμερικανική ήπειρο, μόνο που κατέβηκε λίγο νοτιότερα και γύρισε πίσω στον χρόνο. Το Black Flag, βλέπετε, μας ταξίδεψε στη χρυσή εποχή των πειρατών στη θάλασσα της Καραϊβικής, προσφέροντας μία πρωτόγνωρη για τη σειρά –και όχι μόνο- εμπειρία. Το Rogue που κυκλοφόρησε έναν χρόνο αργότερα, φρόντισε να παρατείνει το ταξίδι στη θάλασσα, έστω κι αν σάλπαρε για διαφορετικά νερά. Επιστροφή στην Ευρώπη Με το Assassin’s Creed Unity η σειρά ξαναγύρισε στην Ευρώπη καθώς τα γεγονότα του παιχνιδιού εξελίσσονταν στο Παρίσι την ταραχώδη περίοδο της Γαλλικής Επανάστασης. Οι Ναϊτες φυσικά είχαν φροντίσει να βάλουν το χεράκι τους και ο Arno Victor Dorian ήταν εκείνος που ανέλαβε να τους ξεσκεπάσει για λογαριασμό των Ασασίνων. Τελευταία πράξη στα Assassin’s Creed ήταν το Syndicate το οποίο μας μετέφερε στο Βικτωριανό Λονδίνο, όπου οι δίδυμοι Frye, ο Jacon και η Evie, τα έβαλαν με το οργανωμένο έγκλημα και πήραν τον έλεγχο της πόλης από τα χέρια των Ναϊτών. ] Assassin’s Creed Origins: Οι ρίζες βρίσκονται στην Αίγυπτο Το δέκατο κύριο παιχνίδι της σειράς μας μεταφέρει στην Αίγυπτο, στην πρώτη επίσκεψή της στην αφρικανική ήπειρο. Το Assassin’s Creed Origins διαδραματίζεται στην εποχή της κυριαρχίας της δυναστείας των Πτολεμαίων, κατά τη διάρκεια της οποίας η Αίγυπτος γνώρισε μέρες ακμής και ισχύος αλλά και ίντριγκες που συναρπάζουν ακόμα και σήμερα. Μέσα από τα μάτια του Bayek, του πρωταγωνιστή του τίτλου, θα ξαναζήσουμε σπουδαία ιστορικά γεγονότα, απολαμβάνοντας την αρχαία Αίγυπτο σε όλο της το μεγαλείο. Οι δημιουργοί του τίτλου άλλωστε, έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη ρεαλιστική αναπαράσταση της Αιγύπτου, από τις πυραμίδες και τη Σφίγγα, μέχρι την ατμόσφαιρα της περιόδου εκείνης και βέβαια τις ιστορικές προσωπικότητες: όπως και στα προηγούμενα Assassin’s Creed, έτσι και στο Origins, την εμφάνισή τους αναμένεται να κάνουν χαρακτήρες που έχουν γράψει τα δικά τους κεφάλαια στην παγκόσμια ιστορία –αναμένουμε την Κλεοπάτρα και ποιος ξέρει ποιον άλλο. Η δουλειά της ομάδας ανάπτυξης του παιχνιδιού είναι τέτοια μάλιστα, που στηρίζει ολόκληρη διαδραστική εγκυκλοπαίδεια: το Discovery Tour υπόσχεται να μας εξιστορήσει πραγματικά ιστορικά γεγονότα, πιο παραστατικά κι από τη Wikipedia! ]Τα παραπάνω αποκτούν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αν αναλογιστούμε ότι προσφέρονται σε ανάλυση 4K για τους κατόχους PS4 Pro, Xbox One X και ισχυρών υπολογιστών. Με γραφικά που βρίθουν λεπτομερειών, μοναδικά εφέ και χαρακτήρες με βάθος που παραπέμπουν σε χολιγουντιανή παραγωγή, το Assassin’s Creed Origins δικαίως θεωρείται ένας από τους εντυπωσιακότερους τίτλους των τελευταίων ετών, κάνοντας ένα comeback που θα συζητηθεί! Το Assassin’s Creed Origins κυκλοφορεί στις 27 Οκτωβρίου σε PS4, Xbox One και PC (μέσω PCDD codes).
Hatsos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μακάρι να είναι ένα καλό παιχνίδι όπως τα πρώτα ( που δεν νομίζω), γιατί είναι franchise με μεγάλες δυνατότητες.
Peteoklis Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Εγώ από αυτά που βλέπω έχω πολύ μεγαλύτερες προσδοκίες από τα πρόσφατα. Πιστεύω πως θα είναι ένα φανταστικό παιχνίδι με πολύ δυνατό immersion. Μένει να δούμε .... 1
Vrontosavros Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το παιχνίδι θα το πάρω από τη πρώτη μέρα κυκλοφορίας, ότι και να γίνει!!! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Ελπίζω στο μέλλον να βγει ενα με θέμα την αρχαία Ελλάδα και τις πόλεις-κράτη. Θα ηταν τέλειο.
pirmen56 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Η σειρά Assasins Creed πέτυχε, γιατί επικεντρώθηκε στο κονσολοποιημένο (υπεραπλουστευμένο) gameplay όσο καμία άλλη. Εκφράζει απόλυτα το σύγχρονο "κουλό" pc gamer που περισσότερο ενδιαφέρεται για ταινίες, παρά για δυνατές προκλήσεις στον τομέα του gameplay. -Μάχες όπου δεν μετράει καθόλου η δεξιοτεχνία. Απλά περιμένεις να φανεί μια ένδειξη ότι κάποιος σου επιτίθεται και πατάς το κατάλληλο πλήκτρο άμυνας. Κάτι αντίστοιχο και για τις επιθέσεις. Η κατεύθυνση των επιθέσεων επιλέγεται αυτόματα. Η ευκολία με την οποία καθαρίζεις μεραρχίες εχθρών ακυρώνει την ανάγκη συλλογής εξελιγμένων όπλων. Όλα υπάρχουν για να υπάρχουν. -Αυτοματοποιημένο παρκούρ. Αρκεί να κρατάς το "w" με το "shift" συνέχεια πατημένο, με κλειστά τα μάτια, και όλες οι παρκούρ κινήσεις γίνονται μόνες τους με ακρίβεια χιλιοστού. -Πρόχειρα υλοποιημένο stealth, σαν να είναι μια ακόμα επιλογή για να καθαρίζεις πίστες. Ενώ αυτό θα 'πρεπε να είναι το κεντρικό σημείο βάσει της όλης φιλοσοφίας(ασασίνος). Στο σινεφίλ κομμάτι έκαναν πάντοτε καλή δουλειά. Αυτό που θεωρείται σήμερα "gaming". Σχετικά με τις απαιτήσεις, φαίνεται ότι μια 1060 θα το τρέχει αξιοπρεπώς σε high-very high στα 1080p. Αυτό καταλαβαίνουμε από τα recommended settings. Τα assasins ήταν πάντοτε κακογραμμένα για να σπρώχνουν τις πωλήσεις του hw(nvidia ειδικά) και αυτό δεν νομίζω να αποτελέσει εξαίρεση. 9
nemo23 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Ελπίζω στο μέλλον να βγει ενα με θέμα την αρχαία Ελλάδα και τις πόλεις-κράτη. Θα ηταν τέλειο. Age of Mythology?
Cyber_Spartacus Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το Black Flag μου αρεσε πιο πολύ απο ολα 2
deceit Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Η σειρά Assasins Creed πέτυχε, γιατί επικεντρώθηκε στο κονσολοποιημένο (υπεραπλουστευμένο) gameplay όσο καμία άλλη. Εκφράζει απόλυτα το σύγχρονο "κουλό" pc gamer που περισσότερο ενδιαφέρεται για ταινίες, παρά για δυνατές προκλήσεις στον τομέα του gameplay. -Μάχες όπου δεν μετράει καθόλου η δεξιοτεχνία. Απλά περιμένεις να φανεί μια ένδειξη ότι κάποιος σου επιτίθεται και πατάς το κατάλληλο πλήκτρο άμυνας. Κάτι αντίστοιχο και για τις επιθέσεις. Η κατεύθυνση των επιθέσεων επιλέγεται αυτόματα. Η ευκολία με την οποία καθαρίζεις μεραρχίες εχθρών ακυρώνει την ανάγκη συλλογής εξελιγμένων όπλων. Όλα υπάρχουν για να υπάρχουν.-Αυτοματοποιημένο παρκούρ. Αρκεί να κρατάς το "w" με το "shift" συνέχεια πατημένο, με κλειστά τα μάτια, και όλες οι παρκούρ κινήσεις γίνονται μόνες τους με ακρίβεια χιλιοστού.