Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, iliata2410 είπε

παδιά αυτές  υπερβολικές καθυστερήσεις μόνο στο aliexpress συμβαίνουν.Πρίν κάτι μέρες γνωστοί μου κάνανεαγορές απο temu,και SHEIN και κάναν 10-15 ημέρες.Σε ερώτηση που τους έκανα,άν ξαναέκαναν αγορές απο εκει η απάντηση ήταν,ναι, και φτάσαν γρήγορα σχετικά πάλι.

όντως ετσι ειναι για το shein το έζησα και εγώ προσφατα, δεν φταίει το αλι οι μεταφορικές που συνεργάζεται για Ελλάδα εχουν θέμα.

5 ώρες πριν, ptaf είπε

Εμένα είναι σε status "Arrive at transit country or district" από 28/11, αφότου ολοκλήρωσε τελωνείο στις 25/11 (βλέπε παρακάτω).
Δεν άλλαξε κάτι πρόσφατα, αλλά μoυ φαίνεται θετικό που έστω στις 22/12 πηγε στην transit country και για τους  @sakisgri @dimitrisd87 @asdf84 @Vox3n @peren @blaxos  κ.α.
Πίστευα ότι τα έχασαν, αλλά τα update σας άναψαν πάλι την φλόγα της ελπίδας. 🎄
Λογικά, τα δέματά μας ξανασυναντήθηκαν να μην νοιώθουν μόνα και περιμένουν όλα μαζί να φύγουν από κάποια αποθήκη στην ξενιτιά (GMT+1). :lol:
Μπορεί και να γλυτώσουμε τα refund στο τέλος. 🥲

Από to site της Cainiao:
======================================
Parcel status:Delivering
nation:Mainland China -> Greece

2023-11-28 09:57:59 (GMT+1)    Arrive attransit country or district.
2023-11-25 23:09:13 (GMT+1)    Import customs clearance complete
2023-11-25 23:09:13 (GMT+1)    Leaving customs
2023-11-25 16:52:14 (GMT+1)    Import clearance start
2023-11-25 16:52:04 (GMT+1)    Arrived at customs
2023-11-24 23:30:00 (GMT+1)    Arrived at linehual office
2023-11-24 00:54:00 (GMT+8)    Left from departure country/region
2023-11-22 17:00:00 (GMT+8)    Leaving from departure country/region
2023-11-18 03:40:45 (GMT+8)    Arrived at departure transport hub
2023-11-18 00:57:54 (GMT+8)    Outbound in sorting center
2023-11-17 23:11:26 (GMT+8)    Accepted by carrier
2023-11-17 23:11:26 (GMT+8)    Inbound in sorting center
2023-11-17 03:28:43 (GMT+8)    Leave the warehouse
2023-11-17 03:27:32                     Package finished
2023-11-16 12:06:34                     Order received successfully
======================================

 

 

Να θυμήσω ότι μετά από επικοινωνία μου μέσω aliexpress μου έδωσαν το τηλέφωνο από τα τοπικά ΕΛΤΑ να πάρω να ζητήσω το δέμα μου, όπου δεν μπήκα στον κόπο να καλέσω, προφανώς.

Τελικά τί σου είπαν @dimitrisd87 από το aliexpress?
Από την DPD μου είχε απαντήσει αντίστοιχα:

Καλημέρα,

Το δέμα σας δεν έχει ενημερωθεί από τις 17/11 που δημιουργήθηκε η φορτωτική.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έφτασε στην Ελλάδα. Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον αποστολέα καθώς έχει παρέλθει ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης.

Στην διάθεσή σας

ειναι απο τις πολύ ελάχιστες φορές που χαίρομαι που έπεσα εξω, ναι πιστεύω θα έρθουν κανονικά αλλά λόγο γιορτών και ανάπηρων μεταφορικών λογικά απο 2024 θα ερθουν στην πορτα μας, απο το αλι δεν μου απάντησαν ποτέ, αλλα ευτυχώς υπήρξε βελτίωση οπότε μπορεί να έπαιξε ρολο και αυτό δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, georghiniopao13 είπε

Παιδιά συγγνωμη πάλι αλλα τι καταλαβαίνετε από ολα αυτά;θα εχω τελωνείο;Από DhGate είναι.Ευχαριστω.

Δεν έχω εμπειρία από DhGate, αλλά το δέμα σου πέρασε τελωνείο.

Αν η τιμή που πλήρωσες στο κατάστημα ήταν με Φ.Π.Α (Vat Included) τοτε μπορεί να σε χρεώσουν μόνο τέλος παρουσίασης δέματος, μάλλον 3€, μπορεί όμως να μη χρεωθείς κάτι. 

Δεν νομίζω, αλλά αν στη τιμή δεν ήταν ο Φ.Π.Α, τοτε θα σε χρεώσουν τον Φ.Π.Α + τέλος εκτελωνισμού. Τέλος εκτελωνισμού πάει ανάλογα με την αξία του προϊόντος, δες εδώ  https://mediaeltaportal.dev.ibserver.gr/images/0/0/idiwtes/4_idika_teli_ektelonismou_gr_07_2021_2_1.pdf

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22 παρελαβα με DPD παραγγελια που ειχε γινει 7 του μηνος. Περιμενω αλλες 3 στις οποιες πλεον φαινεται ο ιδιος κωδικος DPD ενω εχουν γινει χωρια και απο αλλους πωλητες. Να φανταστω θα συσκευαστουν μαζι μολις φτασουν στην ενδιαμεση αποθηκη??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Στις 22 παρελαβα με DPD παραγγελια που ειχε γινει 7 του μηνος. Περιμενω αλλες 3 στις οποιες πλεον φαινεται ο ιδιος κωδικος DPD ενω εχουν γινει χωρια και απο αλλους πωλητες. Να φανταστω θα συσκευαστουν μαζι μολις φτασουν στην ενδιαμεση αποθηκη??

Έχει γίνει η θα γίνει ενοποίηση δεμάτων από το Aliexpress και θα φύγουν σαν ένα δέμα.

Πολύ σπάνια να συμβεί αλλά για να είσαι καλυμμένος μη ξεχνάς να τραβάς πάντα βίντεο το unboxing μη τυχόν κάτι λείπει η κάτι ειναι κατεστραμμένο. Όχι μόνο από το Aliexpress αλλά γενικά από αγορές online.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, SaFiS said:

Στις 22 παρελαβα με DPD παραγγελια που ειχε γινει 7 του μηνος. Περιμενω αλλες 3 στις οποιες πλεον φαινεται ο ιδιος κωδικος DPD ενω εχουν γινει χωρια και απο αλλους πωλητες. Να φανταστω θα συσκευαστουν μαζι μολις φτασουν στην ενδιαμεση αποθηκη??

Ακριβώς έτσι, θα ενοποιηθούν στην ενδιάμεση αποθήκη και θα σου έρθουν σαν ένα δέμα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Oτι έγινε ηλεκτρονική εκδοση του αριθμού αποστολής; 

Για την συγκεκριμένη παραγγελία το site έγραφε αποστολή από Γερμανία με κόστος 1.50€ αλλά έχει origin Κίνα το tracking number. Η αξία του προϊόντος ήταν 12€. Ποια είναι η γνώμη σας; Απ ότι φαίνεται θα έρθει με dpd Greece που είναι δύσκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί τους.

Επεξ/σία από User7890
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, User7890 είπε

Για την συγκεκριμένη παραγγελία το site έγραφε αποστολή από Γερμανία με κόστος 1.50€ αλλά έχει origin Κίνα το tracking number. Η αξία του προϊόντος ήταν 12€. Ποια είναι η γνώμη σας; Απ ότι φαίνεται θα έρθει με pdp Greece που είναι δύσκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί τους.

Εχεις τον αριθμό αποστολής,το παρακολουθείς απο το https://dpd.gr/gr/

Δεν έχω εμπειρία μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να ρωτήσω αν είχε κάποιος εμπειρία με τελωνείο και διαδικασία εκτελωνισμού. Τι συμβαίνει όταν ένα προϊόν κολλήσει; Επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου; Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί κάποιος να πληρώσει και αφήνει το προϊόν στα αζήτητα. Υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα; (εκτός απ το να χάσει τα χρήματα που ήδη έχει πληρώσει για την παραγγελία;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, User7890 είπε

Για την συγκεκριμένη παραγγελία το site έγραφε αποστολή από Γερμανία με κόστος 1.50€ αλλά έχει origin Κίνα το tracking number. Η αξία του προϊόντος ήταν 12€. Ποια είναι η γνώμη σας; Απ ότι φαίνεται θα έρθει με dpd Greece που είναι δύσκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί τους.

 

1 λεπτό πριν, User7890 είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω αν είχε κάποιος εμπειρία με τελωνείο και διαδικασία εκτελωνισμού. Τι συμβαίνει όταν ένα προϊόν κολλήσει; Επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου; Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί κάποιος να πληρώσει και αφήνει το προϊόν στα αζήτητα. Υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα; (εκτός απ το να χάσει τα χρήματα που ήδη έχει πληρώσει για την παραγγελία;) 

Πολλές φορές όταν δεν έχουν το προϊόν διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αποθήκη το στέλνουν από Κίνα. Για αποφυγή αυτό πριν κάνουμε την παραγγελία καλά ειναι να στέλνουμε ένα μήνυμα στον πωλητή και να ρωτάμε αν μπορεί να στείλει από την ταδε χώρα.

Και σχεδόν πάντα στέλνουν με την SunYou. Το καλό ειναι ότι η SunYou αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό στην Ελλαδα και δεν θα εχεις κάποια εξτρά χρέωση, και έρχονται σχετικά γρήγορα αφού δεν πάνε σε κάποια άλλη χώρα πρώτα και έρχεται κατευθείαν Ελλαδα.

Το δέμα θα σου το παραδώσει η ACS στην Ελλαδα. Το tracking number θα ειναι αυτό που βλέπεις εκεί που γράφει next tracking numbe. Θα φανεί στην ACS όταν φτάσει το δέμα στην Ελλαδα. Θα σου στειλουν μήνυμα στο viber την ημέρα που θα γίνει η παράδοση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, sakisgri είπε

 

Πολλές φορές όταν δεν έχουν το προϊόν διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αποθήκη το στέλνουν από Κίνα. Για αποφυγή αυτό πριν κάνουμε την παραγγελία καλά ειναι να στέλνουμε ένα μήνυμα στον πωλητή και να ρωτάμε αν μπορεί να στείλει από την ταδε χώρα.

Και σχεδόν πάντα στέλνουν με την SunYou. Το καλό ειναι ότι η SunYou αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό στην Ελλαδα και δεν θα εχεις κάποια εξτρά χρέωση, και έρχονται σχετικά γρήγορα αφού δεν πάνε σε κάποια άλλη χώρα πρώτα και έρχεται κατευθείαν Ελλαδα.

Το δέμα θα σου το παραδώσει η ACS στην Ελλαδα. Το tracking number θα ειναι αυτό που βλέπεις εκεί που γράφει next tracking numbe. Θα φανεί στην ACS όταν φτάσει το δέμα στην Ελλαδα. Θα σου στειλουν μήνυμα στο viber την ημέρα που θα γίνει η παράδοση.

Ευχαριστω για τις πληροφορίες. Γιατί όμως αναφέρει την Dpd Greece στο tracking? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, User7890 είπε

Ευχαριστω για τις πληροφορίες. Γιατί όμως αναφέρει την Dpd Greece στο tracking? 

Η Dpd συνεργάζεται με την ACS στην Ελλαδα. Τα δέματα της Dpd τα παραδίδει η ACS. Νομίζω δεν κάνει παραδόσεις η Dpd στην Ελλαδα.

Όσα μας έχουν έρθει από Aliexpress με Dpd όλα τα παρέδωσε η ACS.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα, κανένα νεο βήμα απο τα κολλημένα 25/11 δέματα εκτός απο το (Έφτασε στη χώρα/περιοχή διέλευσης

23 Δεκεμβρίου 2023, 7:23) είχαμε? γιατή η τελευταία που ειχα κάνει και ηταν στο ιδιο σημείο σήμερα προχώρησε! 

Screenshot 2023-12-27 2007023456456.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, dimitrisd87 said:

καλησπέρα, κανένα νεο βήμα απο τα κολλημένα 25/11 δέματα εκτός απο το (Έφτασε στη χώρα/περιοχή διέλευσης

23 Δεκεμβρίου 2023, 7:23) είχαμε? γιατή η τελευταία που ειχα κάνει και ηταν στο ιδιο σημείο σήμερα προχώρησε! 

Screenshot 2023-12-27 2007023456456.jpg


Παραμένει κολλημένο 🎄
Μόλις επικοινώνησα μέσα από το ali εκεί που λέει στην παραγγελία για επικοινωνία με τον πωλητή (από εκεί την προηγούμενη φορά είχαν δώσει το τηλ των ΕΛΤΑ να καλέσω :lol: ).
Πρακτικά με είπε να περιμένω και ότι αναμενόταν να έχει παραδωθεί ως 26/12/2023 και ότι στις 15/1/2024 είναι το on-time delivery date για να κάνω refund. Συγκεκριμένα έγραψε: "Thats  your last day of buyers protection customer. OK customer? To open a dipsute, please follow this steps […]"

Άρα σε περίπτωση που δεν φτάσει, resend δεν παίζει 100%, μόνο refund και μόνο πριν τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Σωστά τα καταλαβαίνω?
To refund δε με συμφέρει προσωπικά, εκτός αν δώσουν μαζί με το refund και κανα κουπονάκι ώστε να μου βγει η τιμή κοντά εκεί που ήταν όταν παρήγγειλα αρχικά.
Ξέρετε αν συνηθίζουν κάτι τέτοιο, ή ονειρεύομαι?

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...