Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παραδόθηκε και εμένα χθες η πιο πρόσφατη χρονικά παραγγελία που έκανα στις 29/11 και η μονη που δεν ήταν UA*** αλλά 10ψηφιος (DPD/ACS).

Περιμένω ακόμα 4 με UA*** όπου η πιο παλιά έγινε στις 12/11!

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά, δεν υπήρχε περίπτωση βρε παιδιά να χάθηκαν - καταστράφηκαν τόσα δέματα, το έγραψα και προηγουμένως. Κάθε χρόνο αυτή την εποχή υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν χρειάζεται "πανικός", απλά υπομονή.

Δημοσ.

Τι είναι αυτό  το Ali(τες)express...

Συγνώμη που γράφω ίσως γνωστά πράγματα αλλά πρώτη φορά την πατάω έτσι. Είχα διακόψει τις αγορές εξωτερικού αλλά φέτος είπα να τις ξανα-αρχίσω ακούγοντας ότι τα θέματα τελωνίου έχουν λυθεί με aliexpress.

Ξεκίνησα να αγοράζω φέτος και 4/5 αγορές πήγαν καλά (οι 3 ήρθαν με ACS και μια μαλλον με ΕΛΤΑ την βρήκα στο mail box στην οικοδομή). Ούτε ξέρω ούτε βγάζω άκρη με τι ΘΑ στείλει ο κάθε πωλητής. Εκανα εγορά ενός κατι που κοιτάει τροφοδοτικά στα 8,6€ με μεταφορικά.  Στην παρακάτω δεν έλαβα ποτέ. tracking κάπως έτσι  UA2649****HU

image.png.20534b16004c48250bd649ff250ebb45.png

Πακέτο που έπρεπε να έρθει κατα τον Οκτώβριο δεν εμφανίστηκε ποτε. Δεν ξέρω ΚΑΝ σε ποια εταιρία το έδωσαν Ελλαδα (ΕΛΤΑ, ACS???) και ποιος και θα το βρει;  Αν είναι ΕΛΤΑ (μαλλον) νομίζω καλά κρασιά! Σιγά μην απαντήσουν τηλέφωνα και μην ξέρουν τι τους γίνεται για κάτι που δεν φαίνεται εδώ.

Εκανα αίτηση για refund όπως κάναμε παλια στο ebay όταν δεν ερχόταν και μας τα γύρναγαν (είχες και το paypal να είσαι σίγουρος).  Τώρα μου απέρειψε την αίτηση για refund τάχα ότι έφτασε ελλαδα λες και επειδή έφτασε ελλάδα εγώ το παρέλαβα. Εκανα "έφεση" (appeal) και παλι μου την απέρριψαν  λέει "

Final SolutionNo Refund

Proposal:Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Invalid reason:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Υπάρχει ελπίδα να το βρω; 

Ε'ιμαι τζαντισμένος. ΘΑ τον διαγράψω τον λογαριασμό και θα τους ρίξω μια μούντζα τους κίτρινους κλέφτες. Ας διαλέγουν μεταφορικές που παραδίδουν στην τελική και όχι να μεταβιβάζουν το ρίσκο στους πελάτες. Καλά που δεν ήταν και τίποτα με 100€ και 200€.. Δεν ξέρω αλλά δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, keysmith είπε

Τι είναι αυτό  το Ali(τες)express...

Συγνώμη που γράφω ίσως γνωστά πράγματα αλλά πρώτη φορά την πατάω έτσι. Είχα διακόψει τις αγορές εξωτερικού αλλά φέτος είπα να τις ξανα-αρχίσω ακούγοντας ότι τα θέματα τελωνίου έχουν λυθεί με aliexpress.

Ξεκίνησα να αγοράζω φέτος και 4/5 αγορές πήγαν καλά (οι 3 ήρθαν με ACS και μια μαλλον με ΕΛΤΑ την βρήκα στο mail box στην οικοδομή). Ούτε ξέρω ούτε βγάζω άκρη με τι ΘΑ στείλει ο κάθε πωλητής. Εκανα εγορά ενός κατι που κοιτάει τροφοδοτικά στα 8,6€ με μεταφορικά.  Στην παρακάτω δεν έλαβα ποτέ. tracking κάπως έτσι  UA2649****HU

image.png.20534b16004c48250bd649ff250ebb45.png

Πακέτο που έπρεπε να έρθει κατα τον Οκτώβριο δεν εμφανίστηκε ποτε. Δεν ξέρω ΚΑΝ σε ποια εταιρία το έδωσαν Ελλαδα (ΕΛΤΑ, ACS???) και ποιος και θα το βρει;  Αν είναι ΕΛΤΑ (μαλλον) νομίζω καλά κρασιά! Σιγά μην απαντήσουν τηλέφωνα και μην ξέρουν τι τους γίνεται για κάτι που δεν φαίνεται εδώ.

Εκανα αίτηση για refund όπως κάναμε παλια στο ebay όταν δεν ερχόταν και μας τα γύρναγαν (είχες και το paypal να είσαι σίγουρος).  Τώρα μου απέρειψε την αίτηση για refund τάχα ότι έφτασε ελλαδα λες και επειδή έφτασε ελλάδα εγώ το παρέλαβα. Εκανα "έφεση" (appeal) και παλι μου την απέρριψαν  λέει "

Final SolutionNo Refund

Proposal:Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Invalid reason:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Υπάρχει ελπίδα να το βρω; 

Ε'ιμαι τζαντισμένος. ΘΑ τον διαγράψω τον λογαριασμό και θα τους ρίξω μια μούντζα τους κίτρινους κλέφτες. Ας διαλέγουν μεταφορικές που παραδίδουν στην τελική και όχι να μεταβιβάζουν το ρίσκο στους πελάτες. Καλά που δεν ήταν και τίποτα με 100€ και 200€.. Δεν ξέρω αλλά δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα.

Δοκίμασες με το https://www.17track.net/en αν σου βγάζει μέσω ποιου θα σου παραδοθεί;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, keysmith είπε

ευχαριστώ για το λινκ αλλά ούτε αυτό ξέρει με ποιον και τι..

 

image.png.ee7c8e8f17787ec936fc6164108374df.png

Να τα κλάψω τα 8+ €?

 

Από ότι βλέπω δεν πλήρωσες μεταφορικά με Registered Tracking number, αν πλήρωσες άνοιξε ticket για αποζημίωση.
Η επιλογή της αποστολής που διάλεξες με βάση το tracking number θα έγραφε στο Shipping method "Tracking Unavailable", άρα το λάθος είναι δικό σου (εφόσον δεν στάλθηκε με λάθος Shipping carrier).

Το δικό σου θα έρθει με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο.


Ένα ωραίο κολπάκι αν θες όλα να σου έρχονται με ACS είναι να προτιμάς προϊόντα Choice, αν κοστίζει κάτω από 10 ευρώ, κάνε add to cart ή άνοιξε το 1-2 φορές σαν προϊόν, και μετά μέσω του Mobile app θα πας:
Home Page --> SuperDeals --> Βρίσκεις το προϊόν το οποίο ακόμα και να είναι κάτω από 10 ευρώ (αλλά περισσότερα από 2,50 - 3,00 ευρώ) θα σου έρθει ε CΑΙΝΙΑΟ --> DPD --> ACS σε 2 (αντε 3) βδομαδούλες με δωρεάν μεταφορικά. Προσωπικά κάνω abuse το παραπάνω εδώ και μήνες και βολεύει πολύ. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 3
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, keysmith είπε

Τι είναι αυτό  το Ali(τες)express...

Συγνώμη που γράφω ίσως γνωστά πράγματα αλλά πρώτη φορά την πατάω έτσι. Είχα διακόψει τις αγορές εξωτερικού αλλά φέτος είπα να τις ξανα-αρχίσω ακούγοντας ότι τα θέματα τελωνίου έχουν λυθεί με aliexpress.

Ξεκίνησα να αγοράζω φέτος και 4/5 αγορές πήγαν καλά (οι 3 ήρθαν με ACS και μια μαλλον με ΕΛΤΑ την βρήκα στο mail box στην οικοδομή). Ούτε ξέρω ούτε βγάζω άκρη με τι ΘΑ στείλει ο κάθε πωλητής. Εκανα εγορά ενός κατι που κοιτάει τροφοδοτικά στα 8,6€ με μεταφορικά.  Στην παρακάτω δεν έλαβα ποτέ. tracking κάπως έτσι  UA2649****HU

image.png.20534b16004c48250bd649ff250ebb45.png

Πακέτο που έπρεπε να έρθει κατα τον Οκτώβριο δεν εμφανίστηκε ποτε. Δεν ξέρω ΚΑΝ σε ποια εταιρία το έδωσαν Ελλαδα (ΕΛΤΑ, ACS???) και ποιος και θα το βρει;  Αν είναι ΕΛΤΑ (μαλλον) νομίζω καλά κρασιά! Σιγά μην απαντήσουν τηλέφωνα και μην ξέρουν τι τους γίνεται για κάτι που δεν φαίνεται εδώ.

Εκανα αίτηση για refund όπως κάναμε παλια στο ebay όταν δεν ερχόταν και μας τα γύρναγαν (είχες και το paypal να είσαι σίγουρος).  Τώρα μου απέρειψε την αίτηση για refund τάχα ότι έφτασε ελλαδα λες και επειδή έφτασε ελλάδα εγώ το παρέλαβα. Εκανα "έφεση" (appeal) και παλι μου την απέρριψαν  λέει "

Final SolutionNo Refund

Proposal:Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Invalid reason:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Υπάρχει ελπίδα να το βρω; 

Ε'ιμαι τζαντισμένος. ΘΑ τον διαγράψω τον λογαριασμό και θα τους ρίξω μια μούντζα τους κίτρινους κλέφτες. Ας διαλέγουν μεταφορικές που παραδίδουν στην τελική και όχι να μεταβιβάζουν το ρίσκο στους πελάτες. Καλά που δεν ήταν και τίποτα με 100€ και 200€.. Δεν ξέρω αλλά δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα.

Λογικά το δέμα σου έχει αξία κάτω από 8,5€ και ειναι semitrackable με tracking number της μορφής UA***********HU αυτά τα παραδίδει τα ΕΛΤΑ.

Πήγαινε από το υποκατάστημα με το tracking number και την ταυτότητα σου να το αναζητήσεις, λογικά θα το έχουν ξεχασμένο εκεί. Αν δεν ειναι μπορεις να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.

Στην σελίδα 294 έχω λίστα με ασφαλής τόποι αποστολής και με τι έρχεται κάθε δέμα ανάλογα με το tracking number. Επισης γράφω πως μπορεις να αποφύγεις τα ΕΛΤΑ παίρνοντας πάνω από ένα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα για να γίνει ενοποίηση και να έρθει συστημένο με την ACS.

Κάνω copy paste τι γράφω για τα semitrackable (σαν το δικό σου).

Τα semitrackable έχουν κανονικά tracking number και φαίνεται κανονικά μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το δέμα χωρίς ενημέρωση και υπογραφή (σαν ένα γράμμα).

  • Από τα ΕΛΤΑ θα δείτε μόνο μια ενημέρωση που θα ειναι "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ"
  • Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο.

 

Δημοσ.
7 minutes ago, Billator said:

Από ότι βλέπω δεν πλήρωσες μεταφορικά με Registered Tracking number, αν πλήρωσες άνοιξε ticket για αποζημίωση.
Η επιλογή της αποστολής που διάλεξες με βάση το tracking number θα έγραφε στο Shipping method "Tracking Unavailable", άρα το λάθος είναι δικό σου (εφόσον δεν στάλθηκε με λάθος Shipping carrier).

Το δικό σου θα έρθει με ΕΛΤΑ ταχυδρομείο.
 

βέβα το "δικό μου λάθος" δεν το αποδέχομαι :) Δεν έλεγε τίποτα ξεκάθαρα για την αποστολή. Εννοείται τα κοιτάω. Μάλιστα είχε shipping 3,5€. Δεν είναι δυνατόν ο κάθε πολίτης/πελάτης να έχει "ειδικότητα" να αποκρυπτογραφεί τον κάθε πωλητή του Αλί με τι θα στείλει.. Αν ο ΕΛΤΑ δεν παραδίδει (ένα μου ήρθε που ήταν σκέτος φάκελος) να μην τον προτείνουν και να τον αποφεύγουν οι Ali(τες)express. Επίσης μου είχε "κοτσάρει" φάτσα μόστρα ΝΑ ΕΝΑ "buyers protect" και "θα τα πάρεις πίσω ΑΝ αργήσει κιόλας! ή ΑΝ δεν έρθει!!" Και ΔΕΝ το τίμησαν! Τι "buyers protect" είναι που έχασα τα λεφτά μου; 

Δικός τους λάθος είναι και σε εποχές ebay/paypal μια χαρά παίρναμε τα χρήματά μας πίσω την άλλη μέρα no questions asked και το ήξερε και ο κινέζος ότι μερικά πακέτα θα χαθούν και τσίμπαγε και την τιμή. Προσωπικά αν και είχα σκοπό να αγοράζω γκατζετάκια αφου λύθηκε το θέμα τελωνείο θα το κόψω. Από πελάτη εμένα θα με χάσουν οι Ali(τες)express και θα πάω σε άλλες πλατφόρμες που αποζημιώνουν (θα δω temu πχ). Προφανώς και καποια στιγμή θα αγοράσω πάλι κάτι που "χρειάζεται" στα αλήθεια από Αλί αλλά αυτό.. 

Υ.Γ. Σε ποιο ΕΛΤΑ να το ψάξω; Το της πόλης μου; Της Αθήνας; Της θεσσαλονίκης αν είναι κόμβος; Ποιο; Θα κάνω τον ντεντέκτιβ για 8,2€?  ΘΑ πάω εκεί στη σειρά να με δουν; Σιγά μην ασχοληθούν. Ενα μπ..λο τα κατάντησαν τα ΕΛΤΑ (συγνώμη για την λέξη με τις .. ) 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, keysmith είπε

Υ.Γ. Σε ποιο ΕΛΤΑ να το ψάξω; Το της πόλης μου; Της Αθήνας; Της θεσσαλονίκης αν είναι κόμβος; Ποιο; Θα κάνω τον ντεντέκτιβ για 8,2€?  ΘΑ πάω εκεί στη σειρά να με δουν; Σιγά μην ασχοληθούν. Ενα μπ..λο τα κατάντησαν τα ΕΛΤΑ (συγνώμη για την λέξη με τις .. ) 

Ψάξε στο κατάστημα της περιοχής σου, που σου παραδίδει τα γράμματα.

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, keysmith είπε

βέβα το "δικό μου λάθος" δεν το αποδέχομαι :) Δεν έλεγε τίποτα ξεκάθαρα για την αποστολή. Εννοείται τα κοιτάω. Μάλιστα είχε shipping 3,5€. Δεν είναι δυνατόν ο κάθε πολίτης/πελάτης να έχει "ειδικότητα" να αποκρυπτογραφεί τον κάθε πωλητή του Αλί με τι θα στείλει.. Αν ο ΕΛΤΑ δεν παραδίδει (ένα μου ήρθε που ήταν σκέτος φάκελος) να μην τον προτείνουν και να τον αποφεύγουν οι Ali(τες)express. Επίσης μου είχε "κοτσάρει" φάτσα μόστρα ΝΑ ΕΝΑ "buyers protect" και "θα τα πάρεις πίσω ΑΝ αργήσει κιόλας! ή ΑΝ δεν έρθει!!" Και ΔΕΝ το τίμησαν! Τι "buyers protect" είναι που έχασα τα λεφτά μου; 

Δικός τους λάθος είναι και σε εποχές ebay/paypal μια χαρά παίρναμε τα χρήματά μας πίσω την άλλη μέρα no questions asked και το ήξερε και ο κινέζος ότι μερικά πακέτα θα χαθούν και τσίμπαγε και την τιμή. Προσωπικά αν και είχα σκοπό να αγοράζω γκατζετάκια αφου λύθηκε το θέμα τελωνείο θα το κόψω. Από πελάτη εμένα θα με χάσουν οι Ali(τες)express και θα πάω σε άλλες πλατφόρμες που αποζημιώνουν (θα δω temu πχ). Προφανώς και καποια στιγμή θα αγοράσω πάλι κάτι που "χρειάζεται" στα αλήθεια από Αλί αλλά αυτό.. 

Υ.Γ. Σε ποιο ΕΛΤΑ να το ψάξω; Το της πόλης μου; Της Αθήνας; Της θεσσαλονίκης αν είναι κόμβος; Ποιο; Θα κάνω τον ντεντέκτιβ για 8,2€?  ΘΑ πάω εκεί στη σειρά να με δουν; Σιγά μην ασχοληθούν. Ενα μπ..λο τα κατάντησαν τα ΕΛΤΑ (συγνώμη για την λέξη με τις .. ) 

Βασικά πλέον είναι τελείως ξεκάθαρα στο Aliexpress, που να έβλεπες πριν 3-5 χρόνια τον χαμούλη. :P 
Στο post του @sakisgri σελίδα 294 , βλέπω ότι τα έχει συγκεντρωμένα όλα με το τι συμβαίνει τώρα στο Ali. 

Δυστυχώς μετά τον κορονοιό άλλαξε τελείως το not received το Aliexpress, και για μένα ήταν μία από τις χειρότερες αλλαγές της πλατφόρμας από τότε που άνοιξε. Δηλαδή πιο εύκολα θα πάρεις refund αν βγάλεις μία άκυρη φωτογραφία (ή την πάρεις από το Internet) και τους πεις ότι δεν λειτουργεί (ειδικά στα Choice προϊόντα) παρά να ανοίξεις not received case. Σε αυτό είμαι μαζί σου.

Αν θες να κάνεις τις αγορές σου χωρίς άγχος (εφόσον θέλεις να δοκιμάσεις ξανά), διάλεγε Choice προϊόντα, ή τρόπο αποστολής Aliexpress Standard .

Για να σε βοηθήσω:

1.Ένα Α Κόστος αποστολής δεν σημαίνει ότι θα σου έρθει Registed / Traceable, αυτό συμβαίνει από πάντα ειδικά στις πωλήσεις από κίνα, κατεβάζουν το κόστος του προϊόντος και το μεταφέρουν στα μεταφορικά (όπου αυτό για εμάς είναι θετικό γιατί ΠΑΛΙ μπορούμε να το κάνουμε abuse :P , αυτό το βλέπουμε σε άλλο μήνυμα αν ενδιαφέρει αρκετό κόσμο). 

2. Είναι ευθύνη του αγοραστή σε ένα Marketplace, ειδικά αν δεν είναι fulfilled από το ίδιο το marketplace , εφόσον υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι αποστολής, να διαλέξει τον κατάλληλο για τον εαυτό του, δεν ευθύνεται ούτε ο πωλητής ούτε (στην περίπτωση μας) το Aliexpress. Για αυτό ανέφερα και την επιλογή των προϊόντων Choice όπου εκεί

3. Με το "καλό" αν κλείσει το Case κατά σου , ξεκινάς και κάνει Apeal στην απόφαση και θα πάρεις 100% τα λεφτά πίσω, δυστυχώς (όπως γράφω πιο πάνω για αυτό) είναι από τις χειρότερες αλλαγές που έκανε η πλατφόρμα.

4. Όσο αφορά τα ΕΛΤΑ, πηγαίνουμε στο υποκατάστημα που μας εξυπηρετεί, αυτό δεν μπορώ να σου το πω εγώ αν δεν το γνωρίζεις με ένα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ μπορείς να μάθεις πιο είναι. 

9 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Φιλε δεν έγραψα εγώ "ειναι δικό σου λάθος".

Για εμένα το είπε :P 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Billator είπε

Για εμένα το είπε :P 

Το κατάλαβα μετά, γιαυτό και το διόρθωσα. Μπερδεύτηκα γιατι ναι μεν απαντούσε σε εσένα  έγραψε όμως σε ποιο κατάστημα να πάει να αναζητήσει το δέμα του, που εγώ πρότεινα.

Επισης να συμπληρώσω ότι στην σελίδα 294 γράφω οτι τα "Cainiao super economy for special goods" (που ειναι για ειδικά υλικά) δεν ειναι ασφαλής, έχει αλλάξει πλέον, δεν πάει Ουζμπεκιστάν πλέον το δέμα πρώτα, πάει Ουγγαρια και ειναι ασφαλής.

Επισης και τα "Choice" όπως έγραψες και εσύ ειναι ασφαλής και πάντα έρχονται με Aliexpress τρόπο αποστολής και με την ACS. Δεν τα έχω στην λίστα γιατι δεν υπήρχαν τοτε.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sakisgri είπε

Το κατάλαβα μετά, γιαυτό και το διόρθωσα. Μπερδεύτηκα γιατι ναι μεν απαντούσε σε εσένα  έγραψε όμως σε ποιο κατάστημα να πάει να αναζητήσει το δέμα του, που εγώ πρότεινα.

Επισης να συμπληρώσω ότι στην σελίδα 294 γράφω οτι τα "Cainiao syper economy for special goods" (που ειναι για ειδικά υλικά) δεν ειναι ασφαλής, έχει αλλάξει πλέον, δεν πάει Ουζμπεκιστάν πλέον το δέμα πρώτα, πάει Ουγγαρια και ειναι ασφαλής.

Επισης και τα "Choice" όπως έγραψες και εσύ ειναι ασφαλής και πάντα έρχονται με Aliexpress τρόπο αποστολής και με την ACS. Δεν τα έχω στην λίστα γιατι δεν υπήρχαν τοτε.

Και το "Cainiao Standard For Special Goods" όταν είναι τουλάχιστον μπαταρίες (γιατί αγοράζω συχνά) γίνεται παράδοση με box now. Όπου καλύτερα συγκριτικά με ΕΛΤΑ. Βασικά τα πάντα είναι καλύτερα  συγκριτικά με τα ΕΛΤΑ :P :P  

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Billator είπε

Και το "Cainiao Standard For Special Goods" όταν είναι τουλάχιστον μπαταρίες (γιατί αγοράζω συχνά) γίνεται παράδοση με box now. Όπου καλύτερα συγκριτικά με ΕΛΤΑ. Βασικά τα πάντα είναι καλύτερα  συγκριτικά με τα ΕΛΤΑ :P :P  

Η διαφορά με το "Cainiao Standard For Special Goods" και το "Cainiao super economy for special goods" ειναι ότι το πρώτο ειναι συστημένο και δεύτερο semitrackable. Κάτι σαν το "Aliexpress standard shipping" και το "Aliexpress saver shipping"

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, keysmith είπε

βέβα το "δικό μου λάθος" δεν το αποδέχομαι :) Δεν έλεγε τίποτα ξεκάθαρα για την αποστολή. Εννοείται τα κοιτάω. Μάλιστα είχε shipping 3,5€. Δεν είναι δυνατόν ο κάθε πολίτης/πελάτης να έχει "ειδικότητα" να αποκρυπτογραφεί τον κάθε πωλητή του Αλί με τι θα στείλει.. Αν ο ΕΛΤΑ δεν παραδίδει (ένα μου ήρθε που ήταν σκέτος φάκελος) να μην τον προτείνουν και να τον αποφεύγουν οι Ali(τες)express. Επίσης μου είχε "κοτσάρει" φάτσα μόστρα ΝΑ ΕΝΑ "buyers protect" και "θα τα πάρεις πίσω ΑΝ αργήσει κιόλας! ή ΑΝ δεν έρθει!!" Και ΔΕΝ το τίμησαν! Τι "buyers protect" είναι που έχασα τα λεφτά μου; 

Δικός τους λάθος είναι και σε εποχές ebay/paypal μια χαρά παίρναμε τα χρήματά μας πίσω την άλλη μέρα no questions asked και το ήξερε και ο κινέζος ότι μερικά πακέτα θα χαθούν και τσίμπαγε και την τιμή. Προσωπικά αν και είχα σκοπό να αγοράζω γκατζετάκια αφου λύθηκε το θέμα τελωνείο θα το κόψω. Από πελάτη εμένα θα με χάσουν οι Ali(τες)express και θα πάω σε άλλες πλατφόρμες που αποζημιώνουν (θα δω temu πχ). Προφανώς και καποια στιγμή θα αγοράσω πάλι κάτι που "χρειάζεται" στα αλήθεια από Αλί αλλά αυτό.. 

Υ.Γ. Σε ποιο ΕΛΤΑ να το ψάξω; Το της πόλης μου; Της Αθήνας; Της θεσσαλονίκης αν είναι κόμβος; Ποιο; Θα κάνω τον ντεντέκτιβ για 8,2€?  ΘΑ πάω εκεί στη σειρά να με δουν; Σιγά μην ασχοληθούν. Ενα μπ..λο τα κατάντησαν τα ΕΛΤΑ (συγνώμη για την λέξη με τις .. ) 

Καταρχήν ποτέ δεν παραγγέλνουμε απο το αλι χωρίς να διαβάσουμε εδώ το τι παιζει με τις μεταφορικές, ο sakisgri τα εχει εξηγήσεις και αναλυτικά σε μια σελίδα εδω. ενδεικτικά να πω στις επιλογές που έχεις για την μεταφορά επιλέγεις μόνο AliExpress Standard Shipping εκτός αν εχεις 2-3 δέματα μαζί ταυτόχρονα  και βάλεις AliExpress Saver Shipping που στο κέντρο διαλογής της κίνας θα μπουνε ολα μαζί σε ενα και θα γίνουν standard πάλι, ποτέ δεν παραγγέλνουμε σκετο saver γιατί θα έρθει με ελτά μετα απο μηνες η και ποτέ και δεν βρίστεις άκρη το ιδιο και με Cainiao Super Economy Global . Αν ειναι μπαταρίες η κάποιο εύφλεκτο υλικό και δεν έχεις την επιλογή του standard επιλέγεις μόνο Cainiao Standard For Special Goods .Τωρα για το Choice δεν γνωρίζω γιατί δεν το δούλεψα αλλα με αυτά που γράφω παραπάνω ποτέ δεν ειχα θέμα μέχρι τώρα.

Επεξ/σία από dimitrisd87
Δημοσ.
3 ώρες πριν, keysmith είπε

Τι είναι αυτό  το Ali(τες)express...

Συγνώμη που γράφω ίσως γνωστά πράγματα αλλά πρώτη φορά την πατάω έτσι. Είχα διακόψει τις αγορές εξωτερικού αλλά φέτος είπα να τις ξανα-αρχίσω ακούγοντας ότι τα θέματα τελωνίου έχουν λυθεί με aliexpress.

Ξεκίνησα να αγοράζω φέτος και 4/5 αγορές πήγαν καλά (οι 3 ήρθαν με ACS και μια μαλλον με ΕΛΤΑ την βρήκα στο mail box στην οικοδομή). Ούτε ξέρω ούτε βγάζω άκρη με τι ΘΑ στείλει ο κάθε πωλητής. Εκανα εγορά ενός κατι που κοιτάει τροφοδοτικά στα 8,6€ με μεταφορικά.  Στην παρακάτω δεν έλαβα ποτέ. tracking κάπως έτσι  UA2649****HU

image.png.20534b16004c48250bd649ff250ebb45.png

Πακέτο που έπρεπε να έρθει κατα τον Οκτώβριο δεν εμφανίστηκε ποτε. Δεν ξέρω ΚΑΝ σε ποια εταιρία το έδωσαν Ελλαδα (ΕΛΤΑ, ACS???) και ποιος και θα το βρει;  Αν είναι ΕΛΤΑ (μαλλον) νομίζω καλά κρασιά! Σιγά μην απαντήσουν τηλέφωνα και μην ξέρουν τι τους γίνεται για κάτι που δεν φαίνεται εδώ.

Εκανα αίτηση για refund όπως κάναμε παλια στο ebay όταν δεν ερχόταν και μας τα γύρναγαν (είχες και το paypal να είσαι σίγουρος).  Τώρα μου απέρειψε την αίτηση για refund τάχα ότι έφτασε ελλαδα λες και επειδή έφτασε ελλάδα εγώ το παρέλαβα. Εκανα "έφεση" (appeal) και παλι μου την απέρριψαν  λέει "

Final SolutionNo Refund

Proposal:Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Invalid reason:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Υπάρχει ελπίδα να το βρω; 

Ε'ιμαι τζαντισμένος. ΘΑ τον διαγράψω τον λογαριασμό και θα τους ρίξω μια μούντζα τους κίτρινους κλέφτες. Ας διαλέγουν μεταφορικές που παραδίδουν στην τελική και όχι να μεταβιβάζουν το ρίσκο στους πελάτες. Καλά που δεν ήταν και τίποτα με 100€ και 200€.. Δεν ξέρω αλλά δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα.

ρώτα πρώτα στην τοπική μονάδα διανομής της περιοχής σου,αν δεν είναι εκεί κατευθείαν αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης στην Τράπεζα από την οποία έγινε η πληρωμή, το appeal στο AliExpress είναι χάσιμο χρόνου,θα σου πουν πάλι τα ίδια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...