raid_av Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 φυσικό είναι, το quattro πως έγινε γνωστό ? απο το group b, είχε κανένας άλλος τότε τετρακίνηση σε γρήγορο αμάξι ? απλά ρε φίλε όταν βλέπεις σε αγώνες να χρησιμοποιείται κάτι νέο τότε καταλαβαίνεις τις δυνατότητες του. ρε φίλε είσαι νυχτωμένος όσο δεν πάει,μου συγκρίνεις το τούρμπο του αυτοκινήτου σου με του pikes που είναι η top τεχνολογία είσαι νυχτωμένος και χωρίς φεγγάρι κιόλας. έχω πάει και εγώ σε βουνά με starlet gt turbo και με nissan note ατμόσφαιρα και η ατμόσφαιρα ψόφησε ενώ το starlet την πάλευε κάπως, στα αγωνιστικά απλά κάνεις μια ρυθμισούλα και τέλος τα κάνει μόνο του. μην ακούω παπαριές δεν μιλάμε για το αμάξι μου και το αμάξι σου μιλάμε για αγωνιστικά εκατομμυρίων με τεχνολογία αιχμής το μόνο εύκολο μέσα απο τον εγκέφαλο να ανεβάζει μόνο του παραπάνω την πίεση στον συμπιεστή του τούρμπο και να δίνει παραπάνω αέρα. Ρε πατε καλα εδω μεσα δεν συγκρινα το δικο μου αμαξι με του pikes ενα παραδειγμα εδωσα για την πυκνοτητα αερα. Οσο πιο ψηλα τοσο μικροτερη η πυκνοτητα αερα οσο πιο ζεστος ο αερας τοσο παλι πιο μικρη πυκνοτητα εχει. Οι κινητηρες για να κανουν την καυση θελουν οξυγονο , αμα δεν εχει οξυγονο οσο και πιεση να δωσει ο σουπερ ντουπερ εγκεφαλος του αγωνιστικου που λες δεν θα βγαλει δυναμη το αμαξι που σκατα θα τον βρει τον αερα για να το δωσει το turbo,αι καλα. Εγω μαλλον ακουω παπαριες βραδιατικα και δεν ξαναγραφω γιατι θα μας κανετε να ξεχασουμε και τα απλα πραματα. φυσικό είναι, το quattro πως έγινε γνωστό ? απο το group b, είχε κανένας άλλος τότε τετρακίνηση σε γρήγορο αμάξι ? απλά ρε φίλε όταν βλέπεις σε αγώνες να χρησιμοποιείται κάτι νέο τότε καταλαβαίνεις τις δυνατότητες του. ρε φίλε είσαι νυχτωμένος όσο δεν πάει,μου συγκρίνεις το τούρμπο του αυτοκινήτου σου με του pikes που είναι η top τεχνολογία είσαι νυχτωμένος και χωρίς φεγγάρι κιόλας. έχω πάει και εγώ σε βουνά με starlet gt turbo και με nissan note ατμόσφαιρα και η ατμόσφαιρα ψόφησε ενώ το starlet την πάλευε κάπως, στα αγωνιστικά απλά κάνεις μια ρυθμισούλα και τέλος τα κάνει μόνο του. μην ακούω παπαριές δεν μιλάμε για το αμάξι μου και το αμάξι σου μιλάμε για αγωνιστικά εκατομμυρίων με τεχνολογία αιχμής το μόνο εύκολο μέσα απο τον εγκέφαλο να ανεβάζει μόνο του παραπάνω την πίεση στον συμπιεστή του τούρμπο και να δίνει παραπάνω αέρα. Για να το κλεισω γιατι μαλλον εσυ εισαι νυχτωμενος οσο δεν παει και κριμα γιατι εισαι και 24 απο οτι λες οποτε προσφατα τελειωσες το σχολειο αλλα μαλλον φυσικη δεν διαβαζες και πολυ Πυκνότητα d=m/V Η μάζα είναι σταθερή.Ο όγκος απ'την καταστατική εξίσωση για ιδανικά αέρια PV=nRT .Αν λύσουμε ως προς τον όγκο V=nRT/P. Άυξηση της θερμοκρασίας προκαλεί αύξηση του όγκου αφού τα mol (n) η σταθερά R και η πίεση (P) παραμένουν σταθερά.Αύξηση του όγκου μειώνει την πυκνότητα του αέρα.Μικρότερη περιεκτικότητα σημαίνει πως στον ίδιο όγκο έχουμε λιγότερο οξυγόνο για την καύση (κάθε καύση χρειάζεται οξυγόνο).Οπότε με την άυξηση της θερμοκρασίας,αυξάνεται ο όγκος,μείωνεται η πυκνότητα,μείωνεται το οξυγόνο στο μείγμα και έχουμε χειρότερη απόδοση. (Προφανώς στην αντίδραση καύσης σε περίσσεια βρίσκεται η βενζίνη και όχι το οξυγόνο.Έχοντας περισσότερο οξυγόνο,μπορούν να καούν περισσότερα mol βενζίνης,άρα και να παραχθεί μεγαλύτερη ισχύς). Οσα λοιπον εκατομμυρια και να κανουν τα αγωνιστικα του νομους της φυσικης δεν τους καταρριπτουν. https://en.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb The Pikes Peak International Hill Climb recognizes the future of electric technology in the automotive industry and Pikes Peak as the ultimate proving ground to test and display it. While internal combustion engines gradually lose power as they near the Summit due to the lack of oxygen at high altitudes, these EV (Electric Vehicles) racers maintain the same amount of power at 14,115 feet as they do at sea-level. In an effort to allow EV constructors to showcase the engineering excellence of these truly unique vehicles there are 2 classes within the Electric Division. 5
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Καλό θα ήταν όσοι δεν γνωρίζουν σχεδόν το παραμικρό για αυτοκίνητα να μην την "λένε" σε άλλους. Φιλικά πάντα έτσι; Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το υψόμετρο λειτουργεί αρνητικά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το μία ρύθμιση στο Turbo μάλλον δείχνει πόσο βαθιά νυχτωμενος είναι αυτός που το γράφει, όπως και να βάζει στο ίδιο τσουβαλιαζει το ανέβηκα στο βουνό με τα τάδε και το άλλο κτλπ. Δυστυχώς μαργαριτάρια θα υπάρχουν παντού αλλά το να την "λένε" σε άτομα που απαντούν σωστά είναι κάπως!!!! PS δεν θα σχολίαζα όπως αποφεύγω γενικά τα πρώτα θέματα αλλά δεν άντεξα μιας και η αυτοκίνηση ήταν ένα από τα χόμπι μου. 6
georgepppo Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Ρε πατε καλα εδω μεσα δεν συγκρινα το δικο μου αμαξι με του pikes ενα παραδειγμα εδωσα για την πυκνοτητα αερα. Οσο πιο ψηλα τοσο μικροτερη η πυκνοτητα αερα οσο πιο ζεστος ο αερας τοσο παλι πιο μικρη πυκνοτητα εχει. Οι κινητηρες για να κανουν την καυση θελουν οξυγονο , αμα δεν εχει οξυγονο οσο και πιεση να δωσει ο σουπερ ντουπερ εγκεφαλος του αγωνιστικου που λες δεν θα βγαλει δυναμη το αμαξι που σκατα θα τον βρει τον αερα για να το δωσει το turbo,αι καλα. Εγω μαλλον ακουω παπαριες βραδιατικα και δεν ξαναγραφω γιατι θα μας κανετε να ξεχασουμε και τα απλα πραματα. Για να το κλεισω γιατι μαλλον εσυ εισαι νυχτωμενος οσο δεν παει και κριμα γιατι εισαι και 24 απο οτι λες οποτε προσφατα τελειωσες το σχολειο αλλα μαλλον φυσικη δεν διαβαζες και πολυ Πυκνότητα d=m/V Η μάζα είναι σταθερή.Ο όγκος απ'την καταστατική εξίσωση για ιδανικά αέρια PV=nRT .Αν λύσουμε ως προς τον όγκο V=nRT/P. Άυξηση της θερμοκρασίας προκαλεί αύξηση του όγκου αφού τα mol (n) η σταθερά R και η πίεση (P) παραμένουν σταθερά.Αύξηση του όγκου μειώνει την πυκνότητα του αέρα.Μικρότερη περιεκτικότητα σημαίνει πως στον ίδιο όγκο έχουμε λιγότερο οξυγόνο για την καύση (κάθε καύση χρειάζεται οξυγόνο).Οπότε με την άυξηση της θερμοκρασίας,αυξάνεται ο όγκος,μείωνεται η πυκνότητα,μείωνεται το οξυγόνο στο μείγμα και έχουμε χειρότερη απόδοση. (Προφανώς στην αντίδραση καύσης σε περίσσεια βρίσκεται η βενζίνη και όχι το οξυγόνο.Έχοντας περισσότερο οξυγόνο,μπορούν να καούν περισσότερα mol βενζίνης,άρα και να παραχθεί μεγαλύτερη ισχύς). Οσα λοιπον εκατομμυρια και να κανουν τα αγωνιστικα του νομους της φυσικης δεν τους καταρριπτουν. https://en.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb The Pikes Peak International Hill Climb recognizes the future of electric technology in the automotive industry and Pikes Peak as the ultimate proving ground to test and display it. While internal combustion engines gradually lose power as they near the Summit due to the lack of oxygen at high altitudes, these EV (Electric Vehicles) racers maintain the same amount of power at 14,115 feet as they do at sea-level. In an effort to allow EV constructors to showcase the engineering excellence of these truly unique vehicles there are 2 classes within the Electric Division. Καλό θα ήταν όσοι δεν γνωρίζουν σχεδόν το παραμικρό για αυτοκίνητα να μην την "λένε" σε άλλους. Φιλικά πάντα έτσι; Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το υψόμετρο λειτουργεί αρνητικά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το μία ρύθμιση στο Turbo μάλλον δείχνει πόσο βαθιά νυχτωμενος είναι αυτός που το γράφει, όπως και να βάζει στο ίδιο τσουβαλιαζει το ανέβηκα στο βουνό με τα τάδε και το άλλο κτλπ. Δυστυχώς μαργαριτάρια θα υπάρχουν παντού αλλά το να την "λένε" σε άτομα που απαντούν σωστά είναι κάπως!!!! PS δεν θα σχολίαζα όπως αποφεύγω γενικά τα πρώτα θέματα αλλά δεν άντεξα μιας και η αυτοκίνηση ήταν ένα από τα χόμπι μου. πολύ απλά τα πράγματα παροχή μάζας = παροχή όγκου X πυκνότητα δηλαδή m= v*ρ , αν το τούρμπο δώσει παραπάνω πίεση άρα μεγαλύτερη παροχή όγκου αέρα θα αντισταθμίσει την μείωση της πυκνότητας, τι δεν μπορείτε να καταλάβετε ? ποιός είναι κυχτομένος και ποιος δεν ξέρει να υπολογίζει, εγώ μηχανολόγος είμαι και έχω μάθει κάποιες βασικές αρχές και έχω δει και κάποια πράγματα στα αμάξια,όταν το ένα πέφτει ανεβάζεις το άλλο και το αντισταθμίζεις όπως πειράζουν τις τουρμπίνες στα απλά αμάξια και ανεβάζουν άλογα εύκολα ε ακόμα πιο εύκολα το κάνουν και αυτά με τον εγκέφαλο , δεν χάνουν άλογα γιατί περνάει παραπάνω αέρας σε ογκομετρική παροχή και περνάει εν τέλη η ίδια ποσότητα μάζας,το μόνο εύκολο με έναν ηλεκτρονικό πιεζοστάτη να ρυθμίζεται αυτόματα η πίεση που θα ανεβάζει το τούρμπο σε τέτοια αμάξια. με 2-3 κόντρες που θα έχεις κάνει raid δεν τα μαθαίνεις όλα για την φυσική και την τεχνολογία. και palpati το τι γνωρίζω το ξέρω πολύ καλά εσύ ψάξου , αυτά που έμαθες στο σχολείο δεν σε κάνουν επιστήμονα
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Αγορίνα μου καλημέρα. Στο σχολείο εσύ τα έμαθες δυστυχώς. Επίσης δυστυχώς έχω φτάσει μόνο συνοδηγός σε ράλλυ ΔΕΘ στα νιάτα μου. Το τι αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου το άφηνω στην φαντασία σου. Κάτσε τώρα δες κάνα βίντεο στο YouTube και άσε εμάς τους παππούδες να λέμε τα δικά μας. 2
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 PS εσένα πως δεν σε πήρε καμία ομάδα ακόμη; Έχουν κάτι μηχανικούς της πλάκας εκεί που κάνουν χάλια δουλειά και χάνουν μέχρι και 200Hp τα αυτοκίνητα μέχρι τον τερματισμό. Στείλε ένα βιογραφικό με αυτές τις εξυπνάδες να γίνεις πρώτος μάγκας. 2
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 PS 2. Στο starlet να υποθέσω το καλοκαίρι εσύ ανεβάζεις 3bar για να αντισταθμίσεις ε; Να μας πεις που θα πάει το καπάκι που οι βαλβίδες και που τα πιστόνια!!! 3
papoys1 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Εγώ θα έλεγα με τους Γερμανούς μη βάζετε και στοιχήματα. Μας έχουν συνηθίσει σε αυτά που κάνουν να είναι πάντα αν όχι πρώτοι από τους πρώτους. Πάρτε παράδειγμα τη formula 1. Μετά το διαχωρισμό της με τη Mclaren αμέσως έγινε το Νο 1 και οι άλλοι την κοιτάνε με τα κιάλια. Όχι βέβαια πως παλαιότερα με τη Maclaren δεν ήταν καλή αλλά την κοντράρανε κάπως οι υπόλοιποι. Μη σας παραξενέψει αυτό που λένε και για το ηλεκτρικό μοντέλο να το κάνουν πραγματικότητα.
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Οι Γερμανοί είναι γνωστοί για τις λαμογιες τους όντως. Όταν πχ έτρεχαν τα RS500 στο DTM και ήθελαν κυάλια για να δουν πρωτάθλημα άλλαξαν τους όρους για να βγουν εκτός. Έτσι ένα απλό παράδειγμα πόσο μπροστά είναι αυτός ο λαός, εμείς είμαστε γατάκια μπροστά στις λαμογιες τους!! 1
hyperspaced Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μη γράφουμε ό,τι θέλουμε. Το Pikes Peak χρειάζεται 2 πράγματα: α. Ροπή. β. Ιπποδύναμη. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει α) το 99% της ροπής από την εκκίνηση και β) μηδενική απώλεια ιπποδύναμης λόγω υψομέτρου. Αναμένεται να ΣΑΡΩΣΕΙ τους χρόνους των εσωτερικής καύσης. 2
raid_av Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Καλό θα ήταν όσοι δεν γνωρίζουν σχεδόν το παραμικρό για αυτοκίνητα να μην την "λένε" σε άλλους. Φιλικά πάντα έτσι; Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το υψόμετρο λειτουργεί αρνητικά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το μία ρύθμιση στο Turbo μάλλον δείχνει πόσο βαθιά νυχτωμενος είναι αυτός που το γράφει, όπως και να βάζει στο ίδιο τσουβαλιαζει το ανέβηκα στο βουνό με τα τάδε και το άλλο κτλπ. Δυστυχώς μαργαριτάρια θα υπάρχουν παντού αλλά το να την "λένε" σε άτομα που απαντούν σωστά είναι κάπως!!!! PS δεν θα σχολίαζα όπως αποφεύγω γενικά τα πρώτα θέματα αλλά δεν άντεξα μιας και η αυτοκίνηση ήταν ένα από τα χόμπι μου. Φιλε μου δεν το συνεχιζω και καλυτερα μην το συνεχισεις και εσυ, γιατι το παλικαρι βγαζει συμπερασματα μονος του οτι εμεις εχουμε κανει κανα δυο τρεις κοντρες και τα σχετικα και αυτος τα ξερεις ολα , που μεχρι και το Link του εβαλα απο το Wikipedia που λεει οτι τα ηλεκτροκινητα δεν χανουν δυναμη οσο και να ανεβαινουν στο υψομετρο σε αντιθεση με τα εσωτερικης καυσεως αλλα αυτος συνεχιζει να λεει τα δικα του. Απαντησα και εγω στο συγκεκριμενο θεμα, που αποφευγω να το κανω αυτο γιατι γενικα στα forum παντα θα υπαρχουν 2-3 ατομα που θα επιμενουν οτι η γη ειναι επιπεδη, αλλα και εγω ασχολουμαι πολλα χρονια με τα αυτοκινητα γιατι ειναι αγαπη μεγαλη με αρκετα αυτοκινητα να εχουν περασει απο τα χερια μου και δεν αντεξα να διαβαζω μπαρουφες επι του θεματος.Τεσπα ευτυχως για τους μηχανικους βελτιωσεων που υπαρχουν τετοια ατομα για να βγαζουν και αυτοι κανα φραγκο , να τους λενε θα σου κανω μια ρυθμισουλα στο TSI σου και θα πεταει ακομα και στον Pikes peak. PS 2. Στο starlet να υποθέσω το καλοκαίρι εσύ ανεβάζεις 3bar για να αντισταθμίσεις ε; Να μας πεις που θα πάει το καπάκι που οι βαλβίδες και που τα πιστόνια!!! Θα ξεκολλαει τις βαλβιδες απο το καπακι :-D 2
nvel Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 και οι ηλεκτρικοί κινητήρες όπως και τα συστήματα οδήγησής τους έχουν απομείωση ισχύος συναρτήσει του υψομέτρου
d_crazy Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Άλλη μια απόδειξη πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μονοπωλούν το ενδιαφέρον σε λίγα χρόνια.
George.Ember Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 φυσικό είναι, το quattro πως έγινε γνωστό ? απο το group b, είχε κανένας άλλος τότε τετρακίνηση σε γρήγορο αμάξι ? απλά ρε φίλε όταν βλέπεις σε αγώνες να χρησιμοποιείται κάτι νέο τότε καταλαβαίνεις τις δυνατότητες του. ρε φίλε είσαι νυχτωμένος όσο δεν πάει,μου συγκρίνεις το τούρμπο του αυτοκινήτου σου με του pikes που είναι η top τεχνολογία είσαι νυχτωμένος και χωρίς φεγγάρι κιόλας. έχω πάει και εγώ σε βουνά με starlet gt turbo και με nissan note ατμόσφαιρα και η ατμόσφαιρα ψόφησε ενώ το starlet την πάλευε κάπως, στα αγωνιστικά απλά κάνεις μια ρυθμισούλα και τέλος τα κάνει μόνο του. μην ακούω παπαριές δεν μιλάμε για το αμάξι μου και το αμάξι σου μιλάμε για αγωνιστικά εκατομμυρίων με τεχνολογία αιχμής το μόνο εύκολο μέσα απο τον εγκέφαλο να ανεβάζει μόνο του παραπάνω την πίεση στον συμπιεστή του τούρμπο και να δίνει παραπάνω αέρα. Xωρις να εχω μεγαλες γνωσεις πανω στα αυτοκινητα, αλλα επειδη εχω τεραστια αρρωστια και εχω διαβασει ΠΟΛΥ στο internet για το πως δουλευουν. Σε ενα ατμοσφαιρικο, τα καυσαερια αποβαλλονται απο την εξατμιση Σε ενα τουρμπο τα καυσαερια δεν αποβαλονται απο την εξατμιση αλλα γυρνανε πισω για να γυρισουν την φτερωτη του τουρμπο και να ρουφηξει επιπλεον αερα Οσο περισσοτερος αερας + περισσοτερη βενζινη = μεγαλυτερο μπουμ = ποιο πολυ δυναμη Ο λογος υπαρξης του ιδιου του τουρμπο ειναι να ρουφαει παραπανω αερα αφου το οξυγονο ειναι καθοριστικοςστο μιγμα βενζινης για να γινει αναφλεξη! Δεν αρκει τα μπεκ να ψεκασουν παραπανω βενζινη. Δεν αρκει το μπουζι να δωσει μεγαλυτερο σπινθηρα. Αφου τα μεγαλωσες ολα για να κρατησεις την αναλογια του μιγματος σταθερη πρεπει να δωσεις και παραπανω οξυγονο. Εκει ερχεται το σαλιγκαρι για να παρεχει την παραπανω ποσοτητα! Σε μεγαλο υψομετρο ο αερας ειναι αραιος. Που σημαινει πως δεν εχεις πολυ ποσοτητα οξυγονου. Το τουρμπο θα γυρισει και θα ρουφηξει π@π@ρι@. Ακομα και ο εγκεφαλος του κινητηρα θα διαβαζει λιγοτερο οξυγονο και τα μπεκ θα ψεκασουν λιγοτερη βενζινη (το μιγμα πρεπει να εχει παντα μια αναλογια και ο εγκεφαλος φροντιζει για αυτην). Αυτο σημαινει πως χωρις οξυγονο οτι και να κανεις με τον εγκεφαλο, δεν κανεις τιποτα. Οι υπολογιστες και οι εγκεφαλοι εχουν φτιαχτει για να κρατανε τις ιδανικες συνθηκες. Οχι για να καταρριπτουν την φυσικη. Και η φυσικη λεει πως ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Οσο κοβεις το οξυγονο και μειωνεις την πυκνοτητα του στον αερα (θερμες μερες το καλοκαιρι, μεγαλο υψομετρο) τοσο η αποδοση πεφτει Τα ηλεκτροκινητα ειναι μπαραρια και ηλεκτροκινητηρας, Μπορουν να κινηθουν ακομα και σε θαλαμο αποσυμπιεσης, ακομα και στον Αρη. Δεν εξαρτωνται απο το οξυγονο + οτι εχουν ροπη απο την αρχη. Δεν πρεπει να "ανεβασεις στροφες" για να αρχισει να γαζωνει. Γαζωνει παντου! Σε ολο το "ευρος στροφων απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη" Για μενα καποια μορφη ηλεκτροκινησης (κυψελες υδρογονου πχ) ειναι το μελλον. Τα ηλεκτρικα θα γινουν στανταρ οταν στις μπαταριες 1) Μειωθει το κοστος τους 2) Μειωθει το βαρος τους 3) Μειωθει ο χρονος φορτισης τους 4) Μειωθει ο ογκος τους 5) Αυξηθει η αυτονομια τους 6) Βρισκεις παντου να φορτισεις Ενα ηλεκτροκινητο μπορει να παρεχει οδηγικη συγκινηση και τεχνολογιες οπως torque vectoring κανει τα αμαξια να στριβουν τρενο. Ενα RIMAC και η τεχνολογια που φερει θα κανει και τον ποιο απιστο να πιστεψει. Παιζει με τους 4 ηλεκτροκινητηρες και μετετρεπει το τετρακινητο σε πισωκουνα on fly με το πατημα ενως κουμπιου! https://www.youtube.com/watch?v=iCd32Eiuxak Kαι φυσικα μπορει να ειναι πανεμορφο ειτε σε μεγαλο ειτε σε μικρο! Απλα εχουμε ακομα χρονο μεχρι να γινουν mainstream. Ετσι και αλλιως τα υγρα καυσικα δεν τελειωνουν ακομα συντομα τουλαχιστον στα επομενα 50 χρονια Και τελος, παντα τα χερια θα παιζουν τον σημαντικοτερο ρολο (οταν μιλαμε για μη αυτονομα) γιατι και ο Richard Hammond που εχει οδηγησει αμετρητα υπεργρηγορα αυτοκινητα στη ζωη του, δυσκολευτηκε να τιθασευσει την δυναμη του Rimac και το γκρεμησε! Αν λεω κατι λαθος, ας με διορθωσετε 2
dollyyy19 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 πως το ειπε?μια ρυθμισουλα και τσουπ,να τα αλογατα.και αν δεν φτανουν,αλλη μια ρυθμισουλα και τσουπ,να και εξτρα αλογα.και αν δεν φτανουν και αυτα,αλλη μια ρυθμισουλα και τσουπ,να τα εξτρα εξτρα αλογα....και λεει τον αλλον βαθια νυχτωμενο........τι σου κανει η δημοκρατια.......... 2
George.Ember Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 πως το ειπε?μια ρυθμισουλα και τσουπ,να τα αλογατα.και αν δεν φτανουν,αλλη μια ρυθμισουλα και τσουπ,να και εξτρα αλογα.και αν δεν φτανουν και αυτα,αλλη μια ρυθμισουλα και τσουπ,να τα εξτρα εξτρα αλογα....και λεει τον αλλον βαθια νυχτωμενο........τι σου κανει η δημοκρατια.......... 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα