Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας,

μολις μου σταλθηκε απο ALIEXPRESS ακουστικα με αριθμο αποστολής (ALIEXPRESS standard shipping)

CNG006xxxxxxxxxx

θα περασει τελωνειο;;;;;;

λεει στο contact courrier τα ELTA

πολυ γκαντεμια ρε παιδια.  εχω παραγγειλει πολλα μικροαντικειμενα και παντα ειχαν αριθμο αποστολης

LP006χχχχχχχ και ερχοταν με ACS se 15 ημερες

Να με βοηθήσουν κάποιοι που ξέρουν

 

Επεξ/σία από gvekiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gvekiaris είπε

χω παραγγειλει πολλα μικροαντικειμενα και παντα ειχαν αριθμο αποστολης

LP006χχχχχχχ και ερχοταν με ACS se 15 ημερες

Να με βοηθήσουν κάποιοι που ξέρουν

οταν εκανες παραγγελιά τί μέθοδο αποστολής έλεγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, iliata2410 said:

οταν εκανες παραγγελιά τί μέθοδο αποστολής έλεγε;

ALIEXPRESS standard shipping

Αριθμος αποστολής:     CNG006xxxxxxxxxx

Επεξ/σία από gvekiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gvekiaris είπε

Καλημέρα σας,

μολις μου σταλθηκε απο ALIEXPRESS ακουστικα με αριθμο αποστολής (ALIEXPRESS standard shipping)

CNG006xxxxxxxxxx

θα περασει τελωνειο;;;;;;

λεει στο contact courrier τα ELTA

πολυ γκαντεμια ρε παιδια.  εχω παραγγειλει πολλα μικροαντικειμενα και παντα ειχαν αριθμο αποστολης

LP006χχχχχχχ και ερχοταν με ACS se 15 ημερες

Να με βοηθήσουν κάποιοι που ξέρουν

 

Καλησπέρα. Σε απάντησα και στο pm αλλά το κάνω και copy paste εδώ μήπως έχει και κάποιος άλλος την ίδια απορία.

Μην τρομάζεις τα CNG************ όπως και τα LP*********** ειναι εσωτερικά tracking number για Κίνα μετά αλλάζει σε κάτι άλλο. Αν θα ειναι 10ψηφιο της μορφής 76******** έρχεται με την ACS αν ειναι LA**********HU/LS*********HU/ UA**********HU/UB*********HU η κάτι παρόμοιο έρχεται με τα ΕΛΤΑ. Είτε το ένα είτε το άλλο δεν περνάει τελωνειο στην Ελλαδα.

To next tracking number μπορεις να το δεις είτε στην παραγγελία σου στο Aliexpress η να βάλεις το πρώτο tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ και να δεις το next tracking number. Αν δεν φαινεται next tracking number τοτε δεν έχει βγει ακόμα, ειναι θέμα χρόνο να εμφανιστεί.

Λογικά αφού όλα σου έχουν έρθει με την ACS μάλλον έτσι θα έρθει και αυτό. Εκτός αν ειναι φτηνό δλδ κάτω από 8,5€ και έρθει με απλή αποστολη (semitrackable) τοτε θα έρθει με τα ΕΛΤΑ.

Εδώ έχω σχεδόν οτι χρειάζεται να ξέρεις για αγορές από το Aliexpress https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/?do=findComment&comment=60122907

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ!!!

1 hour ago, sakisgri said:

Καλησπέρα. Σε απάντησα και στο pm αλλά το κάνω και copy paste εδώ μήπως έχει και κάποιος άλλος την ίδια απορία.

Μην τρομάζεις τα CNG************ όπως και τα LP*********** ειναι εσωτερικά tracking number για Κίνα μετά αλλάζει σε κάτι άλλο. Αν θα ειναι 10ψηφιο της μορφής 76******** έρχεται με την ACS αν ειναι LA**********HU/LS*********HU/ UA**********HU/UB*********HU η κάτι παρόμοιο έρχεται με τα ΕΛΤΑ. Είτε το ένα είτε το άλλο δεν περνάει τελωνειο στην Ελλαδα.

To next tracking number μπορεις να το δεις είτε στην παραγγελία σου στο Aliexpress η να βάλεις το πρώτο tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ και να δεις το next tracking number. Αν δεν φαινεται next tracking number τοτε δεν έχει βγει ακόμα, ειναι θέμα χρόνο να εμφανιστεί.

Λογικά αφού όλα σου έχουν έρθει με την ACS μάλλον έτσι θα έρθει και αυτό. Εκτός αν ειναι φτηνό δλδ κάτω από 8,5€ και έρθει με απλή αποστολη (semitrackable) τοτε θα έρθει με τα ΕΛΤΑ.

Εδώ έχω σχεδόν οτι χρειάζεται να ξέρεις για αγορές από το Aliexpress https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/?do=findComment&comment=60122907

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά "επίσημα" έχω 2 χαμένες παραγγελίες όπου περίμενα στην μία 80 μέρες στην άλλη 90 μέρες (και οι 2 choice) όπου "χάθηκαν" στο στάδιο ΠΡΙΝ το παραλάβει η DPD / Speedy και οπότε να το προωθήσει στην ACS.

Στο tracking του Aliexpress γράφει ότι είναι στην χώρα προορισμου  (όπως λανθασμένα γράφει πάντα πριν πάει στην speedy) , και το case έκλεισε κατά μου. Αυτή την στιγμή έχω κάνει appeal το dispute , και προχωράω παράλληλα με chargeback όπου λογικά θα τα πάρω κατά 99% πίσω με chargeback γιατί έχω shopping protection.

Από το Aliexpress ζητάν χαρτί που ούτε η ACS δέχεται να μου το δώσει ούτε η Speedy, δηλαδή ότι ποτέ δεν παρέλαβαν αυτά τα 2 δέματα. Στο παρελθόν έχω λάβει αντίστοιχο έγγραφο από την ACS αλλά το κατάστημα τώρα αρνείται. 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Billator είπε

Παιδιά "επίσημα" έχω 2 χαμένες παραγγελίες όπου περίμενα στην μία 80 μέρες στην άλλη 90 μέρες (και οι 2 choice) όπου "χάθηκαν" στο στάδιο ΠΡΙΝ το παραλάβει η DPD / Speedy και οπότε να το προωθήσει στην ACS.

Στο tracking του Aliexpress γράφει ότι είναι στην χώρα προορισμου  (όπως λανθασμένα γράφει πάντα πριν πάει στην speedy) , και το case έκλεισε κατά μου. Αυτή την στιγμή έχω κάνει appeal το dispute , και προχωράω παράλληλα με chargeback όπου λογικά θα τα πάρω κατά 99% πίσω με chargeback γιατί έχω shopping protection.

Από το Aliexpress ζητάν χαρτί που ούτε η ACS δέχεται να μου το δώσει ούτε η Speedy, δηλαδή ότι ποτέ δεν παρέλαβαν αυτά τα 2 δέματα. Στο παρελθόν έχω λάβει αντίστοιχο έγγραφο από την ACS αλλά το κατάστημα τώρα αρνείται. 

Δεν καταλαβαίνω γιατι να ζητάνε κάτι τέτοιο από την στιγμή που ειναι συστημένο και φαινεται ξεκάθαρα αν παρελαβες η όχι και που βρίσκεται το δέμα. Να ήταν απλή αποστολη που είτε παρελαβες είτε όχι δεν φαινεται πουθενά το καταλαβαίνω.

Ανέβασες screenshot απο π.χ το parcelsapp η 17TRACK που φαινεται μεχρι που έφτασε το δέμα και από την DPD, Speedy και ACS που λογικά θα δείχνει δεν παρέλαβαν κάποιο δέμα? Με live agent μίλησες?

Επισης νομίζω πως η απάντηση που πήρες πρέπει να ειναι αυτοματοποιημένη και αφού κάνεις appeal το κοιτάει άνθρωπος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατι να ζητάνε κάτι τέτοιο από την στιγμή που ειναι συστημένο και φαινεται ξεκάθαρα αν παρελαβες η όχι και που βρίσκεται το δέμα. Να ήταν απλή αποστολη που είτε παρελαβες είτε όχι δεν φαινεται πουθενά το καταλαβαίνω.

Είναι η τακτική που ακολουθούν τον τελευταίο καιρό, αλλά συνήθως πχ στα untracked έβγαζες άκρη στο 80ήμερο, τώρα σε αυτό που είναι και registered και φαίνεται ότι δεν το παρέλαβα δεν το δέχονται.

 

8 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Ανέβασες screenshot απο π.χ το parcelsapp η 17TRACK που φαινεται μεχρι που έφτασε το δέμα και από την DPD, Speedy και ACS που λογικά θα δείχνει δεν παρέλαβαν κάποιο δέμα? Με live agent μίλησες?

Και με ACS και με Speedy, screenshot από το tracking εσωτερικά σε αυτούς, και από parcelsapp. 
Επίσης από ACS και Speedy η επικοινωνία ήταν μέσω email για να είναι πιο ξεκάθαρο, και αναφέρουν ότι δεν μπορούν να δώσουν τέτοια βεβαίωση και πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή, οπότε τους έστειλα και αυτά σε screenshot.

 

8 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Επισης νομίζω πως η απάντηση που πήρες πρέπει να ειναι αυτοματοποιημένη και αφού κάνεις appeal το κοιτάει άνθρωπος.

Αυτό είναι το χειρότερο ότι μιλούσα με agent μέσω email και με το aliexpress (ώστε να έχω το case id και μία συνεχόμενη συζήτηση για το πρόβλημα). Τώρα που έκανα appeal θα δούμε αν αλλάξει κάτι. Το "τράβηξα" από τα μαλλιά γιατί φαινόταν ότι δεν παρέλαβα και με είχαν τρελάνει. 

Θα δούμε, η αλήθεια είναι πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια (τελευταία φορά είχα πάνω στην αλλαγή των term of use σε tracked / untracked από τις 60 στις 90 μέρες) πρόβλημα με Dispute. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Billator είπε

Είναι η τακτική που ακολουθούν τον τελευταίο καιρό, αλλά συνήθως πχ στα untracked έβγαζες άκρη στο 80ήμερο, τώρα σε αυτό που είναι και registered και φαίνεται ότι δεν το παρέλαβα δεν το δέχονται.

 

Και με ACS και με Speedy, screenshot από το tracking εσωτερικά σε αυτούς, και από parcelsapp. 
Επίσης από ACS και Speedy η επικοινωνία ήταν μέσω email για να είναι πιο ξεκάθαρο.

Αυτό είναι το χειρότερο ότι μιλούσα με agent μέσω email και με το aliexpress (ώστε να έχω το case id και μία συνεχόμενη συζήτηση για το πρόβλημα). Τώρα που έκανα appeal θα δούμε αν αλλάξει κάτι. Το "τράβηξα" από τα μαλλιά γιατί φαινόταν ότι δεν παρέλαβα και με είχαν τρελάνει. 

Θα δούμε, η αλήθεια είναι πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια (τελευταία φορά είχα πάνω στην αλλαγή των term of use σε tracked / untracked από τις 60 στις 90 μέρες) πρόβλημα με Dispute. 

Μπορεί ο agent να ήταν άπειρος. Πιστεύω θα λυθεί το θέμα. Ενημέρωσε μας αν θες πως θα πάει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να γράψω και γω την εμπειρία μου με τον Αλή

1) βλέπω φωτογραφία, βάζω παραγγελία. αυτό που παρέλαβα ήταν σε ποσότητα περίπου το 1/4 σε σχέση με αυτό της φωτογραφίας. Άφησα αρνητική κριτική και μάλιστα έγραψα οτι μου θυμίζει το τεμου

2) άλλο είδος, πληρώνω έξτρα χρήματα για να έχει τρακινγκ η αποστολή, έρχεται ελλάδα και κάπου χάνεται το δεματάκι. δεν μπορούσα να δω που βρισκόταν το δέμα, ούτε το parcelapp έδειχνε κάτι. ανοίγω dispute, το χάνω γιατί μου λέγανε ότι πρέπει να πάω να το παραλάβω αφού έχει φτάσει (που δεν είχε φτάσει). Σε επικοινωνία με τον πωλητή μου ανέφερε ότι το τρακινγκ ήταν μέχρι την είσοδο στη χώρα, μετά δεν υπήρχε δυνατότητα παρακολούθησης. Και εγώ να έχω πληρώσει για το τρακινγκ. Στον Αλή έθεσα και το εξής: το θεωρείται λογικό σε κάθε παραγγελία που βάζω να ρωτώ πιο πριν εάν το τρακινγκ είναι εντοπιζόμενο μέχρι τέλους διαδρομής? απάντηση δεν πήρα. το δεματάκι ήρθε μετά από κάνα μήνα με ταχυδρομείο

3) αγορά για τρίτη φορά του ίδιου είδους από τον ίδιο πωλητή. τις δύο προηγούμενες φορές είχα αφήσει θετική κριτική. περνα ο χρόνος για την παραλαβή χωρίς να έχει έρθει το δέμα. προσπάθησα να ανοίξω dispute και δεν μου επέτρεπε το σύστημα γιατί έλεγε ότι είναι σε στάδιο μεταφοράς το δέμα. επικοινωνώ με τον πωλητή. Μην ανησυχείς, μου λέει, το φροντίζω άμεσα. εικάζω ότι τότε έστειλε το δέμα. Τεσπα. Μετά από τον διπλάσιο και βάλε χρόνο φτάνει το δέμα. όμως αυτή τη φορά το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που είχε στείλει τις δύο προηγούμενες φορές. έχω ανοίξει dispute και τώρα πρέπει να ενημερώσω τον πωλητή για το ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών για να του επιστρέψω το δέμα. δεν ξέρω πως ακριβώς θα γίνει τώρα αυτό και ποια θα είναι η έκβαση τελικά, όμως το προϊόν είναι αξίας σχεδόν 80 ευρώ.

4) σε κάποια στιγμή μου βγάζει μήνυμα για κάποια κουπόνια. Μπαίνω στη διαδικασία να βάλω παραγγελία. δοκιμάζω το κουπόνι. μου λέει πρέπει να είναι μεγαλύτερη η παραγγελία. Την επόμενη μέρα συνεχίζω και βάζω και άλλα πράγματα στο καλάθι. πάω να εφαρμόσω το κουπόνι (το ίδιο με την προηγούμενη μέρα) και μου λέει το κουπόνι έχει ήδη χρησιμοποιηθεί (που δεν).

Ευχαριστώ πολύ Αλή, αλλά νομίζω ότι θα σε ξεχάσω πλέον...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα..Εγω έχω κάνει παραγγελία με choice κ στο track order λέει AliExpress Selection Standard...

Θα έρθουν ποτέ ή κλαφτα Χαράλαμπε??

Επίσης, παρατήρησα ότι δεν φύγανε όλα μαζί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Πανος999 είπε

Καλησπερα..Εγω έχω κάνει παραγγελία με choice κ στο track order λέει AliExpress Selection Standard...

Θα έρθουν ποτέ ή κλαφτα Χαράλαμπε??

Επίσης, παρατήρησα ότι δεν φύγανε όλα μαζί...

Αν σε βοηθάει, παραγγελία (κάμερα εξωτερικού χώρου) με Choice - AliExpress Standard , έγινε 5 του μήνα και παρέλαβα 16, όπου είχε και την παύση του 15 Αύγουστου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Πανος999 είπε

Καλησπερα..Εγω έχω κάνει παραγγελία με choice κ στο track order λέει AliExpress Selection Standard...

Θα έρθουν ποτέ ή κλαφτα Χαράλαμπε??

Επίσης, παρατήρησα ότι δεν φύγανε όλα μαζί...

Καλησπέρα, κατά 99,9% θα έρθει κανονικά. Μπορεί να συμβεί αλλά ειναι πάρα πολύ σπάνιο να χαθεί δέμα. Προσωπικά έχω πάρει εκατοντάδες προϊόντα και όλα έχουν έρθει κανονικά, συστημενα και μη.

Δεν πειράζει που δεν φύγανε όλα μαζί εφόσον ειναι Choice ακόμα και 2 δέματα να γίνει πάλι και τα 2 θα ειναι συστημενα. Έτυχε και σε εμένα κάμποσες φορές σε Choice να μη φύγουν μαζί και ακόμα και δέμα με ένα προϊόν μέσα αξιας1,5€ ήρθε συστημένο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Billator είπε

Αν σε βοηθάει, παραγγελία (κάμερα εξωτερικού χώρου) με Choice - AliExpress Standard , έγινε 5 του μήνα και παρέλαβα 16, όπου είχε και την παύση του 15 Αύγουστου. 

Εγώ παρήγγειλα 4 Αυγούστου κ δεν έχω παραλάβει ακόμα κάτι..Εκτιμώμενη παραλαβή έλεγε 14-19 Αυγούστου.μ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...