Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Panos-Rodos είπε

Καλησπέρα παλικάρια,μια ερώτηση,έχω παραγγείλει άπειρες φορές από AliExpress, όλα καλώς.Εψω παραγγείλει από Ευρωπαϊκή αποθήκη και μου έχουν δώσει ένα Tracking number που ξεκινάει από XW και τελειώνει σε JF ,μέθοδος αποστολής είναι DE_GLS_EU_Standard,στην Ελλάδα με ποια εταιρία παραλαμβάνω γνωρίζει κάποιος?

Καλησπέρα, Στην GLS γράφουν πως συνεργάζονται με την ACS https://gls-group.eu/GROUP/en/gls-partners/?partner=greece Αλλά θα το δεις και εδώ καποια στιγμή https://parcelsapp.com/

1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Παιδιά το LP0******* τι είναι και πότε έρχεται συνήθως; 

Το LP********** ειναι εσωτερικό tracking number για Κίνα μόνο που παίρνουν τα δέματα μας και πάντα αλλάζει σε κάτι άλλο ανάλογα με τον τρόπο αποστολής. Όταν αλλάξει θα το δεις στο Aliexpress, επίσης όταν θα έχει αλλάξει αν βάλεις το tracking number LP********** εδώ https://parcelsapp.com/ θα δεις το next tracking number.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Καλησπέρα, Στην GLS γράφουν πως συνεργάζονται με την ACS https://gls-group.eu/GROUP/en/gls-partners/?partner=greece Αλλά θα το δεις και εδώ καποια στιγμή https://parcelsapp.com/

Το LP********** ειναι εσωτερικό tracking number για Κίνα μόνο που παίρνουν τα δέματα μας και πάντα αλλάζει σε κάτι άλλο ανάλογα με τον τρόπο αποστολής. Όταν αλλάξει θα το δεις στο Aliexpress, επίσης όταν θα έχει αλλάξει αν βάλεις το tracking number LP********** εδώ https://parcelsapp.com/ θα δεις το next tracking number.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 7 αντικειμένων, από διαφορετικούς πωλητές, έχει ενοποιηθεί, καθώς όλες φέρουν τον ίδιο tracking number. Και θα έρθουν με την ίδια επιλογή, AliExpress Selection Standard.

Το θέμα είναι το εξής: Κάθε αντικείμενο, ενώ φέρει τον ίδιο αριθμό, που σημαίνει ότι θα παραλάβω ένα πακέτο, λέει διαφορετική ημερομηνία παράδοσης, με αρκετά μεγάλη απόκλιση. 

Βασικά, έχω 3, 21, 24 Δεκεμβρίου & 25 Νοεμβρίου. Και το current status είναι: Processing at departure country/region sorting center


Ποια από όλες ισχύει; Ευχαριστώ.

 

Επεξ/σία από Rebelos2018
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε

Παραγγελία 7 αντικειμένων, από διαφορετικούς πωλητές, έχει ενοποιηθεί, καθώς όλες φέρουν τον ίδιο tracking number. Και θα έρθουν με την ίδια επιλογή, AliExpress Selection Standard.

Το θέμα είναι το εξής: Κάθε αντικείμενο, ενώ φέρει τον ίδιο αριθμό, που σημαίνει ότι θα παραλάβω ένα πακέτο, λέει διαφορετική ημερομηνία παράδοσης, με αρκετά μεγάλη απόκλιση. 

Βασικά, έχω 3, 21, 24 Δεκεμβρίου & 25 Νοεμβρίου. Και το current status είναι: Processing at departure country/region sorting center


Ποια από όλες ισχύει; Ευχαριστώ.

 

Λογικά ειναι από προσφορά Choice, είτε ειναι είτε δεν ειναι από την στιγμή που ειναι με Aliexpress selection standard να τα περιμένεις σε 12 - 16 μέρες, μπορεί και λίγο πιο νωρίς.

Όταν έρθει το δέμα τράβα βίντεο το unboxing, καμια φορά (πάρα πολύ σπάνια) μπορεί να μπερδέψουν κάποιο δέμα και αντί για κάτι που παράγγειλες να έχει κάτι άλλο μέσα.

Έχω πάρει πάρα πολλά δέματα και μου έτυχε μια φορά, αντί για 2 straps για ρολόι είχε 2 θήκες για iphone, άνοιξα dispute πήρα τα χρήματα πίσω κρατώντας και τις θήκες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Zeroskill said:

Φίλε μου καλησπέρα στα δύο πρώτα είναι επικίνδυνο να πιαστεί το ζωντανό αν δυσλειτουργησει, καλύτερα το τελευταίο που κάνει περιστροφική κίνηση όπως του πλυντηρίου και έχει αρκετές δικλείδες

 

Επεξ/σία από omokas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Zeroskill είπε

Καλησπέρα. και αυτά τα καταστήματα κατά 99% να ειναι scam και μπορεί και να ανήκουν στον ίδιο πωλητή. Στο πρώτο κατάστημα αν δεις τα reviews https://www.aliexpress.com/store/1103308606/pages/feedback.html?spm=a2g0o.store_pc_home.pcShopHead_2007360984830.2&sortType=bestmatch_sort και πατήσεις πάνω στο 1 αστέρι θα δεις τελευταία εμφανίζονται σχόλια που μιλάνε για fake tracking number. Στο δεύτερο κατάστημα λογικά θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε λίγες μέρες. Επισης τα 5 αστέρια πρέπει να ειναι fake reviews.

Με την ευκαιρία να γράψω μια παρόμοια περίπτωση με fake tracking number και πως το χειρίστηκα.

Πρόσφατα παράγγειλα από ένα τέτοιο κατάστημα επίσης με αποστολη από Ισπανία ένα tv box που η αξία του έπαιζε στα 120-130€ και αυτό το κατάστημα το είχε στα 68€ με καποια κουπόνια έπεσε περίπου στα 55€. Είχε λίγα 5 αστερία σχόλια όταν παράγγειλα αλλά μετά από 2 μέρες άρχισαν να εμφανίζονται πολλά με ένα αστέρι και να μιλάνε για scam και fake tracking number.

Από την αρχή ήξερα κατά 90% δεν θα παραλάβω και θα ειναι scam και ένα 10% έλεγα μπορεί επειδή ειναι σχετικά καινούργιο κατάστημα να θέλει να κάνει πωλήσεις και να ανεβάσει το store rating. Έχοντας και στο μυαλό πως όλα τα κατάστημα καποια στιγμή ξεκίνησαν με 0 πωλήσεις και 0 rating.

Έχοντας καποια εμπειρία και εμπιστοσύνη στο Aliexpress προχώρησα στην αγορά.

Έκανα την αγορά στις 27/10/24 την επόμενη μέρα μου έστειλε ένα tracking number με DHL φαινόταν να περπατάει κανονικά το δέμα μεχρι που έφτασε Ελλαδα και φάνηκε παραδόθηκε αλλά όχι σε εμένα. (Φώτο 1)

Μπαίνοντας στη DHL έδειχνε ότι το tracking number δεν ήταν δικό μου το οποίο κράτησα και για αποδείξεις στο dispute (Φώτο 2)

Μίλησα με το ρομπότ την EVA και μου έλεγε πως το δέμα ειναι στο δρόμο και μπορώ να ανοίξω dispute σε 10 μέρες, έγραψα live agent στο chat και μίλησα με εκπρόσωπο και της εξήγησα τι έγινε και μου άνοιξε dispute. Να σημειώσω πως όταν το κοίταξε η εκπροσώπους στο Aliexpress φαινόταν πως ο πωλητής ετοιμάζει το δέμα και δεν το έστειλε ακόμα. (Φώτο 3+4)

Άνοιξε αυτόματα dispute και το Aliexpress χωρίς να κάνει την παραμικρή ερώτηση μου έκανε πρόταση για full refund την οποία και δέχτηκα. (Φώτο 5)

Αν δεν ήταν η DHL που μέσω του chat μπορούσα να αποδείξω πως αυτό το tracking number δεν αντιστοιχεί στον τ.κ. μου και στο τηλ. μου τοτε θα έπρεπε να στείλω εμαιλ στην μεταφορική και να ρωτήσω αν αυτό το δέμα ήταν για εμένα και αν αντιστοιχεί στο όνομα μου, τ.κ. και τηλ. μου και θα χρησιμοποιούσα την απάντηση τους ως απόδειξη ότι το tracking number ήταν fake.

Screenshot_20241031_161453_AliExpress.jpg

dhl.jpg

live chat 1.jpg

live chat 2.jpg

Screenshot_20241109_170239_AliExpress.jpg

Επεξ/σία από sakisgri
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, omokas είπε

Φίλε μου καλησπέρα στα δύο πρώτα είναι επικίνδυνο να πιαστεί το ζωντανό αν δυσλειτουργησει, καλύτερα το τελευταίο που κάνει περιστροφική κίνηση όπως του πλυντηρίου και έχει αρκετές δικλείδες

Ο ίδιος πωλητής (που έχει 4.5 αστέρια είναι οκ) έχει και πιο φθηνά το ίδιο προϊον πάλι με shipping από Ευρώπη 

https://a.aliexpress.com/_EzFkVHL

 

Σε ευχαριστώ πολύ,το έξαψα λίγο το συγκεκριμένο μοντέλο και είναι κανά δύο χρόνια στην αγορά και δεν έχει βγει κάτι. Κάτι άλλα generic έχουν βγάλει πρόβλημα. Θα το τσεκάρω ξανά καλού κακού..

 

1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Καλησπέρα. και αυτά τα καταστήματα κατά 99% να ειναι scam και μπορεί και να ανήκουν στον ίδιο πωλητή. Στο πρώτο κατάστημα αν δεις τα reviews https://www.aliexpress.com/store/1103308606/pages/feedback.html?spm=a2g0o.store_pc_home.pcShopHead_2007360984830.2&sortType=bestmatch_sort και πατήσεις πάνω στο 1 αστέρι θα δεις τελευταία εμφανίζονται σχόλια που μιλάνε για fake tracking number. Στο δεύτερο κατάστημα λογικά θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε λίγες μέρες. Επισης τα 5 αστέρια πρέπει να ειναι fake reviews.

Με την ευκαιρία να γράψω μια παρόμοια περίπτωση με fake tracking number και πως το χειρίστηκα.

Πρόσφατα παράγγειλα από ένα τέτοιο κατάστημα επίσης με αποστολη από Ισπανία ένα tv box που η αξία του έπαιζε στα 120-130€ και αυτό το κατάστημα το είχε στα 68€ με καποια κουπόνια έπεσε περίπου στα 55€. Είχε λίγα 5 αστερία σχόλια όταν παράγγειλα αλλά μετά από 2 μέρες άρχισαν να εμφανίζονται πολλά με ένα αστέρι και να μιλάνε για scam και fake tracking number.

Από την αρχή ήξερα κατά 90% δεν θα παραλάβω και θα ειναι scam και ένα 10% έλεγα μπορεί επειδή ειναι σχετικά καινούργιο κατάστημα να θέλει να κάνει πωλήσεις και να ανεβάσει το store rating. Έχοντας και στο μυαλό πως όλα τα κατάστημα καποια στιγμή ξεκίνησαν με 0 πωλήσεις και 0 rating.

Έχοντας καποια εμπειρία και εμπιστοσύνη στο Aliexpress προχώρησα στην αγορά.

Έκανα την αγορά στις 27/10/24 την επόμενη μέρα μου έστειλε ένα tracking number με DHL φαινόταν να περπατάει κανονικά το δέμα μεχρι που έφτασε Ελλαδα και φάνηκε παραδόθηκε αλλά όχι σε εμένα. (Φώτο 1)

Μπαίνοντας στη DHL έδειχνε ότι το tracking number δεν ήταν δικό μου το οποίο κράτησα και για αποδείξεις στο dispute (Φώτο 2)

Μίλησα με το ρομπότ την EVA και μου έλεγε πως το δέμα ειναι στο δρόμο και μπορώ να ανοίξω dispute σε 10 μέρες, έγραψα live agent στο chat και μίλησα με εκπρόσωπο και της εξήγησα τι έγινε και μου άνοιξε dispute. Να σημειώσω πως όταν το κοίταξε η εκπροσώπους στο Aliexpress φαινόταν πως ο πωλητής ετοιμάζει το δέμα και δεν το έστειλε ακόμα. (Φώτο 3+4)

Άνοιξε αυτόματα dispute και το Aliexpress χωρίς να κάνει την παραμικρή ερώτηση μου έκανε πρόταση για full refund την οποία και δέχτηκα. (Φώτο 5)

Αν δεν ήταν η DHL που μέσω του chat μπορούσα να αποδείξω πως αυτό το tracking number δεν αντιστοιχεί στον τ.κ. μου και στο τηλ. μου τοτε θα έπρεπε να στείλω εμαιλ στην μεταφορική και να ρωτήσω αν αυτό το δέμα ήταν για εμένα και αν αντιστοιχεί στο όνομα μου, τ.κ. και τηλ. μου και θα χρησιμοποιούσα την απάντηση τους ως απόδειξη ότι το tracking number ήταν fake.

Screenshot_20241031_161453_AliExpress.jpg

dhl.jpg

live chat 1.jpg

live chat 2.jpg

Screenshot_20241109_170239_AliExpress.jpg

sakisgr σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο όχι μόνο να απαντήσεις αλλά και να μοιραστείς το πάθημά σου.
Η αλήθεια είναι πως αφού η Ali κάνει refund βοηθάει αρκέτα να το τομλήσω. Θα περιμένω λίγο να δω αν βγει και τίποτα άλλο στο άλλο κατάστημα.

Ευχαριστώ πολύ!

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Zeroskill είπε

sakisgr σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο όχι μόνο να απαντήσεις αλλά και να μοιραστείς το πάθημά σου.
Η αλήθεια είναι πως αφού η Ali κάνει refund βοηθάει αρκέτα να το τομλήσω. Θα περιμένω λίγο να δω αν βγει και τίποτα άλλο στο άλλο κατάστημα.

Ευχαριστώ πολύ!

 

Αυτό που με κάνει να πιστεύω πως και το δεύτερο κατάστημα ειναι απάτη ειναι ότι αν και φαινεται πως το κατάστημα λειτουργεί από 7 Αυγούστου του 2023 όλα τα reviews ειναι από 30/10/24 και μετά. Επίσης τα reviews φαινεται σαν να τα έγραψε το ίδιο άτομο όλα.

Πιστεύω πως αυτός ο απατεώνας κάποτε άνοιξε πολλά καταστήματα και τα άφησε κενά και όταν τρώει ban το ένα βάζει προϊόντα σε κάποιο άλλο και λειτουργεί αυτό.

Επισης δυο reviews που κάνουν μπαμ ειναι αυτά:                                                                                                                                   48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png

Color:black Size:1000W Ships From:spain d***r,France,30 Oct 2024                                                                                                 When I made a testdrive I was so shocked that it went soo fast 45km. but Im not sure about the quality especially in winter and when it will rain on the battery holder. the lady who supported me was really friendly! and always replied on time! I definitely recommend

                                                                                                                                                                                                                 48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png
 
Color:Black Orange Size:2000W Ships From:spain x***r,France,30 Oct 2024
When I made a testdrive I was so shocked that it went soo fast 45km. but Im not sure about the quality especially in winter and when it will rain on the battery holder. the lady who supported me was really friendly! and always replied on time! I definitely recommend
 
Και τα δυο reviews ειναι ακριβώς τα ίδια, αλλά το ένα αφορά το 1000W και το άλλο το 2000W απ' ότι καταλαβαίνω αφορά κάποιο ηλεκτρικό ποδήλατο, αλλά δεν γίνεται και το 1000W και το 2000W να πηγαίνουν και τα δυο 45km.
 
EDIT: Τώρα παρατήρησα και τρίτο review ακριβώς το ίδιο αλλά με color: grey και χωρίς να αναφέρει watt.
 
  48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png48x48.png
 
Color:grey Ships From:spain y***r,France,30 Oct 2024
When I made a testdrive I was so shocked that it went soo fast 45km. but Im not sure about the quality especially in winter and when it will rain on the battery holder. the lady who supported me was really friendly! and always replied on time! I definitely recommend
 
Τρία reviews από διαφορετικούς χρήστες να γράφουν ακριβώς το ίδιο για διαφορετικά προϊόντα δεν νομίζω να ειναι τυχαίο.
Όταν γίνεται shipping από Ευρώπη ειναι ο πωλητής υπεύθυνος για την διακίνηση του δέματος και το Aliexpress δεν μπορεί να ξέρει τι γίνεται. Όταν φεύγει από Κίνα ειναι πιο safe διότι με Aliexpress η Cainiao τρόπους αποστολής τα δέματα περνάνε από αποθήκες του Aliexpress και φαινεται αν το δέμα έχει την διεύθυνση σου πάνω το σωστό βάρος κτλ.
Θέλει προσοχή λοιπόν όταν παραγγέλλουμε από Ευρωπαϊκές αποθήκες. Έχω πάρει στο παρελθόν αλλά ήταν όλα παλιά καταστήματα με πάρα πολλά reviews.
Επεξ/σία από sakisgri
  • Thanks 1
Δημοσ.

https://www.techvalue.info/aliepxress-ellada-telwneio/?fbclid=IwY2xjawGdmIJleHRuA2FlbQIxMQABHbchHOcwXAkmxFFWqNh5mJM7gwt8eoAseeaG9-VkQsq_-iaIGBMbxyadwA_aem_MIC6xhBHfv1E_oAsmXUpPA

το πρωί σήμερα το είδα,μόνο που είναι λόγο ελλειπείς ο ο οδηγός,αφού δεν αναφέρεται κάπου τι γίνεται αν το προϊόν ξεπερνά τα 186 ευρώ.Σαν να λέει ότι και αν πάρεις με choice δεν έχει τελωνείο.

Δημοσ.

Μιας και συνήθως στις αγορές μου επιλέγω ως τρόπο αποστολής το Aliexpress Standard Shipping με την επιλογή στο choice ανω των πχ 10 ευρω δωρεάν μεταφορικα, αυτά έχουμε θέμα με τελωνείο ?

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, nebtios είπε

Μιας και συνήθως στις αγορές μου επιλέγω ως τρόπο αποστολής το Aliexpress Standard Shipping με την επιλογή στο choice ανω των πχ 10 ευρω δωρεάν μεταφορικα, αυτά έχουμε θέμα με τελωνείο ?

Όχι, τα Choice ειναι με Aliexpress selection standard. https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/?do=findComment&comment=60122907

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν ενα προιόν είναι δυσεύρετο στην Ελλάδα ή η τιμή του είναι υπερβολικά υψηλή στην Ελλάδα σε σχέση με το αντίστοιχο κινέζικο να το πάρετε απο την Κίνα αναλαμβάνοντας βέβαια και το ρίσκο μη αποδεκτών επιστροφών και το  μπλέξιμο με μεταφορικές εταιρίες ναι .

Ομως προτεραιότητά μας να είναι να προτιμάμε ελληνικά καταστήματα που φορολογούνται στην Ελλάδα και δίνουν  έστω και μια θέση εργασίας σε έλληνες πολίτες.

Και προσέξτε, ειδικα με την Ali αν το προιόν πχ κοστίζει 50 ευρώ και δεν σας κάνει πρέπει να το επιστρέψετε με δικά σας έξοδα δηλαδή άλλα τόσα σχεδόν για το κούριερ , για να πάρετε είναι νέο προιόν μετά απο ένα μήνα περίπου ή να πάρετε πίσω περίπου 50 ευρώ μετά απο 20 -90 ημέρες. Αρα θα χάσετε 50 ευρώ.

Σκεφτείτε το καλά. Σε ενα ελληνικο κατάστημα έχεις την ευκαιρία να πας να το δεις ίσως και να το δοκιμάσεις και αν το παρεις και δεν  πληροί τις προυποθέσεις που θέλεις, το επιστρέφεις πολύ πιο εύκολα,οικονομικότερα  και συντομότερα...

Επεξ/σία από monoxromos
Δημοσ.
Στις 9/11/2024 στις 5:50 ΜΜ, sakisgri είπε

Καλησπέρα. και αυτά τα καταστήματα κατά 99% να ειναι scam και μπορεί και να ανήκουν στον ίδιο πωλητή. Στο πρώτο κατάστημα αν δεις τα reviews https://www.aliexpress.com/store/1103308606/pages/feedback.html?spm=a2g0o.store_pc_home.pcShopHead_2007360984830.2&sortType=bestmatch_sort και πατήσεις πάνω στο 1 αστέρι θα δεις τελευταία εμφανίζονται σχόλια που μιλάνε για fake tracking number. Στο δεύτερο κατάστημα λογικά θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε λίγες μέρες. Επισης τα 5 αστέρια πρέπει να ειναι fake reviews.

Με την ευκαιρία να γράψω μια παρόμοια περίπτωση με fake tracking number και πως το χειρίστηκα.

Πρόσφατα παράγγειλα από ένα τέτοιο κατάστημα επίσης με αποστολη από Ισπανία ένα tv box που η αξία του έπαιζε στα 120-130€ και αυτό το κατάστημα το είχε στα 68€ με καποια κουπόνια έπεσε περίπου στα 55€. Είχε λίγα 5 αστερία σχόλια όταν παράγγειλα αλλά μετά από 2 μέρες άρχισαν να εμφανίζονται πολλά με ένα αστέρι και να μιλάνε για scam και fake tracking number.

Από την αρχή ήξερα κατά 90% δεν θα παραλάβω και θα ειναι scam και ένα 10% έλεγα μπορεί επειδή ειναι σχετικά καινούργιο κατάστημα να θέλει να κάνει πωλήσεις και να ανεβάσει το store rating. Έχοντας και στο μυαλό πως όλα τα κατάστημα καποια στιγμή ξεκίνησαν με 0 πωλήσεις και 0 rating.

Έχοντας καποια εμπειρία και εμπιστοσύνη στο Aliexpress προχώρησα στην αγορά.

Έκανα την αγορά στις 27/10/24 την επόμενη μέρα μου έστειλε ένα tracking number με DHL φαινόταν να περπατάει κανονικά το δέμα μεχρι που έφτασε Ελλαδα και φάνηκε παραδόθηκε αλλά όχι σε εμένα. (Φώτο 1)

Μπαίνοντας στη DHL έδειχνε ότι το tracking number δεν ήταν δικό μου το οποίο κράτησα και για αποδείξεις στο dispute (Φώτο 2)

Μίλησα με το ρομπότ την EVA και μου έλεγε πως το δέμα ειναι στο δρόμο και μπορώ να ανοίξω dispute σε 10 μέρες, έγραψα live agent στο chat και μίλησα με εκπρόσωπο και της εξήγησα τι έγινε και μου άνοιξε dispute. Να σημειώσω πως όταν το κοίταξε η εκπροσώπους στο Aliexpress φαινόταν πως ο πωλητής ετοιμάζει το δέμα και δεν το έστειλε ακόμα. (Φώτο 3+4)

Άνοιξε αυτόματα dispute και το Aliexpress χωρίς να κάνει την παραμικρή ερώτηση μου έκανε πρόταση για full refund την οποία και δέχτηκα. (Φώτο 5)

Αν δεν ήταν η DHL που μέσω του chat μπορούσα να αποδείξω πως αυτό το tracking number δεν αντιστοιχεί στον τ.κ. μου και στο τηλ. μου τοτε θα έπρεπε να στείλω εμαιλ στην μεταφορική και να ρωτήσω αν αυτό το δέμα ήταν για εμένα και αν αντιστοιχεί στο όνομα μου, τ.κ. και τηλ. μου και θα χρησιμοποιούσα την απάντηση τους ως απόδειξη ότι το tracking number ήταν fake.

Screenshot_20241031_161453_AliExpress.jpg

dhl.jpg

live chat 1.jpg

live chat 2.jpg

Screenshot_20241109_170239_AliExpress.jpg

σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερα να κάνετε και report seller ή report item ώστε να επεμβαίνει το Aliexpress και να αφαιρεί τα προϊόντα ή και τον πωλητή. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...