agnostos99 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα. Μπορώ να μην επιλέξω Choice αποστολή μιας και κοστίζει 2,99 για μικροαντικείμενα αξιας 2-3 ευρώ? Δε βλεπω να εχω αλλη επιλογή παρα να πληρωθεί το 3ευρω και αν ειναι ετσι αγοραζω απο δω καλυτερα με 7 ευρώ τα μικροαντικειμενα.
sakisgri Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, agnostos99 είπε Καλησπέρα. Μπορώ να μην επιλέξω Choice αποστολή μιας και κοστίζει 2,99 για μικροαντικείμενα αξιας 2-3 ευρώ? Δε βλεπω να εχω αλλη επιλογή παρα να πληρωθεί το 3ευρω και αν ειναι ετσι αγοραζω απο δω καλυτερα με 7 ευρώ τα μικροαντικειμενα. Καλησπέρα, Έχεις 4 επιλογές. 1) Η το παίρνεις από Choice και πληρώνεις τα 2,99 και θα ειναι συστημένο και πιο πιθανό να έρθει με την ACS σε 12 -16 μέρες περίπου. 2) Η παίρνεις και άλλο/άλλα προϊόντα Choice να φτάσεις τα 10€ (η και παραπάνω) για να αφαιρεθούν τα 2,99 και να γίνει free shipping, συστημένο και πιο πιθανό να έρθει με την ACS σε 12 -16 μέρες περίπου. 3) Η το παίρνεις από global seller που μπορεί να το βρεις με free shipping η πολύ λίγα μεταφορικά αλλά θα έρθει με απλή αποστολη που σημαίνει θα έρθει με τα ΕΛΤΑ στην καλύτερη περίπτωση σε κανένα μήνα μπορεί και πολύ παραπάνω έως και ποτέ (πολύ σπάνια) 4) Η το βάζεις στο καλάθι μαζί με κάτι άλλο από διαφορετικό κατάστημα πάλι από global sellers έτσι πιο πιθανό να γίνει ενοποίηση δεμάτων (Combined delivery) και θα αναβαθμιστεί σε Aliexpress standard shipping δλδ συστημένο και πιο πιθανό να έρθει με την ACS σε 12 -16 μέρες περίπου. Global seller ειναι προϊόντα που δεν ειναι σε προσφορά Choice. Στο καλάθι φαινονται ξεχωριστά από τα Choice και γράφει επάνω Global seller. Κάποια από αυτά που γράφω και αν δεν ξέρεις ποιοι τρόποι αποστολής ειναι συστημενα και μη θα τα δεις στη λίστα που έχω φτιάξει εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/?do=findComment&comment=60122907 Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου από sakisgri 2 2
pomgr Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε ολους. Παρήγγειλα μια κάμερα η οποια διαπίστωσα αφού ειχε σταλεί οτι δεν μου κάνει. Έρχεται αύριο με ACS, μόλις σε 8-9 μερες απο την παραγγελία!! Τί προτεινετε να κανω για να παρω refund με οσο δυνατον λιγοτερη ταλαιπωρία. Άρνηση παραλαβής ή παραλαβή και αμεσως επιστροφή αντικειμενου; Εχει κανεις εμπειρία; Ειχα επιλεξει Choice αποστολη απο Κίνα και δωρεαν μεταφορικά Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου από pomgr
specre Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Στις 30/1/2024 στις 1:01 ΜΜ, ekrepali είπε Σχετικά με unregistered Cainio super economy που ανέφερα τις προάλλες: - 3 μήνες αναμονή, άφαντη η παραγγελία - Όταν το πακέτο ήταν Ουγγαρία για εκτελωνισμό, το tracking το έδειχνε λανθασμένα πως είναι τελωνείο στην Ελλάδα. Όταν το πακέτο έφτασε Ελλάδα, το tracking δείχνει λανθασμένα πως έφτασε στο τοπικό υποκατάστημα (και σ'αυτό το λανθασμένο tracking βασίζονται οι ηλίθοι agents. - Aνοίγω dispute, ανεβάζω ως evidence το παραπάνω λάθος στο tracking και απάντηση των EΛΤΑ ότι δεν υπάρχει τρόπος να αναζητήσουν unregistered δέματα. Έγραψα επίσης πολλές φορές ότι πήγα στο τοπικό υποκατάστημα να αναζητήσω το δέμα και δεν υπήρχε. - Χάνω το dispute μετά από διαμεσολάβηση του Αli, με αιτιολογία insufficient evidence, και με προτρέπουν να πάω στο τοπικό υποκατάστημα να παραλάβω το δέμα! - Ανοίγω appeal, το ίδιο πράγμα. Δε διαβάζουν τίποτα απ'όσα γράφουμε, απλά βλεπουνε το λανθασμένο tracking και παίζουν την ίδια κασέτα. - Πριν λιγο σκέφτηκα να παραπονεθώ στο chat... πατάω τη παραγγελία, με ρωτάει το robot αν παρέλαβα... πατάω όχι. Με ρωτάει αν έχω ανεβάζει evidence απ'το ταχυδρομείο, πατάω ναι. Μου λέει περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και πατήστε να δείτε αν έχει εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων. Ως δια μαγείας εγκρίθηκε το appeal... να'ναι καλά η Eva το ρομπότ, γιατί οι agents είναι ζωντόβολα. Ποτέ ξανά unregistered... ούτε καν συνδιαστικά γιατί αν αργήσει ο πωλητής να κάνει την αποστολή, πάλι μόνο του θα έρθει. Από μικροδέματα με χαμηλό κόστος, μόνο τα choice είναι εμπιστοσύνης... έρχονται με courier. Για οποιοδήποτε άλλο μικροδέμα των 2-3 ευρώ θα δοκιμάσω με Τemu από δω και στο εξής. Ξεθάβω την ανάρτηση του @ekrepali και να τον ευχαριστήσω. Για δεματάκι 2€ που μετά από 3 μήνες δεν το παρέλαβα, δεν μου έδιναν refund με τις αναφερθείσες δικαιολογίες. Δεν είναι φοβερό ποσό, αλλά ποιο πολύ από περιέργεια και για το "γ@μώτο". Μιλάω με την Eva (με είδε κι εμένα μορφονιό ) και μου τα έδωσε αμέσως. Το πρωί εγκρίθηκε το refund και είναι ήδη μέσα στον τραπεζικό λογ/σμό μου. 1 1
mezger Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 14 hours ago, pomgr said: Καλησπέρα σε ολους. Παρήγγειλα μια κάμερα η οποια διαπίστωσα αφού ειχε σταλεί οτι δεν μου κάνει. Έρχεται αύριο με ACS, μόλις σε 8-9 μερες απο την παραγγελία!! Τί προτεινετε να κανω για να παρω refund με οσο δυνατον λιγοτερη ταλαιπωρία. Άρνηση παραλαβής ή παραλαβή και αμεσως επιστροφή αντικειμενου; Εχει κανεις εμπειρία; Ειχα επιλεξει Choice αποστολη απο Κίνα και δωρεαν μεταφορικά Για ένα δέμα που είχε πάει στην ACS και δεν το παρέλαβα (το έστειλαν οι ίδιοι μετά από 3 μέρες πίσω, δεκαπεντάυγουστο, επιτυχίες...) το tracking status που έλεγε ότι επιστρέφεται δεν εμφανίστηκε ποτέ στο tracking του aliexpress, με αποτέλεσμα τα refund που ζητούσα να κλείνονται αυτόματα, και τα appeals να απορρίπτονται. Οι live agents έλεγαν ότι δεν έχουν πρόσβαση (λόγω great firewall) σε tracking της ACS ή της DPD για να επιβεβαιώσουν ότι το δέμα γύρισε πίσω, και δεν δέχονταν screenshots, ήθελαν βεβαίωση από την courier (δοκίμασα να πάρω χωρίς επιτυχία). Για κάποια μικροπράγματα κατάφερα να πάρω πίσω χρήματα με τον τρόπο που αναφέρουν συμφορουμίτες, μιλώντας με το chat bot, αλλά τα περισσότερα τελικά τα ξέγραψα. Δε λέω απαραίτητα ότι θα ταλαιπωρηθείς με τον ίδιο τρόπο αν δεν το παραλάβεις και το στείλεις πίσω, έχε απλά υπόψη ότι μπορεί να είναι δύσκολος ο δρόμος. 2 1
manolis940 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 6 λεπτά πριν, mezger είπε Για ένα δέμα που είχε πάει στην ACS και δεν το παρέλαβα (το έστειλαν οι ίδιοι μετά από 3 μέρες πίσω, δεκαπεντάυγουστο, επιτυχίες...) το tracking status που έλεγε ότι επιστρέφεται δεν εμφανίστηκε ποτέ στο tracking του aliexpress, με αποτέλεσμα τα refund που ζητούσα να κλείνονται αυτόματα, και τα appeals να απορρίπτονται. Οι live agents έλεγαν ότι δεν έχουν πρόσβαση (λόγω great firewall) σε tracking της ACS ή της DPD για να επιβεβαιώσουν ότι το δέμα γύρισε πίσω, και δεν δέχονταν screenshots, ήθελαν βεβαίωση από την courier (δοκίμασα να πάρω χωρίς επιτυχία). Για κάποια μικροπράγματα κατάφερα να πάρω πίσω χρήματα με τον τρόπο που αναφέρουν συμφορουμίτες, μιλώντας με το chat bot, αλλά τα περισσότερα τελικά τα ξέγραψα. Δε λέω απαραίτητα ότι θα ταλαιπωρηθείς με τον ίδιο τρόπο αν δεν το παραλάβεις και το στείλεις πίσω, έχε απλά υπόψη ότι μπορεί να είναι δύσκολος ο δρόμος. Γενικότερα οι αγορές απ' το Internet θέλουν καθημερινή παρακολούθηση. Θέλουν να βλέπεις που είναι το δέμα σου, αν έφυγε και όταν κάτι πάει ελάχιστα στραβά να μην το αφήνεις έτσι. Στείλε στο κατάστημα, μίλα με το chatbot; Κ.Ο.Κ. Γενικότερα επειδή κάνω και εγώ πολλές έχω φτιάξει Google sheets που τις βάζω μέσα τις κατατάσσω και τις παρακολουθώ μία προς μία. Το package radar βοηθάει αρκετά επίσης σε όποιον βαριέται να στήσει το εξελόφυλο, αν και δεν μου βρίσκει τα tracking της DPD το οποίο είναι κατανοητό καθώς το σύστημα tracking της είναι παντελώς ηλίθιο αλλά όπως και να χει δεν κάνεις την δουλειά σου.
mezger Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, manolis940 said: Γενικότερα οι αγορές απ' το Internet θέλουν καθημερινή παρακολούθηση. Θέλουν να βλέπεις που είναι το δέμα σου, αν έφυγε και όταν κάτι πάει ελάχιστα στραβά να μην το αφήνεις έτσι. Στείλε στο κατάστημα, μίλα με το chatbot; Κ.Ο.Κ. Γενικότερα επειδή κάνω και εγώ πολλές έχω φτιάξει Google sheets που τις βάζω μέσα τις κατατάσσω και τις παρακολουθώ μία προς μία. Το package radar βοηθάει αρκετά επίσης σε όποιον βαριέται να στήσει το εξελόφυλο, αν και δεν μου βρίσκει τα tracking της DPD το οποίο είναι κατανοητό καθώς το σύστημα tracking της είναι παντελώς ηλίθιο αλλά όπως και να χει δεν κάνεις την δουλειά σου. Καλές οι συμβουλές σου γενικά αλλά όχι ιδιαίτερα σχετικές με την περίπτωση, το δέμα ήξερα πότε έφτασε, ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να παραλάβω για τις επόμενες 5-6 μέρες, πήρα τηλέφωνο στην ACS και μίλησα με τα κεντρικά (όπου έκανε redirect το τηλέφωνο του καταστήματος, δεν υπάρχει δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας) και ειδοποίησα ότι θα καθυστερήσω για να το κρατήσουν, τελικά με αγνόησαν το έβγαλαν για επιστροφή στις 2μιση εργάσιμες. Όταν πήγα να παραλάβω μετά απο 2 μέρες, αρνήθηκαν οποιαδήποτε ευθύνη και δεν είχαν καμία διάθεση να εξυπηρετήσουν, παρότι το δέμα δεν είχε φύγει ακόμα απο το κατάστημα. Η δικαιολογία τους ήταν ότι το δέμα είχε φύγει πριν από 10και μέρες από το κέντρο διαλογής τους, οπότε για αυτούς ήταν ένα "παλιό" δέμα. Οι ίδιοι όμως άργησαν 8 μέρες να το βγάλουν για παράδοση, εξου και οι 2μιση εργάσιμες που αναφέρω (τόσες ήταν διαθέσιμο για μένα, αφού νωρίτερα δε θα μπορούσα να το πάρω, ήταν στο κατάστημα αλλά μέσα σε κάποια κλούβα ασκανάριστο). Η δικαιολογία τους για αυτό, και για την απαράδεκτα τεράστια ουρά που κόσμο που περίμενε να εξυπηρετηθεί, ήταν ότι "είναι Αύγουστος, υπάρχουν καθυστερήσεις". Προφανώς μόνο για αυτούς είναι Αύγουστος, όχι και για μένα που δεν φρόντισα Δεκαπεντάυγουστο να διακτινιστώ από την άλλη άκρη της ελλάδας για να παραλάβω τα μπλιμπλικια μου να μην τους χαλάσω τα stats. ACS Ηλιούπολης, κυρίες και κύριοι. 1
Billator Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αν κάποιος πάντως αγοράζει είτε επαγγελματικά είτε για τον ευατό του μεγάλο αριθμό δεμάτων, είχα φτιάξει ένα Google Sheet σύστημα για έναν πελάτη (πριν 7-8 μήνες) το οποίο χρησιμοποιεί το API του Parcel app (https://parcelsapp.com/pricing-api), και στέλνει email ενημερώσεων καθώς και κρατάει updated το τελευταίο status του δέματος χωρίς να χρειάζεται να γίνονται όλα load από την αρχή. Φυσικά θα του το στείλω δωρέαν, το αρνητικό είναι το κόστος του API. Αλλά για κάποιον που έχει πολλά δέματα ή είναι για επαγγελματικούς σκοπούς δεν είναι και κάτι τρομερό. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από Billator 2
PerfectParanoia Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, Billator είπε Αν κάποιος πάντως αγοράζει είτε επαγγελματικά είτε για τον ευατό του μεγάλο αριθμό δεμάτων, είχα φτιάξει ένα Google Sheet σύστημα για έναν πελάτη (πριν 7-8 μήνες) το οποίο χρησιμοποιεί το API του Parcel app (https://parcelsapp.com/pricing-api), και στέλνει email ενημερώσεων καθώς και κρατάει updated το τελευταίο status του δέματος χωρίς να χρειάζεται να γίνονται όλα load από την αρχή. Φυσικά θα του το στείλω δωρέαν, το αρνητικό είναι το κόστος του API. Αλλά για κάποιον που έχει πολλά δέματα ή είναι για επαγγελματικούς σκοπούς δεν είναι και κάτι τρομερό. Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι αλλά θέλω να σου πώ ένα μπράβο για την κίνηση. 1
manolis940 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Billator είπε Αν κάποιος πάντως αγοράζει είτε επαγγελματικά είτε για τον ευατό του μεγάλο αριθμό δεμάτων, είχα φτιάξει ένα Google Sheet σύστημα για έναν πελάτη (πριν 7-8 μήνες) το οποίο χρησιμοποιεί το API του Parcel app (https://parcelsapp.com/pricing-api), και στέλνει email ενημερώσεων καθώς και κρατάει updated το τελευταίο status του δέματος χωρίς να χρειάζεται να γίνονται όλα load από την αρχή. Φυσικά θα του το στείλω δωρέαν, το αρνητικό είναι το κόστος του API. Αλλά για κάποιον που έχει πολλά δέματα ή είναι για επαγγελματικούς σκοπούς δεν είναι και κάτι τρομερό. Όταν αναφέρει το 100 εννοεί 100 τον μήνα; Πως τα πάει με τα Ελληνικές courier και γενικότερα με dpd και ότι άλλο φέρνει το Aliexpress ; Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από manolis940
Billator Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, manolis940 είπε Όταν αναφέρει το 100 εννοεί 100 τον μήνα; Πως τα πάει με τα Ελληνικές courier και γενικότερα με dpd και ότι άλλο φέρνει το Aliexpress ; Στην ουσία 100 διαφορετικά tracking number κάθε μήνα. Το ίδιο tracking μπορείς προφανώς να το κάνεις αναζήτηση όσες φορές θες κάθε μήνα. Κάθε μήνα κάνει reset το νούμερο αυτό. Γενικά το parcelsapp είναι από τα καλύτερα site που μπορείς να χρησιμοποιήσεις έχει το πιο επιτυχημένο αυτόματο εντοπισμό carrier (από αυτά που έχω δοκιμάσει), και σου δείχνει για τις διαμεταφορές εφόσον υπάρχουν και σου εμφανίζει και τα Tracking updates της διαμεταφοράς χωρίς να χρειαστεί να βάλεις τον επόμενο κωδικό αναζήτησης. Δείχνει κανονικά για όλες τις εταιρείες στην Ελλάδα τα εσωτερικά tracking updates (δεν ξέρω για τις πολύ μικρές που λειτουργούν μόνο πχ Αττική, δεν έτυχε ποτέ να έχω δέμα από αυτές). Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από Billator
manolis940 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 26 λεπτά πριν, Billator είπε Στην ουσία 100 διαφορετικά tracking number κάθε μήνα. Το ίδιο tracking μπορείς προφανώς να το κάνεις αναζήτηση όσες φορές θες κάθε μήνα. Κάθε μήνα κάνει reset το νούμερο αυτό. Γενικά το parcelsapp είναι από τα καλύτερα site που μπορείς να χρησιμοποιήσεις έχει το πιο επιτυχημένο αυτόματο εντοπισμό carrier (από αυτά που έχω δοκιμάσει), και σου δείχνει για τις διαμεταφορές εφόσον υπάρχουν και σου εμφανίζει και τα Tracking updates της διαμεταφοράς χωρίς να χρειαστεί να βάλεις τον επόμενο κωδικό αναζήτησης. Δείχνει κανονικά για όλες τις εταιρείες στην Ελλάδα τα εσωτερικά tracking updates (δεν ξέρω για τις πολύ μικρές που λειτουργούν μόνο πχ Αττική, δεν έτυχε ποτέ να έχω δέμα από αυτές). Ναι είδα ότι είναι πραγματικά πολύ καλό. Δοκίμασα διάφορα tracking και σε κανένα δεν βρήκε πρόβλημα. Ίσως για κάποιον που ασχολείται επαγγελματικά να αξίζει τα λεφτά του
e1995kati Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα σας μεταφέρω το theard που άνοιξα για μια παραγγελία που έκανα από αλι
pomgr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Στις 27/9/2024 στις 8:54 ΠΜ, mezger είπε το tracking status που έλεγε ότι επιστρέφεται δεν εμφανίστηκε ποτέ στο tracking του aliexpress, με αποτέλεσμα τα refund που ζητούσα να κλείνονται αυτόματα, και τα appeals να απορρίπτονται. Οι live agents έλεγαν ότι δεν έχουν πρόσβαση (λόγω great firewall) σε tracking της ACS ή της DPD για να επιβεβαιώσουν ότι το δέμα γύρισε πίσω, και δεν δέχονταν screenshots, ήθελαν βεβαίωση από την courier (δοκίμασα να πάρω χωρίς επιτυχία). Δηλαδή όταν τελικά γυρισε πίσω στην αποθήκη του aliexpress, αυτοί το προώθησαν απλώς στον πωλητή οποιος πήρε και τα λεφτά του κανονικά; Αυτό λέγεται απάτη! Διακινούν εκατομμύρια δεματα με εναν μεταφορέα (DPD) και δεν εχουν προσβαση έστω μεσω καποιου extranet στα δεδομενα των αποστολών τους; Δεν μπορω να πιστεψω οτι το API της DPD σταματαει να τους τροφοδοτει με δεδομενα, αφου το δεμα συνεχιζει να διακινειται με τον ιδιο αριθμος αποστολής. Αν δεν πρόκειται για μεμομωμένο περιστατικό, υπάρχει ζήτημα.
monoxromos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Επεστρεψες τα αντικειμενα και ποιος πλήρωσε την επιστροφή γιατι εγώ για μια μικρή κονσολα ήχου, (20χ20 εκ.) το κουριερ επιστροφης μου ζήτησε περιπου 35 ευρώ και φυσικα δεν το επεστρεψα.Αξία κονσολας 45 ευρω! Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου από monoxromos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα