Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Για καποιον που δεν εχει παιξει καποιο απο αυτα που αναφερετε τι του προτεινεται?Ειδα τα trailer και το περ/λλον και μου αρεσε πολυ.Και μιας και αλλο SP παιχνιδι δεν βγαινει το σκεφτομαι σοβαρα για αγορα 1
Anuminas Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Eν τω μεταξύ κάτι εμπορικά IGN και Gamespot το θαβουν με 4.9 και 4. Aπο την άλλη το Ragequit, μια από τις σελιδες που δίνω βάση σε κριτικές rpg παιχνιδιών, το βάζει 83/100. 2
Undertaker25 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Για καποιον που δεν εχει παιξει καποιο απο αυτα που αναφερετε τι του προτεινεται?Ειδα τα trailer και το περ/λλον και μου αρεσε πολυ.Και μιας και αλλο SP παιχνιδι δεν βγαινει το σκεφτομαι σοβαρα για αγορα Τα 50 ευρώ ίσως φανούν πολλά για κάποιον πρωτάρη στα rpg της Piranha Bytes. Άμα κόστιζε 30 θα σου έλεγα αγόρασέ το με κλειστά μάτια. Προσωπικά ως αφοσιωμένος οπαδός της PB, θα τα έδινα. Σου τα λέω γιατί δεν είναι ένα παιχνίδι για τους "normies". Αφορά πιο hardcore οπαδούς rpg. Πάντως για μένα μέχρι στιγμής αξίζει. Καλύτερα περίμενε να πέσει λίγο η τιμή και να βγουν κανα δυο patch. Eν τω μεταξύ κάτι εμπορικά IGN και Gamespot το θαβουν με 4.9 και 4. Aπο την άλλη το Ragequit, μια από τις σελιδες που δίνω βάση σε κριτικές rpg παιχνιδιών, το βάζει 83/100. Φιλαράκο, έχω πάψει από χρόνια να λαμβάνω υπόψιν μου πουλημένες ιστοσελίδες που βάζουν 8/10 στο έκτρωμα που λέγεται DOW3 και 7.5/10 στο εξάμβλωμα που λέγεται C&C4 Tiberium Twillight. Είναι οπορτουνιστικά sites που γλείφουν τις εταιρείες-κολοσσούς του χώρου και ευλογούν παιχνίδια-αρπαχτές για να μη χάσουν τα "δωράκια" και τις διαφημίσεις, την ίδια στιγμή που θάβουν τίμες προσπάθειες μικρών εταιρειών από τις οποίες δεν έχουν "λαμβάνειν". Επειδή διάβασα το "review" του IGN, πρόκειται για συνηθισμένο Normie που επειδή -συνηθισμένος από τα ανεγκέφαλα παιχνίδια που παίζει- αντί να πατάει τυφλά κουμπιά σε χειριστήριο για να κερδίσει χρειάστηκε να κάψει δέκα εγκεφαλικά κύτταρα παραπάνω, το αποκαλεί "κατεστραμμένο" και το υποβαθμολογεί. Δεν αποκαλούμε "αρδ" τους δημοσιογράφους κάθε είδους χωρίς λόγο... 6
Tobajara Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Όσο για τη μάχη, δυσκολεύομαι λίγο. Είναι τυπικό παιχνίδι PB. Πρέπει να μαζέψεις αρκετό XP και χρήματα για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα σου αλλιώς δε πας πουθενά. Πχ πήγα σε μια μάχη με κάτι Clerics εναντίον κάποιων Reavers ή κάπως έτσι και πριν καν προλάβω να πλησιάσω με πυροβόλησαν από μακριά και με σκότωσαν με την πρώτη. Το σύστημα μάχης έχει όλα τα μειονεκτήματα του Gothic 3 που μπορεί να ήσουν επίπεδο 20 και να σε σκότωνε ένας αγριόχοιρος. Βέβαια, αυτό έχει και τα καλά του γιατί κερδίζει σε ρεαλισμό και σε κρατάει σε εγρήγορση. Τα όσα περιγράφεις δεν είναι αρνητικά, μάλλον φυσιολογικά είναι σε σχέση με τα Gothic. Το Gothic 2 είχε πολύ ξεχωριστό σύστημα μάχης, που ήθελε όμως αρκετή συνήθεια (όταν το πρωτοξεκίνησα δε μπορούσα καν να καταλάβω πώς επιτίθεσαι) ενώ το 3 - όταν εδέησε να το διορθώσει η κοινότητα με το γιγάντιο community patch - ήταν σαφώς πιο action αλλά φαινόταν πως ήθελε ικανότητες, όχι τυφλό κλικ κλικ. Πολύ περισσότερο με ανησυχούν τα τεχνικά θέματα του χειρισμού, όπως ανταπόκριση, hit boxes, lock, aiming κλπ που, κακά τα ψέματα, είναι ικανά να χαντακώσουν ένα παιχνίδι.
ilos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Κρατάω μικρό καλάθι γιατί η piranha bytes έχει να φτιάξει σοβαρό rpg από το Risen 1 (και αυτό μέχρι τα μισά, γιατί φαίνεται στέρεψαν από χρήμα/χρόνο και κότσαραν 3-4 missions για last acts και το πρώτο super mario boss στην ιστορία των rpgs. Κρίμα γιατί τα πρώτα acts σε αυτό το game ήταν επιπέδου gothic 2 (το οποίο δικαίως ακόμα και σήμερα μνημονεύεται από πολλούς σαν την καλύτερη δουλειά τους). Για μένα το καλύτερο rpg που βγάλαν ήταν το τρίτο Gothic αλλά το έπαιξα αρκετά χρόνια μετά την κυκλοφορία του με το unofficial patch και με ένα pc πολύ πάνω σε specs από τα τότε requirements. Όταν κυκλοφόρησε όμως ήταν τίγκα στα game breaking bugs και το performance του ήταν επιπέδου crysis 1 για την εποχή του. Πιστεύω αυτό έκανε ελάχιστους να μπορούν να ασχοληθούν μαζί του και είναι κρίμα γιατί ήταν ένα πιο μεγάλο, open world gothic 2 (όπως είναι και το witcher 3 σε σχέση με το witcher 2).
Undertaker25 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δέκα ώρες στο παιχνίδι και το combat system είναι άθλιο...άθλιο... ΑΘΛΙΟ!!!! Έχω τερματίσει και τα 6 παιχνίδια της PB σε normal και αυτό είναι το πρώτο που σε Easy difficulty και Level 10 με σκοτώνουν τέρατα Level 1 που σε ανταμείβουν με 10 XP. Αν είναι δυνατόν. Δυο χτυπήματα δικά σου και αδειάζει το stamina ενώ το τέρας μπορεί να σε χτυπάει ασταμάτητα (χωρίς επίπτωση στο δικό του stamina) χωρίς να μπορείς να αντιδράσεις μέχρι να πεθάνεις. Το ΑΙ απλά τραγικό. Οι άνθρωποι-εχθροί μπορεί να σε κυνηγούν δίπλα-δίπλα με τέρατα. Με κυνηγούσαν reavers μαζί με raptors (ή όπως λέγονται), είχα ανεβεί σε ένα βράχο και αυτοί από κάτω μου ώμο-ώμο χωρίς να επιτίθεται ο ένας στον άλλο. Δηλαδή τα μεταλλαγμένα τέρατα του παιχνιδιού αντιμετωπίζουν μόνο εσένα ως εχθρό. Όχι τους άλλους εχθρικούς NPCs. Τα ranged όπλα εντελώς ανίσχυρα. Πολεμούσα με ένα ρομπότ, είχα αδειάσει πάνω του 150 σφαίρες πλάσματος (αστρονομικού κόστους 500 Elex) και η ενέργειά του είχε φτάσει μόνο στο 60% όταν αυτό με ΕΝΑ χτύπημα σε βγάζει off. Αντιμετώπιζα έναν reaver (σκεφτείτε συμμορίτη τύπου Mad Max), για να τον σκοτώσω έπρεπε να ρίξω πάνω από 10 βλήματα πάνω του και εκείνος με ΕΝΑ βλήμα μου προκαλούσε αιμορραγία και μου έχανε το 50% της ζωής μου. Και οι reavers κυκλοφορούν σε ομάδες άνω των 5 ατόμων. Το skill leveling καθόλου ισορροπημένο. Για να αναβαθμίσεις ικανότητες ή στατιστικά για να χρησιμοποιήσεις απλά, ανίσχυρα όπλα πρέπει να έχεις εκατοντάδες skill points τα οποία μπορείς να αποκτήσεις μόνο μέσω level up από αποστολές (τα τέρατα δίνουν ελάχιστο ΧΡ) οι οποίες απαιτούν να σκοτώσεις τέρατα ή ανθρώπους απείρως δυνατότερους από σένα. Πχ στην αρχή του παιχνιδιού βρίσκεις ένα δικό σου ρομπότ το οποίο για να επισκευαστεί και να σε συντροφεύσει απαιτεί να μπεις σε ένα κτίριο γεμάτο τέρατα που σε διαλύουν με ένα χτύπημα και για να νικήσεις πρέπει να είσαι επίπεδο 20 τουλάχιστον. Δε ξέρω τι να πω, το παιχνίδι μοιάζει να μην έχει περάσει κανένα balancing τεστ και μοιάζει unplayable. Ενώ έχει όλα τα φόντα να ξεχωρίσει, σου χαλάει όλη τη διάθεση ο αρρωστημένος βαθμός δυσκολίας. Με μια φράση θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω "το Risen συναντάει το Dark Souls μέσω ενός κατεστραμμένου combat system και πλήρους unbalancing". Αυτά από έναν φαν της PB... 1
Tobajara Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δέκα ώρες στο παιχνίδι και το combat system είναι άθλιο...[κλπ] Το ΑΙ απλά τραγικό. Οι άνθρωποι-εχθροί μπορεί να σε κυνηγούν δίπλα-δίπλα με τέρατα. [...] Δε ξέρω τι να πω, το παιχνίδι μοιάζει να μην έχει περάσει κανένα balancing τεστ και μοιάζει unplayable. Δεν έχω καμία διάθεση να σε πατρονάρω ή να αμφισβητήσω τα όσα λες, οπότε ελπίζω να μην παρεξηγηθώ. Σίγουρα δεν έχεις βρεθεί σε λάθος περιοχή στο χάρτη? Μήπως υπάρχει κάποια άλλη πορεία που πρέπει να πάρεις για να προχωρήσεις? Γενικά στα Gothic έπαιρνες διάφορα quests που τα ολοκλήρωνες πολύ πολύ πολύ αργότερα, μήπως απλά ξεγελάστηκες? Αυτό για τους εχθρούς μου κάνει εντύπωση, ήδη από το Gothic 2 ήταν λυμένο (δε θυμάμαι του 1). Για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη (δε μου ακούγονται καλά πάντως), απλά μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση πώς τόσο οφθαλμοφανή θέματα από την πολύ αρχή του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίστηκαν. Αυτό που περιγράφεις είναι τελείως broken.
Brandtobrand Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δέκα ώρες στο παιχνίδι και το combat system είναι άθλιο...άθλιο... ΑΘΛΙΟ!!!! Έχω τερματίσει και τα 6 παιχνίδια της PB σε normal και αυτό είναι το πρώτο που σε Easy difficulty και Level 10 με σκοτώνουν τέρατα Level 1 που σε ανταμείβουν με 10 XP. Αν είναι δυνατόν. Δυο χτυπήματα δικά σου και αδειάζει το stamina ενώ το τέρας μπορεί να σε χτυπάει ασταμάτητα (χωρίς επίπτωση στο δικό του stamina) χωρίς να μπορείς να αντιδράσεις μέχρι να πεθάνεις. Το ΑΙ απλά τραγικό. Οι άνθρωποι-εχθροί μπορεί να σε κυνηγούν δίπλα-δίπλα με τέρατα. Με κυνηγούσαν reavers μαζί με raptors (ή όπως λέγονται), είχα ανεβεί σε ένα βράχο και αυτοί από κάτω μου ώμο-ώμο χωρίς να επιτίθεται ο ένας στον άλλο. Δηλαδή τα μεταλλαγμένα τέρατα του παιχνιδιού αντιμετωπίζουν μόνο εσένα ως εχθρό. Όχι τους άλλους εχθρικούς NPCs. Τα ranged όπλα εντελώς ανίσχυρα. Πολεμούσα με ένα ρομπότ, είχα αδειάσει πάνω του 150 σφαίρες πλάσματος (αστρονομικού κόστους 500 Elex) και η ενέργειά του είχε φτάσει μόνο στο 60% όταν αυτό με ΕΝΑ χτύπημα σε βγάζει off. Αντιμετώπιζα έναν reaver (σκεφτείτε συμμορίτη τύπου Mad Max), για να τον σκοτώσω έπρεπε να ρίξω πάνω από 10 βλήματα πάνω του και εκείνος με ΕΝΑ βλήμα μου προκαλούσε αιμορραγία και μου έχανε το 50% της ζωής μου. Και οι reavers κυκλοφορούν σε ομάδες άνω των 5 ατόμων. Το skill leveling καθόλου ισορροπημένο. Για να αναβαθμίσεις ικανότητες ή στατιστικά για να χρησιμοποιήσεις απλά, ανίσχυρα όπλα πρέπει να έχεις εκατοντάδες skill points τα οποία μπορείς να αποκτήσεις μόνο μέσω level up από αποστολές (τα τέρατα δίνουν ελάχιστο ΧΡ) οι οποίες απαιτούν να σκοτώσεις τέρατα ή ανθρώπους απείρως δυνατότερους από σένα. Πχ στην αρχή του παιχνιδιού βρίσκεις ένα δικό σου ρομπότ το οποίο για να επισκευαστεί και να σε συντροφεύσει απαιτεί να μπεις σε ένα κτίριο γεμάτο τέρατα που σε διαλύουν με ένα χτύπημα και για να νικήσεις πρέπει να είσαι επίπεδο 20 τουλάχιστον. Δε ξέρω τι να πω, το παιχνίδι μοιάζει να μην έχει περάσει κανένα balancing τεστ και μοιάζει unplayable. Ενώ έχει όλα τα φόντα να ξεχωρίσει, σου χαλάει όλη τη διάθεση ο αρρωστημένος βαθμός δυσκολίας. Με μια φράση θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω "το Risen συναντάει το Dark Souls μέσω ενός κατεστραμμένου combat system και πλήρους unbalancing". Αυτά από έναν φαν της PB... Θα συμφωνήσω με τη δυσκολία. Αν και το σύστημα μάχης συνηθίζεται, χωρίς μέχρι στιγμής να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Βέβαια παρατήρησα πως δεν κάνουν και όλα τα χτυπήματα ζημία, ειδικά σε σοβαρούς αντιπάλους τα πρωτα 2-3 ενός combo είναι μηδενικά. Το πρώτο της σειράς που παίζω στο easy, και πάλι φτύνω αίμα. 10 ώρες παιχνιδιού, λέβελ 9 και χωρίς companion δεν πας πουθενά. Δεν τολμάς να ξεμυτίσεις από την αρχική πόλη-χωρίο καθώς όλοι μα όλοι είναι δυνατότεροι σου. Προσπαθείς να κάνεις τα κοντινά και απλά quests, γιατί αλλιώς είναι του φευγάτου η μάνα δεν τρόμαξε ποτέ, όλο τρέχεις να ξεφύγεις ή πατάς το load (ευτυχώς είναι γρήγορο).Μην πως για τα χάλια λεβελ απ και ιδίως τα skills που στην πραγματικότητα είναι παντελώς άχρηστα, Έχουν κάτι προϋποθέσεις που πρέπει να είσαι τουλάχιστον λεβελ 20, ακόμα και τα πιο απλά. Μα στην αρχή τα χρειάζομαι που είμαι αδύναμος, μετά τα καταφέρνω, αλλά όχι σαδιστικά οι PB. Θυμίζει γκόθικ, έχει ατμόσφαιρα και λογική γκόθικ, αλλά δεν το φτάνει προς το παρόν, Θέλει σίγουρα patch που να ισορροπεί λίγο τη δυσκολία. Μετά βλέπουμε πάλι. Δεν σε αφήνει να εξερευνήσεις, να το ευχαριστηθείς τπτ. Ακόμα και η αρχική περιοχή είναι κίνδυνος θάνατος. Είναι δύσκολα αλλά άδικα δύσκολα. Επειγόντως patch. 1
Undertaker25 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 1) Σίγουρα δεν έχεις βρεθεί σε λάθος περιοχή στο χάρτη? Μήπως υπάρχει κάποια άλλη πορεία που πρέπει να πάρεις για να προχωρήσεις? Γενικά στα Gothic έπαιρνες διάφορα quests που τα ολοκλήρωνες πολύ πολύ πολύ αργότερα, μήπως απλά ξεγελάστηκες? 2) Αυτό για τους εχθρούς μου κάνει εντύπωση, ήδη από το Gothic 2 ήταν λυμένο (δε θυμάμαι του 1). 3) Για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη (δε μου ακούγονται καλά πάντως), απλά μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση πώς τόσο οφθαλμοφανή θέματα από την πολύ αρχή του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίστηκαν. Αυτό που περιγράφεις είναι τελείως broken. 1) Όχι, φίλε μου. Η πρώτη αποστολή αφού γίνω Cleric ζητάει να κάνω ένα Pilgrimage όπου σε ένα από τα Shrines βρίσκονται 6 Reavers που με πετσοκόβουν. Πήγα να τους φάω έναν-έναν αλλά με πυροβολούσαν και οι 6 ταυτόχρονα. Τελικά εκμεταλλεύτηκα ένα bug που έχει το σημείο και τους επιτέθηκα ξεχωριστά, πριν ενεργοποιηθεί ένας διάλογος, χωρίς να μπορούν να μου επιτεθούν όλοι μαζί. 2) Δυστυχώς δεν είναι και συνέβη στην περιοχή των Outlaws, στον Φάρο. Άμα φτάσεις θα το δεις και μόνος σου. Σκέφτηκα να χρησιμοποιώ μια παλιά στρατηγική του Gothic όπου αν δεν μπορούσες να σκοτώσεις έναν εχθρό, τον έσερνες σε δυνατά τέρατα και τον έτρωγαν. Εδώ μόνο για μπύρες δεν πήγανε. 3) Αν κάνεις μια γύρα στο steam θα δεις τον κόσμο να τους κράζει για τα ίδια -σχεδόν- πράγματα. Δεν σε αφήνει να εξερευνήσεις, να το ευχαριστηθείς τπτ. Ακόμα και η αρχική περιοχή είναι κίνδυνος θάνατος. Είναι δύσκολα αλλά άδικα δύσκολα. Επειγόντως patch. Αυτό ακριβώς. Σου βγάζει κάθε απόπειρα εξερεύνησης από τη μύτη. Κάθε σημείο του χάρτη είναι πηγμένο σε πανίσχυρα τέρατα σε βαθμό αηδίας. Μπήκα σε ένα κτίριο που φαίνονταν άδειο, μέσα ήταν περίπου 10 Reavers, τρέχω έξω να ξεφύγω και στη πόρτα ήταν ένας τεράστιος mutant και περίπου 6 spine beast ή κάπως έτσι. ΕΛΕΟΣ!!!! Τώρα πρέπει να μάθω το suggestion skill για να προχωρήσω παρακάτω αλλά μου λείπουν μόνο....20 skill points που σημαίνει ότι πρέπει να ανέβω δυο levels από 10 σε 12. Με λίγα λόγια να μαζέψω περίπου 10.000 XP από αποστολές που είναι αδύνατον να εκπληρώσω. 1
aliakas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 κρίμα να κάναν τέτοιο fail έχω να παίξω από gothic 2 και το θυμάμαι με αγάπη οπότε θα περιμένω να το στρώσουν πρώτα 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Κανονικά θα έπρεπε να έχει και επιλογή για level scaling, υπάρχουν πολλοί που δεν γουστάρουν να τρώνε ξύλο από level 100 rat για παράδειγμα, νομίζω αυτό θα έλυνε το πρόβλημα της χαζής δυσκολίας και κακός "παρομοιάστηκε" με Dark Souls για εκεί δεν έχει "level" και είναι skill based
Undertaker25 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Το παρομοίασα με το Dark Souls για τον υπερβολικό βαθμό δυσκολίας, όχι για τα rpg χαρακτηριστικά τους. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2017 Το κατάλαβα buddy αλλα το DS είναι δύσκολο γιατί είναι skill based και όχι επειδή σε στέλνουν με one-hit unbalanced level enemies Από τα λεγόμενα σου φυσικά γιατί δεν έχω παίξει το game και ούτε πρόκειται άμα δεν φάει μερικά γερά patches. 1
3DJIN Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2017 εμενα παντως κανονικα οι εχθροι(τερατα και factions) πολεμανε μεταξυ τους και ετσι μπορω και τρεχω αμα βλεπω οτι δε μπορω να επικρατησω,ποτε δε μου συνεβει να εχουν στοχο μονο εμενα,εχουν και τη δικη τους μαχη
aliakas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2017 και στο youtube αυτό βλέπω , ότι τα factions πολεμιούνται κανονικά μήπως παίζεται καμιά παλιότερη έκδοση , κανένα "Demo" και το game είναι ήδη στρωμένο ? το θέμα με την δυσκολία εννοείται ότι υπαρχει όπου κι αν κοιτάξω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα