Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα,

 

Το έγραψα το παρακάτω και σε ένα ποστ στο pinned topic για τον ΟΤΕ, αλλά επειδή παίζω με τον χρόνο, μην έχει αλλάξει κανένας νόμος και πληρώσω κάτι...

 

Τι γίνεται με τον ΟΤΕ; Βρίσκομαι Περιστέρι και λόγω δουλειάς το είχα αψηφήσει λίγο αλλά είχα υπογράψει συμβόλαιο για 2 χρόνια "εως" 24 και πάντα έπιανα με δυσκολία τα 5 mbps... Το Σάββατο ήταν το εξευτελιστικό 1 mbps! 

Έτσι με πήραν από Wind και είπα να δοκιμάσω που μου προσφέρουν VDSL με τα ίδια σχεδόν λεφτά + αστικά, υπεραστικά και αναγνώριση κλήσεων (ναι στον ΟΤΕ δεν έδιναν τίποτα από αυτά, όλα με χρέωση ήταν).

 

Είχα κάνει πριν 2 βδομάδες γραπτό παράπονο μέσω του Γερμανού γιατί στα καταστήματα του ΟΤΕ έχουν λίγους υπαλλήλους και είναι τα ζώα μου αργά όσον αφορά εξυπηρέτηση.

 

Βέβαια έτσι σπάω το συμβόλαιο και μου ζητάνε κάποια χρήματα.

 

Και θέλω να ρωτήσω, ισχύει ότι μόνο αν θελήσω να επιστρέψω στον ΟΤΕ πρέπει να τα πληρώσω, έτσι; Μία που με πήρε σήμερα στο τηλέφωνο λέει ότι θα κινηθεί νομικά. Και της λέω ότι άμα θέλετε να το πάμε έτσι, να κάνω καταγγελία της γραμμής γιατί κοροιδεύετε τον κόσμο. Βρίσκομαι στο Περιστέρι κεντρικά και δεν υπάρχει υποστήριξη για ADSL... 

 
Ευχαριστώ!
Δημοσ.

απο τη στιγμή που έχεις αυτή τη ταχύτητα κάνενα παράπονα μέσω φόρμας στον οτε και αν σε χρεωνουν απευθήνσου στον καταναλωτη η στην εεττ

Δημοσ.

Ευχαριστώ! Έχω έτοιμη τη φόρμα ανοιχτή σε tab! Θα πάρω και ένα τηλέφωνο στον πολίτη πρώτα να ρωτήσω... 

Δημοσ.

Ευχαριστώ! Έχω έτοιμη τη φόρμα ανοιχτή σε tab! Θα πάρω και ένα τηλέφωνο στον πολίτη πρώτα να ρωτήσω... 

Οχι σε κεντρικο καταστημα ΟΤΕ γιατι σου ρχεται να τους πλακωσεις με το υφακι που εχουν . Κάνε καταγγελία της γραμμής , σημειωνε με ποιους μιλας και στειλε στον καταναλωτη η στην εεττ. Εμενα μια φορμα παραπονου κανανε 2 μηνες να την προωθησουν - και 1 μηνα μετα αφου ειχε κλεισει το περιθοριο αποδεσμευσης . Φυσικα και θα φυγω  οτι και να δινουν . Δυστυχως οσο πιο παλιος-πιστος πελατης εισαι τοσο πιο χ@σμενο σε εχουν ....

Δημοσ.

Οχι σε κεντρικο καταστημα ΟΤΕ γιατι σου ρχεται να τους πλακωσεις με το υφακι που εχουν . Κάνε καταγγελία της γραμμής , σημειωνε με ποιους μιλας και στειλε στον καταναλωτη η στην εεττ. Εμενα μια φορμα παραπονου κανανε 2 μηνες να την προωθησουν - και 1 μηνα μετα αφου ειχε κλεισει το περιθοριο αποδεσμευσης . Φυσικα και θα φυγω  οτι και να δινουν . Δυστυχως οσο πιο παλιος-πιστος πελατης εισαι τοσο πιο χ@σμενο σε εχουν ....

 

 

Τώρα έχω κάνει ήδη την αίτηση φορητότητας. Αυτό το νομικό που μου λένε κάπως μου κάθεται. Δε νομίζω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Μόνο αν θελήσω να ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ θα χρειαστεί να τα πληρώσω έτσι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...