Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στην παρεα, παρατηρει κανας αλλος καθυστερησεις με choice? Απο 20 αυγουστου ειναι κολλημενο στο Departed from transit country/region. Συνηθως μετα απο 2-3 μερες ηταν ελλαδα οταν το εβγαζε αυτο.
Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dimitrismvr__ είπε

Καλησπερα στην παρεα, παρατηρει κανας αλλος καθυστερησεις με choice? Απο 20 αυγουστου ειναι κολλημενο στο Departed from transit country/region. Συνηθως μετα απο 2-3 μερες ηταν ελλαδα οταν το εβγαζε αυτο.
Ευχαριστω

Καλησπέρα, Πολύ σπάνια αλλά έτυχε και άλλες φορές. Δεν ειναι θέμα Choice απλώς έτυχε. Υπομονή θα ξεκολλήσει.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/8/2024 στις 6:14 ΜΜ, Billator είπε

Παιδιά "επίσημα" έχω 2 χαμένες παραγγελίες όπου περίμενα στην μία 80 μέρες στην άλλη 90 μέρες (και οι 2 choice) όπου "χάθηκαν" στο στάδιο ΠΡΙΝ το παραλάβει η DPD / Speedy και οπότε να το προωθήσει στην ACS.

Στο tracking του Aliexpress γράφει ότι είναι στην χώρα προορισμου  (όπως λανθασμένα γράφει πάντα πριν πάει στην speedy) , και το case έκλεισε κατά μου. Αυτή την στιγμή έχω κάνει appeal το dispute , και προχωράω παράλληλα με chargeback όπου λογικά θα τα πάρω κατά 99% πίσω με chargeback γιατί έχω shopping protection.

Από το Aliexpress ζητάν χαρτί που ούτε η ACS δέχεται να μου το δώσει ούτε η Speedy, δηλαδή ότι ποτέ δεν παρέλαβαν αυτά τα 2 δέματα. Στο παρελθόν έχω λάβει αντίστοιχο έγγραφο από την ACS αλλά το κατάστημα τώρα αρνείται. 

Καλησπέρα σε όλους, μπόρεσα και έβγαλα άκρη διαβάζοντας τυχαία ένα μήνυμα στο Reddit, για να γίνει αυτό στο appeal ζήτησα να ενεργοποιηθεί εκ νέου το buyer protection με την πρόφαση ότι θέλω να κάνω extend 15 μέρες ακόμα. Το κατάφερα αυτό μέσω live chat με το support του AliExpress. 

Το AliExpress φαίνεται ότι δίνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ refund , σε όλες τις tracked / registered αποστολές που παίρνουν status (δυστυχώς δεν το σημείωμα ακριβες το μήνυμα, οπότε το γράφω στο περίπου όπως το θυμάμαι):

" Problem with shipment, tracking number stopped working"

Αυτό το status εμφανίζεται ως pop out σημείωση, ακριβώς 60 μέρες απο το τελευταίο tracking update. Φυσικά είναι ξεφτίλα που πρέπει να περιμένεις 70-90 μέρες πρακτικά, αλλά σε περίπτωση που κάποιος έχει registered αποστολή, απλά περιμένει το παραπάνω status σε περίπτωση που δεν βγάλει με dispute άκρη νωρίτερα (προσοχή αν δεν βγάλουμε άκρη με το dispute πρέπει να το κλείσουμε από πλευρά μας για να μπορέσουμε να το ανοίξουμε εκ νέου).

Το αρνητικό, ότι και στις 2 παραγγελίες είχα allowance / coins από events το οποίο απλά χάνεται ,  αλλά με ένα μήνυμα στο support σου κάνουν πίστωση των coins και σου "ενεργοποιούν" το allowance για 5 μέρες εκ νέου. (Προσοχή, όλα τα κουπόνια φυσικά χάνονται, γιατί σου τα επιστρέφουν αυτόματα και είναι ήδη ληγμένα).

Αυτά 🙂

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αγόρασα από aliexpress μέσω προσφορών (pick for you) πράγματα συνολικής αξίας 68 ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω με αυτόν τον τρόπο, και από ό,τι κατάλαβα θα σταλούν όλα μαζί σε μία συσκευασία, γιατί αναφέρει για όλα ότι θα σταλούν την ίδια μέρα. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται με εκτελωνισμό κλπ. Δεν επέλεξα κάποιον τρόπο αποστολής, οπότε θεωρώ ότι θα σταλούν με ΕΛΤΑ. Επειδή υπερβαίνουν τα 24-5 ευρώ που είναι το όριο για εκτός ΕΕ αγορές, τι πιστεύετε ότι θα συμβεί; Σε περίπτωση που δεν συμφέρει η αγορά και την ακυρώσω (έχω 10 μέρες περιθώριο πριν την αποστολή τους), θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα από το aliespress;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, libkall said:

Παιδιά αγόρασα από aliexpress μέσω προσφορών (pick for you) πράγματα συνολικής αξίας 68 ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω με αυτόν τον τρόπο, και από ό,τι κατάλαβα θα σταλούν όλα μαζί σε μία συσκευασία, γιατί αναφέρει για όλα ότι θα σταλούν την ίδια μέρα. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται με εκτελωνισμό κλπ. Δεν επέλεξα κάποιον τρόπο αποστολής, οπότε θεωρώ ότι θα σταλούν με ΕΛΤΑ. Επειδή υπερβαίνουν τα 24-5 ευρώ που είναι το όριο για εκτός ΕΕ αγορές, τι πιστεύετε ότι θα συμβεί; Σε περίπτωση που δεν συμφέρει η αγορά και την ακυρώσω (έχω 10 μέρες περιθώριο πριν την αποστολή τους), θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα από το aliespress;

Δεν ξέρω ποιος σου είπε για αυτό το 24-5. Διάβασε τον sakisgri. Τα γράφει αναλυτικά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, libkall είπε

Παιδιά αγόρασα από aliexpress μέσω προσφορών (pick for you) πράγματα συνολικής αξίας 68 ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω με αυτόν τον τρόπο, και από ό,τι κατάλαβα θα σταλούν όλα μαζί σε μία συσκευασία, γιατί αναφέρει για όλα ότι θα σταλούν την ίδια μέρα. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται με εκτελωνισμό κλπ. Δεν επέλεξα κάποιον τρόπο αποστολής, οπότε θεωρώ ότι θα σταλούν με ΕΛΤΑ. Επειδή υπερβαίνουν τα 24-5 ευρώ που είναι το όριο για εκτός ΕΕ αγορές, τι πιστεύετε ότι θα συμβεί; Σε περίπτωση που δεν συμφέρει η αγορά και την ακυρώσω (έχω 10 μέρες περιθώριο πριν την αποστολή τους), θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα από το aliespress;

Με acs θα σου έρθουν σε 15-20 μέρες και δεν υπάρχει τελωνείο, οτι πλήρωσες πλήρωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BlueBlood7 είπε

Δεν ξέρω ποιος σου είπε για αυτό το 24-5. Διάβασε τον sakisgri. Τα γράφει αναλυτικά.

 

Ευχαριστώ πολύ, άκρως διαφωτιστικό αυτό το κείμενο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, NikosKallithea said:

Με acs θα σου έρθουν σε 15-20 μέρες και δεν υπάρχει τελωνείο, οτι πλήρωσες πλήρωσες.

Το με acs όχι δεν είναι σίγουρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε περίπτωση που έχω κάποιο θέμα πχ δεν ήρθε το προϊόν στον χρόνο που πρέπει,η ήρθε πχ χαλασμένο, η οτιδήποτε άλλο,υπάρχει κάπου επιλογή  στο aliexpress να μιλήσω σε live chat με κάποιον εκπρόσωπο;Αν ναι που είναι ακριβώς;Μόνο με pc γίνεται;η και από android ;

Επεξ/σία από iliata2410
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, iliata2410 said:

Σε περίπτωση που έχω κάποιο θέμα πχ δεν ήρθε το προϊόν στον χρόνο που πρέπει,η ήρθε πχ χαλασμένο, η οτιδήποτε άλλο,υπάρχει κάπου επιλογή  στο aliexpress να μιλήσω σε live chat με κάποιον εκπρόσωπο;Αν ναι που είναι ακριβώς;Μόνο με pc γίνεται;η και από android ;

Δες το ποστ μου εδώ 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/?do=findComment&comment=60313112

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, έχω μπλέξει και έχω απορίες σχετικά με μία παραγγελία που έκανα από Aliexpress, αν ξέρει κάποιος να με διαφωτίσει.
Το προϊόν είχε αξία 163.73ε και με ένα κουπόνι που έδινε την περασμένη εβδομάδα έπεφτε -20ε στα 143.73. Τα μεταφορικά με Aliexpress έιχαν 44.24ε με Aliexpress standard shipping οπότε σύνολο στο checkout πλήρωσα 182.29ε (edit:είχα και -5.67 απο coins) και ο VAT ήταν μέσα σε αυτή την τιμή.
Και κάπου εδώ αρχίζει το μπλέξιμο: Ο αποστολέας μου αναβάθμισε το shipping δωρεάν σε premium χωρίς να μου έρθει καμία ειδοποίηση, οπότε το δέμα έχει έρθει με την αγαπημένη μας UPS και αυτή τη στιγμή περιμένει να εκτελωνιστεί. Έχουμε λοιπόν και λέμε (στο περίπου): 54ε εκτελωνισμός, 18 + 17 κάτι άλλες χρεώσεις, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι μου ξαναχρεώνουν ΦΠΑ και δασμούς κάτι λιγότερο απο 45ε. Τους απάντησα στο email ότι ο φπα ειναι πληρωμένος και φαίνεται και στην απόδειξη που τους έστειλα και αναμένω απάντηση καθώς τώρα έχουν κλείσει για σκ. Το ερώτημα είναι έχω δίκιο οτι δεν πρέπει να μου χρεώσουν αυτα τα 45ε; Οκ τα υπόλοιπα ~89ε δεν έχω θέμα καθώς και πάλι είναι worth it, και ας τα χρεώθηκα άδικα εξ'αιτίας της αναβάθμισης που μου έκανε ο πωλητής στο shipping (που να ξερε κ αυτός).

Επεξ/σία από panos3521
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πετάλια για τιμονιέρα, 5-6 κιλά νομίζω έγραφε... Είναι η κλασσική περίπτωση που κάποιοι πωλητές τα πουλάνε χ+50ε με δωρεάν μεταφορικά και άλλοι χ με 50ε μεταφορικά και βγαίνει η μία η άλλη.

Επεξ/σία από panos3521
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό δυστηχώς ειναι το αιώνιο πρόβλημα του aliexpress,ποτέ δέν εισαι σίγουρος με τί θα έρθει,ενώ στο temu μέχρι τώρα δέν υπάρχουν ζητήματα τέτοια.θα πρέπει κάποιοι στο aliexpress να λύσουν αυτά τα θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panos3521 είπε

 Το ερώτημα είναι έχω δίκιο οτι δεν πρέπει να μου χρεώσουν αυτα τα 45ε; Οκ τα υπόλοιπα ~89ε δεν έχω θέμα καθώς και πάλι είναι worth it, και ας τα χρεώθηκα άδικα εξ'αιτίας της αναβάθμισης που μου έκανε ο πωλητής στο shipping (που να ξερε κ αυτός).

Ναι εχεις δίκιο. Αν σου τα χρεώσουν ξανά βγάζεις φώτο το κίτρινο αυτοκόλλητο που θα έχει βάλει το τελωνειο στο δέμα επάνω που θα αναγράφει το ποσό και την απόδειξη από την UPS και τα στέλνεις στο Aliexpress για να επιστραφεί το ποσό.

Εφόσον εχεις χρόνο θα έλεγα να μιλήσεις από τώρα με το Aliexpress. Πες τους πως εχεις πληρώσει το Vat και το ζητάνε ξανά, και το θέμα με την αλλαγή στον τρόπο αποστολής που κατέληξε στο να περασει τελωνειο το δέμα.

Επισης στο όριο 186€ δεν προσμετράτε σε αυτή το κόστος των μεταφορικών. δλδ αν πάρεις κάτι αξίας μεχρι 186€ (τιμή προϊόντος με Φ.Π.Α.) όσο και να έχει μεταφορικά πάλι δεν περνάει τελωνειο, θα δεις πάλι θα ειναι Vat Included.

1 ώρα πριν, panos3521 είπε

Ο αποστολέας μου αναβάθμισε το shipping δωρεάν σε premium χωρίς να μου έρθει καμία ειδοποίηση, οπότε το δέμα έχει έρθει με την αγαπημένη μας UPS και αυτή τη στιγμή περιμένει να εκτελωνιστεί. και ας τα χρεώθηκα άδικα εξ'αιτίας της αναβάθμισης που μου έκανε ο πωλητής στο shipping (που να ξερε κ αυτός).

 

21 λεπτά πριν, panos3521 είπε

Πετάλια για τιμονιέρα, 5-6 κιλά νομίζω έγραφε... Είναι η κλασσική περίπτωση που κάποιοι πωλητές τα πουλάνε χ+50ε με δωρεάν μεταφορικά και άλλοι χ με 50ε μεταφορικά και βγαίνει η μία η άλλη.

Τα Aliexpress standard shipping έχουν ένα όριο τα 2 κιλά όταν κάτι ζυγίζει παραπάνω ανεβαίνουν τα μεταφορικά, όσο πιο βαρύ τόσο πιο πολύ.

Μάλλον ο πωλητής κοίταξε την παρτι του και έστειλε με premium και όχι με standard γιατι έβγαινε πιο φτηνά για αυτόν.

Γιαυτό θα έλεγα αν μπορεις να διεκδικήσεις κάτι πίσω, καντο.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...