Ukforthemoment Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 50 λεπτά πριν, radiotv είπε όπως κάθε χρόνο η κατάσταση θα βελτιωθεί προς το τέλος του Ιανουαρίου Τότε θα είναι η Κινέζικη πρωτοχρονια ,και μετά το Πάσχα των καθολικών. Αγγλία,παραγγελία στις 3-12 σήμερα το παρέλαβα. Spoiler 2023-12-11 01:06 GMT+0 Out for delivery Arrived at local delivery center 2023-12-09 06:48 GMT+0 Arrived at destination country/region sorting center 2023-12-09 06:48 GMT+0 Received by local delivery company 2023-12-08 19:28 GMT+8 Departed from customs 2023-12-08 16:05 GMT+8 Clearing Customs Import customs clearance complete 2023-12-08 15:49 GMT+8 Import customs clearance started 2023-12-08 15:49 GMT+8 Arrived at customs 2023-12-08 12:27 GMT+1 Leaving transit country/region 2023-12-08 08:49 GMT+1 Arrived in transit country/region 2023-12-07 20:28 GMT+0 Arrived at linehaul office 2023-12-07 13:25 GMT+8 Departed from departure country/region 2023-12-06 22:00 GMT+8 Leaving from departure country/region 2023-12-06 15:48 GMT+8 Export customs clearance started 2023-12-06 15:48 GMT+8 Export customs clearance complete 2023-12-06 05:05 GMT+8 Arrived at departure transport hub 2023-12-06 00:36 GMT+8 Departed from sorting center 2023-12-06 00:10 GMT+8 Received by logistics company 2023-12-06 00:10 GMT+8 Processing at sorting center 2023-12-05 11:45 GMT+8 Leaving warehouse Package shipped out from warehouse 2023-12-04 17:43 Store processing the order Shipment information received by warehouse electronically 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrParanoid Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Εμένα εδώ και 6 μέρες έχει κολλήσει στο Leaving from departure country/region τώρα έχει καθυστερήσει λόγο φόρτου εργασίας δεν έχει ενημερωθεί το tracker έχει χαθεί δεν ξέρω αλλά πρώτη φορά μου κολλάει εκεί δέμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisd87 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 10 ώρες πριν, MrParanoid είπε Εμένα εδώ και 6 μέρες έχει κολλήσει στο Leaving from departure country/region τώρα έχει καθυστερήσει λόγο φόρτου εργασίας δεν έχει ενημερωθεί το tracker έχει χαθεί δεν ξέρω αλλά πρώτη φορά μου κολλάει εκεί δέμα εμένα εχει 17 μερες εκεί, δεν νομίζω να έχουν χαθεί απλά ειναι το κλασικό Ελληνικό θέμα οτι μόλις δεχθούν λίγα παραπάνω δέματα οι κουριερ χανουν την μπάλα για πολλές μέρες αντι να κοιτάξουν να το διορθώσουν γιατί δεν ειναι η 1τη φορά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrParanoid Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Στην προκειμένη περίπτωση αν δεν έχει χαθεί η Κινέζοι έχουν χάσει την μπάλα δεν έχουν αναλάβει ακόμα από Ελλάδα μεριά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) ACS Παραδοση 6 ημέρες μετά την άφιξη στην Ελλάδα και όσο πάει θα χειροτερέψει η κατάσταση Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2023 από radiotv Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιαννης1968 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Στις 11/12/2023 στις 1:06 ΠΜ, Othervision είπε να ησουν ο μονος καλα θα ηταν εγω εχω κολλημενο απο 25 νοεμβριου και παραγγελια εγινε στις 12 νοεμβριου Και το δικό μου ακριβώς ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Viviandg Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 8 λεπτά πριν, Γιαννης1968 είπε Και το δικό μου ακριβώς ίδιο. Έχω 3 δέματα που έχουν κολλήσει εκεί την ίδια μέρα και ένα που παριγγειλα μετα έχει προχωρήσει δεν έχει φανεί ακόμα στην acs βέβαια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 26 λεπτά πριν, Viviandg είπε Έχω 3 δέματα που έχουν κολλήσει εκεί την ίδια μέρα και ένα που παριγγειλα μετα έχει προχωρήσει δεν έχει φανεί ακόμα στην acs βέβαια Υπομονη ειναι οι αποστολες black friday τοσο οι εγχωριες οσο και εξωτερικού κ υπαρχει γενικα μεγαλος φορτος παραδοσεων μεχρι να φυγουν οι γιορτες 6/1/24 παραλληλα μ αδειες που εχουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marti87 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Στις 27/4/2023 στις 12:59 ΜΜ, MySql είπε Kαλησπέρα, να ενημερώσω πως το AliExpress selection super economy global ήρθε ξεχωριστά δεν εγινε combined το παρέλαβα πολύ γρήγορα μια χαρά. Το πρόβλημα είναι με όλα τα υπολοιπα που έχει γίνει ενα τεράστιο μπέρδεμα. Απο τα υπολοιπα 6 τα 5 έγιναν combined και δείχνουν στακαρισμενα από 7/4 https://parcelsapp.com/en/tracking/5UGR000331989 και το 1 ακόμα που δεν έγινε combined το έστειλα με cainiao super economy global https://parcelsapp.com/en/tracking/UA488706445HU Μίλησα και με γενικη ταχυδρομική που μου βγαζει σαν τηλεφωνο απο το tracking page του aliexpress ( (To know more information, Call the hotline: (+30) 2104851100) αλλα δεν μπορουν να μου πουν κατι απο την στιγμη που δεν εχει βγει ελληνικο tracking number τι γίνεται σε αυτη την περιπτωση? Καλησπέρα! Αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα με tracking 5UGR combined για 2 orders, η οποία η μια δείχνει κολλημένη στο warehouse ruse στο parcel app tracking από 23/11 και η άλλη από 30/11, τις παραγγελίες τις έκανα στις 11/11. Μέχρι και σήμερα δείχνουν και οι 2 κολλημένες, ενώ στο Ali express δείχνει arrived at destination country/region sorting center. Η γενική ακριβώς δεν αναγνωρίζει αυτούς τους αριθμούς καθώς δεν έχει πάρει local tracking ..τι να κάνω; Εσένα σου ήρθαν; Καλημέρα ομάδα! Παρήγγειλα στις 11/11 κάποια πράγματα από τα οποία σχεδόν όλα μου ήρθαν, εκτός από 2 παραγγελίες που γίναν combined με κωδικό 5UGR. (Όπως θα δείτε στα screenshots το ένα είναι κολλημένο από 23/11 στο warehouse ruse και το άλλο από 30/11 στο warehouse ruse), παράλληλα στο application του Aliexpress δείχνει η μπάρα ότι έχουν και τα 2 περάσει τα gr customs αλλά δεν έχουν φτάσει Αθήνα! Σαν ενημέρωση γράφουν και τα 2 arrived at destination country/region sorting center. Το θέμα μου είναι ότι εκ παραδρομής έχω κάνει ένα νούμερο λαθος στον ΤΚ, αλλά η υπόλοιπη διεύθυνση είναι σωστή, και ο seller στην Ισπανία έχει bot που απαντάει όποτε πιαστο αυγό κ κούρευτο! Κάλεσα και την γενική που δείχνει ότι αυτή θα κάνει το handling αλλά δεν έχει αριθμό tracking που αναγνωρίζει το σύστημα τους καθώς το 5UGR είναι της Cainiao. Έχω στείλει μειλ στη Γενική να τους γνωστοποιήσω και το θέμα του ταχυδρομικού κώδικα αλλά μου ζήτησαν ένα αριθμό συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς της αποστολής , το οποίο δεν έχω από το Aliexpress. εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ή να μου πει τι άλλο να κάνω, θα ήμουν ευγνώμων! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 47 λεπτά πριν, Marti87 είπε Καλησπέρα! Αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα με tracking 5UGR combined για 2 orders, η οποία η μια δείχνει κολλημένη στο warehouse ruse στο parcel app tracking από 23/11 και η άλλη από 30/11, τις παραγγελίες τις έκανα στις 11/11. Μέχρι και σήμερα δείχνουν και οι 2 κολλημένες, ενώ στο Ali express δείχνει arrived at destination country/region sorting center. Η γενική ακριβώς δεν αναγνωρίζει αυτούς τους αριθμούς καθώς δεν έχει πάρει local tracking ..τι να κάνω; Εσένα σου ήρθαν; Καλημέρα ομάδα! Παρήγγειλα στις 11/11 κάποια πράγματα από τα οποία σχεδόν όλα μου ήρθαν, εκτός από 2 παραγγελίες που γίναν combined με κωδικό 5UGR. (Όπως θα δείτε στα screenshots το ένα είναι κολλημένο από 23/11 στο warehouse ruse και το άλλο από 30/11 στο warehouse ruse), παράλληλα στο application του Aliexpress δείχνει η μπάρα ότι έχουν και τα 2 περάσει τα gr customs αλλά δεν έχουν φτάσει Αθήνα! Σαν ενημέρωση γράφουν και τα 2 arrived at destination country/region sorting center. Το θέμα μου είναι ότι εκ παραδρομής έχω κάνει ένα νούμερο λαθος στον ΤΚ, αλλά η υπόλοιπη διεύθυνση είναι σωστή, και ο seller στην Ισπανία έχει bot που απαντάει όποτε πιαστο αυγό κ κούρευτο! Κάλεσα και την γενική που δείχνει ότι αυτή θα κάνει το handling αλλά δεν έχει αριθμό tracking που αναγνωρίζει το σύστημα τους καθώς το 5UGR είναι της Cainiao. Έχω στείλει μειλ στη Γενική να τους γνωστοποιήσω και το θέμα του ταχυδρομικού κώδικα αλλά μου ζήτησαν ένα αριθμό συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς της αποστολής , το οποίο δεν έχω από το Aliexpress. εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ή να μου πει τι άλλο να κάνω, θα ήμουν ευγνώμων! απο τις 29/11 έχω και εγώ κάποιες σε τέτοιο στάδιο αλλά παραδίδονται με ACS, γενικά υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση παντού.Περιμενε δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cipriani Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Είδα κάποιο παιδί να ρωτάει γιαυτο αναρτώ και εδώ ένα δέμα που παρήγγειλα με άξια πάνω των 150 ευρο και πλήρωσα περίπου 15 ευρο για το standard shipping έρχεται με ΕΛΤΑ κουριερ σε μένα το παράγγειλα αρχικά 23 νοεμβριου και τώρα θα πρέπει να έχει φύγει από τελωνείο Ολλανδία και να έρχεται προς τα εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisd87 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, aces είπε Υπομονη ειναι οι αποστολες black friday τοσο οι εγχωριες οσο και εξωτερικού κ υπαρχει γενικα μεγαλος φορτος παραδοσεων μεχρι να φυγουν οι γιορτες 6/1/24 παραλληλα μ αδειες που εχουν. Ναι αλλά εφόσον δεν είναι 1τη φορά που συμβαίνει κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται δεν θα έπρεπε να διορθωθούν? Στο εξωτερικό δηλαδή γιατί δεν έχουν καθυστέρηση λόγο black Friday και τέτοια? Και να έχουν είναι 2-3 ημέρες εδώ άμα κολλήσουν περιμένεις τουλάχιστον 10 και βλέπουμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, Marti87 είπε Καλησπέρα! Αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα με tracking 5UGR combined για 2 orders, η οποία η μια δείχνει κολλημένη στο warehouse ruse στο parcel app tracking από 23/11 και η άλλη από 30/11, τις παραγγελίες τις έκανα στις 11/11. Μέχρι και σήμερα δείχνουν και οι 2 κολλημένες, ενώ στο Ali express δείχνει arrived at destination country/region sorting center. Η γενική ακριβώς δεν αναγνωρίζει αυτούς τους αριθμούς καθώς δεν έχει πάρει local tracking ..τι να κάνω; Εσένα σου ήρθαν; Καλημέρα ομάδα! Παρήγγειλα στις 11/11 κάποια πράγματα από τα οποία σχεδόν όλα μου ήρθαν, εκτός από 2 παραγγελίες που γίναν combined με κωδικό 5UGR. (Όπως θα δείτε στα screenshots το ένα είναι κολλημένο από 23/11 στο warehouse ruse και το άλλο από 30/11 στο warehouse ruse), παράλληλα στο application του Aliexpress δείχνει η μπάρα ότι έχουν και τα 2 περάσει τα gr customs αλλά δεν έχουν φτάσει Αθήνα! Σαν ενημέρωση γράφουν και τα 2 arrived at destination country/region sorting center. Το θέμα μου είναι ότι εκ παραδρομής έχω κάνει ένα νούμερο λαθος στον ΤΚ, αλλά η υπόλοιπη διεύθυνση είναι σωστή, και ο seller στην Ισπανία έχει bot που απαντάει όποτε πιαστο αυγό κ κούρευτο! Κάλεσα και την γενική που δείχνει ότι αυτή θα κάνει το handling αλλά δεν έχει αριθμό tracking που αναγνωρίζει το σύστημα τους καθώς το 5UGR είναι της Cainiao. Έχω στείλει μειλ στη Γενική να τους γνωστοποιήσω και το θέμα του ταχυδρομικού κώδικα αλλά μου ζήτησαν ένα αριθμό συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς της αποστολής , το οποίο δεν έχω από το Aliexpress. εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ή να μου πει τι άλλο να κάνω, θα ήμουν ευγνώμων! Τα 5UGR όντως τα παραδίδει η Γενική ταχυδρομική στην Ελλαδα και όντως το σύστημα τους δεν αναγνωρίζει το tracking number. Μπορείς να το αναζητήσεις με το όνομα σου στο κατάστημα όταν φτάσει το δέμα (πάρε και την ταυτότητα μαζί). Απ' ότι θυμάμαι (γιατι ποτέ δεν πήρα 5UGR tracking number) όταν γράφει "Lastmile accept" ειναι όταν το παραλαμβάνει το τελευταίο courier που θα κάνει την παράδοση στον παραλήπτη. Καλά ειναι να πας από την Γενική ταχυδρομική να δουν αν ειναι εκεί το δέμα, αν δεν ειναι να ξανά πας μετά από λίγες μέρες. Γιατι αν το παραλάβει η Γενική ταχυδρομική και δεν πας να το παραλαβεις σε 15 μέρες θα το στειλουν πίσω. Για τον "αριθμό συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς της αποστολής" δεν ξέρω αν ειναι το "Order ID" αυτό θα το βρεις στην εφαρμογή πατώντας πρώτα στο ανθρωπάκι κάτω δεξιά, μετά στο "My orders" (πάνω) πατάς εκεί που γράφει "Shipped" μετά πατάς πάνω στο προϊόν (όχι στο Track order) και κάτω θα δεις "Order info" εκεί ειναι το Order ID. 7 ώρες πριν, Γιαννης1968 είπε Και το δικό μου ακριβώς ίδιο. 6 ώρες πριν, Viviandg είπε Έχω 3 δέματα που έχουν κολλήσει εκεί την ίδια μέρα και ένα που παριγγειλα μετα έχει προχωρήσει δεν έχει φανεί ακόμα στην acs βέβαια Έχω ένα από της 25/11/23 στη φάση "Departed from customs, Leaving customs" έχουμε δρόμο ακόμα, υπομονή. 3 ώρες πριν, dimitrisd87 είπε Ναι αλλά εφόσον δεν είναι 1τη φορά που συμβαίνει κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται δεν θα έπρεπε να διορθωθούν? Στο εξωτερικό δηλαδή γιατί δεν έχουν καθυστέρηση λόγο black Friday και τέτοια? Και να έχουν είναι 2-3 ημέρες εδώ άμα κολλήσουν περιμένεις τουλάχιστον 10 και βλέπουμε.. Φαίνεται και η dpd και η ACS έχουν φρακάρει. Πέρυσι δεν ήταν τόσο χάλια. Λογικά θα βρει λύση το Aliexpress αλλά όχι για φέτος, ειναι αργά. Στο εξωτερικό δεν έχουν καθυστερήσεις γιατι προσλαμβάνουν προσωπικό, εδώ κοιτάνε να κάνουν την δουλειά με το ίδιο προσωπικό. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
c.f.w Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Στις 10/12/2023 στις 11:39 ΜΜ, sakisgri είπε Επισης στην αιτιολογία γράψε ότι φαινεται δεν έγινε κατά την μεταφορά γιατι το κουτί ειναι άθικτο, αλλά πακεταρίστηκε έτσι χαλασμένη. Και λογικά θα πάρεις full refund. Καλησπέρα σας,λοιπόν εστειλα φωτγραφιες και βιντεο και φενεται ξεκαθαρα σε τι κατασταση ηρθε το αντικειμενο.Ζητησα επιστροφη χρηματων και σημερα εστειλε ο πωλητης οτι αρνειται να επιστρεωει τα χρηματα και ανεβασε φωτογραφιες κατα την συσκευασια πριν την αποστολη και φενετε η οθονη χωρις θεματα.....Τι να κανω τωρα??Να κανω REJECT ALL?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nnoutas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, c.f.w είπε Καλησπέρα σας,λοιπόν εστειλα φωτγραφιες και βιντεο και φενεται ξεκαθαρα σε τι κατασταση ηρθε το αντικειμενο.Ζητησα επιστροφη χρηματων και σημερα εστειλε ο πωλητης οτι αρνειται να επιστρεωει τα χρηματα και ανεβασε φωτογραφιες κατα την συσκευασια πριν την αποστολη και φενετε η οθονη χωρις θεματα.....Τι να κανω τωρα??Να κανω REJECT ALL?? Φαίνεται, στις φωτογραφίες του πωλητή ότι συσκευαζει τη δική σου οθόνη; Όχι ότι έχει σημασία αφού θα μπορούσε να είχε καταστραφεί και κατά τη μεταφορά. Εφόσον εσύ έχεις τα δικά σου αποδεικτικά συνεχίζεις να ζητάς full refund 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα