Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Όταν άνοιξες dispute απέδειξες με κάποιο τρόπο ότι δεν ειναι αυθεντικός, π.χ με φώτο συγκρίνοντας το με ένα γνήσιο από το ίντερνετ, και βίντεο να δείχνει όπως λες δεν λειτουργεί;

Αν το έκανες αυτό απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι η επιλογη ειναι εκεί αν θέλεις εσύ να αποδείξεις περαιτέρω αυτά που λες.

Επισης πως πήρες την απόφαση και το έστειλες πίσω, τα έξοδα επιστροφής ποιος τα πληρώνει;

Δεν ξέρω τι έκανες, αν θες ενημέρωσέ μας. Κανονικά ανοίγεις dispute ανεβάζεις αποδείξεις να καλύπτουν αυτά που λες και στην περίπτωση σου ζητάς 100% refund , χωρίς να επιστρέψεις το προϊόν. Λογικά θα το κέρδιζες, αφού δεν λειτουργεί καν.

Μετά αποφασίζει το Aliexpress αν θα πάρεις refund χωρίς επιστροφή, στην χειρότερη θα σου έλεγε να το επιστρέψεις με έξοδα του πωλητή, αφού ειναι ξεκάθαρο δεν φταις εσύ σε κάτι.

Η αλήθεια είναι ότι άνοιξα dispute γιατί τσεκαρα και δεν ήταν αυθεντικό.Τους ανέβασα αποδείξεις και μου είπαν ότι δεν κατάλαβαν για ποιο λόγο θεωρώ ότι δεν είναι αυθεντικό (ότι να ναι),αλλά αποφάσισαν ότι μπορώ να το επιστρέψω.

Επιλογή να το κρατήσω και να μου γίνει επιστροφή χρημάτων δεν μου προτάθηκε από αυτούς.

Το επέστρεψα με δικά μου έξοδα 9€(ίσως εδώ φταίω γιατί δεν ήξερα ούτε έλεγε ότι ο πωλητής χρεώνετε τα έξοδα επιστροφής),και μετά από 1 μήνα και μου απάντησαν αυτό που έστειλα στο προηγούμενο μου ποστ.

Άρα δεν απαντάω και περιμένω;Δεν έχω άλλες φωτό να τους βάλω...

Ή να απαντήσω χωρίς φωτό;

Επεξ/σία από Fronimitis
  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Fronimitis είπε

Η αλήθεια είναι ότι άνοιξα dispute γιατί τσεκαρα και δεν ήταν αυθεντικό.Τους ανέβασα αποδείξεις και μου είπαν ότι δεν κατάλαβαν για ποιο λόγο θεωρώ ότι δεν είναι αυθεντικό (ότι να ναι),αλλά αποφάσισαν ότι μπορώ να το επιστρέψω.

Επιλογή να το κρατήσω και να μου γίνει επιστροφή χρημάτων δεν μου προτάθηκε από αυτούς.

Το επέστρεψα με δικά μου έξοδα 9€(ίσως εδώ φταίω γιατί δεν ήξερα ούτε έλεγε ότι ο πωλητής χρεώνετε τα έξοδα επιστροφής),και μετά από 1 μήνα και μου απάντησαν αυτό που έστειλα στο προηγούμενο μου ποστ.

Άρα δεν απαντάω και περιμένω;Δεν έχω άλλες φωτό να τους βάλω...

Ή να απαντήσω χωρίς φωτό;

Έπρεπε να γράψεις εδώ όταν παρελαβες και δεν ήταν αυτό που παράγγειλες και δεν δούλευε. Θα σε καθοδηγούσαμε πως να κάνεις το dispute σωστά και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω και λογικά χωρίς να στείλεις το προϊόν.

Όταν ανοίγεις dispute υπάρχει η επιλογη για  "Refund only" που κρατάς το προϊόν, και το "Refund and return" που μάλλον επέλεξες εσύ. Δες φώτο κάτω.

Στην αρχή το Aliexpress δεν κάνει καμία πρόταση, εσύ ζητάς, μετά η δέχεται την πρόταση σου (σπάνια) ο πωλητής η κάνει μια δική του πρόταση (δλδ προσπαθείτε να τα βρείτε ανά μεταξύ σας μέσω το dispute πάντα). Αν δεν συμφωνείς με την πρόταση του πωλητή κάνεις reject και μετά κάνει step in το Aliexpress και κάνει 2 προτάσεις, αν δεν συμφωνείς με καμία από τις 2 κάνεις Appeal (έφεση) και ανεβάζεις καινούργιες αποδείξεις, αν τους πείσεις λογικά η πρόταση μετά θα ειναι αυτή που ζήτησες εσύ.

Γνώμη μου ειναι δεν χρειάζεται να ανεβάσεις κάτι (αφού δεν εχεις κιόλας) φαινεται το dispute να προχωράει κανονικά. Έχει ενημερώσει το Aliexpress τον πωλητή να καθαρίσει το τελωνειο και να παραλάβει το δέμα, και του δίνει 7 μέρες να το κάνει. Αν περάσουν οι 7 μέρες και δεν κάνει κάτι ο πωλητής λογικά θα πάρεις αυτόματα refund.

Ελπίζω στο dispute να έγραψες και με κάποιο τρόπο να απέδειξες ότι δεν λειτουργεί το ssd. Το λέω γιατι αν δεν το έκανες μπορεί ο πωλητής να το εκμεταλλευτεί και να πει το έστειλες πίσω χαλασμένο. Σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να σε τρομάξω απλώς το γράφω να το εχεις στο νου σου, η αν εχεις κάτι να γράψεις για αυτό η ακόμα καλύτερα να ανεβάσεις να το κάνεις τώρα.

Aliexpress dispute...png

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 16/2/2024 στις 12:43 ΜΜ, aristarhos είπε

Μου απάντησαν με email από τα ΕΛΤΑ με τα γνωστά πως δεν υπάρχει τρόπος να ανιχνευτούν και άλλες απίθανες δικαιολογίες. Περιμένω απάντηση και από την ΕΕΤΤ.

Είχες κάποια απάντηση ; 

Δημοσ.
Στις 16/2/2024 στις 9:00 ΠΜ, radiotv είπε

βλέπω στο chat σου δίνει δυνατότητα να ζητήσεις refund, το δοκίμασες;

Όχι δεν έχω κάνει. Είπα να περιμένω λίγο ακόμα. Estimated day είναι σε 2 μέρες (22/2)  όπου και το πακέτο θα κλείσει πλέον 1 μήνα κολλημένο σε arived in transit country/region και 40 μέρες από την παραγγελία. Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει? Εχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον από εσάς? Έχω στείλει παντού mail.  Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω εκτός από την υπομονή που και αυτή σιγά σιγά "εξατμίζεται". Είμαι και λίγο άσχετος από αυτά, μιας και είναι η πρώτη μου παραγγελία που δυστυχώς σε σχέση με άλλους φαίνεται σπάνια περίπτωση. Είπα και εγώ να πάρω κάτι για το χόμπι μου (ραδιοερασιτέχνης) που δεν υπάρχει Ελλάδα. Ρε τι γίνεται!!!!.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, SY1DAT είπε

Όχι δεν έχω κάνει. Είπα να περιμένω λίγο ακόμα. Estimated day είναι σε 2 μέρες (22/2)  όπου και το πακέτο θα κλείσει πλέον 1 μήνα κολλημένο σε arived in transit country/region και 40 μέρες από την παραγγελία. Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει? Εχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον από εσάς? Έχω στείλει παντού mail.  Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω εκτός από την υπομονή που και αυτή σιγά σιγά "εξατμίζεται". Είμαι και λίγο άσχετος από αυτά, μιας και είναι η πρώτη μου παραγγελία που δυστυχώς σε σχέση με άλλους φαίνεται σπάνια περίπτωση. Είπα και εγώ να πάρω κάτι για το χόμπι μου (ραδιοερασιτέχνης) που δεν υπάρχει Ελλάδα. Ρε τι γίνεται!!!!.

δείχνει ότι έχει περάσει τελωνείο, ακόμη και οδικώς να ερχόταν θα έπρεπε να έχει φτάσει, έχει μέσα μπαταρία λιθίου; Εχει πληρωθεί το ΦΠΑ κατά την αγορά; 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, radiotv είπε

δείχνει ότι έχει περάσει τελωνείο, ακόμη και οδικώς να ερχόταν θα έπρεπε να έχει φτάσει, έχει μέσα μπαταρία λιθίου; Εχει πληρωθεί το ΦΠΑ κατά την αγορά; 

Ναι πρόκειται για ένα φορητό ασύρματο. Αλλά και άλλοι συνάδελφοί που το παρήγγειλαν μέσα σε 20 μέρες το είχαν στα χέρια τους. Και από το ίδιο κατάστημα από Κίνα. Κατά την αγορά έλεγε Vat included. Επειδή παρειγγειλα και πρώτη φορά είχα και έκπτωση σαν νέος χρήστης 4 και κάτι € οπότε ήταν σαν να μου κάνουν δώρο το ΦΠΑ.

Η απάντηση που πήρα σήμερα από caniaio:

Screenshot_2024-02-20-17-15-46-899_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_2024-02-20-17-03-47-570_com.google.android.gm.jpg

Δημοσ.

Εγραψα για την περίπτωση μου πριν αρκετές σελίδες. Ειχα και εγώ παραγγείλει χωρίς να ξέρω τότε για standard, economy, saver και υπόλοιπες π..παριες τι σημαίνει το καθένα λες και ήμουν υποχρεωμένος να ξέρω πιο όνομα αποστολής έρχεται με ΕΛΤΑ και ποιο με άλλο courier και "πόσο" tracked είναι το "semitracked".  Αλλωστε έδωσα βάση και εμπιστοσύνη στο "buyers protection" ότι αν χαθεί "μην ανησυχείς φιλαράκο στην Ελλάδα, ο Αλί είναι εδώ να στα πληρώσει όλα". 🤣

Αποτέλεσμα το δέμα απλά χάθηκε, Οταν αφού περασαν 3 μηνες ζήτησα να αποζημιωθώ ο πωλητής έλεγε "εγώ βλέπω έφτασε, να το ψάξεις στον local delivery/post company". Κανένα email που έστειλα δεν απαντήθηκε σε ταχυδρομεία κτλ. Στα ΕΛΤΑ που το αναζήτησα είπαν "χμμ αυτό δεν εχει tracking, δεν ξέρουμε τπτ". Το Ali(τες)express δεν δέχθηκαν το αίτημά  μου για refund δλδ "rejected" (όπως είχα συνηθίσει από το ebay να γίνεται όταν κάτι χάνονταν γιατί από τότε είχα να ψωνίσω μονο που τώρα δεν δέχονται paypal). Εκανα apeal και ξαναπήρα τα.. rejected και μετά δεν εχει κατι άλλο, το πίνεις με το ζουμί του και μαθαίνεις εδώ (δυστυχώς κατόπιν εορτής) να μην παραγγέλνεις από ali χωρίς τρακινγκ (αν και δεν είμαι σίγουρος ότι και με τρακινγκ θα με αποζημίωναν σε μια μπερδεμένη περίπτωση κάπως λιγο διαφορετική). Εμαθα επίσης ότι ήμαστε αρκετοί που έχουμε χάσει χρήματα από το Αλι από πακέτα που δεν παραλάβαμε. Τώρα σε αυτή τη σελίδα βλέπω ακόμα περισσότερους δυστυχώς αν και εύχομαι να σας έρθουν (αλλά δεν το βλέπω).. 

Τέλος έμαθα να μην εμπιστεύομαι το Αλι και να ΜΗΝ παίρνω κάτι αν δεν το χρειάζομαι πολύ ή τέλος πάντων να το αγοράζω με δικό μου ρίσκο γιατί προστασία ΔΕΝ εχεις από αυτό το κινεζομάγαζο.. 

Στο μεταξύ το ακριβότερο λίγο ΤΕΜΟΥ (με λιγότερα πράγματα και όχι πάντα τόσο ειδικά) μέχρι τώρα σε εμένα παραδίδει γρήγορα και σωστά και γενικά αν γίνει στραβή αποζημιώνει (διαβάζω, σε εμενα ακόμα στραβη δεν έγινε). Οπότε κάποια μικρο- ψώνια τα μετέφερα σε αυτό.

Υ.Γ. Νταξ αν το Αλί θεωρεί ότι δεν φταίει για τον κακό ΕΛΤΑ (οπότε να τα πληρώσει ο αγοραστείς τα χαμένα) να τον κόψει τον κακό ΕΛΤΑ (που είναι για τα μπάζα) γιατί η φήμη που χάνει από κανα ευρώ που βγαίνει φτηνότερος δεν αξίζει εμπορικά τον κόπο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, keysmith είπε

Εγραψα για την περίπτωση μου πριν αρκετές σελίδες. Ειχα και εγώ παραγγείλει χωρίς να ξέρω τότε για standard, economy, saver και υπόλοιπες π..παριες τι σημαίνει το καθένα λες και ήμουν υποχρεωμένος να ξέρω πιο όνομα αποστολής έρχεται με ΕΛΤΑ και ποιο με άλλο courier και "πόσο" tracked είναι το "semitracked".  Αλλωστε έδωσα βάση και εμπιστοσύνη στο "buyers protection" ότι αν χαθεί "μην ανησυχείς φιλαράκο στην Ελλάδα, ο Αλί είναι εδώ να στα πληρώσει όλα". 🤣

Αποτέλεσμα το δέμα απλά χάθηκε, Οταν αφού περασαν 3 μηνες ζήτησα να αποζημιωθώ ο πωλητής έλεγε "εγώ βλέπω έφτασε, να το ψάξεις στον local delivery/post company". Κανένα email που έστειλα δεν απαντήθηκε σε ταχυδρομεία κτλ. Στα ΕΛΤΑ που το αναζήτησα είπαν "χμμ αυτό δεν εχει tracking, δεν ξέρουμε τπτ". Το Ali(τες)express δεν δέχθηκαν το αίτημά  μου για refund δλδ "rejected" (όπως είχα συνηθίσει από το ebay να γίνεται όταν κάτι χάνονταν γιατί από τότε είχα να ψωνίσω μονο που τώρα δεν δέχονται paypal). Εκανα apeal και ξαναπήρα τα.. rejected και μετά δεν εχει κατι άλλο, το πίνεις με το ζουμί του και μαθαίνεις εδώ (δυστυχώς κατόπιν εορτής) να μην παραγγέλνεις από ali χωρίς τρακινγκ (αν και δεν είμαι σίγουρος ότι και με τρακινγκ θα με αποζημίωναν σε μια μπερδεμένη περίπτωση κάπως λιγο διαφορετική). Εμαθα επίσης ότι ήμαστε αρκετοί που έχουμε χάσει χρήματα από το Αλι από πακέτα που δεν παραλάβαμε. Τώρα σε αυτή τη σελίδα βλέπω ακόμα περισσότερους δυστυχώς αν και εύχομαι να σας έρθουν (αλλά δεν το βλέπω).. 

Τέλος έμαθα να μην εμπιστεύομαι το Αλι και να ΜΗΝ παίρνω κάτι αν δεν το χρειάζομαι πολύ ή τέλος πάντων να το αγοράζω με δικό μου ρίσκο γιατί προστασία ΔΕΝ εχεις από αυτό το κινεζομάγαζο.. 

Στο μεταξύ το ακριβότερο λίγο ΤΕΜΟΥ (με λιγότερα πράγματα και όχι πάντα τόσο ειδικά) μέχρι τώρα σε εμένα παραδίδει γρήγορα και σωστά και γενικά αν γίνει στραβή αποζημιώνει (διαβάζω, σε εμενα ακόμα στραβη δεν έγινε). Οπότε κάποια μικρο- ψώνια τα μετέφερα σε αυτό.

Υ.Γ. Νταξ αν το Αλί θεωρεί ότι δεν φταίει για τον κακό ΕΛΤΑ (οπότε να τα πληρώσει ο αγοραστείς τα χαμένα) να τον κόψει τον κακό ΕΛΤΑ (που είναι για τα μπάζα) γιατί η φήμη που χάνει από κανα ευρώ που βγαίνει φτηνότερος δεν αξίζει εμπορικά τον κόπο. 

Δεν ξέρω πως γίνεται να χάνονται αφού φτάσουν Ελλάδα πλέον έχω δυο χαμένα δέματα δυο δέματα θ ερχόντουσαν με ΕΛΤΑ και τα δυο είναι άφαντα το ένα εδώ και ένα μισή μήνα και το άλλο εδώ και ένα μήνα … δεν ξέρω τι να πω και το αλί λεφτά πίσω δεν δίνει 

Δημοσ.

Καλησπερα στην παρεα, εχω κανει μια παραγγελια και αποσταλθηκε με post NL. Μηπως υπαρχει καποιος που να εχει παρει με αυτον τον τροπο αποστολης προσφατα να μου στειλει σκριν την πορεια του tracking να ξερω ποσο κανει περιπου ανα τα σταδια? 
Ευχαριστω
 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...