Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου φαινεται καλυτερα με ελτα στο γραμματοκυβωτιο παρα με την ACS. Αρχισανε παλι τα τραγικα στην Λαρισα, δεν σας βρηκαμε κτλ, να μας "εκβιάσουνε" να παμε απο εκει... Τηλεφωνα αυτοματοποιημενα στο τοπικο καταστημα, ακυρο στο choise αμα κανουν τετοιες ταρζανιες.

Επεξ/σία από Apaleytos80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, Apaleytos80 είπε

Μου φαινεται καλυτερα με ελτα στο γραμματοκυβωτιο παρα με την ACS. Αρχισανε παλι τα τραγικα στην Λαρισα, δεν σας βρηκαμε κτλ, να μας "εκβιάσουνε" να παμε απο εκει... Τηλεφωνα αυτοματοποιημενα στο τοπικο καταστημα, ακυρο στο choise αμα κανουν τετοιες ταρζανιες.

Σπαμάρετε την ΕΕΕΤ. Είναι κάτι που δεν μπορείτε άμεσα να αποδείξετε, αλλά αν γίνεται κατά κόρων απ' το κοινό κάποια στιγμή οι καταγγελίες θα έχουν βάση και θεωρώ ότι θα πιάσουν τόπο.

Οι συγκεκριμένες πρακτικές έχουν να κάνουν περισσότερο με το πρακτορείο παρά με την εταιρεία γι αυτό και τις συναντάμε ανά περιοχές σε όλες τις εταιρείες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Apaleytos80 είπε

Μου φαινεται καλυτερα με ελτα στο γραμματοκυβωτιο παρα με την ACS

Εδω στην Ευβοια ( βασιλικο ) ειναι τελειοι .
Ειναι η πιο σοβαρη και αξιοπιστη απο ολες τις αλλες , πλεον και για αγορες απο Ελλαδα προτιμω αυτους που στελνουν με acs

44 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Σπαμάρετε την ΕΕΕΤ

Και συνεχεις ενοχλησεις στην "μαμα" acs να τους μαζεψουν θα ελεγα εγω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Apaleytos80 είπε

Μου φαινεται καλυτερα με ελτα στο γραμματοκυβωτιο παρα με την ACS. Αρχισανε παλι τα τραγικα στην Λαρισα, δεν σας βρηκαμε κτλ, να μας "εκβιάσουνε" να παμε απο εκει... Τηλεφωνα αυτοματοποιημενα στο τοπικο καταστημα, ακυρο στο choise αμα κανουν τετοιες ταρζανιες.

Και εγώ Λάρισα μένω. Εδώ και ένα χρόνο που μου φέρνει τα δέματα η ACS δεν έχω το παραμικρό παράπονο, πάντα ερχόταν κανονικά. Στα τελευταία 2 άλλαξαν τα πράγματα σε και τα 2 και καλά πέρασε και δεν μας βρήκε σπίτι, στο μεταξύ όλοι ήμασταν σπίτι.

Κανονικά όταν περνάει μια μεταφορική και δεν βρίσκει κάποιον σπίτι αφήνει χαρτάκι ότι πέρασε, δεν βρήκα κανένα χαρτάκ., Μου έστειλαν μήνυμα στο Viber την ίδια μέρα ότι αναμένουν ενημέρωση από εμένα πότε να το φέρουν, πάτησα στο link και έβαλα ημερομηνία της επόμενης μέρας, ήρθαν την επόμενη μέρα και το παρέδωσαν κανονικά.

Το περίεργο σε όλη την υπόθεση ειναι ότι ναι μεν σπίτι μου δεν άφησαν χαρτάκι το άλλο μισό όμως ήταν κανονικά κολλημένο στο δέμα, αυτό μαρτυράει ότι ο μεταφορέας δεν πέρασε καν αλλά για να δείξει στην ACS ότι και καλά πέρασε κόλλησε μόνο το ένα αυτοκόλλητο στο δέμα και λογικά πέταξε το άλλο που θα έπρεπε να το αφήσει σπίτι μου.

Όπως γράφει και ο villasg πιο κάτω και εγώ πλέον και για αγορές από Ελλαδα προτιμώ αυτούς που στέλνουν με acs

Αν ξανά συμβεί το ίδιο θα ενημερώσω την ACS αν και σε εσένα ειναι ίδια περίπτωση κανε το ίδιο.

4 ώρες πριν, japetus είπε

Τελικά ήταν όντως DHL Express. Τί διαδικασία ακολουθείται τώρα στο aliexpress για ακύρωση; Άρνηση παραλαβής και claim δέκα μέρες μετά την αποστολή; Ο πωλητής δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά μου, φαίνονται unread, το αντικείμενο δεν το εμφανίζει πλέον διαθέσιμο στη σελίδα του, ενώ έκανε μια εβδομάδα από την παραγγελία για να το στείλει.

Περιμένω συγχρόνως και απάντηση από εκτελωνιστή αν προλάβει να μην προχωρήσει..

Δεν ξέρω αν βγάλεις άκρη γιατι στις επιλογές που θα δίνει τώρα θα ειναι "Missing/damaged?wrong items και Package not recieved.  Πατάς Account μετά shipped πάτα στο προϊόν και μετά πάτα εκεί που γράφει Returns/refunds

Ίσως θα πρέπει να μιλήσεις με Live agent, δες ανάρτηση μου στη σελίδα 379 πως να το κάνεις αυτό. Βγάλε όμως κανένα screenshot να εχεις αν ζητηθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Αν ξανά συμβεί το ίδιο θα ενημερώσω την ACS αν και σε εσένα ειναι ίδια περίπτωση κανε το ίδιο.

Μεσω fb τους εκανα παραπονο, ειπανε θα το στειλουνε αυριο. Δεν ειχα προβληματα σε γενικες γραμμες απο ACS, ειχανε στρωσει, καμια σχεση με τα παλαιότερα χάλια. Για να δουμε ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Δεν ξέρω αν βγάλεις άκρη γιατι στις επιλογές που θα δίνει τώρα θα ειναι "Missing/damaged?wrong items και Package not recieved.  Πατάς Account μετά shipped πάτα στο προϊόν και μετά πάτα εκεί που γράφει Returns/refunds

Ίσως θα πρέπει να μιλήσεις με Live agent, δες ανάρτηση μου στη σελίδα 379 πως να το κάνεις αυτό. Βγάλε όμως κανένα screenshot να εχεις αν ζητηθεί.

Τελικά μάλλον κάποιο μεγάλο λάκκο έχει η φάβα... Μίλησα με dhl προσπαθώντας να βγάλω άκρη και μου είπαν ότι ο εκτελωνιστής που έβαλα (!) ανέλαβε το θέμα.. Όπως αποδείχθηκε τελικά, το τράκινγκ που έστειλε ο κινέζος δεν ήταν στο δικό μου όνομα αλλά σε κάποιας εταιρείας στην Αθήνα, εγώ μένω επαρχία.. Το γεγονός δε ότι έστειλε το δέμα μόλις μια μέρα πριν εκπνεύσει η διορία που δίνει το αλι στους εμπόρους για να εκτελέσουν την αποστολή καθώς και η μή ανταπόκρισή του στα μηνύματα έκτοτε, με προβληματίζει.

Αν δεν έκανε ο πωλητής λάθος στον  κωδικό, μπορεί σκέφτομαι να συμβαίνει κάτι άλλο, κάτι καινούριο, να στέλνουν ομαδικά δέματα με dhl σε συνεργάτες στην Ελλάδα και να τα προωθούν μετά εκείνοι στους παραλήπτες, δεν βλέπω όμως το λόγο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει ανοιχτει dispute. To Ali μου εστειλε εμαιλ να παρεχω info σχετικα με το tracker number και το address. Που τα ανεβαζω/στελνω αυτα????

Δεν το βρισκω με τιποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, IoannisSM είπε

Εχει ανοιχτει dispute. To Ali μου εστειλε εμαιλ να παρεχω info σχετικα με το tracker number και το address. Που τα ανεβαζω/στελνω αυτα????

Δεν το βρισκω με τιποτα!

Γιατί δεν το απαντάς με αυτά που θελουν στο email που σου έστειλαν, λέει κάτι να μη απαντήσεις σε αυτό?

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, vagosvts7 είπε

Καλημέρα παιδιά.. Αύριο λήγει ο προθεσμία που είχε το μαγαζί από aliexpress για το αγαθό που είχα αγοράσει.. Μπήκα στο chat να μιλήσω μαζί τους και έχει αυτόματες ερωτήσεις.. Επέλεξα ότι δεν έχω παραλάβει το αγαθό τι μπορούμε να κάνουμε και μου έβγαλε το εξής.. 

 

Screenshot_20231011_083218_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_20231011_083156_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Στο chat που μιλάω live με ένα εκπρόσωπο τώρα μου λέει το εξής :

Base in here since its been 14 days without any updates. I suggest that you file a dispute and make sure to upload evidence to support the claim.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Γιατί δεν το απαντάς με αυτά που θελουν στο email που σου έστειλαν, λέει κάτι να μη απαντήσεις σε αυτό?

Ναι λεει να μην απαντησω. Ευτυχως βρηκα ακρη με chat. Σε αναμονη τι θα γινει τωρα...

Παντως πολυ κακη εμπειρια μεχρι στιγμης. Για 20 ευρω προιον, εχω χρεωθει 15 μεταφορικα να το επιστρεψω και εδω και 3 μηνες δεν εχω ουτε προιον, ουτε τα λεφτα μου. Δεν μπορω να φανταστω για μεγαλυτερα ποσά τι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, IoannisSM είπε

Ναι λεει να μην απαντησω. Ευτυχως βρηκα ακρη με chat. Σε αναμονη τι θα γινει τωρα...

Παντως πολυ κακη εμπειρια μεχρι στιγμης. Για 20 ευρω προιον, εχω χρεωθει 15 μεταφορικα να το επιστρεψω και εδω και 3 μηνες δεν εχω ουτε προιον, ουτε τα λεφτα μου. Δεν μπορω να φανταστω για μεγαλυτερα ποσά τι γινεται.

Αν δεν έφταιγες εσύ κάτι δεν έκανες σωστά. 2 φορές που χρειάστηκε να ανοίξω dispute για προβληματικό προϊόν που η αξία τους ήταν κάπου στα 45€ το κάθε ένα σε και τις 2 περιπτώσεις ζήτησα το 90% της αξίας και να κρατήσω το προϊόν και αυτό πήρα.

Από τις 2 προτάσεις που μου έκανε το Aliexpress η μια ήταν η δική μου και η άλλη ήταν να το στείλω πίσω με  100% επιστροφή χρημάτων και τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν τον πωλητή.

Είχα βίντεο να ανοίγω το δέμα και επιτόπου να το δοκιμάζω και να φαίνεται ξεκάθαρα δεν δουλεύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, sakisgri είπε

Το άλλο ναι ειναι φυσιολογικό (αυτό το διάστημα). Τώρα τελευταία υπάρχει μια καθυστέρηση παραπάνω, συνήθως μεχρι να φύγει το δέμα από Κίνα για Ουγγαρία μετά περπατάει όπως και πριν.

Σήμερα εμφανίστηκε και το δεύτερο και το βγάζει κλασικά στην Θεσσαλονίκη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, evts είπε

Η αποστολή  με via seller's shipping method έχει ρίσκο; Μπαταρίες 2032. 'Εχει καλές αξιολογήσεις.

Οι μπαταριες εχουν ειδικο τροπο αποστολης , και εμενα ολες μου εχουν ερθει χωρις φορο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, evts είπε

Η αποστολή  με via seller's shipping method έχει ρίσκο; Μπαταρίες 2032. 'Εχει καλές αξιολογήσεις.

Ο ασφαλής τρόπος αποστολής για μπαταρίες ειναι με την MEEST Group με tracking number τύπου GR************** και την παράδοση την κάνει η speedex στην Ελλάδα με καμιά επιπλέον χρέωση.

Αλλά επειδή ο τρόπος αποστολής "Seller's Shipping Method" θα μπορούσε να ειναι οποιοσδήποτε τρόπος καλά ειναι να κάνεις μια ερώτηση τον πωλητή με ποιο τρόπο θα σταλεί να είσαι σίγουρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...