Dantε Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Οντως τι εχουν κανει οι κινεζοι; 3 διαφορετικα αντικειμενα με 2 διαφορετικους τροπους αποστολης και ηρθαν σε 11 μερες! Την ιδια μερα τα δωσαν ACS, τα 2 με Choice και το αλλο Ciancao. Εντυπωσιακοι χρονοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Επειδή άλλαξε το σύστημα tracking του AliExpress στο app και από browser, τώρα δεν φαινεται το next tracking number ούτε εμφανίζει όλη την πορεία του δέματος. Μάλλον αφορά αυτά που θα γίνουν ενοποίηση, επίσης ούτε βλέπουμε ποια δέματα ενοποιήθηκαν. Λογικά θα διορθωθεί αλλά μεχρι τοτε ο μόνος τρόπος να δούμε το next tracking number και την πορεία ειναι να αντιγράψουμε το LP************ (εικόνα 1) και να το βάλουμε στο parcelsapp (εικόνα 2) η στην cainiao για να δούμε το next tracking number. Και αν έχουμε παραγγείλει πάνω από ένα προϊόν θα πρέπει να κάνουμε το ίδιο για κάθε παραγγελία για να δούμε ποια έχουν το ίδιο tracking number για να ξέρουμε ότι έγινε ενοποίηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostas__tz Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου Οι παραγγελίες choice έρχονται μόνο με κουριερ ACS ή μπορεί να τύχει και με ΕΛΤΑ ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 47 λεπτά πριν, Kostas__tz είπε Οι παραγγελίες choice έρχονται μόνο με κουριερ ACS ή μπορεί να τύχει και με ΕΛΤΑ ; Μόνο με ACS. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostas__tz Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, sakisgri είπε Μόνο με ACS. Και με το aliexpess standard shipping τι ισχύει; έρχονται με ACS ή ΕΛΤΑ ή όπως τυχαίνει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 8 λεπτά πριν, Kostas__tz είπε Και με το aliexpess standard shipping τι ισχύει; έρχονται με ACS ή ΕΛΤΑ ή όπως τυχαίνει; Με ACS, ειναι συστημένο (trackable). Μονο τα semitrackable έρχονται με τα ΕΛΤΑ και αυτό αν δεν γίνουν ενοποίηση. Δες ανάρτηση μου στην σελίδα 425, έχω λίστα και τα γράφω όλα εκεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
helfire2 Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2 ώρες πριν, helfire2 είπε Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Πρώτη φορα ακούω κατι τέτοιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 4 ώρες πριν, helfire2 είπε Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Αν δεν έχει επιστραφεί το ποσό, μήπως να έστελνες την απόδειξη πληρωμής στο Aliexpress; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 5 ώρες πριν, helfire2 είπε Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Λογικά δεν χρεώθηκε ο λογαριασμός σου απλά δεσμεύτηκε το ποσό. Αν ήταν revolut θα έβλεπες ήδη τα λεφτά σου. Στις Ελληνικές τράπεζες καθυστερεί αρκετά παραπάνω η διαδικασία της αποδέσμευσης. Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις το λόγο γιατί ακριβώς έγινε αυτό, κάλεσε τον πάροχο της κάρτας σου. Όπως και να έχει μην αγχώνεσαι, δες στις κινήσεις της κάρτας σου (όχι του λογαριασμού) πως εμφανίζει την χρέωση για την αγορά αυτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 12 ώρες πριν, helfire2 είπε Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση δες στην παραγγελία εκεί που λέει Refund information, μπορεί να περιμένεις μέχρι και 20 ημέρες για να σου επιστρέψουν τα χρήματα, είμαι παθών, έχω παρόμοιο θέμα με δύο παραγγελίες που ακύρωσα μισή ώρα μετά την πληρωμή. Μίλησα ήδη δύο φορές με το άθλιο help desk τους και η απάντηση ήταν να περιμένω έως τις 20 ημέρες και αν δεν μπουν αυτόματα τα λεφτά να ξαναεπικοινωνησω μαζί τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Viviandg Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 8:16 ΜΜ, aristarhos είπε Σήμερα από τα ΕΛΤΑ έλαβα email. Η ΕΕΤΤ τους ζήτησε να ερευνήσουν την υπόθεση και μου ζήτησαν ξανά ονοματεπώνυμο και διεύθυνση παράδοσης. Από βδομάδα τα νεώτερα. Αν και θα τραβήξει πολύ η ιστορία. Είχες κάποια άλλη απάντηση ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristarhos Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 9 ώρες πριν, Viviandg είπε Είχες κάποια άλλη απάντηση ; Όχι, καμία. Όλα γίνονται με «ρυθμούς δημοσίου». Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 2/3/2024 στις 5:29 ΜΜ, sakisgri είπε Επειδή άλλαξε το σύστημα tracking του AliExpress στο app και από browser, τώρα δεν φαινεται το next tracking number ούτε εμφανίζει όλη την πορεία του δέματος. Μάλλον αφορά αυτά που θα γίνουν ενοποίηση, επίσης ούτε βλέπουμε ποια δέματα ενοποιήθηκαν. Λογικά θα διορθωθεί αλλά μεχρι τοτε ο μόνος τρόπος να δούμε το next tracking number και την πορεία ειναι να αντιγράψουμε το LP************ (εικόνα 1) και να το βάλουμε στο parcelsapp (εικόνα 2) η στην cainiao για να δούμε το next tracking number. Και αν έχουμε παραγγείλει πάνω από ένα προϊόν θα πρέπει να κάνουμε το ίδιο για κάθε παραγγελία για να δούμε ποια έχουν το ίδιο tracking number για να ξέρουμε ότι έγινε ενοποίηση. Τελικά υπάρχει τρόπος να δούμε τις ενημερώσεις και τα ενοποιημένα όπως παλιά, στο orders. Αν πατήσετε σε κάποιο προϊόν και δεν φαινεται ο παλιός τρόπος πατάμε στο ίδιο προϊόν αλλά σε άλλη ενημέρωση. Επεξ/σία 6 Μαρτίου από sakisgri 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, sakisgri είπε Τελικά υπάρχει τρόπος να δούμε τις ενημερώσεις και τα ενοποιημένα όπως παλιά, στο orders. Αν πατήσετε σε κάποιο προϊόν και δεν φαινεται ο παλιός τρόπος πατάμε στο ίδιο προϊόν αλλά σε άλλη ενημέρωση. Σε εμένα αυτό το δείχνει έτσι μόνο στα 3+ items, δηλαδή να δείχνει τα combined. Έκανα αγορά 7-8 διαφορετικά προϊόντα, όλα από διαφορετικούς sellers, (και όλα μπήκαν σε δεύτερο χρόνο μετά την αποστολή στο ίδιο δέμα) από Choice, σε τυχαία από αυτά (μέσω notification όπως δείχνεις) δείχνει το νέο tracking, σε κάποια όχι αλλά σε κανένα δεν δείχνει δυστυχώς τα combined. Για να δούμε πως θα πάει το πράγμα Επεξ/σία 7 Μαρτίου από Billator 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα