Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό, η Volkswagen αποκάλυψε το roadmap της για τα ηλεκτρικά οχήματα, υποσχόμενη σχεδόν τριακόσια μοντέλα με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων μέχρι το 2030.

Αν και αναμφισβήτητα, η απομάκρυνση της εταιρείας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι μία εξαιρετικά καλή από άποψη δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ κίνηση μετά το σκάνδαλο “Dieselgate» και τη παραποίηση των στοιχείων εκπομπής ρύπων, πρόκειται και για μία ουσιαστική κίνηση για το μέλλον της εταιρείας, αφού δεν είναι η πρώτη που δεσμεύεται να κατασκευάσει ένα ολόκληρο στόλο από ηλεκτρικά οχήματα.

 

Ως μία ακόμη καλή κίνηση μάρκετινγκ λαμβάνεται και η απόφαση του Γερμανικού κολοσσού να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για να “κατακτήσει” το θρυλικό Pikes Peak του Colorado. H Volkswagen επιστρέφει στην θρυλική ανάβαση σε μία προσπάθεια να καταρρίψει το ρεκόρ των 8:57.118 που σημείωσε o Rhys Millen το 2016 με το e0 PP100 και γιατί όχι και του Sébastien Loeb, (8:13.878) που σημείωσε το 2013 με το Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Η πίστα Pikes Peak International Hill Climb έχει μήκος 19,99 χλμ. με την ανάβαση να ξεκινάει από υψόμετρο 1440 μ. και ο τερματισμός να βρίσκεται σε υψόμετρο 4,3 χλμ. Για την κατασκευή του AWD (All-Wheel Drive) ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, η Volkswagen βρίσκεται σε συνεργασία με το τεχνικό τμήμα της (Technical Development) στο Wolfsburg.

 

“Η ανάβαση του Pikes Peak είναι ένας από τους γνωστότερους αγώνες αυτοκινήτου παγκοσμίως. Αποτελεί μια τεράστια πρόκληση και επομένως είναι απολύτως κατάλληλη για να αποδείξουμε τις δυνατότητες των επερχόμενων τεχνολογιών μας" δήλωσε ο Frank Welsch, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen στο σχετικό δελτίο τύπου."Το αυτοκίνητό μας θα είναι εξοπλισμένο με πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταριών και κινητήρων. Η ακραία δοκιμή αντοχής του Pikes Peak θα αποφέρει σημαντικά ευρήματα που θα ωφελήσουν τη μελλοντική ανάπτυξη και θα προβάλει τα προϊόντα μας και τις τεχνολογίες τους” συμπλήρωσε.

 

Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί ο οδηγός ενώ δεν γνωρίζουμε και αρκετές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο, την ισχύ του κ.λπ. Μέχρι τις 24 Ιουνίου του 2018 ωστόσο θα έχουμε μάθει.

Στο παρακάτω βίντεο, μπορείτε να δείτε τη βραβευμένη ταινία μικρού μήκους του Jean Louis Mourey, στην οποία βλέπουμε τον Φινλανδό οδηγό αγώνων Ari Vatanen να κάνει ένα εντυπωσιακό ρεκόρ σε μία ανάβαση που κόβει την ανάσα στο τιμόνι ενός τροποποιημένου Peugeot 405 Turbo 16.

 

 

Link.png Site: Engadget

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

στο κάτω κάτω ακόμα και αν δεν πιάσουν το στόχο λαδώνουν κάποιους ανθρώπους και αλλάζει το αποτέλεσμα! οι Γερμανοί είναι καλοί σε αυτά..

  • Like 9
Δημοσ.

Οδηγό χρειάζεσαι για να καταρρίψεις ρεκόρ στο Pikes Peak και όχι ηλεκτρικό αμάξι ... δηλ ένας ηλεκτροκινητήρας τι θα προσθέσει σε ένα τόσο ειδικό πρωτάθλημα; το ότι δεν θα αλλάζεις ταχύτητες;

Καλά εκεί στη VW ... ότι νάναι. νάχαμε να λέγαμε ...

Δημοσ.

Οδηγό χρειάζεσαι για να καταρρίψεις ρεκόρ στο Pikes Peak και όχι ηλεκτρικό αμάξι ... δηλ ένας ηλεκτροκινητήρας τι θα προσθέσει σε ένα τόσο ειδικό πρωτάθλημα; το ότι δεν θα αλλάζεις ταχύτητες;

Καλά εκεί στη VW ... ότι νάναι. νάχαμε να λέγαμε ...

Και ομως το ηλεκτρικο αμαξι υπερτερει σε σχεση με ενα συμβατικο στον συγκεκριμενο αγωνα , γιατι οσο ανεβαινει το υψομετρο μειωνεται το οξυγονο με αποτελεσμα στο συμβατικο να πεφτει η ιπποδυναμη του αυτοκινητου.

  • Like 5
Δημοσ.

Και θα ειναι το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο που θα μεινει απο βλαβη στον ηλεκτροκινητηρα!

Η θα βγαλει ολη την διαδρομη με check engine και θα εχει καψει και κανα 5λιτρο λαδι , ακυρο για το λαδι ειναι ηλεκτρικο ξεχασα :-D  :-D

  • Like 4
Δημοσ.

Οδηγό χρειάζεσαι για να καταρρίψεις ρεκόρ στο Pikes Peak και όχι ηλεκτρικό αμάξι ... δηλ ένας ηλεκτροκινητήρας τι θα προσθέσει σε ένα τόσο ειδικό πρωτάθλημα; το ότι δεν θα αλλάζεις ταχύτητες;

Καλά εκεί στη VW ... ότι νάναι. νάχαμε να λέγαμε ...

Η δυσκολία του Pikes Peak είναι το υψόμετρο. Και για τον οδηγό φυσικά αλλά και για το κινούμενο. Λόγο χαμηλότερης ατμοσφαιρικής πίεσης (πιο αραιός αέρας), είναι δύσκολο για τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Για τον άνθρωπο αυτο σημαίνει περισσότερες ανάσες. Περίπου κάτι τέτοιο γίνετε και στα συμβατά αυτοκίνητα. Εκεί πάνε να "την πούν" τα ηλεκτροκίνητα (γιατί δε χρειάζοντε αέρα για να δουλέψουν - δεν έιναι παράγοντας απόδοσης) αλλά απ'ότι φαίνετε ακόμα δέ τραβάει.....

Δημοσ.

αυτη την ανάβαση του vatanen όσες φορες και να την δείς δεν τη βαριέσαι...

 

Θέλουνε και τα χέρια του loeb για να το σπάσουν το ρεκόρ, άσε που το εν λόγω peugeot ήταν ΤΕΡΑΣ. Πολλά καντάρια γνώσης οι μηχανικοί της peugeot στο χώμα, δύσκολο το εγχείρημα. 

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...