MrParanoid Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Ναι reject all ξεκάθαρα μέχρι να επέμβει το AliExpress 1
sakisgri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, c.f.w είπε Καλησπέρα σας,λοιπόν εστειλα φωτγραφιες και βιντεο και φενεται ξεκαθαρα σε τι κατασταση ηρθε το αντικειμενο.Ζητησα επιστροφη χρηματων και σημερα εστειλε ο πωλητης οτι αρνειται να επιστρεωει τα χρηματα και ανεβασε φωτογραφιες κατα την συσκευασια πριν την αποστολη και φενετε η οθονη χωρις θεματα.....Τι να κανω τωρα??Να κανω REJECT ALL?? Καλησπερα, Κάνεις Reject την πρόταση του πωλητή και περιμένεις μέσα σε 3 μερες να κάνει step in το Aliexpress (συνήθως γίνεται πολύ πιο νωρίς), θα κοιτάξει τις αποδείξεις και θα σου κάνει κάποιες προτάσεις. Στις φωτογραφίες που ανέβασε ο πωλητής μπορεις να πεις με σιγουριά ότι αφορά το δικό σου δέμα? 1
c.f.w Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, Nnoutas είπε Φαίνεται, στις φωτογραφίες του πωλητή ότι συσκευαζει τη δική σου οθόνη; Όχι ότι έχει σημασία αφού θα μπορούσε να είχε καταστραφεί και κατά τη μεταφορά. Εφόσον εσύ έχεις τα δικά σου αποδεικτικά συνεχίζεις να ζητάς full refund Απλα εχει φωτογραφιες του κουτιου κλειστο και καποιες απο την οθονη... 2 λεπτά πριν, sakisgri είπε Καλησπερα, Κάνεις Reject την πρόταση του πωλητή και περιμένεις μέσα σε 3 μερες να κάνει step in το Aliexpress (συνήθως γίνεται πολύ πιο νωρίς), θα κοιτάξει τις αποδείξεις και θα σου κάνει κάποιες προτάσεις. Στις φωτογραφίες που ανέβασε ο πωλητής μπορεις να πεις με σιγουριά ότι αφορά το δικό σου δέμα? Εχει ανεβασει μια με το κουτι κλειστο οποτε ναι αυτη ειναι σιγουρα απο το πακετο μου. Οι αλλες ομως ειναι φωτογραφιες απο την οθονη οπου και αυτες τωρα που τις ειδα προσεκτικα φενονται να ειναι οντως απο αυτη γιατι εχει ενα αυτοκόλλητο που ειναι στην ιδια ακριβως θεση...
sakisgri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, c.f.w είπε Απλα εχει φωτογραφιες του κουτιου κλειστο και καποιες απο την οθονη... Εχει ανεβασει μια με το κουτι κλειστο οποτε ναι αυτη ειναι σιγουρα απο το πακετο μου. Οι αλλες ομως ειναι φωτογραφιες απο την οθονη οπου και αυτες τωρα που τις ειδα προσεκτικα φενονται να ειναι οντως απο αυτη γιατι εχει ενα αυτοκόλλητο που ειναι στην ιδια ακριβως θεση... Δεν λέει κάτι αυτό, μπορεί η φώτο να ειναι από άλλη οθόνη και να την τράβηξε τώρα. Και το αυτοκόλλητο να ειναι το QC η barcode και να ειναι όλα στο ίδιο σημείο, η να τo έβαλε εκεί αφού είδε τις φώτο σου και το βίντεο. Εσύ εχεις το βίντεο με το unboxing που φαινεται ξεκάθαρα ότι ήρθε έτσι. Στο Aliexpress δεν τρώνε κουτόχορτο, καταλαβαίνουν και οι ίδιοι. Αν το Aliexpress δεν σου δώσει αυτό που θες, θα κάνεις appeal μετά (έφεση) και θα προσθέσεις ότι η φώτο που ανέβασε ο πωλητής δεν αποδεικνύει ότι ειναι η ίδια οθόνη που ήρθε σε εμενα, μπορεί να τράβηξε φώτο από άλλη καλή οθόνη μετά αφού άνοιξα dispute. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2023 από sakisgri
c.f.w Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Οταν κανω reject all με ρωταει για επιστροφη αντικειμενου, αν πατησω οχι μπορει να φανει οτι το κανω επιτηδες για να μου στειλει αλλη οθονη δωρεαν??Εγω οχι θα βαλω,τι λετε?
sakisgri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Μόλις τώρα, c.f.w είπε Οταν κανω reject all με ρωταει για επιστροφη αντικειμενου, αν πατησω οχι μπορει να φανει οτι το κανω επιτηδες για να μου στειλει αλλη οθονη δωρεαν??Εγω οχι θα βαλω,τι λετε? Ναι όχι βάλε. Θα δεις μετά τι προτάσεις θα σου κάνει το Aliexpress. 1
Marti87 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 12/12/2023 στις 4:39 ΜΜ, sakisgri είπε Τα 5UGR όντως τα παραδίδει η Γενική ταχυδρομική στην Ελλαδα και όντως το σύστημα τους δεν αναγνωρίζει το tracking number. Μπορείς να το αναζητήσεις με το όνομα σου στο κατάστημα όταν φτάσει το δέμα (πάρε και την ταυτότητα μαζί). Απ' ότι θυμάμαι (γιατι ποτέ δεν πήρα 5UGR tracking number) όταν γράφει "Lastmile accept" ειναι όταν το παραλαμβάνει το τελευταίο courier που θα κάνει την παράδοση στον παραλήπτη. Καλά ειναι να πας από την Γενική ταχυδρομική να δουν αν ειναι εκεί το δέμα, αν δεν ειναι να ξανά πας μετά από λίγες μέρες. Γιατι αν το παραλάβει η Γενική ταχυδρομική και δεν πας να το παραλαβεις σε 15 μέρες θα το στειλουν πίσω. Για τον "αριθμό συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς της αποστολής" δεν ξέρω αν ειναι το "Order ID" αυτό θα το βρεις στην εφαρμογή πατώντας πρώτα στο ανθρωπάκι κάτω δεξιά, μετά στο "My orders" (πάνω) πατάς εκεί που γράφει "Shipped" μετά πατάς πάνω στο προϊόν (όχι στο Track order) και κάτω θα δεις "Order info" εκεί ειναι το Order ID. Έχω ένα από της 25/11/23 στη φάση "Departed from customs, Leaving customs" έχουμε δρόμο ακόμα, υπομονή. Φαίνεται και η dpd και η ACS έχουν φρακάρει. Πέρυσι δεν ήταν τόσο χάλια. Λογικά θα βρει λύση το Aliexpress αλλά όχι για φέτος, ειναι αργά. Στο εξωτερικό δεν έχουν καθυστερήσεις γιατι προσλαμβάνουν προσωπικό, εδώ κοιτάνε να κάνουν την δουλειά με το ίδιο προσωπικό. Μου ήρθε σήμερα μήνυμα για την μια παραγγελία στο παρακάτω screenshot! Οι άνθρωποι είναι ασόβαροι! Το πακέτο δείχνει failed, η γενική ουδέποτε με ενημέρωσε, τους έχω πάρει και τηλ και με το όνομα δεν υπάρχει κανένα δεμα κτλ. Δε ξέρω τι άλλο να κάνω έχω κάνει dispute κ για τα 2 orders μου, αλλά δεν ήθελαν να μου κάνουν refund! Έχω βάλει ότι screenshot υπάρχει για να τους δείξω πως ουδέποτε ενημερώθηκα για την άφιξη πακέτου μου από local courier company. Ειλικρινά τώρα αναμένω! Ξανά έστειλα μειλ και στη γενική, αλλά ειλικρινά δε θέλω να χάσω τα χρήματα μου γιατί κάτι άλλο έχει πάει στραβά και δε ξέρω τι! Δε ξέρω τι άλλο πραγματικά μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Η Ali express δεν έχει απαντήσει κάτι ακόμη καθώς η πρώτη τους επίλυση ήταν no refund…θεωρούν ότι το parcel ήταν εδώ και δεν το έκανα collect που δεν ισχύει καθώς δεν είχα ειδοποίηση από κανέναν ούτε local tracking number. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2023 από Marti87
sakisgri Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Marti87 είπε Μου ήρθε σήμερα μήνυμα για την μια παραγγελία στο παρακάτω screenshot! Οι άνθρωποι είναι ασόβαροι! Το πακέτο δείχνει failed, η γενική ουδέποτε με ενημέρωσε, τους έχω πάρει και τηλ και με το όνομα δεν υπάρχει κανένα δεμα κτλ. Δε ξέρω τι άλλο να κάνω έχω κάνει dispute κ για τα 2 orders μου, αλλά δεν ήθελαν να μου κάνουν refund! Έχω βάλει ότι screenshot υπάρχει για να τους δείξω πως ουδέποτε ενημερώθηκα για την άφιξη πακέτου μου από local courier company. Ειλικρινά τώρα αναμένω! Ξανά έστειλα μειλ και στη γενική, αλλά ειλικρινά δε θέλω να χάσω τα χρήματα μου γιατί κάτι άλλο έχει πάει στραβά και δε ξέρω τι! Δε ξέρω τι άλλο πραγματικά μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Η Ali express δεν έχει απαντήσει κάτι ακόμη καθώς η πρώτη τους επίλυση ήταν no refund…θεωρούν ότι το parcel ήταν εδώ και δεν το έκανα collect που δεν ισχύει καθώς δεν είχα ειδοποίηση από κανέναν ούτε local tracking number. Άργησες πολύ να γράψεις εδώ. Στης 23/11/23 φαινεται παρέλαβε το δέμα σου η Γενική ταχυδρομική και μάλλον επειδή είχες κάνει λάθος στο ΤΚ πήγε σε άλλη πόλη, και αφού δεν βρήκαν τέτοια διεύθυνση εκεί, χωρίς να μπουν καν στο κόπο να πάρουν ένα τηλ. (το τηλ. το γράφει επάνω στο δέμα) προτίμησαν να το κράτησαν 15 μέρες που σου έγραψα και πιο πάνω και το στείλανε πίσω σήμερα!! όπως θα δεις και εδώ https://packageradar.com/courier/poste-italiane/tracking/5UGR000358505 γράφει - December 13 11:54 Package returned to the sender Aliexpress Standard Shipping Το έχει κάνει πολλές φορές αυτό η Γενική Ταχυδρομική στο παρελθόν. Για να μη στειλουν το δέμα στη σωστή διεύθυνση, προτίμησαν να το κρατήσουν 15 μέρες και να το στειλουν πίσω. Και πιστεύω πολύ καλά γνώριζαν τι έγινε αλλά τι να σου πούνε, ότι το κρατήσαμε εδώ 15 μέρες και το στείλαμε πίσω, χωρίς ενημέρωση; Λογικά το μήνυμα που έλαβες από το Aliexpress ειναι αυτοματοποιημένο, δλδ το σύστημα αναζητά αυτόματα με το tracking number και αφού βλέπει ειναι σε transit σου έρχεται αυτόματα αυτό το μήνυμα. Τώρα θα κάνεις appeal (έφεση) και θα ξανά γράψεις αυτά που έγραψες συν ότι το δέμα επιστέφει πίσω και θα ανεβάσεις screenshot από το λινκ που έβαλα πιο πάνω, από εδώ https://t.17track.net/en#nums=5UGR000358505 και από εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000358505 Αυτή τη φορά θα το κοιτάξει άνθρωπος. Αν πάλι πάρεις την ίδια απάντηση, μετά με τα ίδια δικαιολογητικά θα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα σου. Γράφει ο @radiotv πως γίνεται στη σελίδα 396, κάνω copy paste τι γράφει εδώ κάτω. Θα επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας και θα σε καθοδηγήσουν τι θα κάνεις, συνήθως στέλνεις κάποιο μέιλ με το ιστορικό της υπόθεσης, βάλε screenshots της παραγγελίας και του τρακινγκ,θα βοηθήσει πολύ αν έχεις και απάντηση από τα ΕΛΤΑ ή την κούριερ όποιο από τα δύο ήταν το δέμα σου. Μπορείς να στείλεις και μήνυμα στον πωλητή, αλλά ότι και να σου πει δεν θα ειναι κάτι σίγουρο. Μπορεί να πει μόλις φτάσει το δέμα θα σου το ξανά στείλω και να μη το στείλει, δεν θα μπορεις να βρεις το δίκιο σου. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2023 από sakisgri 2
NikosKallithea Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Εσυ @Marti87 δεν παρακολουθουσες το δέμα να ενδιαφερθείς τοτε που εφτασε;
iliata2410 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Ρε παιδιά και λάθος να γίνει στον Ταχυδρομικό κώδικα ,θα πρέπει αυτοί να κοιτάξουν πχ και την πόλη πχ 67120 θα επρεπε να δουν ότι δεν αντιστοιχεί σε αυτήν την πόλη,η στην χειρότερη το τηλέφωνο δεν αναγράφεται στο δέμα; 1
Viviandg Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεται η επόμενη ενημέρωση θα είναι όταν το παραλάβει η acs η θα έχω και άλλες πριν μπει Ελλάδα ;
sakisgri Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, Viviandg είπε Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεται η επόμενη ενημέρωση θα είναι όταν το παραλάβει η acs η θα έχω και άλλες πριν μπει Ελλάδα ; Με αναζήτηση απο την Cainiao ναι θα δεις, παράδειγμα η 1η φώτο κάτω. Αλλά καλύτερα κανε αναζήτηση εδώ https://parcelsapp.com/ γιατι θα φανεί και η dpd και η ACS όταν το παραλάβει, παράδειγμα 2η φώτο.
Marti87 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, sakisgri είπε Άργησες πολύ να γράψεις εδώ. Στης 23/11/23 φαινεται παρέλαβε το δέμα σου η Γενική ταχυδρομική και μάλλον επειδή είχες κάνει λάθος στο ΤΚ πήγε σε άλλη πόλη, και αφού δεν βρήκαν τέτοια διεύθυνση εκεί, χωρίς να μπουν καν στο κόπο να πάρουν ένα τηλ. (το τηλ. το γράφει επάνω στο δέμα) προτίμησαν να το κράτησαν 15 μέρες που σου έγραψα και πιο πάνω και το στείλανε πίσω σήμερα!! όπως θα δεις και εδώ https://packageradar.com/courier/poste-italiane/tracking/5UGR000358505 γράφει - December 13 11:54 Package returned to the sender Aliexpress Standard Shipping Το έχει κάνει πολλές φορές αυτό η Γενική Ταχυδρομική στο παρελθόν. Για να μη στειλουν το δέμα στη σωστή διεύθυνση, προτίμησαν να το κρατήσουν 15 μέρες και να το στειλουν πίσω. Και πιστεύω πολύ καλά γνώριζαν τι έγινε αλλά τι να σου πούνε, ότι το κρατήσαμε εδώ 15 μέρες και το στείλαμε πίσω, χωρίς ενημέρωση; Λογικά το μήνυμα που έλαβες από το Aliexpress ειναι αυτοματοποιημένο, δλδ το σύστημα αναζητά αυτόματα με το tracking number και αφού βλέπει ειναι σε transit σου έρχεται αυτόματα αυτό το μήνυμα. Τώρα θα κάνεις appeal (έφεση) και θα ξανά γράψεις αυτά που έγραψες συν ότι το δέμα επιστέφει πίσω και θα ανεβάσεις screenshot από το λινκ που έβαλα πιο πάνω, από εδώ https://t.17track.net/en#nums=5UGR000358505 και από εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000358505 Αυτή τη φορά θα το κοιτάξει άνθρωπος. Αν πάλι πάρεις την ίδια απάντηση, μετά με τα ίδια δικαιολογητικά θα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα σου. Γράφει ο @radiotv πως γίνεται στη σελίδα 396, κάνω copy paste τι γράφει εδώ κάτω. Θα επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας και θα σε καθοδηγήσουν τι θα κάνεις, συνήθως στέλνεις κάποιο μέιλ με το ιστορικό της υπόθεσης, βάλε screenshots της παραγγελίας και του τρακινγκ,θα βοηθήσει πολύ αν έχεις και απάντηση από τα ΕΛΤΑ ή την κούριερ όποιο από τα δύο ήταν το δέμα σου. Μπορείς να στείλεις και μήνυμα στον πωλητή, αλλά ότι και να σου πει δεν θα ειναι κάτι σίγουρο. Μπορεί να πει μόλις φτάσει το δέμα θα σου το ξανά στείλω και να μη το στείλει, δεν θα μπορεις να βρεις το δίκιο σου. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά ξανά λέω πως το πακέτο έδειχνε πως είναι warehouse ruse!! Και την γενικη την είχα πρήξει στα τηλέφωνα! Δεν έχουν όμως tracking numbers στη Γενική Ταχυδρομική που να ξεκινάνε από 5UGR.. γιατί εγώ άλλο tracking number δεν έλαβα ποτε! Αυτό προσπαθώ η καημένη να ξανά εξηγήσω! Με είχαν γράψει μη πω που… 45 λεπτά πριν, iliata2410 είπε Ρε παιδιά και λάθος να γίνει στον Ταχυδρομικό κώδικα ,θα πρέπει αυτοί να κοιτάξουν πχ και την πόλη πχ 67120 θα επρεπε να δουν ότι δεν αντιστοιχεί σε αυτήν την πόλη,η στην χειρότερη το τηλέφωνο δεν αναγράφεται στο δέμα; Φυσικά και τα είχα όλα! Και διεύθυνση σωστή!!! Και το τηλέφωνο μου το κινητό! Το δεμα δεν παίζει να ήρθε Ελλάδα ποτε γιατί δε πήρα ποτε άλλο tracking number πέρα από το 5UGR.. της κινεζικής cainiao.. 1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε Εσυ @Marti87 δεν παρακολουθουσες το δέμα να ενδιαφερθείς τοτε που εφτασε; Φίλε μου ξαναδιάβασε αυτά που έχω γράψει πριν και μετά! Thanks! 1
sakisgri Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, Marti87 είπε Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά ξανά λέω πως το πακέτο έδειχνε πως είναι warehouse ruse!! Και την γενικη την είχα πρήξει στα τηλέφωνα! Δεν έχουν όμως tracking numbers στη Γενική Ταχυδρομική που να ξεκινάνε από 5UGR.. γιατί εγώ άλλο tracking number δεν έλαβα ποτε! Αυτό προσπαθώ η καημένη να ξανά εξηγήσω! Με είχαν γράψει μη πω που… Σε καταλαβαίνω. Η Γενική ταχυδρομική έχει κάνει πολλά τέτοια. Όπως έγραψα πιστεύω πήγε σε άλλη πόλη λόγο το λάθος στο Τ.Κ, αλλά με το όνομα σου ήξεραν που βρίσκεται το δέμα σου, αλλά προτίμησαν να το κρατήσουν 15 μέρες και να το στειλουν πίσω παρά να σου το παραδώσουν. Θα μπορούσαν να σε πάρουν τηλ. και να πούνε ειναι στη τάδε πόλη λόγο λάθος τ.κ και θα κοστίσει χ ποσό να το στείλουμε στη πόλη σου.
Marti87 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, sakisgri είπε Σε καταλαβαίνω. Η Γενική ταχυδρομική έχει κάνει πολλά τέτοια. Όπως έγραψα πιστεύω πήγε σε άλλη πόλη λόγο το λάθος στο Τ.Κ, αλλά με το όνομα σου ήξεραν που βρίσκεται το δέμα σου, αλλά προτίμησαν να το κρατήσουν 15 μέρες και να το στειλουν πίσω παρά να σου το παραδώσουν. Θα μπορούσαν να σε πάρουν τηλ. και να πούνε ειναι στη τάδε πόλη λόγο λάθος τ.κ και θα κοστίσει χ ποσό να το στείλουμε στη πόλη σου. Appeal κάνω ουσιαστικά από το ίδιο tab που έκανα και το refund? Σωστά; Σε ευχαριστώ παρά πολύ πραγματικά! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα