Προς το περιεχόμενο

Ασφαλειοθηκη από το πουθενά...renault megane 2007


stefan123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πες και χιλιομετρα.Μην κανεις σαν κατι παπουδες."ξερεις ποσο χρονων ειναι το αυτοκινητο", και ειναι 30 χρονων   δεν το ειδε ποτε ηλιος,βροχη και κανουν 2-3000 χιλιομετρα το χρονο.

Το πήρα με 27.000 και όταν το έδωσα είχε 135000, δεν έκανα και πολλά χλμ το χρόνο, πάνω κάτω στα 10000 χλμ. Προσωπικά δεν νομίζω ότι θα είχε και μεγάλη διαφορά αν είχα κάνει και 50000 χλμ παραπάνω, περισσότερο μου φάνηκε ότι φθείρεται γενικά σαν αυτοκίνητο από τα χρόνια, παρά τα χλμ. Ξαναλέω, δική μου εμπειρία, τώρα γενικά δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο τόσον ετών, σίγουρα κάποιο θέμα θα βγάλει, ότι μάρκα και να είναι. Λίγα γιαπωνέζικα, γερμανικά ή κορεάτικα 10-15 ετών έχετε δει φορτωμένα σε οδική ή τα έχετε δει στο δρόμο να καπνίζουν λες και είναι τσαγιέρες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι πολλα τα 135.000.Να ξερεις ομως οτι βλαβες παρουσιαζονται και αυξανονται εκθετικα στα πολλα χιλιομετρα.Π.χ ενα αυτοκινητο μεχρι τα 200.000 να μην εχει παρουσιασει τιποτα, και μετα μεχρι τα 250.000 να εχει σκορπισει ολο και να παρουσιαζει την μια βλαβη μετα την αλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα και εγώ έψαχνα το 2011 αμάξι τετραετίας με 5 χιλιάρικα αλλά ιαπωνέζικο και γερμανικο έκανε πάνω από 10 χιλιάρικα...οπότε ο Γάλλος φάνταζε ιδανικός...που να ήξερα....ο μάστορας όταν του το είπα μου είπε ότι σου την φορεσε....τελικά τα γαλλικά είναι για όσους έχουν καταθέσεις και πολύ χρόνο για ξοδεμα....περαστικά μου...

 

Αν κατάλαβα καλά, αγόρασες το 2011 megane τετραετίας με 5 χιλιάρικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,πολλά έδωσα;τελικά πάλι σήμερα χωρίς αυτοκίνητο αφού σε 3 μέρες παρέδωσε πνεύμα...το πρωί δεν γύριζε η μίζα καθόλου...πρέπει να έκανε πολύ καλό φτιαξιμο... αύριο φορτωμα, δευτέρα συνεργείο και από τρίτη αγγελία...αρκετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,πολλά έδωσα;

Όχι, πολύ λίγα ήταν.

 

τελικά πάλι σήμερα χωρίς αυτοκίνητο αφού σε 3 μέρες παρέδωσε πνεύμα...το πρωί δεν γύριζε η μίζα καθόλου...πρέπει να έκανε πολύ καλό φτιαξιμο... αύριο φορτωμα, δευτέρα συνεργείο και από τρίτη αγγελία...αρκετά...

Το είχα προβλέψει, αν και δεν περίμενα να γίνει τόσο σύντομα:

 

Η δική μου απορία σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι τι άλλο θα βγάλει(στα αναλύω και με πιθανότητες αν θέλεις, πχ 30% καντράν), είναι πόση αντοχή έχει ο ιδιοκτήτης μέχρι να απηυδήσει και να απαλλαγεί από αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,πολλά έδωσα;

 

Τα 5 χιλιάρικα, φιλε μου, είναι πολύ λίγα για αυτοκίνητο πενταετίας, ας είναι και κινέζικο και όχι γαλλικό. Και μόνο απ'αυτό έπρεπε να υποψιαστείς ότι κάτι δεν πάει καλά. Ή τουλάχιστον ότι θέλει ένα καλό σέρβις πριν γίνει όπως πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 5 χιλιάρικα, φιλε μου, είναι πολύ λίγα για αυτοκίνητο πενταετίας, ας είναι και κινέζικο και όχι γαλλικό. Και μόνο απ'αυτό έπρεπε να υποψιαστείς ότι κάτι δεν πάει καλά. Ή τουλάχιστον ότι θέλει ένα καλό σέρβις πριν γίνει όπως πρέπει.

Ισως ειχε βαρεθει απο τις βλάβες και ηθελε να το διώξει.5k για σενταν 5ετίας τα θεωρω πολυ λίγα.. Ουτε i10 δε παίρνεις 5ετιας με τοσα.. Ξέρω 4 ατομα με megane και όλοι είχαν διάφορα προβληματα. Σίγουρα μπορεί να εναι τυχαίο αλλά όπως και να το κάνεις δεν εχω ακουσει αντιστοιχα τοσα προβλημα για αλλα πιο αξιοπιστα αμάξια.

Ακομα και σήμερα που πήγαινα να πάρω καφέ ακουγα σε τραπεζακι που μίλαγαν 2 μπαρμπαδες και του λεγε για εναν που εχει renault και καθε εβδομαδα ειναι συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά αλλάξαμε και μίζα που έδινε παραπάνω αμπέρ και έκαιγε το σύμπαν...500 ευρώ από το πουθενά....το πόσα καλά service του έχω κάνει από το 2011 ούτε να το φανταστείς δεν μπορείς...Σήμερα έμαθα ότι ο θερμοστάτης των 150 ευρώ πρέπει να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια γιατί είναι πλαστικός και σταζει λάδια...επίσης η μίζα είναι αναλώσιμη οπότε κάθε πεπερασμένο αριθμό μιζιων να αλλάζετε...έχω αλλάξει μίζα 2 φορές και θερμοστάτη 2...

Επεξ/σία από stefan123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πήρα με 27.000 και όταν το έδωσα είχε 135000, δεν έκανα και πολλά χλμ το χρόνο, πάνω κάτω στα 10000 χλμ. Προσωπικά δεν νομίζω ότι θα είχε και μεγάλη διαφορά αν είχα κάνει και 50000 χλμ παραπάνω, περισσότερο μου φάνηκε ότι φθείρεται γενικά σαν αυτοκίνητο από τα χρόνια, παρά τα χλμ. Ξαναλέω, δική μου εμπειρία, τώρα γενικά δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο τόσον ετών, σίγουρα κάποιο θέμα θα βγάλει, ότι μάρκα και να είναι. Λίγα γιαπωνέζικα, γερμανικά ή κορεάτικα 10-15 ετών έχετε δει φορτωμένα σε οδική ή τα έχετε δει στο δρόμο να καπνίζουν λες και είναι τσαγιέρες?

10 ετών ιαπωνικό καπνίζει; σε όνειρο το είδες; 190 χιλιάδες και δεν καιει τίποτα.

1998 μοντέλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Starlet 1991 karburator 457 χιλιαδες.Το καλοκαιρι εκαψε φλατζα λογω τρυπιας φλογερας.Ανεβασε 5-6 φορες θερμοκρασια  και την τελευταια μετρηση νερου λαδιου βρεθηκε λαδακι.

 

Σερβις απο το 9 δεν ειχε δει.Εκτος απο το 14 που αλαχτηκαν φουσκες αριστερα δεξια ιμαντας και λουρι.

 

Το μοτερ του τωρα που ληθηκε ειναι σε ασχημη κατασταση λογω πισας. :(

 

Αλλα προβληματα οχι ουτε ενα κολαρο ουτε τιποτα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αλλάξαμε και μίζα που έδινε παραπάνω αμπέρ και έκαιγε το σύμπαν...500 ευρώ από το πουθενά....το πόσα καλά service του έχω κάνει από το 2011 ούτε να το φανταστείς δεν μπορείς...Σήμερα έμαθα ότι ο θερμοστάτης των 150 ευρώ πρέπει να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια γιατί είναι πλαστικός και σταζει λάδια...επίσης η μίζα είναι αναλώσιμη οπότε κάθε πεπερασμένο αριθμό μιζιων να αλλάζετε...έχω αλλάξει μίζα 2 φορές και θερμοστάτη 3...

Εγω σε 16 χρονια μια φορά μιζα. Μηπως τη λιώνεις;  Τεσπα περαστικά, πάρε κανενα αλλο αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αλλάξαμε και μίζα που έδινε παραπάνω αμπέρ και έκαιγε το σύμπαν...500 ευρώ από το πουθενά....το πόσα καλά service του έχω κάνει από το 2011 ούτε να το φανταστείς δεν μπορείς...Σήμερα έμαθα ότι ο θερμοστάτης των 150 ευρώ πρέπει να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια γιατί είναι πλαστικός και σταζει λάδια...επίσης η μίζα είναι αναλώσιμη οπότε κάθε πεπερασμένο αριθμό μιζιων να αλλάζετε...έχω αλλάξει μίζα 2 φορές και θερμοστάτη 3...

 

Επειδή από ότι καταλαβαίνω παρόμοιο μοτέρ είχα κι εγώ, αυτό με τον θερμοστάτη αφορά το καπάκι του που όντως είναι πλαστικό. Ωστόσο το να το αλλάζεις κάθε δύο χρόνια μου φαίνεται τραγικό. Επίσης για την μίζα η τιμή αυτή είναι για καινούργια γνήσια να υποθέσω? Δεν μπορούσε να βρει μεταχειρισμένη, συνήθως φαίνεται πόσο δουλεμένη είναι από τα γρανάζια της.

Θα σου πρότεινα να κάνεις καμιά βόλτα και στο σχετικό club, ίσως σε βοηθήσουν με αντίστοιχα θέματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιλογή ήταν να βάλω μιζα γνήσια καινούργια στα 500 ευρώ που έχει και καινούργια ημιτασιον στα 200 που έβαλα...έτσι λέει η αντιπροσωπεία...Όπως και στην ασφαλειοθηκη η γνησια λένε έχει 400 και 150 η μεταχειρισμένη που έβαλα...Επίσης την ασφάλεια την χρεώνει 7 ευρώ..Αλλαγή δίσκο πλατώ με γνήσια στα 750 που ρώτησα και 600 ημιτασιον...Ας οψεται ο μαστρομητσος ο δικός μου που σήκωσε τα χέρια ψηλά και με έστειλε αντιπροσωπεια...Αν κάποιος ξέρει κανέναν καλό και γνωστη Ρενώ στα βόρεια προάστια θα του ήμουν ευγνώμων...Ξέχασα ότι οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς απόδειξη γιατί με απόδειξη κοστίζουν πολύ παραπάνω.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα σου δεν ειναι το γαλλικο αυτοκινητο,αλλα η ευκολια με την οποια σκας τα κατοσταρια .η μιζα σου επισκευαζεται ανακατασκευαζεται σε καινουρια,με το πολυ 100 ευρω ανευ χαρτιου.ασφαλειοθηκη βρισκεις μεταχειρα με 50 αντε 100 το πολυ.αν αφηνεις το καθε μαστορι να τρεχει για αυτα,θα τα πληρωσεις,αλλα οχι με τετοια ευκολια....την επομενη φορα που θα σε δει στην πορτα του,παρατηρα πως θα χασκογελαει....μαντεψε γιατι.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...