rfc Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Η KS από ότι ξέρω είναι η ακριβή σειρά της Samsung, δεν μπορούσα να δώσω παραπάνω από 500 για μια TV που θα είναι σε δωμάτιο. Ας ονομάσουν τα απλά φθηνά μοντέλα τους "Samsung for peasants" ή κάτι τέτοιο να ξέρουμε και εμείς ότι αγοράζουμε τα σκουπίδια Panel της samsung, αλλιώς ας μην τα βγάζουν καθόλου. Πληρώνω παραπάνω να πάρω samsung γιατί νομίζω ότι είναι ποιοτικότερο και καλύτερο από τις ποιο φθηνές μάρκες... αλλιώς θα έδινα λιγότερα και θα έπαιρνα horizon ή Arielli.. Ακριβως οπως τοπες....... νομιζεις. Δεν ειναι ακριβως κατηγοριας arielli αρα ενα σκαλι πιο πανω. δλδ σχεδον σκουπιδια υλικα χρησιμοποιει. και σε μερικα κοματια που δεν εχει πανελ της sharp, εντελως σκουπιδια υλικα.
ZELOMOTH Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Η KS από ότι ξέρω είναι η ακριβή σειρά της Samsung, δεν μπορούσα να δώσω παραπάνω από 500 για μια TV που θα είναι σε δωμάτιο. Ας ονομάσουν τα απλά φθηνά μοντέλα τους "Samsung for peasants" ή κάτι τέτοιο να ξέρουμε και εμείς ότι αγοράζουμε τα σκουπίδια Panel της samsung, αλλιώς ας μην τα βγάζουν καθόλου. Πληρώνω παραπάνω να πάρω samsung γιατί νομίζω ότι είναι ποιοτικότερο και καλύτερο από τις ποιο φθηνές μάρκες... αλλιώς θα έδινα λιγότερα και θα έπαιρνα horizon ή Arielli.. Ωραιος! Στα λογια μου ερχεσαι αδελφε γιατι τελικα οσο και να πληρωσεις , λιγο ατυχος να εισαι σκατα θα παρεις κι ας δωσεις και 1500 ευρω! Τουλαχιστον αμα παρεις arielli που λες κι εσυ, ξερεις απο την αρχη τι πηρες! Δεν γινεται ρε φιλε να σου λενε zero pixel και @ρχιδια καπαμα για τις ακριβες, και για τις φθηνες να το βρισκουν μεσα στο νορμαλ πλαισιο λειτουργιας και να μην στην αλλαζουν! Σαν να σου λενε οτι αμα δεν μας δωσεις πολλα λεφτα, χεσμενο σ εχουμε! Και το καλυτερο ειναι πως τελικα κι οταν δωσεις εναν σκασμο λεφτα, πολλες φορες παλι χεσμενο σε εχουνε! Αλλα κι εμας τους καταναλωτες οπως μας βολευει τα λεμε! Αμα παρεις sony με 1000 ευρω και καει στα 2 χρονια και μια εβδομαδα, τοτε ησουν ατυχος! Ετυχε ρε γαμωτο...! Αμα ομως παρεις arielli ιδιες ιντσες με λιγοτερο απο τα μισα λεφτα και σου χαλασει στα 2 χρονια και 1 εβδομαδα, τοτε λεμε " ε μωρε αφου παλιο arielli πηρες! Τι περιμενες?" Αφου πλεον ολες λαχειο ειναι !!! Γι αυτο κι εγω πηρα arιelli και γουσταρω κιολας! Χαχαχαχαχαχαχα!!!
HellhammeR Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ωραιος! Στα λογια μου ερχεσαι αδελφε γιατι τελικα οσο και να πληρωσεις , λιγο ατυχος να εισαι σκατα θα παρεις κι ας δωσεις και 1500 ευρω! Τουλαχιστον αμα παρεις arielli που λες κι εσυ, ξερεις απο την αρχη τι πηρες! Δεν γινεται ρε φιλε να σου λενε zero pixel και @ρχιδια καπαμα για τις ακριβες, και για τις φθηνες να το βρισκουν μεσα στο νορμαλ πλαισιο λειτουργιας και να μην στην αλλαζουν! Σαν να σου λενε οτι αμα δεν μας δωσεις πολλα λεφτα, χεσμενο σ εχουμε! Και το καλυτερο ειναι πως τελικα κι οταν δωσεις εναν σκασμο λεφτα, πολλες φορες παλι χεσμενο σε εχουνε! Αλλα κι εμας τους καταναλωτες οπως μας βολευει τα λεμε! Αμα παρεις sony με 1000 ευρω και καει στα 2 χρονια και μια εβδομαδα, τοτε ησουν ατυχος! Ετυχε ρε γαμωτο...! Αμα ομως παρεις arielli ιδιες ιντσες με λιγοτερο απο τα μισα λεφτα και σου χαλασει στα 2 χρονια και 1 εβδομαδα, τοτε λεμε " ε μωρε αφου παλιο arielli πηρες! Τι περιμενες?" Αφου πλεον ολες λαχειο ειναι !!! Γι αυτο κι εγω πηρα arιelli και γουσταρω κιολας! Χαχαχαχαχαχαχα!!! Νομίζεις ότι τις αλλάζουν και στις ακριβές. Δες αυτόν τον τύπο παρακάτω που πήρε την 65" QLED της Samsung και βρήκε pixel καμένο σαν και μένα και έφαγε πόρτα απο samsung. Επίσης πλήρωσε και επέκταση εγγύησης στο κατάστημα πόσα λεφτά... δείχνει την απόδειξη με το τι πλήρωσε στο τέλος του video. Ο άνθρωπος έχει πληρώσει 6+ χιλιάρικα και ζητάει βοήθεια από το youtube γιατί τον έχουν φτύσει samsung+κατάστημα https://www.youtube.com/watch?v=Mpk0Ws-zY2w 1
ZELOMOTH Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Και το καλυτερο ειναι πως τελικα κι οταν δωσεις εναν σκασμο λεφτα, πολλες φορες παλι χεσμενο σε εχουνε! Το χω καλυψει κι αυτο νομιζω παρα πανω! Ε ρε ξενερα ο ανθρωπος....
woox-2 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ακριβά μοντέλα στήν αλλάζουν η τά προσέχουν περισσότερο τα πάνελ τους ??Αρχ-φρυδια μαντολες,με το συμπάθειο, ξέρετε πόσα προβλήματά bleeding εχω ακούσει, καί έχω δεί για τήν ks8000 στην Κύπρο?? η τις πλατες που δεν κολλούσαν καλά, Συγκεκριμένα πέρσι επειδή ετρεχα στα σέρβις, για να μου αλλάξουν οπώς είπα τό προβληματικό μοντέλο τηλεοράσεις 70 αρα ku 6000 πού αγορασα,τα έβλεπα εκεί στα 2 πιστοποιείμενα σέρβις τις Samsung στο νησί, και μου έλεγαν η τεχνική ολά τα μοντέλα έχουν τα θέματά τους, εξαρτάται πόσο ιδιότροπος είναι ο πελάτης,(λες κάι είναι θέμα ιδιοτροπίας ενα πάνελ χωρίς προβλήματά, καθαρά λαχείο που δεν κερδίζει κατάντησε) εμένα η samsung δεν με ικανοποίουσε σάν πελάτη, και οτάν την έστειλα πίσω στο κατάστημά με ολά τα email απο την πρώτη μερα που μιλουσα μαζι τούς, αμέσως η samsung τούς έδωσαν τα λεφτα τούς πίσω ικανοποίοντας το κατάστημά και όχι μένα ( που το ξέρω αυτό ?? Το κατάστημά είναι του θείου μου),η samsung για εμένα είναι η χειροτερη εταιρεία, οχι πώς η Sony και οι αλλες είναι καλύτερές, κάι η καινούργια τηλέοραση που μού έφεραν, εγώ ανακάλυψα 4 κάμενα πίξελ, και όχι ένα οπώς ο φίλος πιο πάνω στο βίντεο, μετάξύ μάς να σας πω τι έκανα, εγώ δημιούργησα τήν σκιά πού φενεται σαν μια μαύρη γραμμή στό πάνελ, έβγαλα φωτογραφίες και τις έστειλα στο σέρβις, για να την αλλάξουν και αυτή, λόγω των 4 καμμένων πίξελ το έκανα αυτό γιατί τήν ιδία απάντησή με την Samsung έχει και η Sony απο μια απόστασή, δέν φενεται μού είπαν εξ αρχής, τι μαλακές γμτ, ναι ρε δεν φενεται όντως,αλλα καινούργια τηλέοραση 4 καμενα πίξελ??? , και αν μού πουν στο τέλος που είναι η γραμμή που μας έλεγες οτι φαινόταν (οτάν πάρουν μέσα τήν tv), θα τους πω η απάντησή είναι στις φωτογραφίες που σας έστειλα και δεχτηκατε ξανα αλλαγή, τώρα αν χάνετε και επανέρχεται, α δεν ξέρω εγώ , οπώς και να έχει δεν θα τούς αφήσω να αλωνιζουν μέχρι να μείνω ευχαριστημένος, ειδικά τώρα που ξέρω τον τρόπο, λογω εμπειριας πως λειτούργανε, και τούς πω γιά αλλαγή,η επίσκεψή λόγω προβλημάτων, δεν μπορούν να κάνουν και αλλίως βάση νομού, αλλίως καταγγελία στο υπουργείο και στο καταναλωτή, που εκεί χεζονται πανω τούς,ένας λογος που δεν προχώρησα αρχικά σε καταγγελία είναι γιατί το κατάστημά πού μού άλλαξαν την 70 άρα ήταν του θείου μου οπώς είπα πιο πάνω, και δεν ήθελα να εχω ιστορίες, τώρα όμως που η εγγύηση πήγε στή Sony,λογω τις καινούργιας, θα τους κάνω να μου αλλάζουν τηλεοράσεις μέχρι να ικανοποιήθω πλήρως, και τι ζητάω να μήν έχει καμένα πίξελ και ενα αξιοπρεπές πάνελ χωρίς σοβαρά προβλήματά λίγο bleeding κτλ θα το δεκτό άλλο αυτό, το αυτονόητο δηλαδή , και επειδή ξέρω τον τρόπο γιά αλλαγή, θα δημιουργώ σκιές, που φαινονται σαν σταμπες απο αποσταση σε ολοκληρο το πανελ και σε ασπρο φόντο και σε μαύρο,και θα τις φωτογραφιζω χαχαχα γατάκια
heavyrain Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Νομίζεις ότι τις αλλάζουν και στις ακριβές. Δες αυτόν τον τύπο παρακάτω που πήρε την 65" QLED της Samsung και βρήκε pixel καμένο σαν και μένα και έφαγε πόρτα απο samsung. Επίσης πλήρωσε και επέκταση εγγύησης στο κατάστημα πόσα λεφτά... δείχνει την απόδειξη με το τι πλήρωσε στο τέλος του video. Ο άνθρωπος έχει πληρώσει 6+ χιλιάρικα και ζητάει βοήθεια από το youtube γιατί τον έχουν φτύσει samsung+κατάστημα https://www.youtube.com/watch?v=Mpk0Ws-zY2w Χαριτολογωντας: Συγνωμη αλλα αφου πηρε Qled και οχι Oled καλα να παθει! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 εισαι ατυχος οπως ατυχος ειμαι και εγω παροτι εδωσα αρκετα λιγοτερα χρηματα και διαβαζοντας ολα τα παραπανω αποθαρυνομαι απο το να κανω οτιδηποτε περαν του να την πουλησω
Rebel21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πολλά από τα προβλήματα συνήθως τα προκαλούν οι ελληνικές αντιπροσωπείες οι οποίες είναι πολύ χαμηλού επιπέδου και ενεργούν με βάση τα ελληνικά δεδομένα. Γενικά όταν ζητάμε αντικατάσταση κλπ πρέπει να απαιτούμε και να φαινόμαστε διαβασμένοι. Όχι ''βλέπω μια σκιά στην οθόνη'' και ελάτε να το δείτε να μου πείτε. Περίεργες περιπτώσεις βέβαια υπάρχουν και στο εξωτερικό απλά εκεί τα καταστήματα είναι πιο υπεύθυνα ιδιαίτερα Αγγλία, ΗΠΑ. Ένα μεγάλο φιάσκο που εξελίσσεται τελευταία είναι η πολιτικής της lg η οποία ρίχνει την ευθύνη του burn in στις oled σε κακή χρήση από τον πελάτη. Διαβάστε στα ξένα forum και θα καταλάβετε.επίσης θα διαβάσετε και περιπτώσεις σε samsung, sony που έχουν αλλαχτεί μέχρι και 3 πάνελ στην ίδια τηλεόραση αλλά και περιπτώσεις που η αντιπροσωπεία κάνει τον χαζό όπως εδώ. Το ότι σε κάποιους έτυχαν προβλήματα δεν πάει να πει ότι η ks/q της samsung,sony xe930,lg b7 κλπ δεν είναι εξαιρετικές τηλεοράσεις σε όσους δουλεύουν όπως πρέπει. Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2017 από Rebel21
dolofoniko_provato Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χαίρετε Το αρχικό post ειναι κάπως παλιό αλλα σχετικό κ ήθελα να μου πείτε γνώμη γιατί δεν γνωρίζω πολλά στο τι κάνεις πάνω σε βλάβες εντός 7 ημερών. Λοιπον αγόρασα μια Samsung 50" UE50NU7022 . Την ανοίγω βλέπω κανα 2 4κβίντεο στο νετ, εντυπωσιαζομαι όλα κομπλέ . Βάζω να δω μια ταινία την επόμενη μέρα που είχα χρόνο επιτέλους , κ κάπου μετα απο 1.5 ώρα μου έβγαλε οριζόντιες γραμμές που εμφανίζονταν , έμεναν κ έφευγαν για όσο ήθελαν κ μενού που αναβόσβηνε . Έβγαλα φωτογραφίες απο το πρόβλημα κ video . Μιλάω με κατάστημα αγοράς (You.gr) μου δίνουν ένα τηλέφωνο της Samsung . Παίρνω εκεί , με καθοδήγησε μια κυρία , έστειλα κ mail με επισυναπτόμενα στοιχεία . Αργότερα μου έστειλαν απάντηση ότι φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα , αλλα να κάνω δοκιμές με άλλα μέσα , hdmi , κεραία άλλα μέσα μεταφοράς αρχείων κτλ για να αποφανθούν αν στείλουν τεχνικό . Τώρα κάνω δοκιμές αλλα το πρόβλημα δεν εμφανίζετε πουθενά . Το θέμα ειναι πως αν έχεις δει γραμμές στην TV κ μάλιστα απο την αρχή τότε θα τις δεις κ πιο συχνά μέλλον μέχρι αλλαγή (πλακέτας !? , έχω μείνει κ λίγο πισω ). Οπότε καμία πρόταση ? Εγώ σκέφτομαι πως θα ήταν καλύτερα να προβώ σε αλλαγή (αν γίνετε), αλλα τελικά ολα random απο όσα διαβάζω :/ https://drive.google.com/open?id=1-674o-8M9ytMFf7vc3cv527iARoZn0l5 Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από dolofoniko_provato
yositosi Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, dolofoniko_provato είπε Χαίρετε Το αρχικό post ειναι κάπως παλιό αλλα σχετικό κ ήθελα να μου πείτε γνώμη γιατί δεν γνωρίζω πολλά στο τι κάνεις πάνω σε βλάβες εντός 7 ημερών. Λοιπον αγόρασα μια Samsung 50" UE50NU7022 . Την ανοίγω βλέπω κανα 2 4κβίντεο στο νετ, εντυπωσιαζομαι όλα κομπλέ . Βάζω να δω μια ταινία την επόμενη μέρα που είχα χρόνο επιτέλους , κ κάπου μετα απο 1.5 ώρα μου έβγαλε οριζόντιες γραμμές που εμφανίζονταν , έμεναν κ έφευγαν για όσο ήθελαν κ μενού που αναβόσβηνε . Έβγαλα φωτογραφίες απο το πρόβλημα κ video . Μιλάω με κατάστημα αγοράς (You.gr) μου δίνουν ένα τηλέφωνο της Samsung . Παίρνω εκεί , με καθοδήγησε μια κυρία , έστειλα κ mail με επισυναπτόμενα στοιχεία . Αργότερα μου έστειλαν απάντηση ότι φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα , αλλα να κάνω δοκιμές με άλλα μέσα , hdmi , κεραία άλλα μέσα μεταφοράς αρχείων κτλ για να αποφανθούν αν στείλουν τεχνικό . Τώρα κάνω δοκιμές αλλα το πρόβλημα δεν εμφανίζετε πουθενά . Το θέμα ειναι πως αν έχεις δει γραμμές στην TV κ μάλιστα απο την αρχή τότε θα τις δεις κ πιο συχνά μέλλον μέχρι αλλαγή (πλακέτας !? , έχω μείνει κ λίγο πισω ). Οπότε καμία πρόταση ? Εγώ σκέφτομαι πως θα ήταν καλύτερα να προβώ σε αλλαγή (αν γίνετε), αλλα τελικά ολα random απο όσα διαβάζω 😕 https://drive.google.com/open?id=1-674o-8M9ytMFf7vc3cv527iARoZn0l5 αν έκανες online αγορά νομιζω ότι εντός 14ημερών μπορείς να κάνεις επιστροφή σε βάση "no questions asked" επειδή δεν σε καλύπτει το προιόν (ελπιζω να κράτησες όλα τα υλικά συσκευασίας) 1
dolofoniko_provato Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, yositosi είπε αν έκανες online αγορά νομιζω ότι εντός 14ημερών μπορείς να κάνεις επιστροφή σε βάση "no questions asked" επειδή δεν σε καλύπτει το προϊόν (ελπίζω να κράτησες όλα τα υλικά συσκευασίας) Τα εχω κρατήσει άψογα με εξαίρεση τα σακουλάκια . Η αγορά ηλεκτρονικά με τιμολόγιο στις 22/11/2018 κ 24/11 παράδοση , καταχωρημένο πρόβλημα σήμερα 27/11 Τώρα κανένας δεν μου ανέφερε τίποτα για "no questions asked" που πρακτικά πάει να πει ότι δεν ειναι ικανοποιημένος Το θέμα ειναι ότι τώρα δεν μου κάνει τίποτα ,(άρα random) όπως δεν έκανε κ εχτές για 1.5 ώρα οπότε κ τεχνικός να έρθει θα μου πει μια χαρά ειναι όλα :/
yositosi Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, dolofoniko_provato είπε Τα εχω κρατήσει άψογα με εξαίρεση τα σακουλάκια . Η αγορά ηλεκτρονικά με τιμολόγιο στις 22/11/2018 κ 24/11 παράδοση , καταχωρημένο πρόβλημα σήμερα 27/11 Τώρα κανένας δεν μου ανέφερε τίποτα για "no questions asked" που πρακτικά πάει να πει ότι δεν ειναι ικανοποιημένος Το θέμα ειναι ότι τώρα δεν μου κάνει τίποτα ,(άρα random) όπως δεν έκανε κ εχτές για 1.5 ώρα οπότε κ τεχνικός να έρθει θα μου πει μια χαρά ειναι όλα 😕 Προθεσμία 14 ημερών για ακύρωση και επιστροφή αγορών που πραγματοποιήθηκαν εκτός καταστήματος (στο διαδίκτυο, με τηλεφωνική ή ταχυδρομική παραγγελία) Στην ΕΕ έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τέτοιες αγορές εντός 14 ημερών και να πάρετε πίσω όλα τα χρήματα. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – έστω κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. Η «περίοδος χάριτος» των 14 ημερών δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι: αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή του. διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, αν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή (streaming9 προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση συμφωνίες για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας όταν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή. Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός δεν είναι πλήρης. πλήρες κείμενο: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
dolofoniko_provato Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, yositosi είπε Προθεσμία 14 ημερών για ακύρωση και επιστροφή αγορών που πραγματοποιήθηκαν εκτός καταστήματος (στο διαδίκτυο, με τηλεφωνική ή ταχυδρομική παραγγελία) Στην ΕΕ έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τέτοιες αγορές εντός 14 ημερών και να πάρετε πίσω όλα τα χρήματα. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – έστω κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. Η «περίοδος χάριτος» των 14 ημερών δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι: αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή του. διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, αν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή (streaming9 προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση συμφωνίες για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας όταν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή. Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός δεν είναι πλήρης. πλήρες κείμενο: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Πολύ χρήσιμο , ευχαριστώ πολύ 1
dpolal Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, dolofoniko_provato είπε Το θέμα ειναι ότι τώρα δεν μου κάνει τίποτα ,(άρα random) όπως δεν έκανε κ εχτές για 1.5 ώρα οπότε κ τεχνικός να έρθει θα μου πει μια χαρά ειναι όλα 😕 Βάλε ξανά την ίδια ταινία που πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα μήπως και είναι πρόβλημα του αρχείου και όχι της τηλεόρασης. Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2018 από dpolal 2
yositosi Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, dpolal είπε Βάλε ξανά την ίδια ταιναί που προτοεμφανίστηκε το πρόβλημα μήπως και είναι πρόβλημα του αρχείου και όχι της τηλεόρασης. πολύ σωστός!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα