Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τη 2ετή εγγύηση εκτυπωτή


happiness

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα τον Ιούνιο του 2016 έναν εκτυπωτή HP από το e-shop.gr , ο οποίος παρουσίασε πρόβλημα με την κεφαλή εκτύπωσης πριν από κανα μήνα. Η εγγύηση της HP είναι για 1 χρόνο και φυσικά έχει λήξει. Στο e-shop μου απαντήσαν (εγγράφως) ότι δεν υποχρεούται να παρέχουν εγγύηση (τους είπα φυσικά για την ευρωπαϊκή νομοθεσία για 2ετή εγγύηση) παραθέτοντάς μου την νομολογία, σύμφωνα με την οποία , όπως ισχυρίζονται, πρέπει το ελλάτωμα που παρουσίασε το μηχάνημα, να υπάρχει από τη στιγμή που αγοράστηκε, και απλά να διαπιστώνεται μέσα στη 2ετία. Εν ολίγης, λένε ότι πρέπει να είναι προϋπάρχον πρόβλημα το οποίο απλά εκδηλώνεται σε μεταγενέστρο χρόνο. 

Και το ερώτημά μου είναι, μία βλάβη της κεφαλής εκτύπωσης, που εκδηλώνεται μόλις 1 χρόνο και κάτι μετά την αγορά, δεν είναι λόγω κακής κατασκευής; Δεν μπορώ να το ισχυριστώ αυτό;

Έχει κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία με το e-shop; Δηλαδή να του απαντάνε ότι "το πρόβλημα πρέπει να προϋπάρχει";

 

(να σημειώσω ότι έχω κανει ήδη αναφορές σε ΓΓ Καταναλωτή και Συνήγορο Καταναλωτή. Η ΓΓ με "γείωσε" με τηλεφωνική απάντηση "είναι θέμα του αστικού κώδικα και μόνο στο δικαστήριο μπορείτε να το διεκδικήσετε "  :confused: , ενώ από Συνήγορο το προχωράνε το θέμα και περιμένω απάντηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"το πρόβλημα πρέπει να προϋπάρχει" ...ποιο μεγαλη μπαρουφα δεν εχω ξανα ακουσει!!! χα χα χα... οποτε καθε φορα που αγοραζεις κατι,θα μυριζεις τα νυχια σου να δεις τι ισως προβλημα υπαρχει..  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ο νόμος αυτό υποννοεί. Ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα ουσιαστικά υπήρχε και ότι απλά εκδηλώθηκε αργότερα (όπως πχ η αστοχία υλικού). Επειδή όμως στα ηλεκτρονικά μηχανήματα είναι σχεδόν αδύνατο να αποδείξει κανείς εάν κάτι ήταν "καταδικασμένο" να χαλάσει ή όχι, αναρωτιέμαι εάν το e-shop έχει απαντήσει παρομοίως και σε άλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(να σημειώσω ότι έχω κανει ήδη αναφορές σε ΓΓ Καταναλωτή και Συνήγορο Καταναλωτή. Η ΓΓ με "γείωσε" με τηλεφωνική απάντηση "είναι θέμα του αστικού κώδικα και μόνο στο δικαστήριο μπορείτε να το διεκδικήσετε "  :confused: , ενώ από Συνήγορο το προχωράνε το θέμα και περιμένω απάντηση)

 

Ούτε ο Συνήγορος θα τους πάει στα δικαστήρια. Έχω θέμα με ακουστικά της Sony και πήγα public για να διεκδικήσω την διετία. Δεν ψαρώνουν πλέον. Στο 1520 μου είπαν ότι η χιλιοειπωμένη και περίφημη διετία, στην Ελλάδα, πατάει πάνω στον Αστικό Κώδικα και όχι όπως στην Ευρώπη, οπότε πας δικαστικώς μόνος σου. Τα ίδια που σου είπαν δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 ποιο μοντελλο εκτυπωτή είχες? Αυτο με τις κεφαλές της hp  εχει παραγινει και σε μερικούς εκτυπωτές της είτε εκτός είτε εντός εγγύησης  η κεφαλή δεν μπορει να αντικατασταθεί..... που σημαινει αν σου χαλαση εντος εγγυησης....σου ..δινουν αλλο μηχανημα... αν χαλασει εκτος για να επισκευαστεί στοιχίζει περισσότερο απο το να αφορασεις καινουργιο..... το καλύτερο μοντελο  που κυκλοφορεί.... μιλα με hp μπες στο ελληνικο site..σου δινει αριθμό υποθεσης και μετα ένα τηλεφωνο.. εκει  εξηγησέ τους το πρόβλημα... έχε προχειρο το sn  γιατι έχουν database  με τις εγγυήσεις και πιθανα να σου δωσουν αιτοί την δυνατοτητα αλλαγής επισκευής αν παιρνει...γενικα απο προσφατη εμπειρια η hp  στετεκαι καλα.... και μαλλιστα σαν προωθητικές ενεργεις δινει και 3ετη εγγύηση σε αρκετά μηχανηματα..

https://h41201.www4.hp.com/WMCF.Web/gr/el/promotion/4220/Details/

https://h41201.www4.hp.com/wmcf.web/Dispatcher.aspx?action=terms&country=gr&language=el&program=4220&simdate=2018-01-31&ocugid=0

https://h41201.www4.hp.com/wmcf.web/Dispatcher.aspx?action=terms&country=gr&language=el&program=4224&simdate=2018-01-31&ocugid=0

https://h41201.www4.hp.com/wmcf.web/Dispatcher.aspx?action=terms&country=gr&language=el&program=14224&simdate=2018-01-31&ocugid=0

Επεξ/σία από heros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

heros άργησα να απαντήσω, σόρρυ.

Με την ΗΡ έχω ήδη επικοινωνήσει και δεν κάνουν τίποτα. Το μοντέλο είχε εγγύηση 1 χρόνο και έχει λήξει.

Ο συνήγορος εν τέλει μου είπε αυτό που είχα καταλάβει από την ανάγνωση του νόμου. Ότι δλδ 6 μήνες έως 2 χρόνια μετά την στιγμή της αγοράς, εάν παρουσιαστεί πρόβλημα, ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή (από την αγορά δλδ) και μόνο τότε ο πωλητής αντικαθιστά/επισκευάζει. Στην προκειμένη περίπτωση εγώ δεν μπορώ να ισχυριστώ κάτι τέτοιο, μιας και ο εκτυπωτής δούλευε κανονικά μέχρι το πρόβλημα. 

Το ρεζουμε, χαμένα τα λεφτά του εκτυπωτή, χαμένα τα λεφτά των πανάκριβων μελανιών που είχα μόλις αγοράσει γιατί είχαν τελειώσει τα προηγούμενα και ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΗΡ!!!!!!!!  :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...