Προς το περιεχόμενο

yamaha car 1000cc turbo μέ 300 ίππους ???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θά τό δούμε καί αυτό από τήν yamaha σέ αυτοκίνητο ...

1000 κυβικά  μοτέρ turbo μέ απόδοση 300 ίππους σέ αμάξι (οχι μοτοσυκλέτα) ?? 

πού θά στροφάρει πάνω από τίς 10.000 στροφές ανά λεπτό  :confused:

εξωπραγματικό ακούγεται ...

http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/723275/h-uamaha-etoimazei-pisokinito-coupe/

  • Like 1
Δημοσ.

καθολου εξωπραγματικο.αν ο κατασκευαστης θελησει,μπορει να βγαλει χιλιαρι με πεντακοσια αλογακι.σημερα που υπαρχει μεταλλογνωσια,μπορουν να κατασκευαστουν αθανατα κινουμενα μερη που ξα αντεχουν τετοιες δυναμεις.το 88 στην φορμουλα ενα τα τουρμπο ηταν 1500 κυβικα και εφταναν τα 1500 αλογα για τις κατατακτηριες.......το κοστος ειναι το θεμα.....

  • Like 1
Δημοσ.

Και οι αξιοπιστια-οδηγησιμοτητα-καταναλωση κ.α

Η καταναλωση των κινητηρων turbo 1500cc  τις f1, σε ρυθμιση κατατακτηριων, θελανε μια πετρελαιοπηγη για καθε γυρω και η αντοχη τους ηταν, οσο εκανε ενας μηχανικος να κατουρηση.Δηλαδη καμια σχεση με την καθημερινοτητα.

Δημοσ.

ναι,για το 88...σημερα μπορουν να βγαλουν χιλιαρι με 500 αλογα για καθημερινοτητα.....οσο για την καταναλωση των τουρμπο του 88,κλασσικα υπερβαλεις για να φανεις.δεν ηταν οπως τα λες,ηταν υψηλοτερη απο τα τριλιτρα ατμοσφαιρικα,που και παλι δεν ηταν κακο,το κακο ηταν οτι υπηρχε περιορισμος στα λιτρα που μπορουσε να καταναλωσει το τουρμπισιο.διοτι αν δεν υπηρχε ο περιορισμος,σιγα μην εβλεπαν νικη τα ατμοσφαιρικα....

Δημοσ.

Βρε συ, για f1 θα μιλαμε.Τι σχεση εχει με τα καθημερινα αυτοκινητα.Να βαλουμε και τα Top Fuel μεσα.

Και την μπορουν να κανουν; 500 αλογα απο 1000cc για καθε μερα.Εσενα περιμενουν για να το κανουν.Πηγαινε και πες τους το.Θα μας τρελανεις.Παλευουν τοσα μυαλα και εταιρειες, να ξεπαρασουν 130 αλογα στο λιτρο ατμοσφαιρα και 200+ στα turbo και εσυ εφτασες τα 500.Μην μου πεις το κοντραδικα που εχουν διαρκεια ζωης ενα καλοκαιρι, τερμα γκαζι καινε 50 λιτρα στα 100  και βγαινουν απο το γκαραζ μονο για κοντρα.Γιατι εχω φιλους με 800αλογα απο 2λιτρο, αλλα ειπαμε καμια σχεση.

  • Like 1
Δημοσ.

φαντασου ενα συγχρονο χιλιαρι με 500 αλογατα,και αθανατο.ποιος αλλος θα ππιυλουσε οχηματα;και η ιδια η κατασκευαστρια θα εκλεινε,αφου δεν θα πουλουσε ανταλακτικα.το τι μπορουν να κατασκευασουν,με το τι τους συμφερει να κατασκευασουν,δεν το επιασες ακομη.τα vtec απο την φορμουλα ηρθαν.........τα 300 απο χιλιαρι που αναρωτιεται ο νηματοθετης,τα εχουν χαλαρα.αλλα μετα ,τι θα πουλησουν;θα μπουν μοναχοι τους στον αγωνα των ιπποδυναμεων;δεν συμφερει....αλλα μπορουν.....

Δημοσ.

Σήμερα οι χιλιάρες (ατμοσφαιρικές) μοτοσυκλέτες supersport βγάζουν 200+ άλογα. Δέν είναι καθόλου εξωπραγματικά τα 300 για κινητήρα turbo.

 

Υπόψιν οτι η Yamaha έχει σχεδιάσει στο παρελθόν κινητήρες αυτοκινήτων για λογαριασμό άλλων εταιριών, πχ Toyota

Δημοσ.

Ο λόγος που δεν έχει γεμίσει ο τόπος αυτοκίνητα με κινητήρες μηχανής είναι το βάρος. Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.

Η Kawasaki έχει παρόμοιο κινητήρα στην παραγωγή ήδη  https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_H2  1000 κυβικά με supercharger που αποδίδει 310 άλογα. Σε ένα αυτοκίνητο του ενός τόνου (τουλάχιστον) με αυτό το setup όμως θα ήταν άχρηστος, γιατί; Γιατί έχει 156 Nm ροπή στις 12.500 στροφές. Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό το αμάξι μου επίσης 1000 κυβικά τούρμπο βγάζει 112 άλογα και 170Nm ροπή στις 2.000 στροφές. Ακόμα και ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο (ενός τόνου περίπου) είναι μη οδηγήσιμο τουλάχιστον για χρήση δρόμου.

  • Like 2
Δημοσ.

Σήμερα οι χιλιάρες (ατμοσφαιρικές) μοτοσυκλέτες supersport βγάζουν 200+ άλογα. Δέν είναι καθόλου εξωπραγματικά τα 300 για κινητήρα turbo.

 

Υπόψιν οτι η Yamaha έχει σχεδιάσει στο παρελθόν κινητήρες αυτοκινήτων για λογαριασμό άλλων εταιριών, πχ Toyota

Καμια σχεση το προσδοκιμο ζωης ενος κινητηρα μοτοσυκλετας supersport, με ενος αυτοκινητου.Ουτε καν με μια μοτοσυκλετα καθημερινης χρησης Π.Χ On-off.Eκει παιζουν 100 αλογα/λιτρο.Η kawasaki εχει χιλιαρι turbo(εκδοση δρομου και παντα για τετοια θα μιλαμε) με 200 αλογα.Απο εκει και περα τωρα, δεν ειναι μαγκας ο βελτιωτης, και μ@λ@κας ο κατασκευαστης, που ο ενας εφτιαξε 2000cc με 300 αλογα και ο αλλος το βελτιωσε στα 600, σε μια παραγκα, με μια τουρπινα, μια σωληνα για εξατμιση και το μισο net after market.O ενας σκεφτηκε καταναλωση-αξιοπιστια-ρυπους-θορυβο να παιρνει μπροστα απο -30 μεχρι +50 και να δουλευει σωστα σε ολα τα μερη του κοσμου.Ο αλλος, απλως τα εγραψε ολα αυτα στα @αρχιδι@, γιατι ο τυπος με το κασερι ηθελε αλογα και να εινα  ο γ@μαω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...