nickolas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Παίδες πλέον το Pikes Peak είναι άσφαλτος. Αν όχι όλο τουλάχιστον το μεγαλύτερο κομμάτι του. Ελπίζω η VW να τολμήσει με και να μην (αυτο)περιοριστεί. Γιατί από την Porsche βλέπουμε πρωτότυπα ηλεκτρικά που έχουν specs χαμηλότερα από τα τωρινά Tesla και είναι κρίμα... Αν θέλουν μπορούν να βγάλουν κάτι με ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες για κάθε τροχό (και γιατί όχι στον κάθε τροχό!) και να ρίξουν τον χρόνο ακόμα και κατά 1 λεπτό. Για να δούμε! 1
nhzt Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Και ομως το ηλεκτρικο αμαξι υπερτερει σε σχεση με ενα συμβατικο στον συγκεκριμενο αγωνα , γιατι οσο ανεβαινει το υψομετρο μειωνεται το οξυγονο με αποτελεσμα στο συμβατικο να πεφτει η ιπποδυναμη του αυτοκινητου. Αν νομίζεις ότι σε τέτοια αγώνα χρειάζεται ιπποδύναμη, είσαι βαθιά νυχτωμένος με το σπορ. Ιπποδύναμη υπάρχει και άφθονη, το θέμα είναι πως θα την κουμαντάρεις. Ο οδηγός κάνει τα ρεκορ, όχι η ιπποδύναμη ._ 2
Z953rr Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Το ρεκορ εγινε τοτε απο τον ΘΕΟ ARI... η διαδρομη αλλαξε, ασφαλτοστρωθηκε κλπ κλπ. Ηλεκτρικες φριτεζες κλπ αηδιες... 3
nemo23 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Suzuki escudo. Τι μας θυμισες τώρα Με πρόλαβες! Γαρρρρρρρρρρρ!
nemo23 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Ηλεκτρικό σε ανάβαση ε...; Καλύτερα να μην μπει στον κόπο με την επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Άν το Γ@μιμ3νο δεν βαράει κόφτες με τα μπάμπα μπούμπα της εξάτμισης τα τσαφα τσουυυυυυυυυυύφα της σκάστρας του σαλιγκαριού και της πάντες να βαράει σφαλιάρες σε κάθε στροφή εκτοξεύοντας χαλίκια σε κάμερες, κόσμο, hot-dog κλπ. Άδικος κόπος και ας κάνει καλύτερο χρόνο. 2
georgepppo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Και ομως το ηλεκτρικο αμαξι υπερτερει σε σχεση με ενα συμβατικο στον συγκεκριμενο αγωνα , γιατι οσο ανεβαινει το υψομετρο μειωνεται το οξυγονο με αποτελεσμα στο συμβατικο να πεφτει η ιπποδυναμη του αυτοκινητου. τα συγκεκριμένα μια ρυθμισούλά στην τουρμπίνα και όλα μέλι γάλα , δεν μιλάμε για ατμοσφαιρικά και συμβατικά αυτοκίνητα. 1
CyanBlue Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Απλά θέλει να κάνει εντύπωση για να αρχίσει να πλασάρει τα (πανάκριβα) ηλεκτρικά αυτοκίνητά της. Για όσους ασχολούνται, η απόλαυση δεν έρχεται μόνο με τους χρόνους αλλά με τη συνολική αίσθηση και με τον ήχο να κυριαρχεί. Ξέρω, το μέλλον είναι ηλεκτρικό, οικολογία κλπ κλπ, αλλά όσο υπάρχουν καύσιμα θα το απολαμβάνουμε με όλες τις αισθήσεις..! 2
hyperspaced Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Μετά το θρυλικό βίντεο του Βάτανεν που έβαλε ο αρθρογράφος, όλα τα άλλα είναι περιττά... Όσο για την VW, κλασική τακτική αντιπερισπασμού για να σταματήσει να γελάει μαζί της όλος ο πλανήτης. 4
gjp1000 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Και θα ειναι το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο που θα μεινει απο βλαβη στον ηλεκτροκινητηρα! +1
raid_av Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Αν νομίζεις ότι σε τέτοια αγώνα χρειάζεται ιπποδύναμη, είσαι βαθιά νυχτωμένος με το σπορ. Ιπποδύναμη υπάρχει και άφθονη, το θέμα είναι πως θα την κουμαντάρεις. Ο οδηγός κάνει τα ρεκορ, όχι η ιπποδύναμη ._ Εγω δεν μιλησα για τον οδηγο,μιλησα για αυτοκινητα. Ο ιδιος οδηγος με δυο αυτοκινητα το ενα συμβατικο εσωτερικης καυσεως και το αλλο ηλεκτρικο θα εκανε καλυτερη επιδοση με το ηλεκτρικο. Γιατι π.χ. τα 800 αλογα ηλεκτρικου θα παραμενανε 800 αλογα ακομα και στα 3000 μετρα υψομετρο. Το εσωτερικης καυσεως παιζει να επεφτε η αποδοση του και 150 αλογα λογο υψομετρου. Δεν σου μιλησα προσβλητικα μιλησα για τα αυτοκινητα και το ποσο βαθια νυχτωμενος ειμαι με το σπορ πιστεψε με δεν μπορεις να το ξερεις γιατι και τουρμπατο αμαξι ειχα που το καλοκαιρι λογο καυσωνα στους 38 βαθμους ψοφαγε σε σχεση με το χειμωνα και Honda s2000 που ηταν ατμοσφαιρα εβλεπα μεγαλη διαφορα το καλοκαιρι που δεν τραβαγε τοσο πολυ αερα εχανε σε επιδοση. Οποτε φιλε μου το ποσο βαθια νυχτωμενος να τα πεις πουθενα αλλου. Σου ξαναλεω μιλησα για τα αυτοκινητα οχι για οδηγο και μιλα λιγο πιο ομορφα γιατι εγω δεν σου μιλησα ασχημα απλα σου ειπα το τι διαφορα εχουν οι εσωτερικοι καυσεως κινητηρες με τους ηλεκτροκινητηρες οσο ανεβαινει το υψομετρο, οπως και αλλος ενας στο εγραψε. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2017 από raid_av 3
georgepppo Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Απλά θέλει να κάνει εντύπωση για να αρχίσει να πλασάρει τα (πανάκριβα) ηλεκτρικά αυτοκίνητά της. Για όσους ασχολούνται, η απόλαυση δεν έρχεται μόνο με τους χρόνους αλλά με τη συνολική αίσθηση και με τον ήχο να κυριαρχεί. Ξέρω, το μέλλον είναι ηλεκτρικό, οικολογία κλπ κλπ, αλλά όσο υπάρχουν καύσιμα θα το απολαμβάνουμε με όλες τις αισθήσεις..! φυσικό είναι, το quattro πως έγινε γνωστό ? απο το group b, είχε κανένας άλλος τότε τετρακίνηση σε γρήγορο αμάξι ? απλά ρε φίλε όταν βλέπεις σε αγώνες να χρησιμοποιείται κάτι νέο τότε καταλαβαίνεις τις δυνατότητες του. Εγω δεν μιλησα για τον οδηγο,μιλησα για αυτοκινητα. Ο ιδιος οδηγος με δυο αυτοκινητα το ενα συμβατικο εσωτερικης καυσεως και το αλλο ηλεκτρικο θα εκανε καλυτερη επιδοση με το ηλεκτρικο. Γιατι π.χ. τα 800 αλογα ηλεκτρικου θα παραμενανε 800 αλογα ακομα και στα 3000 μετρα υψομετρο. Το εσωτερικης καυσεως παιζει να επεφτε η αποδοση του και 150 αλογα λογο υψομετρου. Δεν σου μιλησα προσβλητικα μιλησα για τα αυτοκινητα και το ποσο βαθια νυχτωμενος ειμαι με το σπορ πιστεψε με δεν μπορεις να το ξερεις γιατι και τουρμπατο αμαξι ειχα που το καλοκαιρι λογο καυσωνα στους 38 βαθμους ψοφαγε σε σχεση με το χειμωνα και Honda s2000 που ηταν ατμοσφαιρα εβλεπα μεγαλη διαφορα το καλοκαιρι που δεν τραβαγε τοσο πολυ αερα η εισαγωγη carboν τη J'S racing που ειχα και παλι εχανε σε επιδοση. Οποτε φιλε μου το ποσο βαθια νυχτωμενος να τα πεις πουθενα αλλου. Σου ξαναλεω μιλησα για τα αυτοκινητα οχι για οδηγο και μιλα λιγο πιο ομορφα γιατι εγω δεν σου μιλησα ασχημα απλα σου ειπα το τι διαφορα εχουν οι εσωτερικοι καυσεως κινητηρες με τους ηλεκτροκινητηρες οσο ανεβαινει το υψομετρο, οπως και αλλος ενας στο εγραψε. ρε φίλε είσαι νυχτωμένος όσο δεν πάει,μου συγκρίνεις το τούρμπο του αυτοκινήτου σου με του pikes που είναι η top τεχνολογία είσαι νυχτωμένος και χωρίς φεγγάρι κιόλας. έχω πάει και εγώ σε βουνά με starlet gt turbo και με nissan note ατμόσφαιρα και η ατμόσφαιρα ψόφησε ενώ το starlet την πάλευε κάπως, στα αγωνιστικά απλά κάνεις μια ρυθμισούλα και τέλος τα κάνει μόνο του. μην ακούω παπαριές δεν μιλάμε για το αμάξι μου και το αμάξι σου μιλάμε για αγωνιστικά εκατομμυρίων με τεχνολογία αιχμής το μόνο εύκολο μέσα απο τον εγκέφαλο να ανεβάζει μόνο του παραπάνω την πίεση στον συμπιεστή του τούρμπο και να δίνει παραπάνω αέρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα