Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε
Λοιπον είμαι σε αναζήτηση scooter το πρώτο μου και θέλω να πείτε καμία γνώμη και απορίες.

Αρχικά μ αρέσει πάρα πολύ το 300ρι piaggio Beverly police λόγο μαύρου ματ χρώματος η κάποιο μοντέλο του 15 που βγαίνει σε ματ
γενικά η τιμή του είναι λίγο παραπάνω από όσο σκεφτόμουν να διαθέσω και δεν ακουω και τα καλυτερα.

Η ερώτηση μου είναι λοιπόν τι γνώμη έχετε για τα Beverly και τα sym symphony 200st  ?
αξίζει σα μηχανάκι το beverly η είναι μόνο ιταλική φινέτσα ? είναι προσιτό ως προς τον πελάτη η πχ θέλει γερό πορτοφόλι ?
ποσό ακριβά ανταλλακτικά και service έχουν σε σχέση με ένα Honda η ένα sym symphony 200st πχ που είναι value for money λένε . 
 

 

Γενικα ειμαι αναμεσα σε καποιο μεταχειρισμενο bevelry 

σε καινουργιο symsymphony 200st  ( ισως προτιμηθεί λόγο κόστους )

σε μεταχειρισμενο sh h pcx 

ευχαριστω

Δημοσ.

Το Beverly πεταει μεσα στην πολη, δυνατο και με πολυ καλο στησιμο, επίσεις εχει και αρκετο χωρο κατω απο την σελα. Αρκετα αξιοπιστα τα 300ρια, μονο κακο τα σχετικα ακριβα αναλωσιμα.

Το SYM αξιζει μονο για το ABS και την χαμηλοτερη καταναλωση, κατα τα αλλα αρκετα πιο αργο και αεροψυκτο, ειναι για πιο χαλαρες μετακινησεις. Διαλεγεις τι χρειαζεσαι και περνεις.

Δημοσ.

Δηλαδη ποσο ακριβα ανταλακτικα εχει σε σχεση με ενα χοντα πχ και τι κοστος στα σερβις σε οτι αλλαγη θελει?

Δημοσ.

Πχ ενας ιμαντας γνησιος κανει 75Ε, ενα μπουζι 12Ε, γενικα τα ανταλλακτικα piaggio ειναι σιγουρα 25% πανω απο οτι τα SYM-Kymco. Μεγαλο σερβισ με ιμαντες-μπιλιες κτλ κανενα 250ρι. ΕΙναι απολαυση στην οδηγηση αλλα το πληρωνεις λιγο πιο ακριβα. Και τα Χοντα ακριβα ειναι μη νομιζεις.

Απο την αλλη λαδια-φιλτρα-μπουζι κτλ και γενικα οτι δεν εχει σχεση με την μεταδοση μπορεις πολυ ευκολα να τα αλλαζεις και μονος σου με μεγαλη εξοικονομηση χρηματων και χρονου.

Δημοσ.

Ιμαντα αλλαζω στο μεγαλο σερβις?

Καθε ποτε ειναι αυτο δηλαδη δεν εχω ιδεα πως παει.

Και λαδια φιλτρα κλπ καθε ποτε ειναι ?

Ειναι γενικα πολυ ομορφο μηχανακι αλλα ακριβο και φοβαμαι το κοστος και μετεπειτα.

Δημοσ.

Ιμαντα ανα 12-15.000, αναλογως τι γραφει το βιβλιο.Λαδια-ξιδια κτλ η εταιρια λεει ανα 10.000 ή έτος αλλα κανεις δεν τα αφηνει πανω απο 5.000. Μην νομιζεις κανενα γιγαντιο κοστοςεγω το εχω 3+ χρονια, ακομα ιμαντα δεν αλλαξα.

Δημοσ.

α σου λεει το βιβλιο τι και τι πρεπει να αλλαχθει ε? αλλα προφανως ειναι και αναλογα τη φθορα ε 
χοντρικα δηλαδη περιπου το μικρο και το μεγαλο σερβις καθε ποτε ειναι  χρονικα  1 χρονος  5 μηνες?

Για να καταλαβω δηλαδη οτι το μηχανακι καθε χρονο εχει το ταδε κοστος .

Δημοσ.

Χονδρικα και με 3-4.000χλμ το χρονο το μηχανακι θελει κανενα 50ρικο για μικρο σερβις ανα ετος και 250-300 ανα 3-4 χρονια. Βαλε τα λαστιχα (120Ε) ανα 4 χρονια, καμια μπαταρια (50Ε) ανα 4 χρονια + τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια (120Ε) το χρονο.

Δημοσ.

Με ηρεμισες φιλε ευχαριστω.

Αλλα νομιζα αλλα οκ διαχειρισιμο ειναι.

3-4 χιλιομετρα για βασικο μεταφορικο καλα ειναι?

Για 8 με 10 μου ελεγαν το χρονο!

Δημοσ.

Μονο εσυ ξερεις ποσα χλμ θα κανεις καθε μερα. Οσο πιο πολλα τοσο πιο καλο μηχανακι πρεπει να παρεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...