Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, sakisgri είπε

 

Η Dpd συνεργάζεται με την ACS στην Ελλαδα. Αν βάλεις το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ κάποια στιγμή θα φανεί.

Edit: Δεν κατάλαβα ρωτούσες για την Dpd, νομίζω με Dhl θα έρθει, εμένα μου το είχε παραδώσει η ίδια η Dhl. Αλλά θα το δεις στο link που έβαλα πιο πάνω.

Καλησπέρα ευχαριστώ Σάκη.

Θα περιμένω να φανεί στο σύστημα και ας έρθει με ότι θέλει αρκεί μην κάνει καμία μαλακία ο πωλητής και το ξεκινήσει από Κίνα και έρθει απευθείας Ελλάδα γτ κόστισε 200+.

Έναν τρίποδα για φωτογραφική από Γαλλία είχε έρθει με dpd.

 Απλά σε αυτό με παραξένεψε πολύ ο τρόπος αποστολής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Screenshot_2023-08-25-21-53-49-189_yqtrack_app.jpg.672b36c5b0bb06d92134b3c3d2021de4.jpgΚαλησπέρα έχει κανένας εμπειρία από αποστολές Yun express από g shopper; εδώ καί 25 μέρες τό tracking γράφει delivered to local carrier καί είναι άφαντο. Last mile tracking θά ήταν τής DPD καί από εκεί καί πέρα στήν acs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Billan1985 είπε

Screenshot_2023-08-25-21-53-49-189_yqtrack_app.jpg.672b36c5b0bb06d92134b3c3d2021de4.jpgΚαλησπέρα έχει κανένας εμπειρία από αποστολές Yun express από g shopper; εδώ καί 25 μέρες τό tracking γράφει delivered to local carrier καί είναι άφαντο. Last mile tracking θά ήταν τής DPD καί από εκεί καί πέρα στήν acs

Στης 31-07-2023 παρέδωσε το τελωνείο της Ουγγαρίας το δέμα σε τοπική μεταφορική για να συνεχίσει την διαδρομή του.

Αλλάζει το tracking number όταν φτάνει Ελλαδα, πολλές φορές το next tracking number το στέλνουν στο viber.  Δες μια εδώ https://parcelsapp.com/ μήπως έχει βγάλει next tracking number πάνω δεξιά μέσα στο πινακακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Στης 31-07-2023 παρέδωσε το τελωνείο της Ουγγαρίας το δέμα σε τοπική μεταφορική για να συνεχίσει την διαδρομή του.

Αλλάζει το tracking number όταν φτάνει Ελλαδα, πολλές φορές το next tracking number το στέλνουν στο viber.  Δες μια εδώ https://parcelsapp.com/ μήπως έχει βγάλει next tracking number πάνω δεξιά μέσα στο πινακακι.

Νάι έχει βγάλει τό οποίο είναι τής DPD τό αναφέρω κιόλας. Βγάζει ότι παραλήφθηκαν δεδομένα Αποστόλης στης 21/7 ακόμα πιο πίσω από ότι έφτασε στήν Βουδαπέστη.εχω κάνει πολλές παραγγελίας γενικά από Κίνα αλλά τέτοιο κόλλημα δεν έχω ξανά δεί.εχω ανοίξει dispute στο pay Pal γιατί εγώ πιστεύω ότι έχει χαθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/8/2023 στις 4:45 ΜΜ, sakisgri είπε

Καλησπέρα, Αν έρθει με τα ΕΛΤΑ ναι τόσα θα πληρωσεις.

Επίσης το όριο ειναι 150€ μόνο αξία του προϊόντος που σημάνει ειναι 186€ με τον Φ.Π.Α (Vat Included), άρα μεχρι 186€ δεν περνάει τελωνείο.

Το θέμα ειναι δεν ξέρουμε αν σίγουρα θα έρθει με τα ΕΛΤΑ, γιατι τα Aliexpress standard shipping πλέον έρχονται με ACS, λογικά για προϊόντα που ειναι πάνω από 186€ (το όριο ) πρέπει (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) να έρχονται με ΕΛΤΑ, αυτό όμως μόνο αν κάποιος έχει πάρει πρόσφατα προϊόν αξίας πάνω από 186€ μπορεί να μας πει με σιγουριά η μετά αν κάνεις την παραγγελία μπορούμε να καταλάβουμε από το tracking number αν έρθει με ΕΛΤΑ λογικά θα ειναι LA**********HU αν έρθει με ACS θα ειναι 10ψηφιο 408********.

Από την άλλη με china post air parcel θα έρθει σίγουρα με τα ΕΛΤΑ γιατι ειναι κρατικό ταχυδρομείο.

Κάτι άλλο που μπορεις να κάνεις ειναι αν το καλάμι μπορεί να σπάσει σε 2 τεμάχια και να σταλεί σε 2 ξεχωριστά δέματα και κανένα από τα 2 να μη ξεπερνάνε τα 186€, έτσι δεν περνάει τελωνείο, μόνο θα πρέπει να στείλει το ένα και μετά από 3 μέρες περίπου να στείλει το άλλο, το κάνουν συχνά αυτό.

Κάτι άλλο που μπορεις να κάνεις ειναι να δεις αν υπάρχει αυτό το προϊόν σε κάποιο άλλο κατάστημα που να ειναι η αξία του προϊόντος κάτω από τα 186€ και να έχει πιο πολλά μεταφορικά π.χ 180€ το προϊόν και 40€ μεταφορικά έτσι θα ειναι Vat Included και δεν θα περασει τελωνείο. Μπορείς να δεις ένα παράδειγμα που έχω με εικόνες στη σελίδα 367. Δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει ο πωλητής που βρήκες το προιον αυτό, θα πρέπει να ρωτήσεις.

Η μετά εξήγησε στον πωλητή ότι για λίγα ευρώ το δέμα σου θα περασει τελωνείο, αν μπορούμε να κάνουμε κάτι να το αποφύγουμε, μπορεί να σου προτείνει ένα από τα παραπάνω η κάτι άλλο όπως να βάλει πιο χαμηλή τιμή και με κάποιο τρόπο να του στείλεις την διαφορά.

Μετά αν θες δες αν υπάρχει στο Banggood, γιατι στο Banggood δεν υπάρχει το όριο τον 186€, δεν περνάνε τελωνείο όσο και να ειναι το κόστος γιατι το Banggood χρησιμοποιεί DDP τρόπους αποστολής, Τι εστί DDP; Delivered Duty Paid, που σημαίνει με λίγα λόγια ότι όλα τα πιθανά έξοδα όπως φόροι, τελωνεία κτλ, επιβαρύνουν τον αποστολέα, δηλαδή το Banggood.

Έχω επιλέξει china post air parcel αλλα ο πωλητής μου λέει οτι μπορεί να το στείλει με NLDHL και οτι μπορεί να χρεωθεί αυτός το κόστος τελωνείου,το γνωρίζεις μήπως? το googλάρω αλλα δέν το βρίσκω, δυστυχώς to banggood έχει ελάχιστα είδη αλιείας, και θα ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια του καλαμιού να χωριστεί σε 2 δέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, silverlight είπε

Έχω επιλέξει china post air parcel αλλα ο πωλητής μου λέει οτι μπορεί να το στείλει με NLDHL και οτι μπορεί να χρεωθεί αυτός το κόστος τελωνείου,το γνωρίζεις μήπως? το googλάρω αλλα δέν το βρίσκω, δυστυχώς to banggood έχει ελάχιστα είδη αλιείας, και θα ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια του καλαμιού να χωριστεί σε 2 δέματα.

Δεν γνωρίζω φίλε μου, αλλά ότι και να πει κάποιος πωλητής ειναι λόγια του αέρα, μπορεί μετά να κάνει τον Αλέκο και δεν θα μπορεις να κάνεις τπτ.

Θα έλεγα καλύτερα china post μπορεί να καθυστερήσει λίγο παραπάνω αλλά ειναι πιο σίγουρο από τα άλλα στη περίπτωση σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2!

 

Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα.
Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή.  Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω.

Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα.  Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής.
Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα.

Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό.  Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω.  Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία.
Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...;

 

 

Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας...
Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ).  Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω).

Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα.  Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα.
Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή.

Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...;
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, w2o4ts είπε

Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2!

 

Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα.
Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή.  Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω.

Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα.  Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής.
Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα.

Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό.  Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω.  Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία.
Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...;

 

 

Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας...
Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ).  Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω).

Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα.  Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα.
Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή.

Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...;
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις!

Κανονικά πρέπει να παραλαβεις για να το επιστρέψεις.

Δική μου γνώμη ειναι έπρεπε να παραλαβεις το προϊόν να τραβήξεις βίντεο το unboxing (πάντα το κάνουμε αυτό) και να δεις αν δουλεύει κανονικά ενώ τραβάς βίντεο.

Αφού αρνήθηκες να παραλαβεις δύσκολα θα βγάλεις άκρη, γιατι όταν πληρώνουμε τα χρήματα πάνε στο Aliexpress και όχι στον πωλητή, όταν παραλάβουμε το προϊόν και δηλώσουμε όλα καλά τοτε δίνει τα χρήματα το Aliexpress στον πωλητή. Έτσι όταν υπάρχει κάποιο θέμα η θέλουμε να επιστρέψουμε το προϊόν το κάνουμε πάντα μέσω το dispute και το Aliexpress αποφασίζει αν θα χρεωθούμε εμείς το κόστος αποστολής η ο πωλητής, ανάλογα ποιος φταίει.

Η ACS κρατάει το δέμα 15 μέρες, μετά το στέλνει πίσω. Όπως έγραψες και εσύ στις 4 Σεπτεμβρίου θα το στείλει πίσω. Γνώμη μου ειναι να το παραλαβεις και να ανοίξεις dispute ότι θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν για το τάδε λόγο και να ανεβάσεις screenshot με τα μηνύματα που σου απάντησε ο πωλητής και σου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβεις  προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη. Λογικά θα μπορεις να το στείλεις πίσω και θα αποφασίσει το Aliexpress ποιος θα χρεωθεί το κόστος αποστολής. Επίσης έτσι τουλάχιστον θα εχεις το προϊόν, αν επιστρέψει πίσω και ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο και πει δεν παρέλαβε τπτ δεν θα μπορεις να το αποδείξεις.

Αν σου δώσει το οκ το Aliexpress και το στείλεις πίσω να ακολουθήσεις τις οδηγίες παρακάτω.

Να τραβήξεις βίντεο + φωτογραφίες τι έχεις βάλει στο δέμα.
Να προσέξεις την διεύθυνση που θα το στείλεις. Ζήτα από το κατάστημα να σου στείλουν σε ε-μαιλ σαφείς οδηγίες με την διεύθυνση που θα πάει το δέμα.
Να ζητήσεις να σταλεί με tracking number.
Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος πριν βάλουν το tracking number.
Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος αφού βάλουν το tracking number.
Να στείλεις ε-μαιλ στο κατάστημα με ανωτέρω φώτο + tracking number.

Αν δεν παραλαβεις δεν ξέρω αν μπορέσεις να πάρεις τα χρήματα σου πίσω από το Aliexpress, μετά μόνο με αμφισβήτηση στη τράπεζα σου με την παραγγελία και το tracking number να δείχνει ότι επεστράφη πίσω (όταν το στείλει η ACS και φανεί στο tracking) θα μπορέσεις να πάρεις τα χρήματα σου πισω.

Για το άλλο, υπάρχει περίπτωση να σου έχει κάνει αγνόησή, αφού αρνήθηκες να παραλαβεις το πρώτο δέμα. Μάλλον θα πρέπει να ψάξεις σε άλλο κατάστημα αν δεν σου απαντήσουν. Η να το παραγγείλεις με άλλο λογαριασμό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, w2o4ts είπε

Νέος στο Aliexpress, δύο παραγγελίες μόνο μέχρι στιγμής, και θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας... και για τις 2!

 

Παράγγειλα στα μέσα του μήνα από το AliExpress Store της Chuwi στην Ισπανία ένα laptop που είδα στην ενότητα των Προσφορών εδώ... δίπλα.
Αφού όμως η παραγγελία είχε ήδη αποσταλεί, πρόσεξα στα σχόλια ένα πιθανό πρόβλημα με το laptop, επικοινώνησα μέσω του chat με τον πωλητή, ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πιθανότητα να παραλάβω όντως προϊόν που θα παρουσίαζε σημαντική έλλειψη, η οποία δεν αναφερόταν πουθενά στην περιγραφή.  Σχολίασε ότι αν δε μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω.

Το laptop θα παραδιδόταν την ίδια εκείνη μέρα.  Αποφάσισα να μην το ρισκάρω και να κάνω άρνηση παραλαβής.
Αυτά συνέβησαν στις 25 Αυγ και η ACS που χειρίστηκε την παράδοση στην Ελλάδα με ενημέρωσε ότι θα το παραδώσει πίσω στην GLS (που το είχε φέρει ως εδώ) στις 4 Σεπτεμβρίου, για να επιστραφεί στον αποστολέα.

Το ερώτημα για μένα είναι πώς ενημερώνω το Ali και τον πωλητή για αυτό.  Στην επιλογή για return / refund, λέει ότι μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία αφού το δέμα παραδοθεί - κάτι που βέβαια δεν έγινε, αφού το επέστρεψα χωρίς να παραλάβω.  Το έγραψα στον πωλητή στο chat, αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη... αντίδραση - και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να κινήσω κάποια λίγο πιο... επίσημη ίσως διαδικασία.
Τι κάνω στην περίπτωση αυτή...;

 

 

Και το 2ο θέμα για το οποίο θα ήθελα επίσης τη συμβουλή σας...
Αφού η παραπάνω παραγγελία κατέληξε για μένα σε... αποτυχία, βρήκα ένα άλλο laptop, πάλι από τον ίδιο πωλητή (και αυτό από την ενότητα των Προσφορών!), ρώτησα αυτήν τη φορά διευκρινίσεις πριν παραγγείλω (καμένος στο χυλό...), και αφού πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις, το παρήγγειλα την περασμένη Κυριακή (27 Αυγ).  Η προοπτική είναι να παραλάβω αυτό και όταν... με το καλό το προηγούμενο φτάσει πίσω στον πωλητή, να πάρω refund για εκείνο (ελπίζω).

Περιέργως όμως, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά δεν απαντάνε ούτε και στο chat - τα μηνύματά μου φαίνονται αδιάβαστα από την περασμένη εβδομάδα.  Το προηγούμενο που παρήγγειλα μου το είχαν στείλει αυθημερόν - και απαντούσαν σχεδόν αμέσως στα μηνήματα.
Στο θέμα για το συγκεκριμένο laptop στις Προσφορές, όπου έκανα μια πρώτη ερώτηση, μου υπέδειξαν ότι το κατάστημα είναι plus featured brand που σημαίνει ότι πρέπει να στείλει το δέμα σε 72 ώρες από την πληρωμή.

Έχω λόγο να ανησυχήσω και να πρέπει να κάνω κάτι να δω τι γίνεται, λέτε, ή είναι νωρίς ακόμα...;
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι αρνήθηκα να παραλάβω το προηγούμενο προϊόν από τον ίδιο πωλητή (ο οποίος βέβαια μου υπέδειξε ο ίδιος τη δυνατότητα επιστροφής)...;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιες απαντήσεις!

Πως κατάφερες να τα κάνεις τόσο σαλάτα.................δεν το καταλαβαίνω.Ελπίζω να καταφέρει να τα ξεμπερδέψει το κατάστημα που στα έστειλε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Και νέος στο είδος, και πήγα να τα κάνω όλα... μαζεμένα (και λάθος, όπως αποδεικνύεται)!  😀
Αυτό με την άρνηση παραλαβής ήταν συμβουλή από γνωστό μου που ψωνίζει χρόνια, αλλά μάλλον καταλαβαίνω... με πήρε στο λαιμό του στην προκειμένη περίπτωση.

Μέχρι τώρα η μόνη επιλογή που έχω δει ήταν να επικοινωνήσω με το κατάστημα.  Δε βρήκα κάποια επιλογή να επικοινωνήσω με την ίδια την πλατφόρμα (Ali), μπας και βρω καμιά άκρη, εξηγώντας την περίπτωση.
Είδα έχει βέβαια να ανοίξεις dispute, αλλά δε νομίζω ότι είναι ώρα τώρα για κάτι τέτοιο - τουλάχιστον μέχρι να φύγει το δέμα για πίσω και να φανεί αυτό στο tracking.
Έχει άραγε κάτι για να ζητήσει κανείς υποστήριξη κατευθείαν από το Ali...;

 

Edit:  Δοκίμασα το online support τους, που αποδείχθηκε ότι ήταν η EVA, το bot του Ali, και με το που έβαλα μια (απλή/σύντομη) περιγραφή, αυτό άνοιξε dispute στον πωλητή.  Ο θεός βοηθός...   🙂

Επεξ/σία από w2o4ts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα. Εχει παρατηρησει κανεις καθυστερησεις και κολληματα? Εχω 2 δεματακια απο κινα με tracking 4********4 και UA*********HU και εχουν κολλησει και τα 2 για 7 μερες στο Arrived at departure transport hub.
Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, w2o4ts είπε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Και νέος στο είδος, και πήγα να τα κάνω όλα... μαζεμένα (και λάθος, όπως αποδεικνύεται)!  😀
Αυτό με την άρνηση παραλαβής ήταν συμβουλή από γνωστό μου που ψωνίζει χρόνια, αλλά μάλλον καταλαβαίνω... με πήρε στο λαιμό του στην προκειμένη περίπτωση.

Μέχρι τώρα η μόνη επιλογή που έχω δει ήταν να επικοινωνήσω με το κατάστημα.  Δε βρήκα κάποια επιλογή να επικοινωνήσω με την ίδια την πλατφόρμα (Ali), μπας και βρω καμιά άκρη, εξηγώντας την περίπτωση.
Είδα έχει βέβαια να ανοίξεις dispute, αλλά δε νομίζω ότι είναι ώρα τώρα για κάτι τέτοιο - τουλάχιστον μέχρι να φύγει το δέμα για πίσω και να φανεί αυτό στο tracking.
Έχει άραγε κάτι για να ζητήσει κανείς υποστήριξη κατευθείαν από το Ali...;

 

Edit:  Δοκίμασα το online support τους, που αποδείχθηκε ότι ήταν η EVA, το bot του Ali, και με το που έβαλα μια (απλή/σύντομη) περιγραφή, αυτό άνοιξε dispute στον πωλητή.  Ο θεός βοηθός...   🙂

Νομίζω αν παραλάβεις το δέμα έστω τώρα μπορεις να διορθώσεις τα λάθοι που έκανες. Μετά μπορεί να μη έχει κανένα πρόβλημα το Laptop και να δουλεύει κανονικά. Επειδή στα σχόλια διάβασες ένα πιθανό πρόβλημα δεν ειναι απαραίτητο να έχει το ίδιο πρόβλημα και το δικό σου, από την άλλη τουλάχιστον ξέρεις για πιο πρόβλημα να κοιτάξεις. Και αν όλα καλά κρατάς αυτό και ακυρώνεις το άλλο αφού δεν το έχει στείλει ακόμα. Αν έχει πρόβλημα τραβάς βίντεο και ανοίγεις dispute έτσι το Aliexpress θα ειναι μαζί σου και λογικά θα το στείλεις πίσω με κόστος αποστολής να επιβαρύνει τον πωλητή.

Αν όμως θες να μιλήσεις με live agent κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281.

  • Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent,
4 ώρες πριν, dimitrismvr__ είπε

Καλησπερα στην παρεα. Εχει παρατηρησει κανεις καθυστερησεις και κολληματα? Εχω 2 δεματακια απο κινα με tracking 4********4 και UA*********HU και εχουν κολλησει και τα 2 για 7 μερες στο Arrived at departure transport hub.
Ευχαριστω.

Καλησπέρα. Συμβαίνει καμια φορά, υπομονή θα ξεκολλήσουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Νομίζω αν παραλάβεις το δέμα έστω τώρα μπορεις να διορθώσεις τα λάθοι που έκανες. Μετά μπορεί να μη έχει κανένα πρόβλημα το Laptop και να δουλεύει κανονικά. Επειδή στα σχόλια διάβασες ένα πιθανό πρόβλημα δεν ειναι απαραίτητο να έχει το ίδιο πρόβλημα και το δικό σου, από την άλλη τουλάχιστον ξέρεις για πιο πρόβλημα να κοιτάξεις. Και αν όλα καλά κρατάς αυτό και ακυρώνεις το άλλο αφού δεν το έχει στείλει ακόμα. Αν έχει πρόβλημα τραβάς βίντεο και ανοίγεις dispute έτσι το Aliexpress θα ειναι μαζί σου και λογικά θα το στείλεις πίσω με κόστος αποστολής να επιβαρύνει τον πωλητή.

Αν όμως θες να μιλήσεις με live agent κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281.

  • Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent,

Σε ευχαριστώ πολύ!  Επιτέλους έβγαλα κάποια άκρη!

Δυστυχώς η μέθοδος του radiotv δε φαίνεται να πιάνει πλέον - το "live agent" ή και το πιο περιφραστικό "I want to talk to a live agent" που είδα σε διάφορες μεριές στο internet φαίνεται να αγνοείται και η "EVA" σου προτείνει και πάλι τις τυποποιημένες της απαντήσεις.

Τώρα όμως που ήξερα ότι μπορείς να μιλήσεις με live agent, πειραματίστηκα λίγο και τελικά τα κατάφερα ως εξής (σε desktop αυτό, σε browser - ίσως από το mobile app να διαφέρει):

Account -> Help Center (από τις επιλογές στα αριστέρά) -> "Chat Now" (κάτω κάτω, δίπλα στο "Online Service") -> βγαίνεις στην 'EVA' ξανά -> επιλογή μίας από τις προτεινόμενες κατηγορίες (διάλεξα το "Order not received")
και -επιτέλους- ανάμεσα στις επιλογές που έβγαλε από κάτω ήταν και το "Chat with an agent now"!

Ο agent με διαβεβαίωσε ότι θα βρω άκρη με την επιστροφή της παραγγελίας μου, να περιμένω μέχρι το tracking status να ενημερωθεί ώστε να δείχνει ότι το δέμα επιστρέφεται, και μετά να κάνω paste ένα screenshot του στο dispute μου, και θα βρεθεί η άκρη (ελπίζω να έχει δίκιο...)

Για τη δεύτερη παραγγελία, θεωρεί ότι είναι έτοιμη για αποστολή, απλώς μπορεί να χρειαστεί κάποιες μέρες για να αποσταλεί, ή μέχρι να ενημερωθεί το status της παραγγελίας - οκ, λίγο περίεργο μου ακούστηκε αυτό...
(ελπίζω να έχει δίκιο #2 ...  🙂)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...