Προς το περιεχόμενο

Ασφαλειοθηκη από το πουθενά...renault megane 2007


stefan123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ποιος θα τρέχει;εγώ που δουλεύω σαν μαύρος εξαημερο από 15 ώρες την μερα για 30 ευρώ μεροκάματο;η που έμεινα χωρίς μάστορα και βρήκε ευκαιρία η αντιπροσωπεία να με ξεσκισει;Λες να μην ξέρω τιμές η δεν έχω ξαναβάλει μίζα με 80 ευρώ;Αλλά είπαμε,ας οψεται...Στο θέμα μας τώρα σήμερα έμεινε για τέταρτη φορά οπότε το ξαναφορτωσα...η οδική με εκραξε και εγώ με την σειρά μου τον μάστορα...ευτυχώς που μου έδωσε αυτοκίνητο αντικατάστασης γιατί 20 ευρώ κάθε μέρα στα ταξί δεν παλεύοταν.... τώρα ψάχνει την πλεξούδα..ας κανει όσο θελει... κουράστηκα,δεν ασχολούμαι άλλο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ο μάστορας πήρε το αυτοκίνητο μου και το πήγε στο χωριό του ταξίδι να δει την συμπεριφορά του..Μου έχει δώσει βέβαια αυτοκίνητο αντικατάστασης..Προφανώς κάπου βραχυκυκλωνει και με το κούνημα στην κίνηση καίει την ασφάλεια της μίζας...Λέει ότι όλα είναι οκ και δεν έχει κάποιο πρόβλημα.μιζα,ασφαλειοθηκη,πλεξούδα,φισες,και ρελεδες οκ...Μήπως ξέρετε κάποιον καλό ηλεκτρολόγο στην Αθήνα με λογικό κόστος να μου το φτιάξει;Γιατί κάτι μου λέει ότι έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και προσπαθεί να το λύσει με ανορθόδοξες μεθόδους...Mηπως να επερνα την μαμά εταιρεία να τους έλεγα ότι ο δικός τους με εμπαιζει; Αλλά αν μου πάει μετά ο κούκος αηδόνι να έπαιρνα άλλο; τι λέτε; εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Starlet 1991 karburator 457 χιλιαδες.Το καλοκαιρι εκαψε φλατζα λογω τρυπιας φλογερας.Ανεβασε 5-6 φορες θερμοκρασια  και την τελευταια μετρηση νερου λαδιου βρεθηκε λαδακι.

 

Σερβις απο το 9 δεν ειχε δει.Εκτος απο το 14 που αλαχτηκαν φουσκες αριστερα δεξια ιμαντας και λουρι.

 

Το μοτερ του τωρα που ληθηκε ειναι σε ασχημη κατασταση λογω πισας. :(

 

Αλλα προβληματα οχι ουτε ενα κολαρο ουτε τιποτα 

 

Αν το πρόσεχες κιόλας μπορεί να έφτανε και 800.000 χιλιόμετρα. Αλλάξτε και καμια φλάτζα προληπτικά ρε παιδιά μετά από τόσα χιλιόμετρα, δεν δαγκώνει... Εκτός αν ήθελες να το πετάξεις λόγω καταναλωσης. Αν μου το χάριζες πριν τη φλάτζα θα το έπαιρνα...

Τελικά ο μάστορας πήρε το αυτοκίνητο μου και το πήγε στο χωριό του ταξίδι να δει την συμπεριφορά του..Μου έχει δώσει βέβαια αυτοκίνητο αντικατάστασης..Προφανώς κάπου βραχυκυκλωνει και με το κούνημα στην κίνηση καίει την ασφάλεια της μίζας...Λέει ότι όλα είναι οκ και δεν έχει κάποιο πρόβλημα.μιζα,ασφαλειοθηκη,πλεξούδα,φισες,και ρελεδες οκ...Μήπως ξέρετε κάποιον καλό ηλεκτρολόγο στην Αθήνα με λογικό κόστος να μου το φτιάξει;Γιατί κάτι μου λέει ότι έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και προσπαθεί να το λύσει με ανορθόδοξες μεθόδους...Mηπως να επερνα την μαμά εταιρεία να τους έλεγα ότι ο δικός τους με εμπαιζει; Αλλά αν μου πάει μετά ο κούκος αηδόνι να έπαιρνα άλλο; τι λέτε; εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου;

 

 

Θα σου έλεγα να μπείς σε κάποιο φόρουμ με megan και τα λοιπά να βρείς έναν καλό ηλεκτρολόγο. Κάτι μου λέει πως το μαστόρι σου τα έχει κάνει κάπου πουτάνα στην πλεξούδα ή σε κάποιο σώμα, και καίει τα πάντα. Δεν είναι φυσιολογικά αυτά που συμβαίνουν ακόμη κ για γαλλικό. Έχεις πέσει σε μαλάκα μάστορα δυστυχώς. Μην τον πληρώσεις αυτή τη φορά. Πες του οτι θα το δοκιμάσεις πρώτα για καμια βδομάδα κ μετά θα του τα στάξεις. Δε γίνεται να σε αρμέγει κάθε φορά. Τόσα λεφτά του έχεις δώσει. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ο μάστορας πήρε το αυτοκίνητο μου και το πήγε στο χωριό του ταξίδι να δει την συμπεριφορά του..Μου έχει δώσει βέβαια αυτοκίνητο αντικατάστασης..Προφανώς κάπου βραχυκυκλωνει και με το κούνημα στην κίνηση καίει την ασφάλεια της μίζας...Λέει ότι όλα είναι οκ και δεν έχει κάποιο πρόβλημα.μιζα,ασφαλειοθηκη,πλεξούδα,φισες,και ρελεδες οκ...Μήπως ξέρετε κάποιον καλό ηλεκτρολόγο στην Αθήνα με λογικό κόστος να μου το φτιάξει;Γιατί κάτι μου λέει ότι έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και προσπαθεί να το λύσει με ανορθόδοξες μεθόδους...Mηπως να επερνα την μαμά εταιρεία να τους έλεγα ότι ο δικός τους με εμπαιζει; Αλλά αν μου πάει μετά ο κούκος αηδόνι να έπαιρνα άλλο; τι λέτε;

πας στον λεχτρολογο σου να βαλει ενα σταρτ κουμπι,αμα λαχει και σε κρυφο μερος.γλυτωνεις το ψαξιμο και εχεις και κρυφο κουμπι για την μιζα.και βγαλε και την ασφαλεια της εργοστασιακης μιζας...........δεν προκειτε να ξαναμεινεις απο μιζα.........(το κουμπι να ειναι αντοχης,και να βαλει και ασφαλεια στην γραμμη,οχι τσιγκουνιες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μίζα δεν έχει ασφάλεια, παίρνει ρεύμα απευθείας από το θετικό πόλο της μπαταρίας.

 

Οπότε υποθέτω ότι αυτό που καίγεται είναι η ασφάλεια από το βαρελάκι της μίζας.

 

Αυτό παραπέμπει σε βραχυκυκλωμενο βαρελάκι.

 

Αυτό ελέγχεται εύκολα μετρώντας την αντίσταση του πηνίου. Πρέπει να είναι περίπου ένα ohm η λίγο λιγότερο. Αν η αντίσταση είναι πολύ μικρότερη τότε πρέπει να αλλαχτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα Ρενώ έχει πριν παει στην μίζα δεξια της μπαταρίας και στον χώρο της μηχανής έξτρα ασφαλειοθηκη με 40ρες 70ρες και αλλες γομαρες ασφάλειες..Η πορτοκαλί λοιπον 40αρα της Μίζας λιωνει...Αλλάξαμε κατά σειρα ασφάλεια,ασφαλειοθηκη και μίζα καινούργια...τα ίδια..ελεγξαμε φυσες και πλεξούδα και όλα οκ...τώρα το τεσταρει ο μαστορας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πω πω έχεις πέσει σε εντελώς κακή λούπα.

 

Το ίδιο κι εγώ πέρσι, μετά από service (και ιμάντα και αντλία νερού) έχανε τα άντερά του (όλο το νερό μέσα σε 5 μέρες).

Χρειάστηκαν τρεις (3) επισκέψεις στον εξουσιοδοτημένο κι όλας για να το φτιάξει. Στην αρχή του έφταιγε ένα ακούμπημα που είχε το ψυγείο από μέσα (από τα βεντιλατέρ). Πόσα λεφτά η αλλαγή...

 

Την τελευταία του είπα "δε φεύγω από εδώ άμα δε το φτιάξεις. Κάνε ό,τι θες, κάντο βόλτες, άστο 3 ώρες αναμμένο, αλλά δε θα στάζει σταγόνα". Ε... το έφτιαξε.

 

Καλή τύχη! Ου μπλέξεις με τους άσχετους ή/και αυτούς που δε θέλουν να ασχοληθούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα Ρενώ έχει πριν παει στην μίζα δεξια της μπαταρίας και στον χώρο της μηχανής έξτρα ασφαλειοθηκη με 40ρες 70ρες και αλλες γομαρες ασφάλειες..Η πορτοκαλί λοιπον 40αρα της Μίζας λιωνει...Αλλάξαμε κατά σειρα ασφάλεια,ασφαλειοθηκη και μίζα καινούργια...τα ίδια..ελεγξαμε φυσες και πλεξούδα και όλα οκ...τώρα το τεσταρει ο μαστορας..

Η σαραντάρα ασφάλεια είναι για το βαρελάκι της μίζας, όχι για την ίδια τη μίζα. Η μίζα τραβά πάνω από 150 αμπέρ και συνδέεται απευθείας στο θετικό της μπαταρίας χωρίς ασφάλεια.

 

Θα σου πρότεινα να αλλάξεις μάστορα. Το πρόβλημα αυτό είναι πολύ συγκεκριμένο και είναι μόλις 2-3 τα σημεία που πιθανόν το προκαλούν.

 

Βασικά ή είναι χαλασμένο το βαρελάκι ή κάπου το καλώδιο που το τροφοδοτεί είναι βραχυκυκλωμενο.

 

Ένας τρόπος να ελεγχθεί το βαρελάκι είναι μετρώντας την αντίσταση του όπως έγραψα προηγουμένως. Ο άλλος τρόπος είναι να του δώσετε απευθείας τάση και να δείτε αν λειτουργεί και κάνει το χαρακτηριστικό "κλακ".

 

Απορώ γιατί ο μάστορας ψάχνει σε άκυρα σημεία όπως φυσες και πλεξούδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε υποτίθεται ότι αυτά θα τα έχει ελέγξει,λέω εγώ τώρα...Και εγώ δεν τον κόβω και πολύ σόι...Ρε με τους άσχετους που μπλέξαμε...Και με χρέωσε και καινούργια μίζα (στα 240 ευρώ παρακαλώ!!!) με την λογική ότι έδινε πολλά αμπέρ και έκαιγε το σύμπαν....Άσε λέει που δεν άξιζε να την φτιαξει γιατί ήταν βραχυκυκλωμενη.... Πείτε μου έναν καλό ηλεκτρολόγο να το πάω οπουδήποτε στην Αθήνα γιατί θα με τρελάνει αυτός....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε υποτίθεται ότι αυτά θα τα έχει ελέγξει,λέω εγώ τώρα...Και εγώ δεν τον κόβω και πολύ σόι...Ρε με τους άσχετους που μπλέξαμε...Και με χρέωσε και καινούργια μίζα (στα 240 ευρώ παρακαλώ!!!) με την λογική ότι έδινε πολλά αμπέρ και έκαιγε το σύμπαν....Άσε λέει που δεν άξιζε να την φτιαξει γιατί ήταν βραχυκυκλωμενη.... Πείτε μου έναν καλό ηλεκτρολόγο να το πάω οπουδήποτε στην Αθήνα γιατί θα με τρελάνει αυτός....

 

https://www.google.gr/search?q=%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF+%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&dcr=0&ei=huj1WZD7DsuL6ATtgpzIBg

 

Αν μπορείς να εμπιστευθείς reviews πιστεύω είναι μια καλή αρχή. Αν ήμουν Αθήνα θα σε βοηθούσα ο ίδιος. Δυστυχώς όμως δε γνωρίζω κάποιον (επειδή δεν τον χρειάστηκα ποτέ και τα έκανα όλα μόνος μου είναι η αλήθεια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε...Είχε σπάσει το βεντιλατερ και είχε κολλήσει η φτερωτή και δεν γύριζε εύκολα με αποτέλεσμα να ζοριζεται και νά τινάζει τις ασφάλειες στον αέρα...συνήθως της μίζας ,μια φορά την ασφαλειοθηκη, κοκ....Τώρα γιατί άλλαξε τόσα πράγματα μέχρι να το βρει μόνο αυτός και η τσέπη μου το ξερει....Κόστος αλλά 200 ευρώ οπότε πάμε στα 700...Επίσης μάθαμε ότι το γνήσιο βεντιλατερ έχει 760 ευρώ,η ασφάλεια 7 ευρώ,η ασφαλειοθηκη 400,η μίζα 500,η αλλαγή δίσκο πλατώ 750 κοκ....Τελικά δεν φταιει το γαλλικό αμαξι αλλά η νοοτροπία του Έλληναρα μηχανικού να βγάλει το μηνιατικο του σε μια μόνο βλαβη....Αν δεν το πουλήσω δεν πρόκειται να περνάω ούτε απέξω αν Και είναι δίπλα στην δουλειά μου στην Λυκόβρυση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε...Είχε σπάσει το βεντιλατερ και είχε κολλήσει η φτερωτή και δεν γύριζε εύκολα με αποτέλεσμα να ζοριζεται και νά τινάζει τις ασφάλειες στον αέρα...συνήθως της μίζας ,μια φορά την ασφαλειοθηκη, κοκ....

 

 

Δέν είναι δυνατόν ένα χαλασμένο αξεσουάρ να καίει στην τύχη τις ασφάλειες άλλων αξεσουάρ. Η μόνη ασφάλεια που θα κάψει είναι η δική του.

 

Ούτε να καίει ολόκληρη την ασφαλειοθήκη. Γι αυτό υπάρχουν οι ασφάλειες, για να προστατεύουν την υπόλοιπη ηλεκτρολογική καλωδίωση (συμπεριλαμβανόμενης και της ασφαλειοθήκης).

 

Ο μάστορας δέν μας τα λέει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...