Anubis13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα, πέθανε μία gigabyte 380 που είχα και έπειτα απο επικοινωνία με την gigabyte με προετρεψαν να την στειλω στο μαγαζι απο οπου την αγορασα. Την πηγα στο μαγαζι και μου ειπαν οτι θα την τσεκαρουν και θα την στειλουν πίσω, αν χρειαστει και θα με ενημερωσουν σε 24 ωρες και ότι η διαδικασία παίρνει πάνω απο μηνα(!!!) και θα περιμένουμε να δούμε τι θα δώσει η εταιρεία(μέχρι και για μερικό πιστωτικό μου είπαν...). Αφου λοιπόν περίμενα 4 μέρες τους κάλεσα να τους ρωτήσω τι έγινε και μου είπαν ότι την στείλαν στο εξωτερικό. Μετα από κάποιες μέρες έστειλα email στην gigabyte να δω αν έχουν παραλάβει την κάρτα με το serial number και μου απάντησαν ότι δεν την έχουν εκείνοι. Σε επικοινωνία με το μαγαζί μου είπαν ότι την έστειλαν στον προμηθευτή στη Γερμανία και ότι ήταν λάθος να στείλω στην gigabyte. Έχει περάσει ένας μήνας και ακόμα περιμένω...Κανονικά η κάρτα δεν έπρεπε να επιστρέψει στη μαμά εταιρεία και να αποφασίσουν εάν μπορούν να την επισκευάσουν ή αν θα την αντικαταστήσουν. Τι δουλεία έχει να πάει σε προμηθευτή? Άντε να δούμε πόσο ακόμα θα περιμένουμε... 1
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Το έχουμε πει 100000000 φορές σε προμηθευτές πάνε τα RMA. Γράφεις τι δουλειά έχει να πάει στον προμηθευτή ενώ θα έπρεπε να γράφεις τι δουλειά έχει στην Γερμανία 3
Anubis13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Το θεμα ειναι το μαγαζι, το θεμα ειναι οτι και μαγαζι και μαμα εταιρεια σιγα την εγγυηση που μου προσφερουν τελικα..Το μαγαζι ειναι το priveshop Και ποιος αποφασιζει για την επισκευη η την αντικατασταση..? Τι κανει στη Γερμανια καλη ερωτηση, αντιπροσωποι στην Ελλαδα δεν ειναι η infoquest και η oktabit?
Chrysostomos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 εδώ είσαι λάθος. το μαγαζί ευθύνεται 100% και όχι η μαμά εταιρία. 1
Anubis13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Και η μαμα εταιρεια ευθυνεται γιατι θα μπορουσαν να με αφησουν να τους την επιστρεψω, οπως γινεται σε αλλες εταιρειες.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Και η μαμα εταιρεια ευθυνεται γιατι θα μπορουσαν να με αφησουν να τους την επιστρεψω, οπως γινεται σε αλλες εταιρειες. Χαχαχα..... Αυτό -βέβαια- μπορούσες να το μάθεις πριν αγοράσεις από αυτούς... 1
~Palpatin~ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Και η μαμα εταιρεια ευθυνεται γιατι θα μπορουσαν να με αφησουν να τους την επιστρεψω, οπως γινεται σε αλλες εταιρειες. Όπως; Στην Asus όχι, στην Gigabyte όχι κτλπ κτλπ. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του καταστήματος και αρχίζουν τα μισά πιστωτικά κτλπ κτλπ το γιατί το έχω γράψει 10 φορές έχω κουραστεί να το λέω.
Anubis13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μισο πιστωτικο δεν προκειται να παρω, επισης αν παω με το νομο αυριο και ζητησω καρτα μιας και εχουν περασει 15 μερες και αρχισω και τους κυνηγαω θα με σεβαστουν;
Damachi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μεχρι να πας με το χαρτι της καταγγελιας αμα σε εχουν δει και πιτσιρικά μαλλον οχι .Αμα δεις τις ιστοριες και εδω μεσα το δουλεμα συνεχιζεται για μηνες μεχρι οπου τους παιρνει και ο πελατης κουραστει και παραιτηθει . Συνηθως σου δινουν μισο πιστωτικο , αλλαγη με υποδεεστερη καρτα , ακομα και "τιμολογηση" στη "σημερινη" αξια - την τελευταια μαγκια την κανει πολυ και το πλαισιο . Ολα παρανομα , φυσικα δε δεχεσαι τιποτα τετοιο . 2
ZELOMOTH Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Ρε παιδια κατι παρομοιο εγινε τωρα τελευταια με το ιδιο μαγαζι αλλα δεν θυμαμαι τι και πως... Νομιζω με καποιο παιδι που πηρε ετοιμο pc και απο την αρχη ειχε θεμα η μητρικη και δεν του το αλλαζανε, το πηγαινοεφερνε και κατι τετοια.... 1
Fulgore Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μισο πιστωτικο δεν προκειται να παρω, επισης αν παω με το νομο αυριο και ζητησω καρτα μιας και εχουν περασει 15 μερες και αρχισω και τους κυνηγαω θα με σεβαστουν; Για αρχη πηγαινε την καρτα στο καταστημα και ανεφερε τους τα περι προσωρινης καρτας αντικαταστασης και βλεπουμε. θα μπορουσαν να με αφησουν να τους την επιστρεψω, οπως γινεται σε αλλες εταιρειες. Δεν την αγορασες την καρτα απευθειας απο αυτους οπως γινεται πχ στην Evga αν αγορασεις απο το Ευρωπαικο τους καταστημα. Το παραπανω μπορει να γινει μονο σε ακραια περιπτωση που το καταστημα αγορας πχ κλεισει και εσυ δεν εχεις τον πωλητη να μεσολαβει για το rma.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Εγώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο αυτή η εμμονή από αρκετούς να στείλουν την κάρτα στην κατασκευαστρια εταιρία πάνω κάτω ίδιο χρόνο περνει, κάρτα που έστειλα Msi έκανε 56 μέρες για να επιστρέψει +ότι με έριξαν πολύ από 6990 έστειλαν μια7970 (τουλάχιστον έστειλαν lighting) Στέλνοντας στο κατασκευαστή χάνεις αρκετά "bonus" που σου προσφέρει ο νόμος, επιστροφή χρημάτων,η ακόμα και την επέκταση της εγγύησης σε περίπτωση που σου αλλάξουν κάρτα, στην παραπάνω περίπτωση στην msi ναι μεν πήρα σφραγισμένη κάρτα αλλά με υπόλοιπο 5 μήνες εγγύηση
Anubis13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Παιδια εχω παει την καρτα απο 25/9 στο μαγαζι αρα επισημα κλεισαμε μηνα, αν αρνηθω το πιστωτικο πρεπει να μου δωσουν ολο το ποσο της αγορασμενης καρτας πισω σωστα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα