Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η ζαντα ειναι αυτη...17 ιντσες...ειναι της VW...εχει αγοραστει.σιγουρα θα αλλαξουν καποια πραγματα οσο αναφορα την οδιγικη συμπεριφορα.θελω να πιστευω πως θα ειναι προς το καλυτερο αν εξαιρεσεις τον ηχο,,πια διασταση προτινετε..αν δεν κανω λαθος η VW προτινει σε αυτο 215 45 17..επισης λεω να καταληξω σε fulda γιατι το θεωρω εξαιρετικο λαστιχο με πολυ χαμηλο δεικτη ηχου και καταναλωσης

post-425323-0-48715000-1508583656_thumb.jpg

Δημοσ.

καλα κανεις και θελεις να πιστευεις,οτι με την 17αρα και 205  ελαστικο θα εχεις καλυτερη συμπεριφορα.......σε ελληνικους δρομους με 90 αλογα,και αυτες τις διαστασεις,ξεχνας ανεση σε ποιοτητα κυλισης και θορυβο,ξεχνας την καταναλωση που ειχε,διοτι θα αυξηθει,και ξεχνας προσφυση η οποια θα μειωθει σε ολες τις συνθηκες οπως και θα εξαφανιστει σε βρεγμενο ελληνικο.εκτος και αν κινησε μονο στην αττικη οδο(που εχω ακουσει οτι ειναι καλη..........).αν δεν σε αρεσουν τα παραπανω και επιμενεις,γραψε τι θες να γραψουμε,να μην το παιδευουμε τσαμπα............

  • Like 2
Δημοσ.

η ζαντα ειναι αυτη...17 ιντσες...ειναι της VW...εχει αγοραστει.σιγουρα θα αλλαξουν καποια πραγματα οσο αναφορα την οδιγικη συμπεριφορα.θελω να πιστευω πως θα ειναι προς το καλυτερο αν εξαιρεσεις τον ηχο,,πια διασταση προτινετε..αν δεν κανω λαθος η VW προτινει σε αυτο 215 45 17..επισης λεω να καταληξω σε fulda γιατι το θεωρω εξαιρετικο λαστιχο με πολυ χαμηλο δεικτη ηχου και καταναλωσης

 

Λάθος κάνεις, 215/40 R17 προτείνει, αλλά μόνο για το GTi που δεν έχει και πολύ σχέση με το απλό 1400. Μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις, η αλήθεια όμως είναι πως θα χειροτερέψει σχεδόν σε όλους τους τομείς, ειδικά σε άνεση και οικονομία που από ότι λες σε ενδιαφέρουν. Μόνο στο μάτι θα είναι πιο όμορφο...

  • Like 1
Δημοσ.

Μαρεσει πολυ που μερικοι εδω ισχυριζονται οτι με την αλλαγη ζαντας-ελαστικου θα καταστρεψει ολο το αυτοκινητο...

 

 

Λάθος κάνεις, 215/40 R17 προτείνει, αλλά μόνο για το GTi που δεν έχει και πολύ σχέση με το απλό 1400. Μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις, η αλήθεια όμως είναι πως θα χειροτερέψει σχεδόν σε όλους τους τομείς, ειδικά σε άνεση και οικονομία που από ότι λες σε ενδιαφέρουν. Μόνο στο μάτι θα είναι πιο όμορφο...

Το πελμα 215/40-45 δεν το προτεινει μονο στο GTi, αλλα και στο Blue GΤ (150ps) και στο R-Line (120ps). Μαλιστα και στα 3 αυτα μοντελα η αντιπροσωπεια θα στο παραδωσει με αυτη τη διασταση ελαστικου ειτε σε 16αρα ειτε σε 17αρα ζαντα.

 

 

καλα κανεις και θελεις να πιστευεις,οτι με την 17αρα και 205  ελαστικο θα εχεις καλυτερη συμπεριφορα.......σε ελληνικους δρομους με 90 αλογα,και αυτες τις διαστασεις,ξεχνας ανεση σε ποιοτητα κυλισης και θορυβο,ξεχνας την καταναλωση που ειχε,διοτι θα αυξηθει,και ξεχνας προσφυση η οποια θα μειωθει σε ολες τις συνθηκες οπως και θα εξαφανιστει σε βρεγμενο ελληνικο.εκτος και αν κινησε μονο στην αττικη οδο(που εχω ακουσει οτι ειναι καλη..........).αν δεν σε αρεσουν τα παραπανω και επιμενεις,γραψε τι θες να γραψουμε,να μην το παιδευουμε τσαμπα............

Παμε ενα-ενα.

Οχι δεν ξεχναει ανεση. Γεγονος ειναι οτι με τις περισσοτερες ιντσες θα ειναι φυσικο να γινονται πιο αισθητες οι λακουβες και οι ανωμαλιες του δρομου, αλλα σε καμια περιπτωση δεν χανεται η ανεση του αυτοκινητου.

Ο θορυβος επισης δεν ειναι κατι που θα επρεπε να τον απασχολει. Ξανα-αναφερω οτι οπως ειπε ο ts η ζαντα αυτη ειναι της vw και μαλιστα προσφερεται ως επιλογη για το συγκεκριμενο αμαξι. Το αυτοκινητο ειναι απο μονο του αρκετα καλα μονωμενο, δεν θα αλλαξει και πολυ ο ηχος που ακουγεται στην καμπινα.

Οσο για την καταναλωση προφανως και θα ανεβει, οχι δραματικα βεβαια και κυριως σε οδηγηση υψηλης ταχυτητας.

Τωρα αυτο για την προσφυση ισως θελεις να το εξηγησεις λιγο παραπανω ( ; ) Γιατι πρωτη φορα ακουω πως με νεα και μεγαλυτερα ελαστικα μειωνεται η προσφυση.

 

Τs, για εμενα η ιδανικη διασταση για αυτο το αμαξι ειναι 16αρα. Εφοσον ομως εγινε η αγορα της 17αρας, προχωρα. Πολυ προσοχη στα πεζοδρομια γιατι με την 17αρα το προφιλ του ελλαστικου (πλαγια) ειναι αρκετα λεπτο.

Δημοσ.

Αλλα να δινεις τοσα χιλιαρικα για νεο αυτοκ. Και πετρελαιο που κανεις οικονομια και να συζητατε για αχυρα λαστιχα ειναι fail...

Δεικτη ταχυτητας κοιτατε και εφοσον δεν εχετε μετρητα παρτε τα με δοσεις...

Το ειναι θυγατρικη δεν λεει ΤΙΠΟΤΑ .4 5 εταιρειες παρεμειναν...

Το σημειο προσφυσης αυτοκ.κ δρομου ειναι το λαστιχο και αμορτισερ...

bridgestone /Firestone/ Tires Plus

Michelin brand, it also owns the BFGoodrich, Kleber, Tigar, Riken, Kormoran and Uniroyal (in North America) Strial

 

goodyear:

chemchina ->pirelli->Agom, Courier, Metzeler,

 

Continental Corporation[18][19][20]23px-Flag_of_Germany.svg.png Germany 1871 Ameri*Steel (USA), Barum, Continental India Modipuram, Meerut Continental, ContiRe, ContiTread, Dunlop (Malaysia, Singapore and Brunei), Euzkadi, General Tire, Gislaved, Mabor, Matador, Point S, Semperit, Sime Tyres, Sportiva, Viking

 

 

υ.γ. οι θυγατρικες δεν παει να πει οτι ειναι ιδια ποιοτητα!!!ακομα και οι 2ες τους......

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tire_companies

Δημοσ.

καλησπερα παιδια!! Εγω προσωπικα στο αμαξι μου εχω 195/50/15 με TOYO DRB πανω και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο τη διασταση και τα λαστιχα φυσικα!

Δημοσ.

Θείος Αιμίλιος mode on

 

Παλια (τέλη 80 με αρχές 90) τα πιό πολλά αυτοκίνητα της εποχής είχαν ζάντες 13 με 14 ίντσες, ενώ υπήρχαν στους δρόμους και πολλά παλιότερα, οπως mini cooper, suzuki ss40, honda civic πρώτης γενιάς, fiat 126, polski, autobianchi κτλ με ζάντες 10 και 12 ιντσών. Α, και αυτά τα άθλια εγγλέζικα με το τετράγωνο τιμόνι ούτε που θυμάμαι πώς λέγονται.

 

Εκείνη την εποχη, τα περιοδικά αυτοκινήτου θεωρούσαν τις ζάντες 15 ιντσών και πάνω "υπερβολή για τους ελληνικούς δρόμους".

 

Καθώς περνούσαν τα χρόνια το 15 έγινε 16, στη συνέχεια 17 κ.ο.κ.

 

Δέν νομίζω οτι οι ελληνικοί δρόμοι έχουν βελτιωθεί απο τότε, ίσα ίσα θα έλεγα οτι είναι σε τρίς χειρότερη κατάσταση τώρα. Οι παλιότεροι ακομα θυμούνται τους δρόμους που έφτιαξε η ΜΟΜΑ επι χούντας, και μάλλον κάποιοι απο αυτούς σώζονται ώς σήμερα.

 

Εκείνη την εποχή τα καλώδια του ΟΤΕ ήταν εναέρια στις μικρές ξύλινες κολώνες (κάποιες υπάρχουν ακόμα αλλά σήμερα κυρίως χρησιμοποιούνται ώς σημεία μεικτονόμησης) και τα μόνα σκαψίματα στους δρόμους ήταν για την αποχέτευση (ποιός θυμάται τα βοθρατζήδικα φορτηγά που κυκλοφορούσαν κατα 10αδες καθημερινά? Πλέον είναι ελάχιστα).

 

Μετά άρχισε ο ΟΤΕ να κάνει τα καλώδια υπόγεια, μετά οι εναλλακτικοί, μετά το φυσικό αέριο, μετά οπτικές ίνες, και το αποτέλεσμα είναι οτι κάποιοι δρόμοι απο τα συνεχή σκαψίματα είναι χειρότεροι και απο χωματόδρομο.

 

Οπότε παρά το γεγονός οτι δέν έχει αλλάξει κάτι στους ελληνικούς δρόμους, σήμερα που ακόμα και μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν 18άρες ζάντες, τα "υπερβολικά" μεγέθη ζαντών έχουν μετατοπιστεί στο 19, 20 και πάνω.

Δημοσ.

Σε λιγα χρονια θα βαζουν και λαστιχα για τρακτερ , τα πισω , γιατι την μπροστινη διάσταση την εφτασαν. Θα θες πανω απο χιλιαρικο για μια νορμαλ τετραδα οπως το πανε

Δημοσ.

Υπερβολές, περίπου μια ίντσα ανά δεκαετία τα μεγαλώνουν..

 

Δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς γιατί ταυτόχρονα μεγαλώνουν και τα αυτοκίνητα και οι ιπποδυνάμεις.

Δημοσ.

Παιδια μια ερωτησουλα και γω, μιας και το κατεχετε το θεμα, απο 14 σιδερενιες, θελω να παω σε αλουμινιου, το διλλημα ειναι 15αρες ή 16? Το αμαξι ειναι καπου 100 αλογα, απλα φοβαμαι μην κοψει και καει παραπανω με τις 16αρες.

Δημοσ.

Παιδια μια ερωτησουλα και γω, μιας και το κατεχετε το θεμα, απο 14 σιδερενιες, θελω να παω σε αλουμινιου, το διλλημα ειναι 15αρες ή 16? Το αμαξι ειναι καπου 100 αλογα, απλα φοβαμαι μην κοψει και καει παραπανω με τις 16αρες.

 

Όσο πιο πλατύ θα είναι το λάστιχο που θα βάλεις, τόσο περισσότερο θα κόψει και θα καίει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...