Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχως ετσι ειναι, ειναι και τυχη να πεσεις σε εξυπηρετικο υπαλληλο. Οσον αφορα το bleeing αυτο ακριβως λεει και η sony και η lg που ειχα προσωπικη εμπειρια. Καποιες εταιριες οπως η dell στην αλλαζουν αλλα και παλι δεν ξερεις σε τι θα πεσεις.

 

Ενα μεγαλο συν των μεγαλων καταστηματων οπως τα public και τα media ειναι οτι μπορεις να επιστρεψεις το προιον σε περιπτωση που δεν σε ικανοποιει χωρις να απολογηθεις γιατι.

 

 

Δεν έχω εμπειρία από το service public και media για να εκφέρω άποψη αλλά αν το κάνουν αυτό και δεν χάνεις λεφτά από την επιστροφή τότε είναι προς τιμήν τους. Από amazon που έχω πάρει monitor για το PC πάντως μου την άλλαζαν συνεχώς μέχρι να πέσω σε πάνελ που με ικανοποιεί εμένα χωρίς πολλά λόγια και να μπλέκω με αντ/πείες κτλπ. Ήθελα να πάρω και την τηλεόραση από εκεί αλλά λόγου βάρους/όγκου ή δεν ξέρω τι άλλης πολιτικής δεν στέλνουν Ελλάδα + ότι βγαίνουν πολύ τα μεταφορικά και γίνεται ασύμφορη η αγορά, έτσι πείρα από Ελλάδα και βλέπετε τα αποτελέσματα... καινούργια τηλεόραση .. επισκευασμένη στην ουσία με αλλαγμένο πάνελ...

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν έχω εμπειρία από το service public και media για να εκφέρω άποψη αλλά αν το κάνουν αυτό και δεν χάνεις λεφτά από την επιστροφή τότε είναι προς τιμήν τους. Από amazon που έχω πάρει monitor για το PC πάντως μου την άλλαζαν συνεχώς μέχρι να πέσω σε πάνελ που με ικανοποιεί εμένα χωρίς πολλά λόγια και να μπλέκω με αντ/πείες κτλπ. Ήθελα να πάρω και την τηλεόραση από εκεί αλλά λόγου βάρους/όγκου ή δεν ξέρω τι άλλης πολιτικής δεν στέλνουν Ελλάδα + ότι βγαίνουν πολύ τα μεταφορικά και γίνεται ασύμφορη η αγορά, έτσι πείρα από Ελλάδα και βλέπετε τα αποτελέσματα... καινούργια τηλεόραση .. επισκευασμένη στην ουσία με αλλαγμένο πάνελ...

Γι αυτο ρωταμε πριν αγορασουμε η διαβαζουμε τα φορουμ! Eχει αναφερθει πολλες φορες σε διαφορα θεματα οτι αυτα τα 2 καταστηματα δεχονται πισω προιοντα αν δε σε ικανοποιουν χωρις πολλα πολλα!

 

Ισχυει εδω και παρα πoλυ καιρο http://www.mediamarkt.gr/el/shop/return.html

                                                  http://www.public.gr/cat/corporate/epistrofes/

Δημοσ.

Και κάπως έτσι ξενερώνεις με μια εταιρεία και την κοιτάς από μακρυά κι αγαπημένοι αντί να μπλέκεις και να σπας τα @@ για 500 ευρώ.

Θα θελα να ξερά αυτοί που στο κάνουν αυτό θα τους άρεσε να επιδιορθωσουν τη δική τους συσκευή μια βδομάδα μετά την αγορά.

Ξερά και στεγνά τέτοιες μπακαλιστικες πρακτικές θα πρέπει να τιμωρούνται από εμάς τους καταναλωτές.

Μονο αν τους γαμας τη τσέπη (ίσως) σε σεβονται σαν πελατη

Δημοσ.

Γι αυτο ρωταμε πριν αγορασουμε η διαβαζουμε τα φορουμ! Eχει αναφερθει πολλες φορες σε διαφορα θεματα οτι αυτα τα 2 καταστηματα δεχονται πισω προιοντα αν δε σε ικανοποιουν χωρις πολλα πολλα!

 

Ισχυει εδω και παρα πoλυ καιρο http://www.mediamarkt.gr/el/shop/return.html

                                                  http://www.public.gr/cat/corporate/epistrofes/

 

Φίλε μου αυτήν είναι η πολική επιστροφών όλων των καταστημάτων. Η παγίδα κρύβεται στην εξής πρόταση:  "Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία " Και στο you.gr γράφουν τα ίδια πράγματα, αυτό που ισχύει όμως είναι πως όταν πας να το επιστρέψεις και απλά έχεις σκίσει την συσκευασία ή/και κάποιο σακουλάκι και δεν μπορεί να γίνει μεταπωλήσιμο το προϊόν σαν καινούργιο τότε σου κόβουν λεφτά από την αρχική αξία του προϊόντος το ποσό που κρίνουν αυτοί... Μονό αν κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μετά πάλι από διαμαρτυρίες και φωνές τότε ίσως πάρεις τα λεφτά σου πίσω ή σε κόψουν πιστωτικό στην αρχική τιμή που πείρες το προϊόν.

Έχω κάνει και επιστροφές και ξέρω, δυστυχώς κανένας δεν πρόκειται εξαρχής να σε εξυπηρετήσει σωστά όπως οφείλει, όλοι σε κοιτάνε στην τσέπη και πως να μην χάσουν το παραμικρό ευρώ κινούμενοι στα όρια των νόμων που ισχύουν για το εμπόριο και για τους καταναλωτές , βρίσκοντας "παραθυράκια" και γκρίζες ζώνες σε αυτούς και ποντάροντας στην άγνοια του πελάτη. Αυτήν ήταν, είναι και δυστυχώς θα συνεχίσει να είναι η νοοτροπία όλων των Ελληνικών καταστημάτων. Μόνο αν φτάσει στα άκρα το ζήτημα και μετά απο αρκετή ταλαιπωρία και χρόνο βρίσκεις - και αν- το δίκιο σου.

Δημοσ.

Ειναι καθαρα θεμα ιδιοσυγκρασιας του καθενος μας.

 

Η καθε samsung ειναι μια απροσωπη εταιρεια και εσυ θεωρεις ( και καλα κανεις, δε το κατακρινω ) τον εαυτο σου υπερανω καθε προσωπειου. Δυστυχως μονο ετσι δεν ειναι η πραγματικοτητα και ο καθε εσυ εισαι κοκκος στην αμμο και δε προκειται να ασχοληθει κανενας μαζι σου.

Δημοσ.

Για μένα το καλύτερο είναι να ξεκαθαρίσεις από την αρχή με το μαγαζί τα περί εγγύησης και προβλημάτων.εάν δεν σε ικανοποιήσουν αυτά που θα σε πουν δεν αγοράζεις.

 

Όταν έκλεισα την τηλεόραση μέσω νετ αφού έψαξα, διάβασα σχετικά με το τι προβλήματα μπορεί να βγάλει, πήγα στο μαγαζί χωρίς να τον πω ότι έχω έρθει να παραλάβω, και είπε αυτά που ήθελα να ακούσω.ήταν τον ενημέρωσα ότι ήρθα για την τηλεόραση,η πρώτη του κουβέντα ήταν εάν έχω θέμα με τα εκθεσειακά προϊόντα και τον γνωστό παπά ότι έχει πάρει αυτός σε σπίτι του κτλπ.ψυλιάστηκα ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να με πασάρει ανοιγμένη, τον εξήγησα με άξεστο τρόπο ότι αφού πλήρωσα μετρητά θέλω σφραγισμένη.εάν καταλάβω πέρα της συσκευασίας ότι μέσα δεν είναι τα πράγματα όπως πρέπει θα του την γυρίσω πίσω και θα η ξεφορτωσει ο ίδιος.τελικά πήρα σφραγισμένη.

Δημοσ.

Ειναι καθαρα θεμα ιδιοσυγκρασιας του καθενος μας.

 

Η καθε samsung ειναι μια απροσωπη εταιρεια και εσυ θεωρεις ( και καλα κανεις, δε το κατακρινω ) τον εαυτο σου υπερανω καθε προσωπειου. Δυστυχως μονο ετσι δεν ειναι η πραγματικοτητα και ο καθε εσυ εισαι κοκκος στην αμμο και δε προκειται να ασχοληθει κανενας μαζι σου.

ειπαμε ειναι πως θα σου κατσει καθαρα, απο την μαμα εταιρια, τον μεταπωλητη και τον υπαλληλο που θα πετυχεις.  Εγω απο τις ελαχιστες φορες (3-4 φορες), ευτυχως, που χρειάστηκα την  εγγυηση των απειρων προιοντων που εχω παρει τοσα χρονια, το σερβις ηταν υποδειγματικο.

 

2 φορες χρειαστηκα την Infoquest (laptop hp, σταθερος Quest) ηταν αψογοι και γρηγοροι, πολλοι ομως λενε τα χειροτερα για την infoquest.

 

1 φορα τη sony αυτοι και αν ηταν αψογοι για ενα προβλημα (μυγακι στο πανελ, ετυχε και σε καποιον αλλο εδω μεσα και του εφεραν καινουρια) μου εφεραν καινουρια σφραγισμενη και την ανοιξαν μπροστα μου, ξεκρεμασαν την παλια και μου κρεμασαν την καινουρια.

 

α ξεχασα τη μονη αρνητικη του public που ηταν να μην πω τι για ενα ταμπλετ asus που χα παρει στους γονεις μου, αν και πιστευω ηταν αποκλειστικα θεμα του public περιστεριου η κακιστη εμπειρια, εγω φταιω που δεν απευθυνθηκα κατευθειαν στην asus...

Δημοσ.

Για τις ημέρες αναμονής που αναφέρεστε κάποιοι.

 

Όταν βλέπεις οτι το 50% και παραπάνω των μοντέλων σε τηλεοράσεις που πουλάνε τα καταστήματα είναι μάρκες Samsung και LG, τότε δεν νομίζω οτι θα πρέπει να απορούμε γιατί υπάρχει τέτοια ανομονή στο service. Τεράστιο καταναλωτικό κοινό σ' αυτές τις δύο μάρκες οπότε μεγάλη αναμονή.

 

Πάντως, τα 500ευρώ δεν τα θεωρώ λίγα σε καμιά περίπτωση, περισσότερο μεσσαίας κατηγορίας θα έλεγα όσον αφορά το επίπεδο ακρίβειας. Όταν πλέον τα μισά και παραπάνω πράγματα που παρακολουθούσα παλιά στην tv τώρα τα βλέπω από τον υπολογιστή, δεν είμαι και διατεθειμένος να δώσω τόσα χρήματα για τηλεόραση μόνο για ειδήσεις και κανέναν αγώνα, αυτό προσωπική άποψη πάντα, τώρα αν κάποιος θέλει υψηλές τεχνικές απαιτήσεις από την οθόνη του ή του αρέσει να βλέπει ταινίες από dvd κτλ εκεί πάμε σε υψηλότερες τιμές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τις ημέρες αναμονής που αναφέρεστε κάποιοι.

 

Όταν βλέπεις οτι το 50% και παραπάνω των μοντέλων σε τηλεοράσεις που πουλάνε τα καταστήματα είναι μάρκες Samsung και LG, τότε δεν νομίζω οτι θα πρέπει να απορούμε γιατί υπάρχει τέτοια ανομονή στο service. Τεράστιο καταναλωτικό κοινό σ' αυτές τις δύο μάρκες οπότε μεγάλη αναμονή.

 

Πάντως, τα 500ευρώ δεν τα θεωρώ λίγα σε καμιά περίπτωση, περισσότερο μεσσαίας κατηγορίας θα έλεγα όσον αφορά το επίπεδο ακρίβειας. Όταν πλέον τα μισά και παραπάνω πράγματα που παρακολουθούσα παλιά στην tv τώρα τα βλέπω από τον υπολογιστή, δεν είμαι και διατεθειμένος να δώσω τόσα χρήματα για τηλεόραση μόνο για ειδήσεις και κανέναν αγώνα, αυτό προσωπική άποψη πάντα, τώρα αν κάποιος θέλει υψηλές τεχνικές απαιτήσεις από την οθόνη του ή του αρέσει να βλέπει ταινίες από dvd κτλ εκεί πάμε σε υψηλότερες τιμές.

 

Ας με ενημέρωναν για την καθυστέρηση, ΔΕΝ θα είχα πρόβλημα, ας μου πουν και 1 μήνα και αν θέλω μια προσωρινή για να κάνω την δουλειά μου, να συμπεριφέρονται σαν άνθρωποι θέλω και να σέβονται τον πελάτη που τους δίνει λεφτά και τους κρατάει ζωντανούς. Η αδιαφορία και ο ρομποτικός τρόπος συμπεριφοράς χωρίς να σκέφτονται είναι που με εξοργίζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

 

Τέλος πάντων η ιστορία είναι πως η Samsung δεν αλλάζει έτσι απλά τις τηλεοράσεις ακόμα και 1 ώρα καινούργια να είναι. Δεν τους νοιάζει αν είσαι δυσαρεστημένος με out of the box καινούργια τηλεόραση με καμένο πιξελ και ανομοιομορφία στο μαύρο με bleed-cloud, χαριστικά να σου αλλάξει το πάνελ και μετά από πολύ πρήξιμο. Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός για κάποιους, αλλά θέλω κάτι το οποίο το πληρώνω 500 ευρώ τουλάχιστον out of the box τις πρώτες μέρες να είναι άψογο... δεν πληρώνω μεταχειρισμένο, πληρώνω καινούργιο, έτσι για μένα ακόμα και το 1 pixel την πρώτη μέρα λειτουργίας είναι κατασκευαστικό ελάττωμα. Αν έβγαζε 1 pixel σε 6 μήνες δεν θα έλεγα τίποτα, δεν θα με ένοιαζε, αλλά day one δεν θέλω κάτι λιγότερο από το τέλειο. Είναι σαν το αυτοκίνητο, δεν με νοιάζει αν δω γρατζουνιές μετά από μήνες που θα το κυκλοφορώ, αλλά όταν πάω στην αντ/πεία και σκάσω το χρήμα το θέλω μπιμπελό με ούτε μια γρατζουνια. Δεν νομίζω να είναι τόσο παρανοϊκά αυτά που λέω..

 

Ίσως αν όλοι συμπεριφερόμασταν έτσι και απαιτούσαμε να είναι άψογα τα προϊόντα που χρυσοπληρώνουμε ίσως τότε και οι εταιρίες αύξαναν το quility control τους και βελτίωναν και την συμπεριφορά προς τους πελάτες.

Επεξ/σία από HellhammeR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ζήσει και τις 3 εταιρείες Sony, Samsung,lg. Είμαι αυτός πού είπε ο φίλος heavyrain που άλλαξαν τηλέοραση με καινούργια στή Sony επειδή μπήκε μυγακι μεσα,αλλά επειδή είμαι τόσο άτυχος βρήκα 4 καμένα πίξελ στη 65 αρα καινούργια διαπιστωμένη απο εμένα οταν μού την έφερε ο τεχνικός μπαίνοντας στο σέρβις μενού,για να δω ώρες λειτουργίας (μιλάμε για τηλέοραση 1700 ευρώ μόλις βγήκε πέρσι) και με τις μέρες βρήκα και μια γραμμή σε μαύρο φόντο,ο τεχνικός ήταν ξεκάθαρος θα στή αλλάξουμε και πάλι, προσέξτε όμως γιά την ανομοιομορφία στο πάνελ,οχι για τα κάμενα πίξελ, η Sony δεν το θεωρεί πρόβλημά αυτό, είναι τις τεχνολογίας σου λέει, ενώ η Samsung πού είχα πέρσι τήν 70 ρα ku6000 απο την πρώτη ωρα είχα banding, είχα θέματά που δεν ήξερα τότε ότι έχουν κυρίως τα φτηνά μοντέλα όλων των εταιριών το τονίζω αυτο. Λοιπών η samsung δεν θα σου δώσει με τίποτα καινούργια, οπώς την Sony αν έχεις αυτά τα θέματά,αλλά αν έχεις παράπονο και φωνάξεις λίγο, δικαιούσε αλλαγή μέχρι 3 πάνελ δηλαδή αν δεν σου αρέσει η ανομοιομορφία του αν εχεις κακό gray uniformity clouding κτλ. Στο 3 πάνελ που μού άλλαξαν, εκεί πού ζήτησα αλλαγή μοντέλου τηλέοραση, μου είπαν ξεχαστω, η τηλέοραση σού είναι μια χαρά, να καθεσε στα 4 μέτρα μου ειπαν, για να μην βλέπεις αυτές τις ατέλειες (τι μαλακισμενη θεέ μου, λες και δεν φαίνονται στα 4 μέτρα το vertical banding που είχε και τα 3 πάνελ και η κακή ανομοιομορφία, ξέρετε όσο πίο μεγάλες ίντσες και 6 σειρά φθηνό μοντέλο πρόβλημάτα θα είναι εντονότερα) και τι έγινε στο τέλος, με ικανοποία το κατάστημά μου έδωσαν 2 65 αρες(sony και lg γιά την 70 samsung ku6000 και αμέσως η samsung ικανοποία το κατάστημά, πέρνοντας πίσω την τηλέοραση. Απλά για να δείτε πια είναι η πολίτικη τούς. Στό σέρβις τίς Lg επειδή είμαι τόσο άτυχος, και εχω πρόβλημά υγείας που με καθιστά σχεδόν κλινήρης, είμαι σπίτι και δούλευαν 12ωρα η τηλέορασης μου ειναι και το καλοκαίρι και τραβαγανε τα μυγακια μέσα στα πάνελ, στο σέρβις τις lg απλά μου είπαν οτάν τούς ενημέρωσα οτί θα την πάρουμε και θα στη καθαρίσουμε. Και κλείνω, ναι η Sony αν βγάλει πρόβλημά η τηλέοραση θα σού την αλλάξει με καινούργια η samsung αλλαγή πάνελ μέχρι και 3, η Sony δεν θεωρεί πρόβλημά τα ως μέχρι 5 η 7 νομίζω καμενα πίξελ, λέει δεν φενονται ειδικά σε μεγάλες ίντσες, και σε μια απόστασή, καί επειδή δεν μπαίνουν στη διαδικασία να αλλάξουν πάνελ απο ότι κατάλαβα, ενω στη samsung αν εχεις καμενα πιξελ θα αλλάξουν πάνελ με λίγη επίμονη. Αυτά για να έχετε μια ιδέα τι γίνεται με τα σέρβις τών εταιριών,σκέφθηται ξενερα πού ενιωσα οτάν είδα 4 κάμενα πίξελ και ήξερα οτί και δεν θα μού την άλλαζαν, και ευτυχώς έβγαλε μια μαύρι γραμμή, αν και αυτή η τηλέοραση έχει και λιγο banding στα αθλητικα με βολεψε. Γαμηστε τα ρε παιδία εγω ειμαι τόσο άτυχος (τι στο διάολο έθαψαν τον Μητσοτάκη στη αυλή μου

;) εννοείτε τόσα χρονία που είναι η led τηλεοράσεις στη αγορά, ολά αυτά τα προβλήματά έπρεπε να τα λύσουν,και γιά να μην νομίζετε οτί τα ακριβά μοντέλα δεν έχουν θέματά, φίλος πήρε πρόσφατα, τήν 65 αρα oled lg την c7, και εχει 3 κάμενα πίξελ και παρατήρησε λιγο burn in στις άκρες που δεν φεύγει , επειδή την χρησιμοποια σαν υπολογιστή, και τσακώνεται κάθε μερα με το σέρβις, και του λένε είναι νεα τεχνολογία, και τα προβλήματά αυτά αποδεκτά, σάν δέν τρέπονται , καταγγελίες παιδία μέχρι να δικαιώθητε, εταιρείες είναι αυτές, σκοπό το κέρδος έχουν κάι εννοείτε να διεκδικατε τα δικαιώματα σάς αν κάτι δέν σάς ικανοποία, γιατί κατα τήν αγορά και στη διαφήμιση όλων τών τηλεοράσεων τούς, υπόσχονται Κρυσταλλίνη εικόνα, χωρίς γραμμές κάμενα πίξελ banding κακό gray uniformity κτλ . Απολογούμε για τα ορθογραφικά μού και για την έκτασή του μηνύματος μου κτλ γράφω απο κινητό. Πλέον έχω διαβάσει έχω μελετήσει τα πάντα που αφορούν τις τηλεοράσεις,και ξέρω πάνω κάτω ποία είναι τα προβλήματά που μπορεί να έχουν. Ακόμα και αν δεν φαίνονται όντως τα καμένα πίξελ στη τηλέοραση απο μια απόστασή, μόνο που ξερεις ότι καινούργια τηλέοραση έχει αυτό το πρόβλημά, δεν το δέχεσαι ξενερωνεις, πάει το μάτι σού στο πρόβλημά που έχει.

Επεξ/σία από woox-2
  • Like 1
Δημοσ.

Αν πιέσω το κατάστημα και σε μένα θα την αλλάξουν. Αλλά φοβάμαι πως και η κουτάτη που θα με στείλει το you θα ξανά έχει καμένο πιξελ, όπως είπαμε έχασα την εμπιστοσύνη μου σε αυτούς, σκ@τα πουλάνε για πανελ, δεν τους νοιάζει το quality control. Σκέφτομαι να αλλάζω πάνελ σε αυτήν μέχρι να πετύχω χωρίς καμένο πιξελ, trial and error δηλαδή ή να ζητήσω από το you να πάω σε άλλη μάρκα, σε LG δηλαδή. Στην ίδια τιμή με samsung δεν ξέρω αν έχουν καλύτερο QC αυτοί ή είναι η ίδια σαπίλα με samsung..

Δημοσ.

Κοινοποιώ και εδώ την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονή και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά..

 

Πείρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung UE43MU6122. Στις 29/9 κόπηκε η απόδειξη στις 2/10 την έφερε το ACS σπίτι μου.

Στις 6/10 το απόγευμα είδα κατά τύχη ένα μαύρο (dead) πίξελ στην αριστερή μεριά της οθόνης. Επίσης παρατήρησα πως όλη η αριστερή μεριά σε μαύρο φόντο αγνοφένετε ένα πολύ ενοχλητικό πορτοκαλοκίτρινο σχήμα σαν σύννεφο το οποίο διακρίνεται περισσότερο σε σκοτεινό δωμάτιο, σαν να έχει clouding -bleeding (?) σε εκείνο το σημείο ή κάτι τέτοιο, δεν είναι σίγουρα ομοιόμορφο το πάνελ στα μαύρα του, έχει θέμα.

 

Αμέσως στέλνω mail στην samsung και στο κατάστημα αναφέροντας το πρόβλημα. Την επόμενη μέρα 7/10 παίρνω και τηλέφωνο την Samsung και τους τα λέω και τηλεφωνικός. Τους ρωτάω στο τηλέφωνο αν καλύπτονται από την εγγύηση αυτά και πως για μένα δεν τα θεωρώ λογικά out of the box να έχει τέτοια προβλήματα μια οθόνη των 500 ευρώ. Μου λεει ο υπάλληλος που μιλούσα πως από ότι γνωρίζει θα καλυφθεί από την εγγύηση και πως θα κάνει αίτημα να στείλουν τεχνικό στο σπίτι μου να την πάρει.

Έρχεται την Δευτέρα 9/10 ο τεχνικός την παίρνει και μου λεει θα στείλει φωτογραφίες και αίτημα αντικατάστασης στην samsung. Και αυτό ήταν... απο εκεί και πέρα νέκρα, τίποτα.. έχουν περάσει 2 βδομάδες και όσα τηλέφωνα και αν τους έχω κάνει, όσα mail και αν τους έχω στείλει, μέχρι και στο facebook τους μίλησα παίρνω πάντα μια απάντηση του στυλ: "Θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει με εσάς". Όλοι αυτό με λένε, σαν ρομπότ ένα πράγμα.. τελείως απρόσωπα και ψυχρά, και ποτέ δεν με παίρνει κανεις. Πείρα και τον τεχνικό τους που πήρε την TV και μυο εξήγησε πως και αυτός περιμένει να πάρει μια απάντηση για το πως να προχωρήσει.. Πραγματικά τέτοια αδιαφορία και απάθεια δεν έχω συνάντηση ποτέ μου. Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεόρασεις της samsung δεν καλύπτονται απο εμάς αλλά απο την Samsung και να συνεννοηθώ  με αυτούς... επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την είχα 1 βδομάδα, πήραν τα λεφτά και "γεια σας"

 συμπεριφορά.

 

 

 

Δεν το πείρα καθόλου βαριά φίλε μου,περίμενα 10 μέρες δεν ενόχλησα κανέναν από την μέρα που την πήρε ο τεχνικός τους, και έστειλε και την ιδια μέρα αίτημα στην εταιρία για να δουν άμεσα την περίπτωση λόγο νέας τηλεόρασης όπως μου είπε,, τις 5 τελευταίες μέρες τους πρίζω για μια απλή απάντηση για το πρόβλημα μου.. και επιπλέον υπάρχουν παραδείγματα που γίνεται άμεσα η διευθέτηση των service της samsung μέσα σε μια βδομάδα max. Εδώ σε μένα δεν μου δίνουν ούτε μια ξεκάθαρη απάντηση, με έχουν στη  αναμονή 2 βδομάδες λέγοντας μου το ίδιο ποιηματάκι συνεχώς τις τελευταίες 5 μέρες, ότι " θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα".

 

Άλλο «πείρα» (η γνώση που προσφέρει η πρακτική ενασχόληση με ένα συγκεκριμένο αντικείμενο) και άλλο «πήρα» (πρώτο ενικό πρόσωπο του αορίστου του ρήματος παίρνω).

Δημοσ.

    Απο προσωπική εμπειρία κυρίως από Samsung  όσες φορές τους χρειάστηκα κυρίως για Panel με  dead pixel  προχώρησαν σε αλλαγή είτε πανελ είτε ολόκληρης τηλεόρασης μόνιτορ.... ΒΕΒΑΙΑ  όταν αγόραζα κοίταγα για μοντέλα με  0 Pixel  warranty  και  όχι για πιο φθηνά... γιατι πάντα σε κάθε σειρά όλα αυτά τα χρόνια υπάρχουν τα φθηνά μοντέλα και τα ακριβά..

    Panel  χωρίς bleeding  σε τηλεόραση...δεν έχω βρεί ακόμη και στα ακριβά (2012-2014  D8000  ES8000 F8000) , όλα είχαν λίγο πολύ όχι όμως να βγάζει μάτι.... Πάντως αυτή την  στιγμή  αυτό που είναι καλό για όλους μας είναι  ότι  τα  economy  των επόμενων ετών έχουν ΠΟΙΟΤΗΤΑ  των prenium  των προηγούμενων ετών.... Πήρα πρόσφατα μία KU 6500  4κ και η εικόνα της είναι εφάμιλλη άν όχι καλύτερη από τα προηγούμενα F8000... Άρα η τεχνολογία προχωράει πρός όφελος όλων.... 

   Δεν ισχύει βέβαια αυτό πάντα πχ η σειρά KS  έχει καλές κριτικές ...ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ Η ΣΕΙΡΑ  M  που πήρες θα έβλεπες άν έψαχνες  και εδώ μέσα αρκετούς με προβλήματα 

Δημοσ.

    Απο προσωπική εμπειρία κυρίως από Samsung  όσες φορές τους χρειάστηκα κυρίως για Panel με  dead pixel  προχώρησαν σε αλλαγή είτε πανελ είτε ολόκληρης τηλεόρασης μόνιτορ.... ΒΕΒΑΙΑ  όταν αγόραζα κοίταγα για μοντέλα με  0 Pixel  warranty  και  όχι για πιο φθηνά... γιατι πάντα σε κάθε σειρά όλα αυτά τα χρόνια υπάρχουν τα φθηνά μοντέλα και τα ακριβά..

    Panel  χωρίς bleeding  σε τηλεόραση...δεν έχω βρεί ακόμη και στα ακριβά (2012-2014  D8000  ES8000 F8000) , όλα είχαν λίγο πολύ όχι όμως να βγάζει μάτι.... Πάντως αυτή την  στιγμή  αυτό που είναι καλό για όλους μας είναι  ότι  τα  economy  των επόμενων ετών έχουν ΠΟΙΟΤΗΤΑ  των prenium  των προηγούμενων ετών.... Πήρα πρόσφατα μία KU 6500  4κ και η εικόνα της είναι εφάμιλλη άν όχι καλύτερη από τα προηγούμενα F8000... Άρα η τεχνολογία προχωράει πρός όφελος όλων.... 

   Δεν ισχύει βέβαια αυτό πάντα πχ η σειρά KS  έχει καλές κριτικές ...ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ Η ΣΕΙΡΑ  M  που πήρες θα έβλεπες άν έψαχνες  και εδώ μέσα αρκετούς με προβλήματα 

 

Η KS από ότι ξέρω είναι η ακριβή σειρά της Samsung, δεν μπορούσα να δώσω παραπάνω από 500 για μια TV που θα είναι σε δωμάτιο. Ας ονομάσουν τα απλά φθηνά μοντέλα τους "Samsung for peasants" ή κάτι τέτοιο να ξέρουμε και εμείς ότι αγοράζουμε τα σκουπίδια Panel της samsung, αλλιώς ας μην τα βγάζουν καθόλου. Πληρώνω παραπάνω να πάρω samsung γιατί νομίζω ότι είναι ποιοτικότερο και καλύτερο από τις ποιο φθηνές μάρκες... αλλιώς θα έδινα λιγότερα και θα έπαιρνα horizon ή Arielli..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...