HellhammeR Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Κοινοποιώ και εδώ την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονή και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά..Πήρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung UE43MU6122. Στις 29/9 κόπηκε η απόδειξη στις 2/10 την έφερε το ACS σπίτι μου.Στις 6/10 το απόγευμα είδα κατά τύχη ένα μαύρο (dead) πίξελ στην αριστερή μεριά της οθόνης. Επίσης παρατήρησα πως όλη η αριστερή μεριά σε μαύρο φόντο αγνοφένετε ένα πολύ ενοχλητικό πορτοκαλοκίτρινο σχήμα σαν σύννεφο το οποίο διακρίνεται περισσότερο σε σκοτεινό δωμάτιο, σαν να έχει clouding -bleeding (?) σε εκείνο το σημείο ή κάτι τέτοιο, δεν είναι σίγουρα ομοιόμορφο το πάνελ στα μαύρα του, έχει θέμα.Αμέσως στέλνω mail στην samsung και στο κατάστημα αναφέροντας το πρόβλημα. Την επόμενη μέρα 7/10 παίρνω και τηλέφωνο την Samsung και τους τα λέω και τηλεφωνικός. Τους ρωτάω στο τηλέφωνο αν καλύπτονται από την εγγύηση αυτά και πως για μένα δεν τα θεωρώ λογικά out of the box να έχει τέτοια προβλήματα μια οθόνη των 500 ευρώ. Μου λέει ο υπάλληλος που μιλούσα πως από ότι γνωρίζει θα καλυφθεί από την εγγύηση και πως θα κάνει αίτημα να στείλουν τεχνικό στο σπίτι μου να την πάρει.Έρχεται την Δευτέρα 9/10 ο τεχνικός την παίρνει και μου λέει θα στείλει φωτογραφίες και αίτημα αντικατάστασης στην samsung. Και αυτό ήταν... από εκεί και πέρα νέκρα, τίποτα.. έχουν περάσει 2 βδομάδες και όσα τηλέφωνα και αν τους έχω κάνει, όσα mail και αν τους έχω στείλει, μέχρι και στο facebook τους μίλησα παίρνω πάντα μια απάντηση του στυλ: "Θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει με εσάς". Όλοι αυτό με λένε, σαν ρομπότ ένα πράγμα.. τελείως απρόσωπα και ψυχρά, και ποτέ δεν με παίρνει κανείς. Πήρα και τον τεχνικό τους που πήρε την TV και μου εξήγησε πως και αυτός περιμένει να πάρει μια απάντηση για το πως να προχωρήσει.. Πραγματικά τέτοια αδιαφορία και απάθεια δεν έχω συνάντηση ποτέ μου. Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεόρασεις της samsung δεν καλύπτονται από εμάς αλλά από την Samsung και να συνεννοηθώ με αυτούς... επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την είχα 1 βδομάδα, πήραν τα λεφτά και "γεια σας" συμπεριφορά.Θα μπορούσαν τουλάχιστον να μου πουν ότι δεν το καλύπτουμε και να με στείλουν στο διάολο, θα ήταν μια αντίδραση... αλλά εδώ μου κρατάνε μια τηλεόραση καινούργια που την είχα στην κατοχή μου 4 μέρες και σφυρίζουν αδιάφορα περιμένοντας κάποιο αρμόδιο τμήμα και κάποιον υπεύθυνο να φιλοτιμηθεί να κοιτάξει την περίπτωση. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2017 από HellhammeR 1
buuren Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Στειλε ενα μαιλ στη μαμα εταιρια ανεφερε το προβλημα και πες οτι εδω το μαγαζι ειναι για κλαματα, κριμα πραγματικα για το ονομα και τη φημη της εταιριας. Αυτα πρεπει να τα μεταβιβαζουμε στις μητρικες εταιριες να ξερουν τι γινεται !
heavyrain Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Το μαγαζι τι δουλεια εχει να στη καλυψει; παντα ο κατασκευαστης δινει την εγγυηση... εκτος μονο σε καποιες αλυσιδες μεγαλες που δινουν δικη τους εγγυση οπως το support 360 πχ του κωτσοβολου που κανει (συνηθως αμεση) αντικατασταση. 2 βδομαδες το θεωρω πολυ φυσιολογικο διαστημα αν αναλογιστεις τον ογκο των συσκευων, και ειδικα samsung, που κυκλοφορουν στην αγορα. Μηπως του πριζεις καθε λιγο και λιγακι; τι παραπανω να πουν αν δεν ξερουν; υπαρχει διαδικασια μεχρι να βγει το τελικο πορισμα. Απλα κανε υπομονη. Και τελος τηλεοραση 500€ ειναι παμφθηνη και λογικοτατο να εχει bleeding (αν ειναι αυτο), ολες οι led εχουν ειδικα σε φθηνα μοντελα ειναι πιο συνηθες και θεωρειται φυσιολογικο.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Οπως λεει ο φιλος heavyrain το χεις παρει λιγο βαρια...οκ δικιο εχεις ολοκαινουριο προιον πηρες και εδωσες τοσα λεφτα...αλλα αφου σου κατσε ασχημα δεν βλεπω καποια τρομερα μεγαλη καθυστερηση.Το you τι να κανει?που λες οτι ειναι ψυχρο...να σου δωσει μια αλλη τσαμπα?Εχεις δικαιωμα μεχρι να φτιαχτει η δικη σου ν σ δωσουν αλλη αν κανει πολλες μερες αλλα μαλλον με τη Sam πρεπει να το συννενοηθεις αυτο.Γενικα παιρνε τους τηλ συνεχεια μεχρι να σ δωσουν μια καταλληλη απαντηση
HellhammeR Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Όταν παίρνεις ένα προϊόν από ένα κατάστημα και την πρώτη βδομάδα τους αναφέρεις το οποιοδήποτε πρόβλημα το λιγότερο που έχουν να κάνουν είναι να δείξουν λίγο κατανόηση και να σε βοηθήσουν ως ένα βαθμό,.Ας μου δίναν κάποιο τηλ της samsung, ας μου περιέγραφαν την διαδικασία rma και ας άνοιγαν στην τελική αυτοί το rma στην εταιρία διαμεσολαβώντας και πιέζοντας την κατάσταση για τον πελάτη τους ώστε να εξυπηρετηθεί άμεσα, λέγεται ευθιξία και σεβασμός προς αυτόν που σε πληρώνει και σε προτιμάει. Το "δεν ασχολούμαστε εμείς με το service της Samsung μιλήστε με τους ίδιους" χωρίς να ενδιαφέρονται για το οτιδήποτε σε προϊόν που δεν έκλεισε βδομάδα το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο. Επίσης το "500€ είναι πάμφθηνη και λογικότατο να έχει bleeding" δεν το δέχομαι, δεν ξέρω αν τα 500 ευρώ φαίνονται λίγα σε κάποιους αλλά για μένα δεν είναι, και σίγουρα δεν πέφτουν από τον ουρανό ή φυτρώνουν από το χώμα. Επιπλέον δεν νομίζω η samsung να λέει προτιμήστε τις 1.000+ ευρώ οθόνες μας γιατί του 500αρικου LED είναι μάπα και θα έχουν bleed... σε όλες δίνει την ίδια εγγύηση και για όλες οφείλει να έχει την ίδια αντιμετώπιση. Το πρόβλημα έτσι και αλλιώς δεν ειναι ακριβώς το κλασικό bleed, είναι ποιο ενοχλητικό από αυτό, μοιάζει σαν yellow tint σε μια περιοχή αριστερά από το κέντρο του πάνελ + το καμένο Pixel. Δεν είναι το κλασικό bleed που φαίνεται ποιο έντονα στις γωνίες και στις πλευρές, με αυτό δεν θα είχα πρόβλημα καταλαβαίνω και ξέρω ότι είναι ιδιοτροπία της τεχνολογίας LED, δεν είμαι ψυχάναγκαστικός να κολλάω για λίγο bleed στις γωνίες μιας LED τηλεόρασης. Οπως λεει ο φιλος heavyrain το χεις παρει λιγο βαρια...οκ δικιο εχεις ολοκαινουριο προιον πηρες και εδωσες τοσα λεφτα...αλλα αφου σου κατσε ασχημα δεν βλεπω καποια τρομερα μεγαλη καθυστερηση.Το you τι να κανει?που λες οτι ειναι ψυχρο...να σου δωσει μια αλλη τσαμπα?Εχεις δικαιωμα μεχρι να φτιαχτει η δικη σου ν σ δωσουν αλλη αν κανει πολλες μερες αλλα μαλλον με τη Sam πρεπει να το συννενοηθεις αυτο.Γενικα παιρνε τους τηλ συνεχεια μεχρι να σ δωσουν μια καταλληλη απαντηση Δεν το πήρα καθόλου βαριά φίλε μου,περίμενα 10 μέρες δεν ενόχλησα κανέναν από την μέρα που την πήρε ο τεχνικός τους, και έστειλε και την ιδια μέρα αίτημα στην εταιρία για να δουν άμεσα την περίπτωση λόγο νέας τηλεόρασης όπως μου είπε,, τις 5 τελευταίες μέρες τους πρίζω για μια απλή απάντηση για το πρόβλημα μου.. και επιπλέον υπάρχουν παραδείγματα που γίνεται άμεσα η διευθέτηση των service της samsung μέσα σε μια βδομάδα max. Εδώ σε μένα δεν μου δίνουν ούτε μια ξεκάθαρη απάντηση, με έχουν στη αναμονή 2 βδομάδες λέγοντας μου το ίδιο ποιηματάκι συνεχώς τις τελευταίες 5 μέρες, ότι " θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα". Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2017 από HellhammeR
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δηλαδη οτι τι?εχουν κατι προσωπικο μαζι σου?πρηξτους λιγο παραπανω και τελειωσε...δεν εισαι και 1 μηνα.και αν δεις οτι αργουν πες του για τηλεοραση αλλη μεχρι να φτιαξουν την δικη σου
heavyrain Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 δεν λεει η samsung προτιμήστε απο 1000ε και πανω αλλα αν διαβαζες/παρακολουθουσες το φορουμ θα ηξερες οτι αυτα τα θεματα/προβληματα ειναι πολυ συνηθισμένα οποτε μαλλον θα ησουν προετοιμασμενος για την διαδικασια του σερβις. Ναι τα 500€ ειναι πολυ λιγα για τηλεοραση, δεν εχει να κανει με την οικονομικη δυνατοτητα του καθενος αλλα την αξια του προιοντος αυτο καθ αυτο, φθηνο προιον = χαμηλοτερης ποιοτητα εξαρτηματα, (ισως) μικροτερος ποιοτικος ελεγχος κ.ο.κ . Για να μην παρεξηγηθω και εγω δεν εχω κατι μαζι σου, δε σε ξερω δε με ξερεις, απλα προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις οτι ειναι φυσιολογικο. Εδω εμενα η σονυ (που εχει πολυ λιγοτερη παρουσια στην αγορα) εκανε πανω απο 2 βδομαδες να αποφανθουν για την τηλεοραση μου (που ειναι πολλαπλασιας αξιας απο τη δικη σου) αρα δεν νομιζω να εχει καμια σημασια η αξια του προιοντος αλλα το ιδιο το σερβις και ο ογκος των συσκευων που εχουν. Γενικα παραπονιεται πολυς κοσμος για το σερβις της samsung, θα το δεις και εδω στο φορουμ πολυ συχνα.
Warzycha Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Γιατι δεν ζητησες αντικατασταση;Το you.gr δεν καλυπτει doa; Για samsung θεωρω πολυ μεγαλο το διαστημα των 2 βδομαδων παντως. Δυστυχως περα απο το να τους πρηζεις δεν μπορεις να κανεις και τιποτα αλλο.... Κριμα ομως ξερω πως νιωθεις.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το doa σημαινει DEAD ON ARRIVAL...το προιον δεν ηταν dead.Επρεπε να μην ανοιγει καν.
pittas Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Τι του λέτε του ανθρώπου Φτηνή είναι μια τηλεόραση 500 ευρώ ναι, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι για πέταμα. Η σαμσουνγκ το εχει ξεφτιλίσει είναι ο ορισμός φύκια για μεταξωτες κορδέλες. Quality control 0 και τιμές στο Θεό.
HellhammeR Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Με πήραν σήμερα από τα κεντρικά και μου είπαν ότι η τηλεόραση είναι εντός των επιτρεπτών προδιαγραφών. Με πολύ πρήξιμο και φωνές κατάφερα χαριστικά όπως μου είπε για μένα να δρομολογήσουν αλλαγή πάνελ και όχι αντικατάσταση. Δεν τους νοιάζει αν είναι καινούργια η τηλεόραση, μόνο αν διαμαρτυρηθείς ίσως τους πείσεις για αλλαγή πάνελ και αυτό "κατά εξαίρεση". Το κατάστημα με πήρε τηλέφωνο μόνο και όταν έκανα αρνητική αξιολόγηση στο skroutz. Πριν απλά μου είπε να μιλήσω εγώ με samsung και πως δεν ασχολούνται αυτοί με το service της samsung, μόλις είδαν την αρνητική ήταν πρόθυμοι να μεσολαβήσουν οι ίδιοι στην samsung για την περίπτωση μου, αλλά δεν εξαρτώνται από αυτούς οι αποφάσεις της samsung. Ίσως άμα πιέσω το κατάστημα περισσότερο να την αλλάξει το ίδιο βγαίνοντας το ίδιο ζημιωμένο αλλά πολύ δύσκολα και θα ήταν και άδικο πιστεύω γιατί σε αυτήν την περίπτωση η πολιτική της samsung φταίει. Έτσι παίδες να ξέρετε όποιος πάρει samsung μερικά πίξελς καμένα δεν τα θεωρεί πρόβλημα και το bleed/cloud και την γενική ανομοιομορφία στο μαύρο για να βγει εκτός επιτρεπτών προδιαγραφών θα πρέπει να βγάζει μάτι, δηλαδή να ειναι σε τραγικά υψηλό επίπεδο. Το μη-φυσιολογικό το δικό σου πολλαπλασίασε το x10 δηλαδή και τότε περνάει από την εγγύηση. Αλλιώς θα πρέπει να του πρήξετε πάαααρα πολύ για να σας κάνουν χαριστικά αντικατάσταση πάνελ και μέχρι εκεί. Και για τα καταστήματα --- > αρνητική στο skroutz <---- απίστευτα αποδοτικός τρόπος για να σε συμπεριφερθούν σωστά, ανθρώπινα και όπως θα έπρεπε εξαρχής. Τουλάχιστον για τις μεγάλες αλυσίδες που τους νοιάζει το κύρος τους. 1
heavyrain Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δυστυχως ετσι ειναι, ειναι και τυχη να πεσεις σε εξυπηρετικο υπαλληλο. Οσον αφορα το bleeing αυτο ακριβως λεει και η sony και η lg που ειχα προσωπικη εμπειρια. Καποιες εταιριες οπως η dell στην αλλαζουν αλλα και παλι δεν ξερεις σε τι θα πεσεις. Ενα μεγαλο συν των μεγαλων καταστηματων οπως τα public και τα media ειναι οτι μπορεις να επιστρεψεις το προιον σε περιπτωση που δεν σε ικανοποιει χωρις να απολογηθεις γιατι.
dfokas21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Και για τα καταστήματα --- > αρνητική στο skroutz <---- απίστευτα αποδοτικός τρόπος για να σε συμπεριφερθούν σωστά, ανθρώπινα και όπως θα έπρεπε εξαρχής. Τουλάχιστον για τις μεγάλες αλυσίδες που τους νοιάζει το κύρος τους. Και να ο λογος που οι περισσοτερες μεγαλες αλυσιδες εχουν βγει απο το skroutz . (public,media markt,plaisio κλπ) 1
heavyrain Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Και να ο λογος που οι περισσοτερες μεγαλες αλυσιδες εχουν βγει απο το skroutz . (public,media markt,plaisio κλπ) Εγω πιστευω οτι βγηκαν γιατι η πολιτικη του σκρουτζ (δεν ξερω επακριβως) ειναι οτι τα καταστηματα πρεπει να πληρωνουν καποιο ποσο για καθε επισκεψη που γινεται στα προιοντα τους η/και το καταστημα ανακατευθυνομενοι απ το σκρουτζ.
dfokas21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Εγω πιστευω οτι βγηκαν γιατι η πολιτικη του σκρουτζ (δεν ξερω επακριβως) ειναι οτι τα καταστηματα πρεπει να πληρωνουν καποιο ποσο για καθε επισκεψη που γινεται στα προιοντα τους η/και το καταστημα ανακατευθυνομενοι απ το σκρουτζ. Μπορει να ειναι και αυτος ενας λογος αλλα φαντασου τι γινοτανε απο αρνητικες στο plaisio ξερω γω με τα τουρμπο-x ! Κολαση!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα