Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, billyg599 είπε

Ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντησή σου! Θυμούμουν κάτι όπως αυτό που είπες για τα choice αλλα δεν το είχα καταλάβει καλά. Υπάρχουν πολλά τρικ. (BTW εξαιρετικό το ποστ στην 424!)

Το λινκ είναι αυτό (δεν και κάτι σοβαρό φυσικά αλλά ίσως λόγω βάρους): https://a.aliexpress.com/_EyYqR1F

Το έβαλα επάνω το λινκ. Δεν βλέπω να επιλέγω κάτι λάθος. Αν είναι θα δώ οπως είπε ο sakis πιο πάνω ή θα ψάξω και κάτι άλλο.

Σας ευχαριστώ και τους δύο.

Τπτ φίλε μου να σαι καλά!

Είναι 2 προϊόντα μαζί, το NB F80 arm και το FP-2 10"-17" laptop Holder. Είναι βαριά και γιαυτό τα μεταφορικά ειναι τόσο και ο τρόπος αποστολής ειναι κυρίως Cainiao Heavy Parcel Line. Και λογικά θα ειναι ποιοτικό και μόνο από το βάρος.

Είδα στο link που έβαλες έχει ως τρόπο αποστολής το China Post Air Parcel και το Cainiao Heavy Parcel Line. Αν ειναι να το πάρεις από Κίνα θες με Cainiao Heavy Parcel Line για να μην εχεις εκπλήξεις με τελωνειο!

Είδα ότι στο link που έβαλες ειναι για πάχος γραφείου 10-90mm που πιστεύω ειναι υπέρ αρκετό, που θέλω να καταλήξω, στο link παρακάτω έχει το ίδιο δλδ 10-90mm από Πολωνία σε καλύτερη τιμή δλδ προϊόν 24,30€ και 34,39€ μεταφορικά αλλά μόνο για το Black. Τα υπόλοιπα δλδ το Black για γραφείο 90mm-120mm η με 2 καλώδια USB3 η το λευκό στέλνονται μόνο από Κίνα και μεταφορικά ανεβαίνουν στα 60,58€. https://www.aliexpress.us/item/1005004463813134.html

Θα έλεγα να στείλεις ένα μήνυμα στον πωλητή και να του ρωτήσεις αν μπορεί να το στείλει από Πολωνία όπως γράφει, αν μπορεί  θα το έπαιρνα από εκεί, που έχει και Estimated delivery on Jun 12 . Γιατι τα Cainiao Heavy Parcel Line έχουν καποια καθυστέρηση, περίπου 45-60 μέρες, και τα παραδίδει τα ΕΛΤΑ που ειναι πιο αργοί και από την καθυστέρηση.

Τώρα αν δεν μπορεί να στείλει από Πολωνία (σπάνια) και αναγκαστείς να το πάρεις από Κίνα βρες την καλύτερη τιμή (αυτή που έβαλες καλή ειναι) μπορεί και αυτός που στέλνει από Πολωνία να σου κάνει καποια προσφορά αν ειναι να το στείλει από Κίνα που να αξίζει (προσοχή με τον τρόπο αποστολής δεν θέλεις να το στείλει με courier, να το ρωτήσεις!) και υπομονή.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, keysmith said:

δεν εχει τπτ "απαγορευμένο". 5 πραγματάκια έχει (ενα φακ;o, ενα μικρόφωνο κινητού, κάτι καλώδια αντάπτορες, ενας μετρητής usb mAh/V/A  κτλ), και μάλιστα δεν τα πήρα μαζί (αλλά σε 2 ή 3 παραγγελίες με διαφορά ημέρας) μάλλον εκανε συγχώνευση μονο του. Επρεπε να περιμένω μια - δύο μέρες τουλάχιστον η πρώτη παραγγελία θα είχε φτάσει. Δεν ξέρω τι πήγε στραβά.

Από την άλλη ψάχνω μια ώρα να βρω chat και δεν ξέρω που το έχουν κρύψει ΑΝ υπάρχει τέτοιο πράγμα.. Γιατί ό,τι κανω με βγάζει σε "συχνές ερωτήσεις" που είναι ασχετa για το θεμα. 

Μετά από ψάξιμο διαπιστώνω ότι μέσα από το app και όχι από το laptop (που συνήθως μπαίνω) ίσως έχει τέτοιο πράγμα όπως chat Πήγα εκεί και βλέπω αλλα πράγματα όπως ότι μερικά από τα είδη που είχα παραγγείλει (2) μου έγιναν ήδη refund και η παραγγελία έκλεισα. Τα περισσότερα όμως είναι ανοικτά και δεν τρέχει τπτ για το aliexpress. Δλδ το ali ή οι πωλητές επέστρεψαν χρήματα 2 πραγμάτων από την "κοινή" αποστολή και οι άλλοι (ή για τα άλλα είδη) δεν επέστρεψαν και δεν είναι πουθενά!!! Μου λέει ότι σε 72 μερες θα θεωρηθεί ότι έφτασαν!!! Ο,τι να ναι.

Συγχίζομαι γατί τόσο άχρηστη εξυπηρέτηση και αδυναμία επικοινωνίας να μην μπορώ να μιλήσω με κανέναν δεν εχω ξαναδεί!! Πφφφ...

UPDATE:

βρήκα ένα chat (o θεός να το κάνει chat αφού διαλέξεις από predefined quotes) διάλεξε ΜΙΑ-ΜΙΑ τις παραγγελίες και για κάθε μία α) ρώτησα "δεν την παρέλαβα", με ρώτησε "την θέλεις ή να ανοιξω refund". είπα refund, έκανε check και είπε είναι abnormal αυτό που συμβαίνει στην παραγγελία θα issue a refund. Το έκανα το ίδιο για κάθε μικροπράγμα αυτής της αποστολής. Πήρε λίγη ώρα και τώρα ελπίζω να τα επιστρέψει.

Από το desktop δεν βλέπω να μπορείς να λύσεις τέτοια θέματα παρά μόνο από το APP διοτι εκεί υπάρχει το "chat" (ας πούμε). 

 

 

 

Μάλλον μίλησες με την Eva το bot, πάλι καλά που στο έφτιαξε έστω ένα-ένα. Πάντως εγω πριν λίγες μερες κάπως το έκανα και μίλησα μαζί τους, μου εβγαλε επιλογή speak with agent και το πάτησα θα το ξανακοιτάξω και θα ενημερώσω πως το έκανα. Οτι το έχουν κρυμμένο οσο δεν πάει ισχυεί, καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό σου. 

Μπορεί ο φακός να στην έκανε τη δουλειά πάντως αν είχε μπαταρία και δεν ήταν σκέτος αλλα και αυτοί θα έπρεπε να το στείλουν με σωστό τρόπο αποστολής και όχι μαζί με τα υπόλοιπα

EDIT: Νόμιζω για να μιλήσω με agent δεν είχα επιλέξει απο τις παραγγελίες και πάτησα "Not order related" κάπως ετσι και μετά το εμφάνισε ως επιλογή θα το κοιτάξω πάντως και ενημερώνω

Επεξ/σία από omokas
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

έκανα παραγγελία απο Ali και ενώ είχα διαλέξει Aliexpress Standard Shipping (με μεγαλύτερο κόστος φυσικά), o πωλητής μου το έστειλε με Aliexpress Saver Shipping. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό; έβγαλε άκρη;  πήρε τη διαφορά των χρημάτων πίσω;

Επεξ/σία από contravener
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το chat με εκπρόσωπο αντί για την Εva το bot θα πρέπει να επιλεξουμε πχ Not received Goods και μετά θα εμφανίσει τις παραγγελίες, πατάμε Χ και εμφανίζει κάτι επιλογές όπου επιλέγουμε "my issue is not order related". Και μετά εμφανίζει σε ένα σημείο "Chat with an agent now"

 

Screenshot_2024-06-06-12-43-46-679_com.alibaba.aliexpresshd-edit.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, contravener είπε

Καλησπέρα,

έκανα παραγγελία απο Ali και ενώ είχα διαλέξει Aliexpress Standard Shipping (με μεγαλύτερο κόστος φυσικά), o πωλητής μου το έστειλε με Aliexpress Saver Shipping. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό; έβγαλε άκρη;  πήρε τη διαφορά των χρημάτων πίσω;

Καλησπέρα. Δεν μου έχει τύχη κάτι τέτοιο, αφού δεν έχει απαντήσει κάνεις θα γράψω τι θα εκανα εγώ.

Πρώτον θα έστελνα ένα μήνυμα στον πωλητή και θα τον ρωτούσα γιατι έστειλε με saver εφόσον εχεις πληρώσει για standard. Αυτό για να δω τι θα απαντήσει και για να έχω την απάντηση του ως απόδειξη.

Δεύτερον θα άνοιγα αμφισβήτηση μόλις μου το επέτρεπε (δεν θυμάμαι τις ακριβώς μέρες που πρέπει να περάσουν αφού έγινε η παραγγελία) δοκιμάζεις ανά διαστήματα.

Η μπορεις να μιλήσεις με live agent από τώρα και να αναφέρεις το πρόβλημα σου. Εξηγεί ο φίλος @omokas ακριβώς από πάνω πως μπορεις να το κάνεις αυτό.

Πιστεύω ναι θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Το πρόβλημα όμως ειναι αν έστελνε με standard θα είχες το δέμα σου σε πάνω κάτω 15 μέρες και ειναι συστημένο, τώρα όμως με saver θα πρέπει να περιμένεις κάνα 2 μήνες και ειναι απλή αποστολη που σημαίνει δεν θα ξέρεις που βρίσκεται το δέμα σου όταν φτάσει Ελλαδα. Θα έλεγα να το αναφέρεις αυτό στο support.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/6/2024 στις 8:45 ΠΜ, contravener είπε

Καλησπέρα,

έκανα παραγγελία απο Ali και ενώ είχα διαλέξει Aliexpress Standard Shipping (με μεγαλύτερο κόστος φυσικά), o πωλητής μου το έστειλε με Aliexpress Saver Shipping. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό; έβγαλε άκρη;  πήρε τη διαφορά των χρημάτων πίσω;

Όταν σε απαντήσει πες μας τι ακριβώς σε ειπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

παραγγελίες με tracking της μορφής LAΧΧΧΧΧΧHU διακινούνται μέσω ΕΛΤΑ; Γιατί νόμιζα μέχρι τώρα ότι όλα τα Choice τα φέρνει η ACS
LA065653409HU

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 minutes ago, kitharas said:

Καλημέρα,

παραγγελίες με tracking της μορφής LAΧΧΧΧΧΧHU διακινούνται μέσω ΕΛΤΑ; Γιατί νόμιζα μέχρι τώρα ότι όλα τα Choice τα φέρνει η ACS
LA065653409HU

Ναι αυτό το tracking έρχεται με ΕΛΤΑ , τα 10ψηφια έρχονται με την ACS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικά τα tracking number είναι της μορφής LXXXXXX ή GXXXX ή CXXXX και στη συνέχεια παίρνουν 10ψήφιο. Στο parcelapp να κοιτάτε το next tracking number (αν υπάρχει).

Επεξ/σία από BlueBlood7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BlueBlood7 είπε

Αρχικά τα tracking number είναι της μορφής LXXXXXX ή GXXXX ή CXXXX και στη συνέχεια παίρνουν 10ψήφιο. Στο parcelapp να κοιτάτε το next tracking number (αν υπάρχει).

Τα LP**************** και αυτά που ανέφερες ειναι εσωτερικά tracking number για Κίνα και παίρνουν next tracking number.

Τα LA**********HU / LS**********NL δυστυχώς δεν αλλάζουν και έρχονται με τα ΕΛΤΑ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα από τελευταίο event 5 από τις 6 αποστολές Choice πήραν LA**********HU tracking μετά το εσωτερικό τους. 

Είχα να παραγγείλω κανένα 2μηνο αυτό είναι καινούριο κόλπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Billator είπε

Σε εμένα από τελευταίο event 5 από τις 6 αποστολές Choice πήραν LA**********HU tracking μετά το εσωτερικό τους. 

Είχα να παραγγείλω κανένα 2μηνο αυτό είναι καινούριο κόλπο;

Τώρα τελευταία κάποιοι έχουν αναφέρει ότι πήραν LA*********HU , CK11*****15NL και κάποιοι συνεχίζουν να παίρνουν 10ψηφιο με ACS. Προσωπικά μεχρι στιγμής (ευτυχώς) παίρνω ακόμα 10ψηφια.

Ο φίλος @omokas ρώτησε το support εδώ.

 

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...