defendar Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Χελοου συντεκνοι ντιβελοπερς. Εχω παρατηρησει τελευταια πως οι τιμες που ζηταω για ιστοσελιδες ειναι αρκετα χαμηλες σε σχεση με την υπολοιπη αγορα. Αυτο το κανω για να μη τρομαζω τους πελατες αλλα μου γυρναει μπουμερανγκ τελευταια οχι τοσο απο αποψη χρονου αλλα οτι ..πρεπει να ψαχνω για περισσοτερους μετα. Υπαρχει κανενα εργαλειο/φορμουλα που να σε βοηθαει να υπολογιζεις πανω κατω την αξια της δουλειας σου και να ειναι κατι παραπανω απο χρεωση ωρας * συνολικες ωρες ? Για παραδειγμα δουλευω κυριως με wordpress και χτιζω δικα μου theme απο το μηδεν χρησιμοποιοντας ελαχιστοτατα plugins μονο για να βοηθησω τον πελατη (contact form 7 πχ). Μεχρι στιγμης χρεωνα τον κοσμο κυριως αναλογα με το budget τους που αυτο αρχιζει και μου φαινεται ακυρο με τον καιρο επειδη δε πρεπει να μας αφορα αν ο αλλος εχει ή οχι να πληρωσει. ετσι δεν ειναι? Τωρα θελω να μπασω στο παιχνιδι οσο περισσοτερες σταθερες μπορω. Πχ μια σελιδα html που θα παρει 10 ωρες για να χτιστει θα χρεωθει , τυχαιο νουμερο, 500 ευρω. Μια σελιδα wordpress ομως που θα παρει επισης 10 ωρες για να χτιστει, γιατι να χρεωθει το ιδιο ακριβως? Ενα eshop που θα παρει λιγοτερες ωρες, παλι θα χρεωθει το ιδιο? Γενικα πως κοστολογειτε τα project σας εσεις σαν ελευθεροι επαγγελματιες με μπλοκακι και οχι σαν εταιριες με προσωπικο, ενοικια κτλ ? υγ: αναφερομαι παντα σε οσο πιο ποιοτικη δουλεια γινεται.
rafinos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Αυτό το θέμα έχει ανοίξει ένα εκατομμύριο φορές... και δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση. Ελεύθερη αγορά λέγεται.
defendar Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Ελευθερη αγορα οντως, αλλα δεν εχω γνωρισει ουτε εναν επαγγελματια που να χρεωνει οτι του κατεβει. Ολοι εχουν ενα πλανο πανω κατω και θελω να δω ποιο ειναι αυτο.
dominotrix Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Πχ μια σελιδα html που θα παρει 10 ωρες για να χτιστει θα χρεωθει , τυχαιο νουμερο, 500 ευρω. Μια σελιδα wordpress ομως που θα παρει επισης 10 ωρες για να χτιστει, γιατι να χρεωθει το ιδιο ακριβως? Ενα eshop που θα παρει λιγοτερες ωρες, παλι θα χρεωθει το ιδιο? Γιατι πολυ απλα η καθε πλατφορμα/τεχνολογια εχει και την απαραιτητη τεχνογνωσια. Το οτι θα σου παρει πχ 10 δευτερολεπτα να αλλαξεις τον τιτλο ενος αρθρου επειδη το ζητησε ο πελατης αυτο δε σημαινει οτι επειδη ειναι ευκολο για σενα οτι θα εχει μηδεν χρεωση. Πρεπει να καταλαβεις οτι μαγικη φορμουλα δεν υπαρχει. Κοστολογεις βαση τα εξοδα της επιχειρησης/προσωπικου/παγια εξοδα. Αν εισαι freelance η τιμη κατεβαινει. Αν δεν παρεχεις τιμολογιο (μαυρα) η τιμη κατεβαινει. Αλλα μια FIXED τιμη δεν υπαρχει. Αυτη εξαρταται παντα απο τον καθενα. Ψαξε μεσα στο φορουμ το θεμα αυτο εχει ανοιξει απειρες φορες. Ριξε μια ματια, εχουν απαντησει αρκετοι. 2
XPHSTOS_ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Χελοου συντεκνοι ντιβελοπερς. Εχω παρατηρησει τελευταια πως οι τιμες που ζηταω για ιστοσελιδες ειναι αρκετα χαμηλες σε σχεση με την υπολοιπη αγορα. Αυτο το κανω για να μη τρομαζω τους πελατες αλλα μου γυρναει μπουμερανγκ τελευταια οχι τοσο απο αποψη χρονου αλλα οτι ..πρεπει να ψαχνω για περισσοτερους μετα. Υπαρχει κανενα εργαλειο/φορμουλα που να σε βοηθαει να υπολογιζεις πανω κατω την αξια της δουλειας σου και να ειναι κατι παραπανω απο χρεωση ωρας * συνολικες ωρες ? Για παραδειγμα δουλευω κυριως με wordpress και χτιζω δικα μου theme απο το μηδεν χρησιμοποιοντας ελαχιστοτατα plugins μονο για να βοηθησω τον πελατη (contact form 7 πχ). Μεχρι στιγμης χρεωνα τον κοσμο κυριως αναλογα με το budget τους που αυτο αρχιζει και μου φαινεται ακυρο με τον καιρο επειδη δε πρεπει να μας αφορα αν ο αλλος εχει ή οχι να πληρωσει. ετσι δεν ειναι? Τωρα θελω να μπασω στο παιχνιδι οσο περισσοτερες σταθερες μπορω. Πχ μια σελιδα html που θα παρει 10 ωρες για να χτιστει θα χρεωθει , τυχαιο νουμερο, 500 ευρω. Μια σελιδα wordpress ομως που θα παρει επισης 10 ωρες για να χτιστει, γιατι να χρεωθει το ιδιο ακριβως? Ενα eshop που θα παρει λιγοτερες ωρες, παλι θα χρεωθει το ιδιο? Γενικα πως κοστολογειτε τα project σας εσεις σαν ελευθεροι επαγγελματιες με μπλοκακι και οχι σαν εταιριες με προσωπικο, ενοικια κτλ ? υγ: αναφερομαι παντα σε οσο πιο ποιοτικη δουλεια γινεται. Κάνεις τη σωστή σκέψη αλλά την εκτελείς λάθος! Πολύ σωστά χρεώνεις ανάλογα με το budget του πελάτη σου αλλά σταματάς εκεί. Γιατί δεν υπολογίζεις ένα ποσοστό από το κέρδος που θα βγάλει ο πελάτης σου από αυτή την σελίδα? (Παρόλα αυτά, έχεις ένα minimum) Μάλιστα μπορείς να το παρουσιάσεις και έτσι. Αν για παράδειγμα έχεις έναν πελάτη με ένα eshop, πχ. ρούχα. Πόσα υπολογίζει να κερδίζει ο πελάτης σου τον χρόνο? 30000€ - 50000€? Άρα αν του πεις εσύ ότι θέλεις για το site το 10% ή το 15% γιατί να του φανεί ακριβό? Σε ένα 2-3 μήνες θα έχει κάνει απόσβεση της επένδυσης. Πολύ καλό deal το βρίσκω... Αν ο πελάτης σου θέλει ένα site παρουσίασης... πχ. οικοδομικά υλικά. Πόσα leads υπολογίζει να κερδίζει ετησίως ή μηνιαίως ο πελάτης σου από αυτό? Έστω 20-30 τον χρόνο. Πόσα περίπου βγάζει από κάθε lead? 1000-2000€? Πάλι με ένα 10% - 15% είσαι εντάξει... Αν πάλι σου έρθει πελάτης που πουλάει πχ. κάλτσες, δηλαδή μπορεί να θέλει 1 χρόνο για το 1/3 του eshop με τα ρούχα δεν σημαίνει ότι θα πέσεις στα 500€ eshop. Εδώ έρχονται τα minimum. πχ. eShop κάτω από 1500€ δεν αναλαμβάνεις και site παρουσίασης 750€. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω και ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε site χρεώνεις ανάλογα. Αν ο άλλος πουλάει κάλτσες αλλά θέλει συγχρονισμούς με της παναγιάς τα μάτια ή να είναι έτοιμο εχθές... εκεί όχι μόνο δεν θα μείνεις στο min, αλλά ανέβεις διπλά και τριπλά, ανάλογα τις απαιτήσεις. Σημειωτέον: Οι τιμές που έδωσα θεωρούνται φθηνές. Αυτή σου την σκέψη με πιο ωραία λόγια μπορείς να την μεταφέρεις και στον πελάτη. Δεν πουλάς με το κιλό ή το μέτρο κώδικα, ελεύθερος επαγγελματίας είσαι και έχεις ουκ ολίγα έξοδα κλπ.. Εννοείται ότι για όλα αυτά παίζουν προκαταβολές, deadlines κλπ. 1
dominotrix Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Άρα αν του πεις εσύ ότι θέλεις για το site το 10% ή το 15% γιατί να του φανεί ακριβό?Σε ένα 2-3 μήνες θα έχει κάνει απόσβεση της επένδυσης. Πολύ καλό deal το βρίσκω... Απο που και ως που μπορεις με 100% σιγουρια να παραδοσεις ενα eshop το οποιο θα βγαζει 50k το χρονο;; Ακομα και να υπαρχει το potential να γινει κατι τετοιο θα παρει καιρο. Θα χρειαστει διαφημιση, επενδυση χρονου και χρηματος. Πως μπορεις να ζητησεις ποσοστο βαση του τι θα βγαζει ο πελατης!!!;; Με το σκεπτικο σου, μπορει καλιστα ο πελατης να του πει οκ αλλα αν δεν εχω 30-50κ εσοδα θα μου επιστρεψεις την διαφορα. Καταλαβαινω πως το πιο πιθανο ειναι τα ποσα που ανεφερες να ειναι για παραδειγμα, η σκεπτικη σου ομως δεν ειναι κατι που θα συμβουλευα ειδικα σε ενα ατομο που α) ειναι one-man brand και β) νεος στο χωρο. Μπορει ο OP να παραδωσει case studies με παρομοια του εργα που εχει πετυχει το σκοπο του; Εχει φτιαξει plan για την πορεια της σελιδας; Με ποιο σκεπτικο να ζητησει ποσοστα απο τα πιθανα εσοδα του καταστηματος; Ειναι εντελως ακυρο κατα τη γνωμη μου. 1
basilis5 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 πετυχα ενα promoted Μηνυμα στο linkedin απο μια ελληνιδα που κανει websites/blogs/eshops μολις, και λεει χρεωνει 14 ευρω την ωρα.
defendar Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Ο @XPHSTOS_ μαλλον θελει να πει πως καποιος σοβαρος επαγγελματιας που θελει να κανει μια επενδυση εχει λαβει υποψην του ολα τα ρισκα της. Αν ειναι σιγουρος οτι το eshop με τα οικοδομικα του υλικα θα εχει τζιρο 50.000 ευρω το χρονο τοτε θα πρεπει να κοιταξει να βαλει το χερι βαθια στην τσεπη -σε ολους τους τομεις- για να φτασει σε αυτον τον σκοπο. Αν δεν ειναι σιγουρος για το αποτελεσμα ισως πρεπει να κοιταξει μια μικροτερη επενδυση οπως πχ να βαλει τον ανηψιο του να στησει κατι απο το themeforest και να του δωσει κατι για τον κοπο του. Μου αρεσει αυτος ο τροπος σκεψης. Θελω να πω σε αυτο το σημειο πως ξεκινησα να σκεφτομαι ολα τα παραπανω περι κοστολογησης οταν και εταιρειες, ο γουγλης αλλα και λοιποι φιλοι devs μου ειπαν πχ πως δεν αγγιζουν eshop για κατω απο 2000 ή γενικα ενα fix ποσο ανεξαρτητα ποσο απλο ή οχι ειναι. Το καταλαβαινω το παραδειγμα με τον καλτσά βεβαίως. Το ιδιο συμβαινει και με μικροτερα project που πχ παιρνεις 200-300 ευρω αλλα μετα ο πελατης σε ζαλιζει μια ζωη για το οτιδηποτε (update εικονων) ,απο απλα εως και πιο συνθετα πραγματα (αλλαγη μενου,slider,εξτρα λειτουργιες), την ωρα που κραταει ομηρο την πληρωμη σου μεχρι να κανεις ολα τα παραπανω. Ισως να ειναι και θεμα σεβασμου τελικα ολο αυτο, επειδη σαν ελευθεροι επαγγελματιες ειμαστε πιο ευαλωτοι απο μια ΑΕ.
doomya Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Νομίζω ότι σιγά - σιγά κατανοούν και οι δυο πλευρές ότι φθηνό και καλό δεν υπάρχει. Επίσης το ότι θα φτιαχτεί μια σελίδα δεν σημαίνει ότι οι πελάτες θα κάνουν ουρά για να αγοράσουν. Αν κάποιος προσλάβει τον "Γιωργάκη" για να του φτιάξει την σελίδα με 300 ευρώ (χωρίς βιβλία και ΦΠΑ) θα καταφέρει μόνο να κάνει ζημιά στην επιχείρηση του. Η συμβουλή που θα σου δώσω είναι να μην ευτελίζεις την δουλειά σου και να μην δίνεις μικρές προσφορές σε πελάτες. Αν δίνεις μικρές υπολόγισε με πολύ προσοχή τον χρόνο που θα πάρει η κατασκευή και το ενδεχόμενο να ζητά ο πελάτης έξτρα εργασιούλες (χωρίς έξτρα πληρωμή). Αυτό μπορείς να το καταλάβεις εύκολα από την συνάντηση που θα έχετε. Μετά απάντησε μόνος σου στο ερώτημα, θα βγάλω κέρδος από αυτήν την δουλειά; Αν ναι προχωράς. Εφόσον διαθέτεις μπλοκάκι γνωρίζεις πολύ καλά ότι μετά από κάθε πληρωμή λόγο φόρων κτλ μένει, δεν μένει ένα 20% καθαρό κέρδος. Οπότε μην νιώθεις ότι τρομάζεις τους πελάτες δίνοντας μια κανονική τιμή που θα είσαι ευχαριστημένος, διότι και αυτοί ανήκουν στο ίδιο φορολογικό σύστημα και υπολογίζουν στο μυαλό τους τι έχεις να πληρώσεις. 1
defacer Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Δεν υπάρχει μπούσουλας σ' αυτά τα πράγματα. Το ποιά αμοιβή πρέπει να ζητήσεις εξαρτάται από δύο πράγματα, το πόσα θεωρείς εσύ ότι σε ικανοποιούν για την υπηρεσία που προσφέρεις, και το πόσα ζητάει ο κόσμος στην αγορά για την προσφορά παρόμοιας υπηρεσίας. Και μη ξεχνάς, πρέπει πρώτα απ' όλα να πουλάς την υπηρεσία που ο πελάτης θέλει. Αν ο πελάτης θέλει joomla σήμερα το απόγευμα δεν έχει κανένα νόημα να μιλάς για υψηλή ποιότητα, υψηλή ραπτική κλπ. Δεν τον ενδιαφέρει, αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να έχει Joomla το απόγευμα. Φυσικά αυτό που είπα είναι τόσο γενικό που σημαίνει τίποτα και τα πάντα. "Υπηρεσία" μπορεί να είναι η ποιότητα της δουλειάς, η ταχύτητα, η εμπειρία αυτουνού που την κάνει, το warm fuzzy feeling που αφήνεις στον πελάτη πως όταν χρειαστεί κάτι θα είσαι εκεί να τον υποστηρίξεις, κλπ κλπ. Θα σε συμβούλευα να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι ακριβώς προσφέρεις (το "ε να για ένα στήσιμο wordpress λέμε" είναι προφανής αλλά ταυτόχρονα και αφελής απάντηση) το οποίο έχει αξία για τον πελάτη (προφανώς σε κάποιον που θέλει μια γρηγοράντζα δεν έχει νόημα να λες για forward-looking architecture κλπ) και πόσα χρήματα θα ήθελες εσύ να πληρωθείς για να νιώθεις πως η επαγγελματική σου ασχολία αξίζει τον κόπο. Από τα 1 και 2 προκύπτει το πόσα είναι διατεθειμένος ο πελάτης να πληρώσει -- το "market value" αν θες της υπηρεσίας που προσφέρεις. Από το 3 προκύπτει το πόσα είσαι διατεθειμένος εσύ να πάρεις. Αν αυτά τα δύο νούμερα είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο, συγχαρητήρια, να ζητάς τόσα και όλα καλά. Αν δεν είναι, τότε κάνεις κάτι λάθος και πρέπει είτε να προσαρμόσεις το 3 είτε να προσανατολιστείς σε προσφορά άλλης υπηρεσίας. Επίσης, αυτό που λες ότι δεν πρέπει να μας αφορά το budget του πελάτη; Είναι λάθος. Δεν το λέω με την έννοια πως πρέπει να μαδήσεις τον καθένα όσο σε παίρνει, αλλά με την έννοια πως οι πελάτες με διαφορετικά budget έχουν διαφορετικές απαιτήσεις. Θα τους πουλήσεις διαφορετικά πράγματα (ακόμα κι αν σε τεχνικό επίπεδο εν τέλει κάνεις ακριβώς το ίδιο!) και θα ζητήσεις διαφορετική αμοιβή. Στον ξενοδόχο δεν πουλάς "ένα σάιτ για το ξενοδοχείο σου". Πουλάς "τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσει την πελατεία του". Το σάιτ είναι απλά το όχημα με το οποίο θα το πετύχεις, και κατ' επέκταση το πόση δουλειά σε κιλά χρειάστηκε για να το κάνεις δεν έχει σημασία. Σημασία έχει το αποτέλεσμα και το πόσο καλά καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη. Ελπίζω να βγάζω νόημα. 2
XPHSTOS_ Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Απο που και ως που μπορεις με 100% σιγουρια να παραδοσεις ενα eshop το οποιο θα βγαζει 50k το χρονο;; Ακομα και να υπαρχει το potential να γινει κατι τετοιο θα παρει καιρο. Θα χρειαστει διαφημιση, επενδυση χρονου και χρηματος. Πως μπορεις να ζητησεις ποσοστο βαση του τι θα βγαζει ο πελατης!!!;; Με το σκεπτικο σου, μπορει καλιστα ο πελατης να του πει οκ αλλα αν δεν εχω 30-50κ εσοδα θα μου επιστρεψεις την διαφορα. Καταλαβαινω πως το πιο πιθανο ειναι τα ποσα που ανεφερες να ειναι για παραδειγμα, η σκεπτικη σου ομως δεν ειναι κατι που θα συμβουλευα ειδικα σε ενα ατομο που α) ειναι one-man brand και β) νεος στο χωρο. Μπορει ο OP να παραδωσει case studies με παρομοια του εργα που εχει πετυχει το σκοπο του; Εχει φτιαξει plan για την πορεια της σελιδας; Με ποιο σκεπτικο να ζητησει ποσοστα απο τα πιθανα εσοδα του καταστηματος; Ειναι εντελως ακυρο κατα τη γνωμη μου. Ο @XPHSTOS_ μαλλον θελει να πει πως καποιος σοβαρος επαγγελματιας που θελει να κανει μια επενδυση εχει λαβει υποψην του ολα τα ρισκα της. Αν ειναι σιγουρος οτι το eshop με τα οικοδομικα του υλικα θα εχει τζιρο 50.000 ευρω το χρονο τοτε θα πρεπει να κοιταξει να βαλει το χερι βαθια στην τσεπη -σε ολους τους τομεις- για να φτασει σε αυτον τον σκοπο. Αν δεν ειναι σιγουρος για το αποτελεσμα ισως πρεπει να κοιταξει μια μικροτερη επενδυση οπως πχ να βαλει τον ανηψιο του να στησει κατι απο το themeforest και να του δωσει κατι για τον κοπο του. Αυτό ακριβώς είναι το point μου. Αν ο πελάτης έχει κάνει σοβαρή έρευνα και μελέτη, έχει budget, έχει στόχους.. έχει πρόγραμμα/πλάνο. Πάνω σε εκείνο το πλάνο ή μέσα σε αυτό αν προτιμάς είσαι και εσύ, ο developer Όσο για το αν θα δεχθεί ο πελάτης να σε πληρώσει για την αξία που θα πάρει, αν πάρει, είναι καθαρά δικό του θέμα. Αυτός κάνει την επένδυση, αυτός παίρνει το ρίσκο. Δικό του είναι επίσης και το φταίξιμο αν επιλέξει λάθος συνεργάτες για την δουλειά που θέλει. Αν για παράδειγμα πάρει έναν γαμάτο developer αλλά το branding της επιχείρησης το δώσει σε ένα ανηψάκι του και τα κάνει μαντάρα... εσύ θα φταις? Δεν πρέπει να πληρωθείς στο ακέραιο γιατί δούλεψες για ένα άρτιο, από την πλευρά σου, αποτέλεσμα? Εσύ είσαι απλά ένας συνεργάτης του που τον βοηθας με το expertise σου να φτάσει στο αποτέλεσμα που θέλει. Δεν θα κάνεις εσύ πλάτες ή όποιος ελευθ. επαγγελματίας συνεργαστεί μαζί του, μέχρι να βγάλει λεφτά ο άλλος... Πόσες φορές έκανες δουλειά σε πελάτη που του απέφερε κέρδος μεγαλύτερο απ'οτι περίμενε και σου έδωσε έστω και 1€ παραπάνω? Να σου ζητήσει να κόψεις τιμούλα όμως ήξερε... Προτείνοντας ένα τέτοιο σύστημα τιμολόγησης, δείχνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για εσένα. Προβάλεις το expertise σου. Πόσες φορές αγόρασες κάτι επειδή ήταν "μάρκα"? πχ. έχεις 2 λάπτοπ. Ένα Sony και ένα Lenovo. Τις περισσότερες φορές, αρκεί να πει ο πωλητής ένα "Δεν χρειάζεται να πω πολλά... SONY" και το πούλησε και ας έχει ίδια specs σε διπλή τιμή. Βέβαια η SONY έχει και καλύτερο support και ποιότητα κατασκευής από την Lenovo, ασχέτως που έχουν και τα 2 ίδια specs. Το μεγάλο λάθος από την πλευρά σου, θα ήταν να προβάλεις expertise και να πουλήσεις Lenovo στην τιμή Sony. Τότε την έβαψες γιατί ως γνωστόν καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο. https://www.shopify.com/partners/blog/113020358-a-web-designer-s-guide-to-pricing-strategies Γενικά δεν υπάρχει μια συνταγή όλο το πελατολόγιο. Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός αλλά πάνω-κάτω μπορείς να μην μπαίνεις μέσα, αλλά ούτε να υπερκοστολογείς την δουλειά σου. Αλλιώς θα χρεώνεται το support (bug fixing, updates κλπ) και αλλιώς η κατασκευή του site. 1
CyberCr33p Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Εφόσον διαθέτεις μπλοκάκι γνωρίζεις πολύ καλά ότι μετά από κάθε πληρωμή λόγο φόρων κτλ μένει, δεν μένει ένα 20% καθαρό κέρδος. Οπότε μην νιώθεις ότι τρομάζεις τους πελάτες δίνοντας μια κανονική τιμή που θα είσαι ευχαριστημένος, διότι και αυτοί ανήκουν στο ίδιο φορολογικό σύστημα και υπολογίζουν στο μυαλό τους τι έχεις να πληρώσεις. Και μην ξεχνάς ότι ο πελάτης θα περάσει το τιμολόγιο ως έξοδα οπότε τους φόρους και τις εισφορές που θα επιβαρυνθεί αυτός που κατασκευάζει ιστοσελίδες θα τις γλιτώσει ο πελάτης. Δηλαδή εάν τον χρεώσει 1000 ευρώ + ΦΠΑ ο πελάτης στην χειρότερη περίπτωση θα είναι σαν να έχει δώσει 500 ευρώ ή και λιγότερα.
koumos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Βασικό κριτήριο είναι ΠΑΝΤΑ οι τιμές του ανταγωνισμού. Αν πεις στον πελάτη μία τιμή Χ και αυτός βρει την ίδια υπηρεσία σε τιμή Χ-100euro δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμήσει εσένα. Φυσικά στην περίπτωση που δεν γνωρίζει ούτε εσένα ούτε τον ανταγωνισμό.Το να σκέφτεσαι τι θα κερδίσει ο πελάτης από τη δημιουργία σου δεν έχει νόημα εφόσον ο ανταγωνισμός είναι ο ουσιαστικός μοχλός της επιλογής του. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι η υπηρεσία που προσφέρεις εσύ είναι ανώτερη του ανταγωνισμού και ΜΠΟΡΕΙΣ να την πουλήσεις σωστά ώστε να τον πείσεις τότε χρέωσε ένα premium.
Ruhl Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 http://thenuschool.com/how-much#/startΙσως οι κατηγοριες που βαζει να τις θεσεις υποψην και εσυ για να αυξησεις/μειωσεις την δικη σου κοστολογηση αναλογως με ποιον εχεις να κανεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα