Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια καλησπερα .μιας και ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει η ραμ μου χθες μετα απο καποια stability test εβγαλε προβλημα . Ειναι αγορασμενη απο vision studio ηλεκτρονικα αλλα την αποδειξη την εχω χασει και εχω τον αριθμο παραγγελιας.Στην επικοινωνια μου με αυτους μου ειπαν πως επειδη δεν εχω εγγυηση δυσκολα τα πραγματα και να την στειλω πισω και αυτοι να δουν αν ο προμηθευτης τους ειχε προμηθευσει αυτη την ραμ ωστε να διαπιστωσουν αν ειναι δικια τους και μετα θα γινει rma απο την crucial. Μου φαινονται λιγο περιεργα αυτα τα πραγματα. Μπορει καποιος να με κατατοπισει στο τι να κανω;

 

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτοί δεν κρατάνε αρχείο με τις παραγγελίες τους; Τι σημαίνει δεν έχεις εγγύηση;

 

Μη δίνετε έτσι απλά 1.4v στις μνήμες. Δεν αντέχουν όλες 17% περισσότερη τάση.

  • Like 3
Δημοσ.

το ερρορ μου το εβγαζε οταν ειχα στοκ 1.2v.Μετα ανεβασα την ταση μπας και γινουν stable. εκανα request για replacement στην crucial.

Δημοσ.

Αυτοί δεν κρατάνε αρχείο με τις παραγγελίες τους; Τι σημαίνει δεν έχεις εγγύηση;

 

Μη δίνετε έτσι απλά 1.4v στις μνήμες. Δεν αντέχουν όλες 17% περισσότερη τάση.

Δεν φταίνε αυτοί, άλλοι είναι αυτοί που γράφουν δώσε μην φοβάστε :)

Εγώ πχ είμαι άσχετος και κάνω μια ερώτηση, αν ο "σχετικός" μου απαντήσει θετικά εγώ 99% θα το κάνω.

Βέβαια μετά οι "σχετικοί" συνεχίζουν σφυρίζοντας αδιάφορα και συνεχίζουν το έργο παρακάτω.

PS τώρα θα με "λούσουν" αλλά δεν πειράζει.

  • Like 3
Δημοσ.

Μα το θεμα ειναι πως τις ειχα στα 1.2 πριν και μ βγαζαν ερρορ. απλα δεν εχω φαει ποτε bsod.επισης οτι εγινε εγινε . αμα ειναι κοκο που ειμαι ασχετος και ακουσα το κοσμο η αν ειμαι ατυχος αλλο αυτο. το πως να κινηθω τωρα θελω βοηθεια.

Δημοσ.

ελαβα mail πριν λιγο απο την crucial . βασικα 2 email στο ενα οτι μου αποστελουν μια ραμ και το αλλο το rma number και οδηγιες πως να το στειλω . Επειδη δεν εχω ξαναστειλει. στελνω το προιον με ενα αντιτυπο του mail που μου εστειλα και το προιον στην συσκευασια αγορας του ! το στελνω συστημενο και ακριβως εκει που μου εχουν πει αυτοι. υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να εχω κανει ; σωστα κινουμαι ;

Δημοσ.

Παρεξηγησες... Δεν είπα κάτι κακό για εσένα, εσύ ρώτησες γιατί δεν ήξερες, δεν θα σε πω άσχετο.

Από την στιγμή που είχες αριθμό παραγγελίας δεν ήταν θέμα.

Εφόσον βέβαια έχεις RMA απ' ευθείας ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες.

Δημοσ.

Ωραια θα παω αμεσα να στελω το dimmακι. Το στελνω με ελτα συστημενο; Ευχαριστώ για την απαντηση. Και συγνωμη για τη παρεξήγηση.

Δημοσ.

Ωραια θα παω αμεσα να στελω το dimmακι. Το στελνω με ελτα συστημενο; Ευχαριστώ για την απαντηση. Και συγνωμη για τη παρεξήγηση.

Συγνώμη δεν γνωρίζω την διαδικασία της συγκεκριμένης εταιρείας.

Λογικά στο eMail που έστειλαν λέει ακριβώς τον τρόπο.

Δημοσ.

Δεν διευκρινίζει την εταιρία αποστολη η κατι τετοιο. Μονο tracking number ειναι απαραίτητο. Οταν στελνω συστημενο δεν μου δίνουν t/n?

  • Moderators
Δημοσ.

Και άλλος ευχαριστημένος από το Vision Studio;! :P

Έλα ντε, και το είχα σε εκτίμηση. Αλλά δεν έτυχε να πάρω ποτέ, λόγω μεταφορικών/αντικαταβολής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...