Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, iliata2410 είπε

Παιδιά,όταν αγοράζω πχ ένα κινητό τηλέφωνο από εξωτερικό πχ από aliexpress,η εγγύηση ισχύει εδώ στην Ελλάδα;.η θα με πουν πάνε από εκεί που το πήρες;

Αν ειναι πχ Xiaomi οχι θελει την επισημη διανομή. Απο τις υπολοιπες κινεζοεταιριες/κατασκευαστες δεν εχουν κ σερβις εδω πολλες απο αυτες ετσι κ αλλιως αρα παλι σερβις θα πρεπει να το στειλεις εκτος αν χρειαστει κατι.

  • Like 1
  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάπου διάβασα ότι εάν γίνουν combined οι παραγγελίες τότε έρχονται πιο γρήγορα ? Όταν είναι combined τότε θεωρείται πάντα ασφαλείς μέθοδος και δεν υπάρχουν τελωνεία ή τα 2.5 ευρώ των ΕΛΤΑ (πα΄ντα εννοούμε για αξίες κάτω των 186 ευρώ με ΦΠΑ) ? Τέλος για να θεωρηθεί combined θα πρέπει 2 ή περισσότερα αντικείμενα απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κατάστημα να πληρωθούν την ίδια στιγμή όπου θα βρίσκονται στο καλάθι ή γίνεται ένα πράγμα να το πάρω τώρα και το άλλο απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κατάστημα μετά από π.χ. 3 ώρες ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, John-n78 είπε

Κάπου διάβασα ότι εάν γίνουν combined οι παραγγελίες τότε έρχονται πιο γρήγορα ? Όταν είναι combined τότε θεωρείται πάντα ασφαλείς μέθοδος και δεν υπάρχουν τελωνεία ή τα 2.5 ευρώ των ΕΛΤΑ (πα΄ντα εννοούμε για αξίες κάτω των 186 ευρώ με ΦΠΑ) ? Τέλος για να θεωρηθεί combined θα πρέπει 2 ή περισσότερα αντικείμενα απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κατάστημα να πληρωθούν την ίδια στιγμή όπου θα βρίσκονται στο καλάθι ή γίνεται ένα πράγμα να το πάρω τώρα και το άλλο απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κατάστημα μετά από π.χ. 3 ώρες ?

Αν ειναι κάτι φτηνό δλδ κάτω από 8,5€ τοτε η αποστολη θα ειναι απλή, τρόπος αποστολη θα ειναι ένα από αυτά που έχω στη σελίδα 294 ως semitrackable. Αυτά μόνο έρχονται με τα ΕΛΤΑ και δεν υπάρχει εξτρά χρέωση 2,5€ τελωνεία κτλ. Ακόμα και σε αυτά πάντα υπάρχει η επιλογή να επιλέξουμε π,χ Aliexpress standard shipping αλλά θα έχει κάποια χρέωση και ίσως να μη συμφέρει. Αυτά έρχονται σε περίπου 30+ μέρες.

Όταν αυτά γίνουν combined τοτε αναβαθμίζεται αυτόματα η αποστολη σε Aliexpress standard shipping που ειναι συστημένο (trackable) και αυτά τα παραδίδει η ACS και όχι τα ΕΛΤΑ σε περίπου 12-16 μέρες με καμία επιπλέον χρέωση.

Μέχρι και 3 μέρες μετά έχω δει να γίνονται combined δέματα, αλλά παίζει ρόλο πόσο γρήγορα έχουν περπατήσει τα πρώτα δέματα. Προτιμότερο ειναι να τα βάλεις όλα στο καλάθι και να τα πληρωσεις όλα μαζί. Αλλά και μετά από 1-2 μέρες να προσθέσεις κάτι πολύ πιθανό να μπει και αυτό στη ενοποίηση, αλλά όπως έγραψα παίζει ρόλο πόσο γρήγορα θα έχουν περπατήσει τα πρώτα δέματα.

Αν κάνεις π.χ 4 παραγγελίες και τα 3 γίνουν combined αυτά θα έρθουν με ACS και αυτό που δεν έγινε θα έρθει μόνο του με τα ΕΛΤΑ αν ήταν semitrackable η με την ACS αν ήταν trackable.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντα κάτω από 8.5€ θεωρούνται ως semitrackable και δεν έχουν τελωνείο ή τα 2.5€ των ΕΛΤΑ ? Ποιά είναι η διαφορά του Semitrackacle με το κανονικό trackable ? Εγώ είχα συνηθίσει από το ebay όπου έπαιρνα αλλά τα τελευταία 2-3 χρόνια είχα πάρει 2-3 πράγματα ευτελής αξίας (κάτω από 8.5€) και με χρεώναν 2.5€ και σταμάτησα να παίρνω από eBay και τώρα σκέφτομαι μήπως ξεκινήσω από AliExpress εάν βρω τρόπο να γλιτώνω τα 2.5€ των ΕΛΤΑ με το τελωνείο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, John-n78 είπε

Πάντα κάτω από 8.5€ θεωρούνται ως semitrackable και δεν έχουν τελωνείο ή τα 2.5€ των ΕΛΤΑ ? Ποιά είναι η διαφορά του Semitrackacle με το κανονικό trackable ? Εγώ είχα συνηθίσει από το ebay όπου έπαιρνα αλλά τα τελευταία 2-3 χρόνια είχα πάρει 2-3 πράγματα ευτελής αξίας (κάτω από 8.5€) και με χρεώναν 2.5€ και σταμάτησα να παίρνω από eBay και τώρα σκέφτομαι μήπως ξεκινήσω από AliExpress εάν βρω τρόπο να γλιτώνω τα 2.5€ των ΕΛΤΑ με το τελωνείο.

Το trackable ανιχνεύεται/scan μέχρι και την παραλαβή στο tracking.

Το semitrackable  ανιχνεύεται/γινεται scan συνήθως μεχρι να γινει αφιξη Ελλάδα.

 

 

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, John-n78 είπε

Πάντα κάτω από 8.5€ θεωρούνται ως semitrackable και δεν έχουν τελωνείο ή τα 2.5€ των ΕΛΤΑ ? Ποιά είναι η διαφορά του Semitrackacle με το κανονικό trackable ? Εγώ είχα συνηθίσει από το ebay όπου έπαιρνα αλλά τα τελευταία 2-3 χρόνια είχα πάρει 2-3 πράγματα ευτελής αξίας (κάτω από 8.5€) και με χρεώναν 2.5€ και σταμάτησα να παίρνω από eBay και τώρα σκέφτομαι μήπως ξεκινήσω από AliExpress εάν βρω τρόπο να γλιτώνω τα 2.5€ των ΕΛΤΑ με το τελωνείο.

Κανονικά μεχρι 150€ μόνο τιμή προϊόντος δλδ 186€ με Φ.Π.Α (vat included) και χωρίς τα μεταφορικά (αρκεί να αναγράφονται ξεχωριστά στο τιμολόγιο, όπως γίνεται στο Aliexpress) και αφού καταβληθεί ο Φ.Π.Α μέσω το IOSS (όπως κάνει σίγουρα το Aliexpress και το Ebay) Δεν θα έπρεπε να περασει τελωνείο και δεν θα έπρεπε να πληρωσεις κάτι παραπάνω. Δυστυχώς όμως δεν τηρείται.

Με λίγα λόγια αν ένα δέμα έρθει από τρίτη χώρα κατευθείαν Ελλαδα (όπως γίνεται από Ebay) θα περασει τελωνείο εδώ με κόστος συνήθως 2,5€. Δες ανάρτηση μου στη σελίδα 348 τι τράβηξε ένας φίλος να καταλάβεις τι γίνεται.

Ο λόγος που με το Aliexpress δεν υπάρχει θέμα και δεν χρεωνόμαστε κάτι παραπάνω με τους τρόπους αποστολής που έχω στη σελίδα 294 ειναι μόνο και μόνο επειδή τα δέματα πάνε πρώτα σε μια άλλη Ευρωπαικη χώρα (Ολλανδία, Ουγγαρια) και περνάνε εκεί τελωνείο πριν έρθουν Ελλαδα. Και εφόσον ένα δέμα που έρχεται από τρίτη χώρα περασει τελωνείο σε μια Ευρωπαικη χώρα δεν ξανά περνάει σε άλλη. Έτσι το Aliexpress μας γλυτώνει από τα κοράκια τον ταχυδρομικών υπηρεσιών και τα courier στην Ελλαδα.

Παράγγειλε άφοβα, έχω πάρει πάνω από 100 δέματα semitrackable και trackable, combined και ξεχωριστά με ΕΛΤΑ και ACS και από Ευρωπαϊκές αποθήκες, όλα τα έχω παραλάβει κανονικά και ποτέ δεν πλήρωσα κάτι παραπάνω. Ακολούθησε αυτά που γράφω στη σελίδα 294 και δεν θα εχεις κανένα θέμα.

Δημοσ.

Help... Περιμένω 2 δέματα. Έφυγαν 11/8 από Κίνα και έφτασαν Αθήνα 1 /9. Ακόμα περιμένω να έρθουν. Τα δέματα είναι Semitrackable . άρχισαν πάλι τα ΕΛΤΑ με τις καθυστερήσεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα δεν λειτουργεί το tracking για να τα ανιχνεύσεις ? Δηλαδή μέχρι να τα παραλάβεις θα σου γράφουν ως τελευταίο update ότι έχουν φτάσει Ελλάδα ? Μου έχει τύχει σπάνια βέβαια, ένα προϊόν να αλλάξει tracking number, μήπως στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα αλλάζουν tracking για να μπορούν να ανιχνεύονται ? Στο τελωνείο, όταν δεν το στέλνουν απευθείας σε εμάς αλλά γίνεται τριγωνική παράδοση μέσω Ευρώπης ώστε να γλιτώσουμε το τελωνείο και τα 2.5€, δεν είναι κάπως παράδοξο όλο αυτό όπου με αυτόν τον τρόπο γλιτώνουμε τα συγκεκριμένα έξοδα ? Διότι από την στιγμή που θα πάνε π.χ. Ολλανδία, θα γίνει εκεί ο τελωνισμός όπου τα έξοδα αυτά δεν πληρώνονται εκείνη την στιγμή, μόλις μπει Ελλάδα όπου δεν θα υπάρχουν νέα έξοδα για τελωνείο, δεν θα πρέπει να κουβαλάνε τα τελωνειακά έξοδα που δεν έχουν πληρωθεί στην Ολλανδία ώστε να χρειάζεται να τα πληρώσουμε ? Τέλος, τα 2.5€ που παίρνει τα ΕΛΤΑ σε απευθείας αποστολής, είναι τα έξοδα τελωνείου ή κάποια δική τους χρέωση που βάζουν ?

Επεξ/σία από John-n78
Δημοσ.
1 ώρα πριν, John-n78 είπε

Στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα δεν λειτουργεί το tracking για να τα ανιχνεύσεις ? Δηλαδή μέχρι να τα παραλάβεις θα σου γράφουν ως τελευταίο update ότι έχουν φτάσει Ελλάδα ? Μου έχει τύχει σπάνια βέβαια, ένα προϊόν να αλλάξει tracking number, μήπως στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα αλλάζουν tracking για να μπορούν να ανιχνεύονται ? Στο τελωνείο, όταν δεν το στέλνουν απευθείας σε εμάς αλλά γίνεται τριγωνική παράδοση μέσω Ευρώπης ώστε να γλιτώσουμε το τελωνείο και τα 2.5€, δεν είναι κάπως παράδοξο όλο αυτό όπου με αυτόν τον τρόπο γλιτώνουμε τα συγκεκριμένα έξοδα ? Διότι από την στιγμή που θα πάνε π.χ. Ολλανδία, θα γίνει εκεί ο τελωνισμός όπου τα έξοδα αυτά δεν πληρώνονται εκείνη την στιγμή, μόλις μπει Ελλάδα όπου δεν θα υπάρχουν νέα έξοδα για τελωνείο, δεν θα πρέπει να κουβαλάνε τα τελωνειακά έξοδα που δεν έχουν πληρωθεί στην Ολλανδία ώστε να χρειάζεται να τα πληρώσουμε ? Τέλος, τα 2.5€ που παίρνει τα ΕΛΤΑ σε απευθείας αποστολής, είναι τα έξοδα τελωνείου ή κάποια δική τους χρέωση που βάζουν ?

Τα semitrackable έχουν τελευταία ενημέρωση την αφιξη στην Ελλαδα. Από εκεί και πέρα απλά περιμένεις να έρθει το δέμα σε εσένα χωρίς να μπορεί να γνωρίζεις που βρίσκεται. Τα έξοδα τελωνείου δεν υπάρχουν για αγορές έως 150€ με ΦΠΑ ή αλλιώς 186€. Τώρα στην Ελλάδα γιατί ακόμη τα χρεώνουν ένας θεός ξέρει 😀

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, John-n78 είπε

Στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα δεν λειτουργεί το tracking για να τα ανιχνεύσεις ? Δηλαδή μέχρι να τα παραλάβεις θα σου γράφουν ως τελευταίο update ότι έχουν φτάσει Ελλάδα ? Μου έχει τύχει σπάνια βέβαια, ένα προϊόν να αλλάξει tracking number, μήπως στα semitrackable, μόλις μπουν Ελλάδα αλλάζουν tracking για να μπορούν να ανιχνεύονται ? Στο τελωνείο, όταν δεν το στέλνουν απευθείας σε εμάς αλλά γίνεται τριγωνική παράδοση μέσω Ευρώπης ώστε να γλιτώσουμε το τελωνείο και τα 2.5€, δεν είναι κάπως παράδοξο όλο αυτό όπου με αυτόν τον τρόπο γλιτώνουμε τα συγκεκριμένα έξοδα ? Διότι από την στιγμή που θα πάνε π.χ. Ολλανδία, θα γίνει εκεί ο τελωνισμός όπου τα έξοδα αυτά δεν πληρώνονται εκείνη την στιγμή, μόλις μπει Ελλάδα όπου δεν θα υπάρχουν νέα έξοδα για τελωνείο, δεν θα πρέπει να κουβαλάνε τα τελωνειακά έξοδα που δεν έχουν πληρωθεί στην Ολλανδία ώστε να χρειάζεται να τα πληρώσουμε ? Τέλος, τα 2.5€ που παίρνει τα ΕΛΤΑ σε απευθείας αποστολής, είναι τα έξοδα τελωνείου ή κάποια δική τους χρέωση που βάζουν ?

Για τα semitrackable γράφω στη σελίδα 294:

Τα semitrackable έχουν κανονικά tracking number και φαίνεται κανονικά μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το δέμα χωρίς ενημέρωση και υπογραφή (σαν ένα γράμμα).

  • Από τα ΕΛΤΑ θα δείτε μόνο μια ενημέρωση που θα ειναι "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ"
  • Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο.

Δεν αλλάζουν tracking number. Όπως έγραψε και ο φίλος πιο πάνω, με τον καινούργιο νόμο του 2021 μεχρι τα 186€ όταν πληρώνουμε τον Φ.Π.Α στο κατάστημα δεν πρέπει να περασει τελωνείο, στην υπόλοιποι Ευρώπη τηρείται αλλά όχι στην Ελλαδα.

Τα 2,5€ τα χρεώνει τα ΕΛΤΑ ως έξοδα παρουσίασης τελωνείο, αλλά όπως έγραψα δεν θα έπρεπε να χρεώσουν, όταν σκαναρουν το δέμα φαίνεται ότι έχει πληρωμένο Φ.Π.Α και κανονικα θα έπρεπε να περασει χωρίς χρέωση.

εδώ  - https://www.angroid.gr/android-tutorials/allages-apo-1i-ioylioy-kai-katargisi-tis-ateleias-agores-ektos-e-e-kai-teloneio-pos-tha-kano-agores-apo-kina-kai-agglia-posa-tha-pliroso-sto-teloneio γράφει -

Στα πακέτα κάτω των 150€ πλέον θα γίνεται ένας απλός έλεγχος για να δουν αν έχουν προπληρωθεί το ΦΠΑ (λογικά αυτοματοποιημένος έλεγχος με ειδικούς κωδικούς), και όσα έρχονται με πληρωμένο ΦΠΑ, περνάνε αέρα τον έλεγχο και πάνε παρακάτω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστά μιλάς,μόνο που οι τελωνειακοί από εδώ είναι λαμόγια.θυμασαι την ιστορία του φίλου εδώ πέρα,σε κάποια ανάρτηση,που ενώ είχε πληρώσει το ΦΠΑ κατά την αγορά,αυτοί του λέγαν ότι ο πωλητής δεν δήλωσε όπως έπρεπε τον ΦΠΑ. Στις άλλες χώρες που εκτελωνιζονται ,γιατί δεν έχουν τέτοιου είδους κόλληματα εκεί; Μήπως πρεπει καποιος να τους κάνει συστάσεις εδώ τους δικούς μας;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επεστρεψα το αντικειμενο, αλλά η αποθηκη δεν εχει επιβεβαιωσει την παραλαβη απο αυτους. Εχει περασει η προθεσμια (countdown). Τι κανω? Πως επικοινωνω με Ali?

Επεξ/σία από IoannisSM
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, IoannisSM είπε

Επεστρεψα το αντικειμενο, αλλά η αποθηκη δεν εχει επιβεβαιωσει την παραλαβη απο αυτους. Εχει περασει η προθεσμια (countdown). Τι κανω? Πως επικοινωνω με Ali?

Αν εχεις tracking number από την επιστροφή και φαίνεται να παρέλαβε ο Κινέζος τοτε στείλε ένα μήνυμα στον πωλητή, αν δεν σου απαντήσει και θες να μιλήσεις με live agent κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281.

  • Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent,

ο @w2o4ts στη σελίδα 373 ανέφερε ότι η μέθοδος αυτή δεν δουλεύει, κάνω copy paste τι έγραψε -

Δυστυχώς η μέθοδος του radiotv δε φαίνεται να πιάνει πλέον - το "live agent" ή και το πιο περιφραστικό "I want to talk to a live agent" που είδα σε διάφορες μεριές στο internet φαίνεται να αγνοείται και η "EVA" σου προτείνει και πάλι τις τυποποιημένες της απαντήσεις.

Τώρα όμως που ήξερα ότι μπορείς να μιλήσεις με live agent, πειραματίστηκα λίγο και τελικά τα κατάφερα ως εξής (σε desktop αυτό, σε browser - ίσως από το mobile app να διαφέρει):

Account -> Help Center (από τις επιλογές στα αριστέρά) -> "Chat Now" (κάτω κάτω, δίπλα στο "Online Service") -> βγαίνεις στην 'EVA' ξανά -> επιλογή μίας από τις προτεινόμενες κατηγορίες (διάλεξα το "Order not received")
και -επιτέλους- ανάμεσα στις επιλογές που έβγαλε από κάτω ήταν και το "Chat with an agent now"!

Ο agent με διαβεβαίωσε ότι θα βρω άκρη με την επιστροφή της παραγγελίας μου, να περιμένω μέχρι το tracking status να ενημερωθεί ώστε να δείχνει ότι το δέμα επιστρέφεται, και μετά να κάνω paste ένα screenshot του στο dispute μου, και θα βρεθεί η άκρη (ελπίζω να έχει δίκιο...)

 

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω κάνει μία παραγγελία που δεν την παρέλαβα. Έκανα dispute. Πρώτη φορά κάνω και δεν ξέρω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Είδα αυτό το μήνυμα:

AliExpress's decision:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Από τα λίγα αγγλικά που ξέρω λέει πως είναι στο ταχυδρομείο και να έρθω σε επαφή με τη μεταφορική εταιρία. 
Τι να κάνω; Να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω αν υπάρχει κανένα δέμα στο όνομά μου; Με τη μεταφορική εταιρία πως να έρθω σε επαφή; 
Ευχαριστώ!!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, alex89 είπε

Έχω κάνει μία παραγγελία που δεν την παρέλαβα. Έκανα dispute. Πρώτη φορά κάνω και δεν ξέρω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Είδα αυτό το μήνυμα:

AliExpress's decision:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Από τα λίγα αγγλικά που ξέρω λέει πως είναι στο ταχυδρομείο και να έρθω σε επαφή με τη μεταφορική εταιρία. 
Τι να κάνω; Να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω αν υπάρχει κανένα δέμα στο όνομά μου; Με τη μεταφορική εταιρία πως να έρθω σε επαφή; 
Ευχαριστώ!!

Λογικά ειναι απλή αποστολη, αν ειναι έτσι το tracking number θα ειναι τύπου UA*********HU, αυτά τα παραδίδει τα ΕΛΤΑ. Πήγαινε στο τοπικό ταχυδρομείο σου με το tracking number να δεις αν ειναι εκεί να το παραλαβεις.

Είχα και εγώ ένα που φαινόταν στο https://parcelsapp.com  "Arrived at local delivery center" που ειναι η τελευταία ενημέρωση που βλέπουμε με αυτά τα δέματα και αφού πέρασαν 8 μέρες και δεν μου το παρέδωσαν πήγα και το παρέλαβα εγώ. Μάλιστα μου είπαν ότι είχαν πάρει 2 τηλ. (δεν πήρε κανείς τηλ.) για να πάω να το παραλάβω διότι δεν μπορούσαν να έρθουν αυτοί γιατι η περιοχή μου είχε πλημμυρίσει και φοβόταν μη γλιστρήσουν και πέσουν.

Αν ειναι συστημένο (δεν νομίζω) τοτε το tracking number θα ειναι τύπου 408******* αυτά τα παραδίδει η ACS, τοτε θα πρέπει να πας από εκεί.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...