Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ τον τελευταίο καιρό έχω ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο μου, HYUNDAI coupe s145. Το αμάξι το αγόρασα με 86.000χλμ. Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Το ρελαντί παίζει αρκετά όταν το αμάξι σβήνει και ανοίγει ζεστό. Στο cold start είναι μια χαρά. Σήμερα είχα πάει να πάρω έναν φίλο μου και όταν έβαλα μπρος με ζεστό μοτέρ το ρελαντί πετάχτηκε στις 3000 για μερικά δευτερόλεπτα, δευτέρα ,Τρίτη το γκάζι δεν έμπαινε μέσα και το αμάξι φρενάρε μετά τις 2000 σε ανηφόρα σαν να μην τραβάει συν ότι ήπιε την βενζίνη σε 3 μέρες ενώ κρατάει μια βδομάδα. Ένας φίλος μου λέει ότι φταίει η βενζίνη που έβαλα σε ένα βενζινάδικο στη Γλυφάδα (βάζω μόνο 100αρα) που δεν είχα ξαναβάλει ποτέ από εκεί.

Σκέφτομαι να το πάω συνεργείο να ελέγξουν μπαταρία,βαλβίδα ρελαντί πεταλούδα και τους άλλους γνωστούς υπόπτους του ρελαντί.

ΥΓ: η εξάτμιση είναι κατάμαυρη και μετά από καθαρισμό και μερικές φορές όταν επιταχύνω μυρίζει βενζίνη όταν έχω κατεβασμένα παράθυρα.

Οποίες προτάσεις έχετε για να ελέγξω θα βοηθήσουν πολύ γιατί δεν έχω και πολλές γνώσεις από αυτοκίνητα.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Μπες εδω στην σελιδα του HHCC.gr στο φβ γινε μελος της ομαδας και ρωτα τα παιδια. Θα ξερουν σιγουρα να σου απαντησουν, ακομα και να σου προτεινουν συνεργείο. Ελαχιστα s145 κυκλοφορησαν ελλαδα. Τα πιο πολλα εχουν βγαλει προβλημα.

 

https://www.facebook.com/groups/327304654043562/

Δημοσ.

Σου έχει ανάψει μήπως το check engine ;

Ίσως να είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης.

Το καλύτερο θα ήταν η επίσκεψη σε συνεργείο , μπορεί να είναι κάποιος συνδυασμός προβλήματος

Δημοσ.

Μετα απο ελεγχο που εκανα βρηκα μια μικρη σωληνα πισω απο τον κινητηρα που δεν ειναι κουμπωμενη καπου θα ανεβασω φωτο συντομα. Οχι δεν εχω check engine ανοιχτο.


 

Σε συνεργειο που το πηγα μου ειπε δεν μπορει να κανει κατι γιατι ειναι βελτιωμενο.


https://imgur.com/a/rsRz3

Δημοσ.

Επανέρχομαι στο θέμα, τελικά το αυτοκίνητο μετα απο έλεγχο σε συνεργείο δεν εβγάλε κανένα σοβαρό πρόβλημα παρα ενα μικρό σκάλωμα στο wastegate και 3 λάσκα μπουζί. Το κυριώς πρόβλημα πρέπει να ήταν η βενζίνη.
Το μόνο περίεργο που παρατήρησε το παλικάρι ειναι οτι οταν συνδέθηκε με τον εγκέφαλο και αποσύνδεσε αισθητήρα λάμδα και ΜΑΠ δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα. Άυριο θα το πάω στον δικό μου ηλεκτρολόγο να ελέχξουμε τι παίζει με τον εγκέφαλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...