-Πρόχειρα υλοποιημένο stealth, σαν να είναι μια ακόμα επιλογή για να καθαρίζεις πίστες. Ενώ αυτό θα 'πρεπε να είναι το κεντρικό σημείο βάσει της όλης φιλοσοφίας(ασασίνος). Στο σινεφίλ κομμάτι έκαναν πάντοτε καλή δουλειά. Αυτό που θεωρείται σήμερα "gaming". Σχετικά με τις απαιτήσεις, φαίνεται ότι μια 1060 θα το τρέχει αξιοπρεπώς σε high-very high στα 1080p. Αυτό καταλαβαίνουμε από τα recommended settings. Τα assasins ήταν πάντοτε κακογραμμένα για να σπρώχνουν τις πωλήσεις του hw(nvidia ειδικά) και αυτό δεν νομίζω να αποτελέσει εξαίρεση. Τα περισσότερα παιχνίδια έγιναν έτσι από τότε που άρχισαν να απευθύνονται σε ενήλικες και αυτό δεν είναι έκπληξη. Ούτε είναι κακό. Είναι η φυσική εξέλιξη μιας αγοράς που την ενδιαφέρει να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Το να πληρώνεις 50-60 ευρώ ένα παιχνίδι που θα είναι αργό από άποψη εξέλιξης του χαρακτήρα ή της πλοκής είναι αντιεμπορικό. Ειδικά όταν ο χρόνος που έχεις να επενδύσεις στο παιχνίδι είναι περιορισμένος. Σίγουρα δεν ικανοποιουνται όλοι από αυτό όμως οι πολλοί κατευθυνουν την αγορά. 2
Rockavlon Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το πρωτο εχω παιξει μονο,περιπου στη μεση το παρατησα απο τη βαρεμαρα.Δεν ξερω αν τα επομενα ηταν καλυτερα αλλα σ΄αυτο εκανες τα ιδια και ιδια συνεχεια. 2
stathan Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το πρωτο εχω παιξει μονο,περιπου στη μεση το παρατησα απο τη βαρεμαρα.Δεν ξερω αν τα επομενα ηταν καλυτερα αλλα σ΄αυτο εκανες τα ιδια και ιδια συνεχεια. Δεν αλλαζει κατι. Τα πρωτα 2 τα τερματισα. Το 1ο λογω πρωτοτυπιας το 2ο γιατι ηταν καλυτερο απο το 1ο. Όλα τα άλλα κατέμε ξαναζεσταμενο φαγητο
SOMAN21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Ναι καθε χρονια κλασσικα πραγματα ubisoft marketing 'αλλαζουμε πλευση' 'επιστροφη στις ριζες' ᾽νεα αρχη᾽ κλπ και καθε χρονο πατατες παιζουμε..προσωπικα για να με κερδισει παλι σαν φαν η σειρα ειναι πολυ δυσκολο. Μετα το brotherhood πλεον δεν με τραβαει η σειρα (αν εξαιρεσεις black flag και το rogue που ηταν καλες αναλαμπες αλλα δεν ηταν ac) Αλλα μιλαω σαν φαν που εχει γνωρισει τη σειρα στο γεννημα της ετσι σαν παιχνιδια μεμονωμενα δε λεω οτι ειναι τελειως κακα η οτιδηποτε μη παρεξηγηθω κιολας.
logistoulis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Τα περισσότερα παιχνίδια έγιναν έτσι από τότε που άρχισαν να απευθύνονται σε ενήλικες και αυτό δεν είναι έκπληξη. Ούτε είναι κακό. Είναι η φυσική εξέλιξη μιας αγοράς που την ενδιαφέρει να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Το να πληρώνεις 50-60 ευρώ ένα παιχνίδι που θα είναι αργό από άποψη εξέλιξης του χαρακτήρα ή της πλοκής είναι αντιεμπορικό. Ειδικά όταν ο χρόνος που έχεις να επενδύσεις στο παιχνίδι είναι περιορισμένος. Σίγουρα δεν ικανοποιουνται όλοι από αυτό όμως οι πολλοί κατευθυνουν την αγορά. δεν είναι οι ενήλικες το θέμα το πρόβλημα είναι οι "όλοι" και καλό θα είναι κάποια στιγμή να γίνει κατανοητό ότι προσπαθώντας να τους ικανοποιήσεις όλους δεν κάνεις ποτέ αρκετά καλή δουλειά κάποιοι άλλοι το έχουν καταλάβει για αυτό βρίσκονται εκεί που βρίσκονται, η ubisoft ας μην το καταλάβει και η καταστροφή δεν θα είναι και πολύ μακριά τα παιχνίδια πρωτίστως οφείλουν να απευθύνονται στους gamers και μετά στους λοιπούς μαϊντανούς
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2017 εχει κουρασει λιγο, αλλα φοβερη δουλεια none the less!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα