Προς το περιεχόμενο

ELEX - Science Fantasy RPG της Piranha Bytes


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

http://elexgame.com/

 

http://store.steampo...pp/411300/ELEX/

 

Quote

Advanced in technology, civilized and with a population of billions, Magalan was a planet looking to the future. Then the meteor hit.

 

Those who survived are now trapped in a battle to survive, a struggle to decide the fate of a planet. At the center of this fight is the element “Elex”. A precious, limited resource that arrived with the meteor, Elex can power machines, open the door to magic, or re-sculpt life into new, different forms.

 

But which of these choices should be the future of Magalan? Can technology or magic save this world? Or will this new power destroy all those left alive amongst the ruins?

 

 

Είδα πως δεν υπάρχει σχετικό θέμα και είπα να κάνω την αρχή, κυρίως για όσους πιστούς της PB και των Gothic αποφάσισαν να το ξεκινήσουν.

 

Περιμένω εντυπώσεις.   ;)

  • Like 2
  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το αγόρασα χθες και ελπίζω να το ξεκινήσω μέσα στο σκ.

 

Μεγάλος φαν της σειράς gothic. Άμα τους μοιάζει, όπως ακούγεται, μάλλον άξιζε η αγορά full price. Τους εμπιστεύομαι τους γερμανούς.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι αρκετά δύσκολη η μάχη, αν και προσωπικά δεν θα την έλεγα κακή, αλλά όχι άδικη (τουλάχιστον σε όλα τα προηγούμενα με τα οποία έχω ασχοληθεί εκατοντάδες ώρες), Θέμα συνήθειας είναι και επιμονής.

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν προσφέρει πολλές από τις ευκολίες που έχουμε συνηθίσει από άλλα σύγχρονα αντίστοιχα παιχνίδια.

Όμως ο κόσμος που αντικρίζεις, τα περιβάλλοντα, η πλήρη ελευθερία, οι πολλές επιλογές, η εξερεύνηση, το immersion, τα skills με τους εκπαιδευτές και το αίσθημα ανταμοιβής που σου μεταδίδει μετά από μια τυχαία ανακάλυψη, μετά από κάθε λέβελ απ ή μετά από μια δύσκολη επικράτηση ενάντια ενός φαινομενικά ανίκητου αντιπάλου, είναι μοναδικά.

Ο κόσμος του Gothic κτλ είναι γενικά σκληρός, όμως εάν του δώσεις την ευκαιρία είναι σίγουρο ότι θα σε απορροφήσει και θα ξεχάσεις τα τυχόν μικρά του λαθάκια.

 

Το μοναδικό παιχνίδι που αγόρασα day one μετά το Risen 3 και το Witcher 3 (το είχα βρει 18 ευρώ 4 μήνες πριν την κυκλοφορία του) 

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν διαφωνώ κάνουν καλά hardcore rpgs αλλα το μεγαλύτερο ποσοστό σε αυτά τα games πολεμάς, οποτε με την μια το game γίνετε "unplayable" imho. Το Gothic για παράδειγμα όσο καλο και να ήταν ζήτημα να είχε 2 combat animations, επίσης χωρίς κάποιο είδος finisher δεν νιώθω την "νίκη". Θα του δώσω πάντως μια ευκαιρία όπως έκανα και στα προηγούμενα αλλα tbh δεν τελειωσα ποτε κανένα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μεγάλος φαν του gothic 1, το είχα λιώσει.

 

Μου άρεσε στο combat οτι πρώτα έβγαζες νοκ-αουτ το αντίπαλο κ εαν ήθελες τον εκτελούσες ή τον άφηνες να σηκωθεί κ να συνεχίσει την ζωή του.

 

Επίσης το leveling ηταν πραγματικά rewarding, θυμάμαι που ειχα φάει ξύλο απο έναν τύπο στην αρχη του παιχνιδιού που ήταν op, και αφου ειχα σχεδον ολοκληρώσει το game επέστρεψα πίσω κ τον σακάταψα με ευκολία, έτσι για εκδίκηση ... fun times! 

  • Like 2
Δημοσ.

Γνωστός βαμμένος οπαδός όλων των Gothic με εξαίρεση το εμετικό 4 (που δεν είχε σχέση με την Piranha Bytes), αλλά δεν ξέρω τι να περιμένω.

 

Το Risen 1 ήταν πολύ καλό μέχρι να γίνει κάργα γραμμικό, το Risen 2 ήταν καλούτσικο αλλά "λίγο" γενικά, συν το ότι αργήσανε να διορθώσουν το σύστημα μάχης που έπασχε από παιδαριώδη θέματα, το Risen 3 πέρασε και δεν ακούμπησε. Το Elex είναι σίγουρα ενδιαφέρον αλλά αισθητικά δε μου κάνει κλικ ακόμα. Θα περιμένω, και έτσι κι αλλιώς περνάω περίοδο αγρανάπαυσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Eιδα κάποια βιντεο και το παιχνιδι άρχισε να μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Βλέπω επίσης πως σε GOG, steam έχει αρκετά καλές κριτικές. Θυμιζει τα παλιά καλα Gothic, με εναν τεράστιο και γεμάτο χάρτη. Σιγουρα βέβαια απο την αλλη θα βρεθουν και οι graphic whores που θα σχολιάσουν αρνητικά το animation και τα οχι τοσο high end γραφικά λες και αυτα ειναι τα σημαντικότερα σε ένα καλο rpg.

 

Οταν λοιπόν τελειωσω το Divinity OS2 βλέπουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

 Σε άλλες εποχές ανεμελιάς που έκλεινα 8ωρο θα είχα γράψει ήδη 15 ώρες + στο παιχνίδι. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μόλις στην 4η καθότι λόγω υποχρεώσεων παίζω μάξιμουμ 1-2 ώρες την ημέρα.

 

Η πρώτη εικόνα που σου δίνει το ELEX είναι ότι πρόκειται για έναν τίτλο φτιαγμένο με μεράκι, από δημιουργούς που γούσταραν αυτό που έκαναν. Ο κόσμος είναι κυριολεκτικά "χειροποίητος" όπως αναφέρει και το site, δίνοντάς σου την εντύπωση πως κάθε τι έχει τοποθετηθεί με κάποιο σκοπό στη θέση που βρίσκεται. Μια αίσθηση που δεν μου δίνει ούτε το πολυαγαπημένο μου Skyrim, που σε κάποια σημεία μοιάζει "random generated". Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα και δεν καταλαβαίνω το κράξιμο από μερικούς που τα αποκαλούν απαρχαιωμένα. Και καλαίσθητα είναι και επαρκή για να σου δώσουν μια ζωντανή εμπειρία από Science Fantasy RPG (στο φινάλε, τα γραφικά παίζουν τριτεύοντα ρόλο). Ο κόσμος είναι κυριολεκτικά τεράστιος και υποψιάζομαι πως έχουμε να κάνουμε με έκταση αντίστοιχη του Gothic 3. Όσο για το χαρακτήρα του ως RPG, είναι συνηθισμένο hardcore RPG της PB που μοιάζει προορισμένο για οπαδούς της σειράς και μόνο. Δεν είναι το παιχνίδι που θα σε πάρει από το χεράκι και θα σε καλοπιάσει. Για να προχωρήσεις, θα πρέπει να φτύσεις ψηφιακό αίμα. :P

 

Στα αρνητικά, το αποτρόπαιο σύστημα μάχης. Η PB φημίζεται για combat system που μοιάζει να έχει σχεδιασθεί από άτομα με σύνδρομο down αλλά στο Risen 1 είχε κάνει κάποια βήματα μπροστά, φτιάχνοντας ένα ικανοποιητικότατο και διασκεδαστικότατο σύστημα μάχης. Σύστημα το οποίο στα Risen 2 + 3 + ELEX αντί να βελτιωθεί κοντεύει να γίνει χειρότερο και από του Gothic 1. Σε πολλές μάχες σκοτώθηκα επειδή δεν άκουγε ο χειρισμός. Εκεί που προσπαθούσα να φάω κάποιον, άρχισε ο χαρακτήρας μου να χτυπάει σε άσχετα σημεία με εκεί που σημάδευα με αποτέλεσμα να με σκοτώνουν συνέχεια. Όσο για το stamina, είναι άθλια ισορροπημένο γιατί με 2 χτυπήματα έχει αδειάσει, οπότε είναι αδύνατον ακόμη και να αμυνθείς. Επίσης πολύ μέτριο το story telling μέχρι στιγμής. Στα αρνητικά και ο ήχος. Ενώ κυκλοφορείς σε μέρη που έπρεπε να σου προκαλούν ακουστικό οργασμό λόγω των φαινομένων που λαμβάνουν τόπο, μοιάζει βουβό και είναι ζήτημα αν ακούς 4-5 διαφορετικές πηγές ήχου.

 

Είναι νωρίς να πω οτιδήποτε άλλο. Παράτησα τις αποστολές των Bersekers και πήγα κατευθείαν να ενταχθώ στους Clerics. Μόλις δω περισσότερα, θα επανέλθω.

 

 

Δεν διαφωνώ κάνουν καλά hardcore rpgs αλλα το μεγαλύτερο ποσοστό σε αυτά τα games πολεμάς, οποτε με την μια το game γίνετε "unplayable" imho. Το Gothic για παράδειγμα όσο καλο και να ήταν ζήτημα να είχε 2 combat animations, επίσης χωρίς κάποιο είδος finisher δεν νιώθω την "νίκη". Θα του δώσω πάντως μια ευκαιρία όπως έκανα και στα προηγούμενα αλλα tbh δεν τελειωσα ποτε κανένα.

 

Μέγα λάθος... Ειδικά η τριλογία των Gothic είναι κορυφή και πρέπει οπωσδήποτε να τα τερματίσεις. Το μείον τους είναι ότι αργούν να δείξουν το διαμάντι που κρύβουν μέσα τους. Πρέπει να τους δώσεις χρόνο.

 

Unplayable δε γίνονται λόγω combat system. Απλά θέλει να το συνηθίσεις. 

  • Like 3
Δημοσ.

Και εγω με την σειρά μου να πω οτι τα εχω παιξει όλα τα παιχνιδια τους ...επιτέλους μετα το gothic 3 πάνε σε μεγάλο μονοκόμματο χάρτη...το λιγο που έβαλα μου αρέσει πολυ...το βασικό του ειναι οτι καθε του γωνία κάτι εχει να δεις η να ψάξεις...η χαρά της εξερεύνησης δηλαδή...τα γραφικά του ειναι υπεροχα και ο κόσμος του φενεται πολυ ενδιαφέρον...όσοι γουστάρουν piranha πάνε και αγοράζουν κατευθείαν...ελπίζω μετα απο αυτο να τολμήσουν το gothic 5 αφού τα δικαιώματα του τίτλου εχουν γυρίσει σε αυτούς...ελπίζω....

  • Like 3
Δημοσ.

 Unplayable δε γίνονται λόγω combat system. Απλά θέλει να το συνηθίσεις. 

 

Δεν δέχομαι να συνηθίσω κάτι που θα πρέπει να κάνω στο μεγαλύτερο μέρος του game το οποιο δεν μου προκαλεί ευχαρίστηση ;) Thanx για το suggestion though buddy :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=oTicsIK5umw&t=635s

https://www.youtube.com/watch?v=68kPZ_UP3zo

  • Like 1
Δημοσ.

Σε πολλές μάχες σκοτώθηκα επειδή δεν άκουγε ο χειρισμός. Εκεί που προσπαθούσα να φάω κάποιον, άρχισε ο χαρακτήρας μου να χτυπάει σε άσχετα σημεία με εκεί που σημάδευα με αποτέλεσμα να με σκοτώνουν συνέχεια. Όσο για το stamina, είναι άθλια ισορροπημένο γιατί με 2 χτυπήματα έχει αδειάσει, οπότε είναι αδύνατον ακόμη και να αμυνθείς.

 

Ωχ.

 

Η περιγραφή προδιαθέτει για μεγάλο χάλι, όπως αυτό του Risen 2 πριν patchαριστεί που πέθαινες κυριολεκτικά από το πρώτο καβούρι που συναντούσες λόγω hit lock, συν άλλα προβλήματα. Μεγάλο φάουλ που δεν ρίξανε το απαιτούμενο βάρος εκεί, εκτός αν δεν έχεις καταλάβει τη λογική της μάχης (να θέλει πολύ evade ή roll πχ αντί για block).

 

Από αισθητική πώς είναι? Δεν αμφιβάλλω πως η μορφολογία του χάρτη είναι καλή (έχουν μεγάλη παράδοση σε αυτό, στο Gothic 3 ειδικά μπορούσες να περιφέρεσαι σε 100 τετραγωνικά για μια ώρα και να μη βαρεθείς), αλλά από καλλιτεχνική διεύθυνση πώς πάει? Τα post-apocalyptic σκηνικά μου είναι γενικά ουδέτερα.

Δημοσ.

Για τα δικά μου γούστα, το αισθητικό κομμάτι είναι τυπικό Piranha Bytes και του δίνω άριστα. Αν σου άρεσε του Gothic 3 και των Risen, θα σου αρέσει και του Elex. Μόνο μείον είναι ορισμένα textures τα οποία δεν γνωρίζω γιατί αλλά μοιάζουν είτε μισοτελειωμένα είτε χαμηλότερης ανάλυσης από άλλα. Πχ όταν ξεκινάς, στο cutscene η πανοπλία αξιωματικού των Alb που φοράς φαίνεται χοντροκομμένη και χωρίς λεπτομέρεια. Λίγο μετά θα συναντήσεις άλλους Alb ή Clerics που φοράνε πανοπλίες άψογα σχεδιασμένες. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Σε άλλο σημείο, μπορεί να δεις ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο κτίριο και πιο δίπλα μια μεταλλική εξέδρα μουντή και κακοσχεδιασμένη. Επειδή δεν είμαι ειδικός στα τεχνικά μέρη των παιχνιδιών, μπορώ μόνο να υποθέσω πως τους τελείωσε το χρονοδιάγραμμα και έκαναν μισοδουλειές σε κάποια πραγματάκια ή δεν είχαν χρόνο για πλήρη επανέλεγχο ώστε να διορθώσουν τις ατέλειες. Ένα άλλο μείον είναι τα πρόσωπα και τα κουρέματα των NPCs, όπου η PB έχει συνεχίζει τον ανόητο emo/goth δρόμο του Risen 2 + 3 αντί να γυρίσει στις ρίζες των Gothic. Toυλάχιστον διόρθωσαν το μαλλί του ήρωα.

 

Όσο για τη μάχη, δυσκολεύομαι λίγο. Είναι τυπικό παιχνίδι PB. Πρέπει να μαζέψεις αρκετό XP και χρήματα για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα σου αλλιώς δε πας πουθενά. Πχ πήγα σε μια μάχη με κάτι Clerics εναντίον κάποιων Reavers ή κάπως έτσι και πριν καν προλάβω να πλησιάσω με πυροβόλησαν από μακριά και με σκότωσαν με την πρώτη. Το σύστημα μάχης έχει όλα τα μειονεκτήματα του Gothic 3 που μπορεί να ήσουν επίπεδο 20 και να σε σκότωνε ένας αγριόχοιρος. Βέβαια, αυτό έχει και τα καλά του γιατί κερδίζει σε ρεαλισμό και σε κρατάει σε εγρήγορση.

 

Για να μη μιλήσω γιατί την υπέρτατη κοτσάνα που το παιχνίδι μπορεί να κάνει autosave μόλις ξεκινάει η μάχη. Κόλλησα 10 λεπτά σε ένα σημείο που μου επιτίθονταν ένας κατά πολύ ισχυρότερος και με σκότωνε αμέσως μόλις φόρτωνε το save. Εντάξει, αυτές είναι οι αφελείς βλακειούλες της PB που συναντάμε σε πολλούς τίτλους της. Ποιος θα ξεχάσει το απίστευτο σώσιμο αφού σκοτωνόσουν στο Gothic 1? :P

 

 

Δεν δέχομαι να συνηθίσω κάτι που θα πρέπει να κάνω στο μεγαλύτερο μέρος του game το οποιο δεν μου προκαλεί ευχαρίστηση ;) Thanx για το suggestion though buddy :)

 

 

Πίστεψέ με, όσοι αγαπήσαμε τα Gothic τα αγαπήσαμε για το story-telling, το υπέροχο setting, τους ρεαλιστικούς full voiced διαλόγους, το καθαρόαιμο RPG χαρακτήρα τους και τον τεράστιο, ανοιχτό κόσμο. Κανείς μας για το σύστημα μάχης. ;)

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...