Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dpolal είπε

Βάλε ξανά την ίδια ταιναί που προτοεμφανίστηκε το πρόβλημα μήπως και είναι πρόβλημα του αρχείου και όχι της τηλεόρασης.

Το έκανα πριν αυτο , είδα κ την σκηνή στο τέλος αυτη τη φορά :P  κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής , άρα δεν ήταν το αρχείο, το Usb τι θέμα να έχει .

Επεξ/σία από dolofoniko_provato
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dolofoniko_provato είπε

Το έκανα , κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής , άρα δεν ήταν το αρχείο, το Usb τι θέμα να έχει .

Αφού δεν το παρουσίασε έκτοτε μπορούμε να υποθέσουμε ότι ίσως και να ήταν κάτι παροδικό που ξεπεράστηκε από μόνο του με το «στρώσιμο» της οθόνης μετά που έγραψε κάποιο χρόνο παιξίματος. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την «λιώσεις» όλη την εβδομάδα σε ταινίες κλπ περιεχόμενο προκειμένου να βεβαιώσεις ότι όλα είναι οκ.

Αν δεν το ξανακάνει χαλάρωσε και απόλαυσε την :) , παρόλα αυτά αφού έχεις ήδη φωτό με το πρόβλημα επέμενε να έρθει να την κοιτάξει ένας τεχνικός με ένα διαγνωστικό για κακλό και για κακό.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dpolal είπε

Αφού δεν το παρουσίασε έκτοτε μπορούμε να υποθέσουμε ότι ίσως και να ήταν κάτι παροδικό που ξεπεράστηκε από μόνο του με το «στρώσιμο» της οθόνης μετά που έγραψε κάποιο χρόνο παιξίματος. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την «λιώσεις» όλη την εβδομάδα σε ταινίες κλπ περιεχόμενο προκειμένου να βεβαιώσεις ότι όλα είναι οκ.

τι εννοείς με αυτό; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Αφού δεν το παρουσίασε έκτοτε μπορούμε να υποθέσουμε ότι ίσως και να ήταν κάτι παροδικό που ξεπεράστηκε από μόνο του με το «στρώσιμο» της οθόνης μετά που έγραψε κάποιο χρόνο παιξίματος. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την «λιώσεις» όλη την εβδομάδα σε ταινίες κλπ περιεχόμενο προκειμένου να βεβαιώσεις ότι όλα είναι οκ.

Αν δεν το ξανακάνει χαλάρωσε και απόλαυσε την :) , παρόλα αυτά αφού έχεις ήδη φωτό με το πρόβλημα επέμενε να έρθει να την κοιτάξει ένας τεχνικός με ένα διαγνωστικό για κακλό και για κακό.

Το λογικό θα ήταν αυτο , αλλα...  δεν ειναι βήχας σε άνθρωπο να περασει (λογο αντισωμάτων) ή windows που σκάνε χωρίς λόγο  :P .  
θα σου πω τι γίνετε απο παλιότερη εμπειρία μου με γραμμές σε TV  , ξεκινάνε που κ που , αλλάζεις πχ κανάλι όλα κομπλέ , μέχρι που το φαινόμενο  εμφανίζετε όλο κ πιο συχνά όπου κ πας σε σίγουρη επισκευή (αλλαγή πλακέτας). Τώρα οκ μιλάμε για 10+ χρονών TV σε θέμα tech αλλα... 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Άθλιο σέρβις όντως και υποπτεύομαι αρκετά ανίκανο. Είχα κι εγώ κακή εμπειρία με αυτούς τους τύπους. Αγόρασα μια οθόνη S32D850T και μετά από 2 χρόνια γρατζουνίστηκε σε 2 σημεία αλλά μόνο επιφανειακά (το anti-glare coating δλδ). Επικοινώνησα μαζί τους για να ρωτήσω για επιδόρθωση και κόστος και μου απάντησαν (και με ύφος κιόλας) 489€ + 50€ εργασία. Σε ένα monitor που καινούριο πριν 2 χρόνια το πήρα 500€ και τώρα κάνει 380€. Δε θέλω να πιστέψω ότι μια εταιρεία όπως η samsung αδυνατεί να αντικαταστήσει ένα anti-glare coating χωρίς να υπερβεί την αρχική τιμή του προιόντος συνεπώς το πρόβλημα είναι στο τοπικό service. Μ'αρέσουν οι οθόνες της αλλά ποτέ πια samsung ξανά για μένα μόνο και μόνο λόγω του άθλιου service. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, tramp είπε

Άθλιο σέρβις όντως και υποπτεύομαι αρκετά ανίκανο. Είχα κι εγώ κακή εμπειρία με αυτούς τους τύπους. Αγόρασα μια οθόνη S32D850T και μετά από 2 χρόνια γρατζουνίστηκε σε 2 σημεία αλλά μόνο επιφανειακά (το anti-glare coating δλδ). Επικοινώνησα μαζί τους για να ρωτήσω για επιδόρθωση και κόστος και μου απάντησαν (και με ύφος κιόλας) 489€ + 50€ εργασία. Σε ένα monitor που καινούριο πριν 2 χρόνια το πήρα 500€ και τώρα κάνει 380€. Δε θέλω να πιστέψω ότι μια εταιρεία όπως η samsung αδυνατεί να αντικαταστήσει ένα anti-glare coating χωρίς να υπερβεί την αρχική τιμή του προιόντος συνεπώς το πρόβλημα είναι στο τοπικό service. Μ'αρέσουν οι οθόνες της αλλά ποτέ πια samsung ξανά για μένα μόνο και μόνο λόγω του άθλιου service. 

Δε μπορώ να καταλάβω το κράξιμο. Σου είπαν ψέματα; Άργησε κάποια επισκευή; Παρέλαβες κάτι επισκευασμένο και ξαναχάλασε; Πλήρωσες εργασία που δεν έγινε; Σου βάλανε σκάρτο ανταλλακτικό;

Τίποτα από όλα αυτά... ρώτησες, σου απάντησαν, δε σε συμφέρει, τέλος.

Έχεις απορίες; Ρώτησε σε έναν ανεξάρτητο τεχνίτη και κάνε σύγκριση.

Πρώτη φορά μαθαίνεις για ηλεκτρονική συσκευή που δεν συμφέρει η επισκευή της; Είναι λόγος αυτός να γράφεις για "άθλιο" και "ανίκανο";

Δημοσ.

Εντάξει, μη βγάλουμε και άχρηστη τη Samsung. Μια χαρά είναι οι τηλεοράσεις της κι ας είναι οι LG καλύτερες. :P

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Doubt είπε

Δε μπορώ να καταλάβω το κράξιμο. Σου είπαν ψέματα; Άργησε κάποια επισκευή; Παρέλαβες κάτι επισκευασμένο και ξαναχάλασε; Πλήρωσες εργασία που δεν έγινε; Σου βάλανε σκάρτο ανταλλακτικό;

Τίποτα από όλα αυτά... ρώτησες, σου απάντησαν, δε σε συμφέρει, τέλος.

Έχεις απορίες; Ρώτησε σε έναν ανεξάρτητο τεχνίτη και κάνε σύγκριση.

Πρώτη φορά μαθαίνεις για ηλεκτρονική συσκευή που δεν συμφέρει η επισκευή της; Είναι λόγος αυτός να γράφεις για "άθλιο" και "ανίκανο";

Προφανώς και η επισκευή μπορεί ρεαλιστικά να γίνει με ένα κλάσμα του ποσού που μου είπαν αλλά προτιμούν να βάλουν τον αγοραστή να πάει να πληρώσει για καινούρια συσκευή. Δε μιλάμε για πολλαπλές βλάβες που αθροιστικά δε συμφέρει να τις επιδιορθώσεις αλλά για 2 γρατζουνιές στην επίστρωση του panel. Σε ανεξάρτητο τεχνίτη όπως λες που ρώτησα μου απάντησε ότι η αφαίρεση της μεμβράνης αυτής είναι πολύ απλή διαδικασία και η τοποθέτηση νέας, ειδικά για εταιρία όπως η samsung που το κάνει ήδη μαζικά, είναι ελαχίστου κόστους. Με αυτά τα δεδομένα το σέρβις ή είναι άθλιο (αν υποθέσουμε οτι είναι "στο κόλπο" για να πλασάρει αγορά καινούριων συσκευών) ή είναι ανίκανο γιατί δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την επιδιόρθωση που ανεξάρτητος τεχνικός μπορεί να κάνει. Διάλεξε ποιος χαρακτηρισμός σε χαλάει λιγότερο να μου το πεις να ξέρω τι να γράψω (με την άδεια σου φυσικά! ) την επόμενη φορά.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, tramp είπε

Σε ανεξάρτητο τεχνίτη όπως λες που ρώτησα μου απάντησε ότι η αφαίρεση της μεμβράνης αυτής είναι πολύ απλή διαδικασία και η τοποθέτηση νέας, ειδικά για εταιρία όπως η samsung που το κάνει ήδη μαζικά, είναι ελαχίστου κόστους. Με αυτά τα δεδομένα το σέρβις ή είναι άθλιο (αν υποθέσουμε οτι είναι "στο κόλπο" για να πλασάρει αγορά καινούριων συσκευών) ή είναι ανίκανο γιατί δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την επιδιόρθωση που ανεξάρτητος τεχνικός μπορεί να κάνει

Ο ανεξάρτητος που λες την έκανε την επιδιόρθωση;

Τι σχέση έχει η μαζική παραγωγή από το εργοστάσιο με το σέρβις;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tramp είπε

Προφανώς και η επισκευή μπορεί ρεαλιστικά να γίνει με ένα κλάσμα του ποσού που μου είπαν αλλά προτιμούν να βάλουν τον αγοραστή να πάει να πληρώσει για καινούρια συσκευή. Δε μιλάμε για πολλαπλές βλάβες που αθροιστικά δε συμφέρει να τις επιδιορθώσεις αλλά για 2 γρατζουνιές στην επίστρωση του panel. Σε ανεξάρτητο τεχνίτη όπως λες που ρώτησα μου απάντησε ότι η αφαίρεση της μεμβράνης αυτής είναι πολύ απλή διαδικασία και η τοποθέτηση νέας, ειδικά για εταιρία όπως η samsung που το κάνει ήδη μαζικά, είναι ελαχίστου κόστους. Με αυτά τα δεδομένα το σέρβις ή είναι άθλιο (αν υποθέσουμε οτι είναι "στο κόλπο" για να πλασάρει αγορά καινούριων συσκευών) ή είναι ανίκανο γιατί δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την επιδιόρθωση που ανεξάρτητος τεχνικός μπορεί να κάνει. Διάλεξε ποιος χαρακτηρισμός σε χαλάει λιγότερο να μου το πεις να ξέρω τι να γράψω (με την άδεια σου φυσικά! ) την επόμενη φορά.

θα μου επιτρέψεις αλλά αυτό που λες δεν παίζει! Τα panel αγοράζονται κομπλέ, και πωλούνται κομπλέ... Το αν έχει το Χ εργοστάσιο μέρη, δεν πάει να πει ότι τα πουλάει ξεχωριστά. Γδαρμένο φιλμ στην αγορά σημαίνει καινούργιο πάνελ, και άρα μιλάμε για κόστος άνω του κόστους αγοράς της συσκευής γιατί εμπλέκεται handling cost ανταλλακτικών, εργασία, μεταφορικά, κλπ κλπ. Σε μια τηλεόραση/οθόνη το 80% του τελικού κόστους είναι το panel αυτό καθ'αυτό ;) 

Ισως εμπορικά να έπρεπε να σου πουν σαν κόστος, ένα νούμερο ίδιο με ένα καινούργιο και όχι υψηλότερο, ή εναλλακτικά σε ένα θετικό σενάριο να σου προτείνουν κάτι σαν έμμεση απόσυρση προσφέροντας με μια καλύτερη τιμη (χονδρική γιατί κανείς δεν μπαίνει μέσα) μια καινούργια τιμής ένεκεν ότι είσαι "πελάτης". Αλλά μέχρι εκεί, και ΑΝ γιατί αντικειμενικά μιλώντας δεν βγάζουν και κανένα ζόρι.

Το αν ένας τοπικός μάστορας μπορεί να σου το κάνει ή όχι (και πως θα σου το κάνει και πόσο θα πάει) είναι άλλο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Doubt είπε

Ο ανεξάρτητος που λες την έκανε την επιδιόρθωση;

Τι σχέση έχει η μαζική παραγωγή από το εργοστάσιο με το σέρβις;

Την έχω στείλει σε αυτόν και θα την έχω από βδομάδα. Όταν έχεις ένα όνομα όπως της Samsung φροντίζεις και το service σου να έχει την τεχνική ικανότητα και τα εργαλεία να υποστηρίζει τα προϊόντα σου (ειδικά σε επιφανειακές βλάβες όπως αυτή που περιέγραψα) και να μην είναι απλά τμήμα παραπομπής που σε στέλνει στον retailer για να πάρεις καινούριο.

10 ώρες πριν, yositosi είπε

θα μου επιτρέψεις αλλά αυτό που λες δεν παίζει! Τα panel αγοράζονται κομπλέ, και πωλούνται κομπλέ... Το αν έχει το Χ εργοστάσιο μέρη, δεν πάει να πει ότι τα πουλάει ξεχωριστά. Γδαρμένο φιλμ στην αγορά σημαίνει καινούργιο πάνελ, και άρα μιλάμε για κόστος άνω του κόστους αγοράς της συσκευής γιατί εμπλέκεται handling cost ανταλλακτικών, εργασία, μεταφορικά, κλπ κλπ. Σε μια τηλεόραση/οθόνη το 80% του τελικού κόστους είναι το panel αυτό καθ'αυτό ;) 

Ισως εμπορικά να έπρεπε να σου πουν σαν κόστος, ένα νούμερο ίδιο με ένα καινούργιο και όχι υψηλότερο, ή εναλλακτικά σε ένα θετικό σενάριο να σου προτείνουν κάτι σαν έμμεση απόσυρση προσφέροντας με μια καλύτερη τιμη (χονδρική γιατί κανείς δεν μπαίνει μέσα) μια καινούργια τιμής ένεκεν ότι είσαι "πελάτης". Αλλά μέχρι εκεί, και ΑΝ γιατί αντικειμενικά μιλώντας δεν βγάζουν και κανένα ζόρι.

Το αν ένας τοπικός μάστορας μπορεί να σου το κάνει ή όχι (και πως θα σου το κάνει και πόσο θα πάει) είναι άλλο θέμα

Αυτό είναι το θέμα μου. Ότι αν ένας τοπικός μάστορας μπορεί να αντιμετωπίσει το θέμα που είναι το πρόβλημα της Samsung. Αλλά η απάντηση είναι γνωστή και είναι η φιλοσοφία του "πέτα το και σκάσ'τα να πάρεις καινούριο". Είναι ακριβώς η νοοτροπία που προωθείται από τους περισσότερους κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...